DDuck Skrevet 28. februar 2011 #2181 Del Skrevet 28. februar 2011 Så fine smykker Likte kjempegodt de øredobbene Men en utstoppet ravn?? Det er jo egentlig ganske kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2011 #2182 Del Skrevet 28. februar 2011 Sier som de andre; det var litt av en gave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. mars 2011 #2183 Del Skrevet 1. mars 2011 Utstoppet ravn Det må være den kuleste 30 årsgaven jeg har hørt om De smykkene du har fått er jo bare råfine, skikkelig incoming å bli 30 Godt du har kost deg, det er velfortjent!! Ha en fin dag vennen Jeg tror det må være den rareste 30-årsgaven jeg har hørt om også! Og jepp, som du sier, innbringende å bli 30 gitt! Håper du har en fin dag! Så bra du hadde en fin bursdag. En utstoppet ravn?! Var det noe du ønsket deg, eller hvor kom den fra? Det andre dyret du fikk var iallefall kjempefint 30 er slettes ikke så verst når man tenker over det, så bra du hadde en fin bursdag! Jeg hadde ikke ønsket meg ravn nei, hadde nok ikke kunne gjettet det på over 1000 forsøk engang! Men min mamma hadde tenkt på det fordi jeg var så fascinert av ravnene da vi var i Tower of London for tre og et halvt år siden (det er en grunn til at jeg er så rar som jeg er). Og så kjente min tante en kar som driver med taxidermy, som skulle gjøre jobben hvis mamma skaffet en ravn. Det har hun visst prøvd på i hele høst, men uten hell. Så hadde karen hatt opprydding i fryseren (!) og funnet en. Så da ble det ravn. Så fine smykker Likte kjempegodt de øredobbene Men en utstoppet ravn?? Det er jo egentlig ganske kult Ja, smykkene er fine!! Jeg Thomas Sabo!! Sier som de andre; det var litt av en gave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. mars 2011 #2184 Del Skrevet 1. mars 2011 Herregud for en natt!! Bråvåknet i to-tida med kjempevondt i magen, og måtte bare komme meg avgårde. Skyldte på at jeg fikk mensen i går, magen min slår seg ofte vrang da. Men det var da ikke måte på!! Var oppe i hele natt med hyppige dobesøk, var helt sikker på at jeg nå hadde fått omgangssyken. Det eneste er at jeg ikke var kvalm eller kastet opp, det var bare andre veien. (ekle detaljer....) Dehydrert og trøtt hadde jeg klart å sovne da kjære sto opp, hun var ganske bekymra da hun ikke fant meg noe sted! Spiste litt da, og har sovet litt til. Heldigvis hadde jeg allerede avklart hjemmekontor i dag, så da kan jeg styre tida litt selv. Hvis ikke hadde det nok ikke blitt noe jobb i det hele tatt! Er veldig slapp og trøtt fortsatt. Skal spise litt til nå, se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. mars 2011 #2185 Del Skrevet 1. mars 2011 Usj... høres ikke noe behagelig ut Du får slappe av så godt du klarer i dag med hjemmekontor og drikk masse.. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. mars 2011 #2186 Del Skrevet 1. mars 2011 Usj... høres ikke noe behagelig ut Du får slappe av så godt du klarer i dag med hjemmekontor og drikk masse.. God bedring Tusen takk DDuck!! Jeg skal gjøre så godt jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. mars 2011 #2187 Del Skrevet 1. mars 2011 Fysjom, magetrøbbel er siste sort!! God bedring på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. mars 2011 #2188 Del Skrevet 1. mars 2011 Håper du er bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 2. mars 2011 #2189 Del Skrevet 2. mars 2011 Hun har sannelig bra husk da! Og det passer jo faktisk til deg også, med en ravn, du er jo litt sånn mørk og mystisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. mars 2011 #2190 Del Skrevet 2. mars 2011 Fysjom, magetrøbbel er siste sort!! God bedring på deg Takk søte!! Håper du er bedre nå. Det var jeg heldigvis! Vi fikk faktisk også til et besøk hjemme hos mamma. Min stebror er på besøk med ny valp, og vi hadde sagt han måtte si fra når han skulle være hjemme. Lille bullterrieren var helt gira, hele tida, og veldig veldig fin!! Og så har jeg fått sove hele natten i natt, de var en velsignelse! Fikk overtalt sjefen til å gi meg hjemmekontor i dag også, så får jeg gjenopprettet nærings- og væskebalansen! Håper du har en fin dag! Hun har sannelig bra husk da! Og det passer jo faktisk til deg også, med en ravn, du er jo litt sånn mørk og mystisk! Ja, bra husk, og komplett uforutsigbar hva gjelder aktuelle gaver! Og takk for mørk og mystisk, det skulle du fortalt meg for noen år siden, da jeg prøvde veldig hardt på å være akkurat det... Nå har jeg latt det roe seg litt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. mars 2011 #2191 Del Skrevet 2. mars 2011 Det er forresten et tegn på at man har blitt voksen på ordentlig når måleravlesningen gir glede... "Hurra, mindre forbruk enn ved forrige avlesning!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 2. mars 2011 #2192 Del Skrevet 2. mars 2011 "Mørk og mystisk" er faktisk et kompliment altså, jeg prøvde også i mange år å være nettopp det! Egentlig prøver jeg vel litt fremdeles, selv om jeg nok tror at jeg burde gi opp, for det går ikke likevel Godt du er friskere nå, fortsett slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. mars 2011 #2193 Del Skrevet 2. mars 2011 Veeeldig voksent å juble over en god måleravlesing ja!! Blitt 30 nå vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. mars 2011 #2194 Del Skrevet 3. mars 2011 "Mørk og mystisk" er faktisk et kompliment altså, jeg prøvde også i mange år å være nettopp det! Egentlig prøver jeg vel litt fremdeles, selv om jeg nok tror at jeg burde gi opp, for det går ikke likevel Godt du er friskere nå, fortsett slik! Jeg tok det som et kompliment også!! Og jeg prøver innimellom fortsatt jeg også, det er vel ikke sikkert vi noengang kommer til å slutte med det? Kroppen min har roet seg ned heldigvis, og selv om det så dårlig ut på tirsdag, så ble det konsert på meg i går kveld! Jeg og ei venninne skrudde tida tilbake til sommeren 1999 da vi var på vår første alene-ferie til Kristiansand og så Skunk Anansie på Quart. I går var de på Rockefeller, og selv om jeg var litt lunken til hele greia i går, var det strålende da det først kom i gang!! Veldig moro å se dem igjen, veldig moro å høre gamle gode favorittsanger, og mye festligere enn jeg trodde å se Skin på scenen. (Det skal sies at med vår beskjedne høyde var det ikke mye vi så på Quart...) Det blir jo gjerne litt sent med slikt konsertgjengeri, så trøtt og smaløyd på bussen til jobb i dag, men veldig fornøyd likevel! Og jeg gikk i t-skjortefella også, skulle jo ikke ha noe. Og hadde nok heller ikke kjøpt noe, hadde det bare vært "vanlige" konsert-t-skjorter. Men når denne fantes, klarte jeg ikke å la være... Veeeldig voksent å juble over en god måleravlesing ja!! Blitt 30 nå vettu! Det er tydelig at virkningen av å bli 30 kom (nesten) over natta... Men det er litt annerledes å tenke på strømregninga i eget hus med måleravlesninger i hytt og pine enn i blokk i byen med årlig avregning og automatisk avlesning... Heldigvis veide jeg litt opp for voksenheten på konsert i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. mars 2011 #2195 Del Skrevet 3. mars 2011 Bra at du var frisk nok til å gå på konsert da!! Jeg er ganske langt fra mørk og mystisk, men den tskjorta ser jeg også at er kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. mars 2011 #2196 Del Skrevet 3. mars 2011 Er du våken og opplagt etter gårsdagens utskeielser? Godt å se at du unner deg sånne hverdagsgleder selv om du er i 30-åra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. mars 2011 #2197 Del Skrevet 3. mars 2011 Bra at du var frisk nok til å gå på konsert da!! Jeg er ganske langt fra mørk og mystisk, men den tskjorta ser jeg også at er kul! Ja, den var utrolig stilig, klarte ikke å la den ligge. De hadde bare small eller x large, så den er litt kort, men når det blir sommer gjør ikke det noe. Er du våken og opplagt etter gårsdagens utskeielser? Godt å se at du unner deg sånne hverdagsgleder selv om du er i 30-åra! Hah, er du frekk også?? Men det er vel nettopp nå i de harde 30-åra at man må unne seg hverdagsgleder, er det ikke?? Nå har jeg funnet ut at jobbmobilen min har radio, så jeg får høre stafetten på radio! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. mars 2011 #2198 Del Skrevet 3. mars 2011 Denne måneden var jeg litt spent på strømforbruket vårt, og ble glad når vi hadde brukt mindre enn fryktet. Hverdagsgleder er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. mars 2011 #2199 Del Skrevet 4. mars 2011 Denne måneden var jeg litt spent på strømforbruket vårt, og ble glad når vi hadde brukt mindre enn fryktet. Hverdagsgleder er viktig. Det er godt det ikke bare er meg! Ha en kjempefin fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. mars 2011 #2200 Del Skrevet 4. mars 2011 Ha en super fredag du også! Og kos deg masse med fest og feiring i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg