Gjest Neferet Skrevet 2. februar 2011 #2121 Skrevet 2. februar 2011 Vi har konvertert i heimen!! En slik 27" er på vei hjem til oss! Lurer bare på hvor lang tid det tar å lære seg å bruke den...
Gjest Neferet Skrevet 2. februar 2011 #2122 Skrevet 2. februar 2011 er tilbake!!! Om enn med nytt og lengre navn, men likevel!!
Mazilla Skrevet 2. februar 2011 #2123 Skrevet 2. februar 2011 er tilbake!!! Om enn med nytt og lengre navn, men likevel!! :hoppendeglad:
Disco Biscuit Skrevet 2. februar 2011 #2124 Skrevet 2. februar 2011 Vi har konvertert i heimen!! En slik 27" er på vei hjem til oss! Lurer bare på hvor lang tid det tar å lære seg å bruke den... Det går nok helt fint skal du se Like enkelt som en "vanlig PC" vil jeg si Uansett, grattis med nytt leketøy! Har tittet innom bloggen din også, damn girl! Du er jo et råskinn på den stanga
Androide Skrevet 3. februar 2011 #2125 Skrevet 3. februar 2011 Vi har konvertert i heimen!! En slik 27" er på vei hjem til oss! Lurer bare på hvor lang tid det tar å lære seg å bruke den... Gratulerer!! Et klokt valg, som jeg bifaller på det sterkeste! Du kommer til å lære deg å bruke den raskt som en vind!!
TuttaV Skrevet 3. februar 2011 #2126 Skrevet 3. februar 2011 Jeg er litt redd for Mac selv... Håper det går relativt problemfritt for dere! Jeg tørr ikke ennå Håper du har en fin torsdag
Androide Skrevet 3. februar 2011 #2127 Skrevet 3. februar 2011 Jeg er litt redd for Mac selv... Håper det går relativt problemfritt for dere! Jeg tørr ikke ennå Håper du har en fin torsdag Jeg på min side skjønner ikke hvordan noen tør å bruke windows....
Gjest Neferet Skrevet 4. februar 2011 #2128 Skrevet 4. februar 2011 :hoppendeglad: Det går nok helt fint skal du se Like enkelt som en "vanlig PC" vil jeg si Uansett, grattis med nytt leketøy! Har tittet innom bloggen din også, damn girl! Du er jo et råskinn på den stanga Tusen takk, både for gratulasjoner og skryt!! Tenker det blir mer bloggmoro når iMacen kommer i hus jeg! Gratulerer!! Et klokt valg, som jeg bifaller på det sterkeste! Du kommer til å lære deg å bruke den raskt som en vind!! Hvorfor er jeg ikke overrasket? Og jeg tror jeg og iMacen kommer til å bli gode venner! En ekstatisk kone sendte meg mail i sta, da hadde mannen fra UPS ringt, og de hadde blitt enige om at han kunne komme ca halv fem. Godt hun får noen gleder, det har vært tunge dager for henne i det siste. Nå tenker jeg hun får en bra fredag! Jeg er litt redd for Mac selv... Håper det går relativt problemfritt for dere! Jeg tørr ikke ennå Håper du har en fin torsdag Jeg kan være prøvekanin, så kan du tørre hvis det går bra hos oss! Torsdagen var veldig fin den, og veldig slitsom. I dag er det veldig godt det er fredag!! Selv om det ikke ble burlesque-kurs, så blir det film, og det gleder jeg meg til! God fredag til deg! Jeg på min side skjønner ikke hvordan noen tør å bruke windows....
DDuck Skrevet 4. februar 2011 #2129 Skrevet 4. februar 2011 Det er lenge siden jeg var der... sånn omtrent ca 13 år siden Da var turismen nettopp begynt skikkelig der nede så øya bar jo preg av det, med mye hotellbyggeplasser o.l... Mye ørkenlandskap var det også da, men jeg har både sett bilder og hørt fra folk som har vært der i nyere tid at det er helt annerledes nå Ellers syns jeg det var topp! Hyggelige folk, god mat og fine basseng
TuttaV Skrevet 6. februar 2011 #2130 Skrevet 6. februar 2011 (endret) Jeg på min side skjønner ikke hvordan noen tør å bruke windows.... --------- Neferet... Jeg savner dansetimene våre Håper du har hatt en fin helg Endret 6. februar 2011 av TuttaV
Gjest Neferet Skrevet 7. februar 2011 #2131 Skrevet 7. februar 2011 Det er lenge siden jeg var der... sånn omtrent ca 13 år siden Da var turismen nettopp begynt skikkelig der nede så øya bar jo preg av det, med mye hotellbyggeplasser o.l... Mye ørkenlandskap var det også da, men jeg har både sett bilder og hørt fra folk som har vært der i nyere tid at det er helt annerledes nå Ellers syns jeg det var topp! Hyggelige folk, god mat og fine basseng Jeg tror det kommer til å bli bra jeg! --------- Neferet... Jeg savner dansetimene våre Håper du har hatt en fin helg Jeg savner dem jeg også, det blir bra når du kommer tilbake! Helga har vært bra, din har vel kanskje vært jobb?
Gjest Neferet Skrevet 7. februar 2011 #2132 Skrevet 7. februar 2011 Jeg anbefaler de som har lyst til å sjekke bloggen...
Muffin! Skrevet 8. februar 2011 #2135 Skrevet 8. februar 2011 Jeg skal sjekke bloggen din når jeg kommer hjem. (Finner ikke adressa til den nå. ) Gratulerer med vidunderet.
Gjest Neferet Skrevet 8. februar 2011 #2136 Skrevet 8. februar 2011 Du er rå som vanlig *signerer denne* Tusen takk! til dere begge!! Jeg skal sjekke bloggen din når jeg kommer hjem. (Finner ikke adressa til den nå. ) Gratulerer med vidunderet. Ingen hast med bloggen altså, ble bare litt ivrig da jeg hadde lagt ut min første spontankoreografi! Og vidunderet er vakkert, men litt uforståelig... Kanskje den er et kvinnfolk??
Gjest Neferet Skrevet 8. februar 2011 #2137 Skrevet 8. februar 2011 Workshop med Pantera i dag!! Da passet det dårlig å våkna med vondt i halsen Det blir kaldt ignorert, og det skal det fortsette å bli!
Muffin! Skrevet 8. februar 2011 #2138 Skrevet 8. februar 2011 Ingen hast med bloggen altså, ble bare litt ivrig da jeg hadde lagt ut min første spontankoreografi! Og vidunderet er vakkert, men litt uforståelig... Kanskje den er et kvinnfolk?? Men jeg vil jo gjerne se! Kos deg masse med workshop i dag! :
Mazilla Skrevet 8. februar 2011 #2139 Skrevet 8. februar 2011 Håper halsen har gitt seg utover dagen. Sånt pleier jo gjerne å være verst fra morgenen av, håper det er tilfelle denne gangen også. Lykke til på workshop!
Gjest Neferet Skrevet 8. februar 2011 #2140 Skrevet 8. februar 2011 Men jeg vil jo gjerne se! Kos deg masse med workshop i dag! : Da har du noe å glede deg til når du kommer hjem da vet du! Jeg skal kose meg så godt det lar seg gjøre når en jernkvinne pisker meg rundt... Håper halsen har gitt seg utover dagen. Sånt pleier jo gjerne å være verst fra morgenen av, håper det er tilfelle denne gangen også. Lykke til på workshop! Takk! Halsen er fortsatt sår, men synes det er litt bedre enn det var. Workshopen tar ingen fra meg ihvertfall! Men jeg er litt nervøs da, selv om jeg innerst inne vet at det blir veldig stas! Håper jeg tør å be om at vi kan ta et bilde sammen, det turte jeg nemlig ikke sist. Har prøvd å bli modig på det helt siden jeg meldte meg på workshopen i jula... 1 time og 25 minutter igjen!!
Anbefalte innlegg