Gjest Neferet Skrevet 11. januar 2011 #2061 Skrevet 11. januar 2011 Veldig, veldig hyggelig å lese det positive innlegget ditt!! Håper det fortsetter å gå din vei! Men hvem/hva er denne Glee?? :klø: Glee er nerdeserien min!
Muffin! Skrevet 11. januar 2011 #2062 Skrevet 11. januar 2011 Så bra med prøven! Herlig at du har det så bra.
Androide Skrevet 12. januar 2011 #2063 Skrevet 12. januar 2011 Har du fått kortet jeg sendte deg? :klø:
Gjest Neferet Skrevet 13. januar 2011 #2064 Skrevet 13. januar 2011 Så bra med prøven! Herlig at du har det så bra. Ja! I dag var det nesten så jeg ikke kom ut av senga da... Hjemmekontor og utrolig fristende å bare bli liggende.... Men karret meg avgårde som seg hør og bør, og får vel gjøre en innsats... Har du fått kortet jeg sendte deg? :klø: Ja, det har jeg! Og jeg var også helt sikker på at jeg hadde nevnt det i en bloggkommentar, men da har jeg kanskje ikke det...? Nå kom den dårlige samvittigheten og tok meg, for det var jo så stas å få kort!!
DDuck Skrevet 13. januar 2011 #2065 Skrevet 13. januar 2011 Glee var faktisk en av de tingene jeg ble superkvalm av mens jeg gikk gravid Det og Bjarne Brøndbo og den ene exen min Ellers må jeg bare si DDuck liker dette om positivinnlegget
Gjest Neferet Skrevet 13. januar 2011 #2066 Skrevet 13. januar 2011 Glee var faktisk en av de tingene jeg ble superkvalm av mens jeg gikk gravid Det og Bjarne Brøndbo og den ene exen min Ellers må jeg bare si DDuck liker dette om positivinnlegget Fantastisk! Jeg trodde det pleide å være mat og lukter og sånt som gjorde gravide kvalme jeg, men nå har jeg da altså skjønt at det også gjelder tv-programmer, og både kjente og ukjente folk... Når det skal sies, er jo Bjarne Brøndbo noe å bli kvalm av uansett da, trenger ikke være gravid for det!!
Disco Biscuit Skrevet 13. januar 2011 #2067 Skrevet 13. januar 2011 Her har vi mrs positiv ser jeg Ingenting som er bedre enn det Håper du er like positiv fremdeles og at du har en fin dag!
Gjest Neferet Skrevet 13. januar 2011 #2068 Skrevet 13. januar 2011 Her har vi mrs positiv ser jeg Ingenting som er bedre enn det Håper du er like positiv fremdeles og at du har en fin dag! Jeg er vel kanskje ikke fullt så euforisk nå som da innlegget ble skrevet, men har fortsatt ikke noe å klage på altså! Håper du også har en fin dag MaiL!!
Disco Biscuit Skrevet 14. januar 2011 #2069 Skrevet 14. januar 2011 Råflott og Råkult bilde av deg på FB Du er jo en skikkelig poleekspert Ha en strålende helg
Gjest Neferet Skrevet 14. januar 2011 #2070 Skrevet 14. januar 2011 Råflott og Råkult bilde av deg på FB Du er jo en skikkelig poleekspert Ha en strålende helg Tusen takk MaiL!! Veldig stas med hyggelige kommentarer, og har jo etterhvert fått litt jeg kan vise fram, selv om det er lenge til jeg blir noen ekspert... Ha en flott helg du også!!
Disco Biscuit Skrevet 14. januar 2011 #2071 Skrevet 14. januar 2011 Vel, for oss andre "dødelige" som ikke har forsøkt seg på Pole så er jo du verdensmester i forhold
Muffin! Skrevet 16. januar 2011 #2072 Skrevet 16. januar 2011 Det ser veldig proft ut for meg. Håper helgen har vært fin.
DDuck Skrevet 16. januar 2011 #2073 Skrevet 16. januar 2011 Vel, for oss andre "dødelige" som ikke har forsøkt seg på Pole så er jo du verdensmester i forhold
Gjest Neferet Skrevet 17. januar 2011 #2074 Skrevet 17. januar 2011 (endret) Vel, for oss andre "dødelige" som ikke har forsøkt seg på Pole så er jo du verdensmester i forhold Tusen takk! Sånn feedback er jo helt strålende!! Det ser veldig proft ut for meg. Håper helgen har vært fin. Helgen har vært fin den, men gikk fortere enn noensinne! Jeg og kjære var veldig enige da vi spiste frokost i dag om at vi ikke helt var klare for en ny mandag... Fredag slappet vi bare av, lørdag var jeg inne og danset på formiddagen før vi var i byen og handlet (for min del ble det maske som tar støv og partikler for å se om det hjelper på pusten min, samt ny hipster og topp til polebruk med tanke på Pantera-timen) før vi spiste junkfood og dro hjem til sofakos og film. I går var det sen frokost, snømåking, huskvask, god middag, trening og en Deadwood-episode. Og plutselig var hele helga borte! Men satser på at uka blir bra også!! Takk! I går prøvde jeg stanga mi i spinning-modus for første gang (da går stanga også rundt, og posisjonene holdes mer statisk. Svimmel!! Fikk kjære til å filme to små snutter, og må innrømme jeg ble litt skuffa! Det går kjempefort rundt inni mitt hode, men slett ikke like fort objektivt sett... Endret 17. januar 2011 av Neferet
cypress Skrevet 17. januar 2011 #2075 Skrevet 17. januar 2011 Jøss, stang i spinning-modus høres veldig fancy ut spør du meg! Du er sikkert din hardeste kritiker, så vi andre ville sikkert syntes det så bra ut!
Gjest Neferet Skrevet 17. januar 2011 #2076 Skrevet 17. januar 2011 Jøss, stang i spinning-modus høres veldig fancy ut spør du meg! Du er sikkert din hardeste kritiker, så vi andre ville sikkert syntes det så bra ut! Det er sant det! Men det kjentes fortsatt ut som jeg snurret fortfortfort, og det var strengt tatt ikke helt sant... Trenger nok mye trening på den modusen før jeg ikke blir svimmel, og jeg vet ikke om det kommer til å bli prioritert hver økt... Du da, føler du deg klekkeklar snart?
Androide Skrevet 17. januar 2011 #2077 Skrevet 17. januar 2011 Oi, så avansert! Den snurrer rundt også? Ikke rart man blir huggærn, da!
cypress Skrevet 17. januar 2011 #2078 Skrevet 17. januar 2011 Det er sant det! Men det kjentes fortsatt ut som jeg snurret fortfortfort, og det var strengt tatt ikke helt sant... Trenger nok mye trening på den modusen før jeg ikke blir svimmel, og jeg vet ikke om det kommer til å bli prioritert hver økt... Du da, føler du deg klekkeklar snart? Nja, litt klekkeklar er jeg jo. Med to dager til termin ville det jo vært dumt å ikke være klar i det hele tatt!!! Skjer det så skjer det! Men det gjør ikke så mye om det drøyer litt heller.
Gjest Neferet Skrevet 18. januar 2011 #2079 Skrevet 18. januar 2011 Oi, så avansert! Den snurrer rundt også? Ikke rart man blir huggærn, da! Den snurrer så absolutt rundt også... Skjønner ikke hvordan disse proffene ikke blir så svimle at de mister grepet og raser ned, men det er vel som kunstløperne også tenker jeg. Foreløpig er jeg glad i den statiske versjonen av stanga, selv om det kan se veldig pent og grasiøst ut å snurre også! Nja, litt klekkeklar er jeg jo. Med to dager til termin ville det jo vært dumt å ikke være klar i det hele tatt!!! Skjer det så skjer det! Men det gjør ikke så mye om det drøyer litt heller. Det er som flere har sagt inne i boka di, du er flink som klarer å slappe av og ta det som det kommer!! Og plutselig melder hun jo sin ankomst!
Gjest Azalea Skrevet 18. januar 2011 #2080 Skrevet 18. januar 2011 hei vennen lenge siden jeg har vært her, men legger igjen en haug med til deg!! har ikke FB lengere, men kan tenke meg at det ser råkult ut med polebildet du er utrolig flink håper du får en fin dag!!
Fremhevede innlegg