Gå til innhold

Twisted days and nights

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hallo. EHm.. Det var visst alt jeg hadde å meddele, det ble bare et lite tegn på at jeg tenker på deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo. EHm.. Det var visst alt jeg hadde å meddele, det ble bare et lite tegn på at jeg tenker på deg.

:hoho:

Skrevet

Jeg liker den nye avataren din! Er det deg? :lur:

Gjest Neferet
Skrevet

Hei My! :klemmer: Hyggelig å se deg innom uansett synes jeg! :jepp:

:hoho:

Er du bare innom for å le?? :klø:

:fnise:

Jeg liker den nye avataren din! Er det deg? :lur:

Nei, det er dessverre ikke meg, er ikke klar for å slippe armene på knee-hold ennå kan du si. Men jeg gjorde noe fancy i går som jeg ikke har fått til før, bilde kommer på blogg i løpet av det nærmeste døgnet! :lur:

Skrevet

Kjære er medlem i supporterklubben, så vi reiser med Indre Østfold reisebyrå Jeg regner med de sikkert har tilbud til de som ikke er medlemmer også?!? Vi har vært på tre turer hittil, det har vært stor stas alle gangene. Manchester har liksom alt! Vi hadde ikke tenkt til å reise i år egentlig, men så fikk vi se og høre

og da ble vi reiseklare begge to! :fnise: Sjekk det ut da vel! :jepp:

Har tittet litt på det nå, men det skal sjekkes ut nærmere. :jepp: Man måtte være medlem for å reise med dem, men så at medlemskap bare kostet 300 kr. Holder det at en er medlem, eller må den andre ha familiemedlemskap? Det så ut som en bra pakketur da. :) Selv om det med første øyekast så litt dyrere ut, så var det jo mye som var inkludert. Pengene flyr jo fort til transport osv.

Vi får se om vi får til tur denne sesongen, eller om vi får vente til høsten. Tror det kommer til å gå litt penger i NY. ;)

(Får ikke sett videoen nå, for bruker fonen og YouTube har visst bestemt seg for å ikke virke akkurat nå.)

Håper du har en herlig fredagskveld! Ubeskrivelig godt med helg nå syns jeg. :jepp:

Skrevet

Hvordan går det forresten med tatoveringsplanene?

Gjest Azalea
Skrevet

hei vennen :klemmer:

vil bare snike innom å ønske deg en riktig god lørdag og god helg :klemmer:

:hug:

Skrevet

Er inne å ser på bildene på bloggen din og jeg sier det igjen: Du er bare helt rå!! :dåne:

Skrevet

Er inne å ser på bildene på bloggen din og jeg sier det igjen: Du er bare helt rå!! :dåne:

Enig!! :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet

Har tittet litt på det nå, men det skal sjekkes ut nærmere. :jepp: Man måtte være medlem for å reise med dem, men så at medlemskap bare kostet 300 kr. Holder det at en er medlem, eller må den andre ha familiemedlemskap? Det så ut som en bra pakketur da. :) Selv om det med første øyekast så litt dyrere ut, så var det jo mye som var inkludert. Pengene flyr jo fort til transport osv.

Vi får se om vi får til tur denne sesongen, eller om vi får vente til høsten. Tror det kommer til å gå litt penger i NY. ;)

(Får ikke sett videoen nå, for bruker fonen og YouTube har visst bestemt seg for å ikke virke akkurat nå.)

Håper du har en herlig fredagskveld! Ubeskrivelig godt med helg nå syns jeg. :jepp:

Det holder at en er medlem, kjære får med meg på kjøpet :ler: Og du har helt rett, det ser litt dyrt ut, men transport både til og fra flyplass, til og fra kamp, pluss museumsbillett og omvisning på Old Trafford gjør det gjerne minst like dyrt å ordne seg på egenhånd. Skjønner godt argumentet om at pengene kommer til å gå fort i NY, glemte i farta at du skal dit jeg... :sjenert:

Deilig med helg, nå er det dessverre bare søndagskvelden igjen... Men jeg skal spise middag nå og kose meg med Glee, så foreløpig fortrenger jeg at mandagen er rett rundt hjørnet. Håper din helg har vært fin også! :klem:

Hvordan går det forresten med tatoveringsplanene?

:sjenert: Må pent innrømme at de står litt på stedet hvil. Har ikke hørt noe fra tatovøren etter han skulle tegne, og alle mine penger har blitt prioritert til pole isteden... Så neste store plan er at folk vil gi meg tatoveringspenger i 30-årsgave! :jepp:

hei vennen :klemmer:

vil bare snike innom å ønske deg en riktig god lørdag og god helg :klemmer:

Så stas du sniker innom titt og ofte nå! :klemmer: Håper du har hatt en fin helg! :jepp:

Enig!! :jepp:

Tusen takk begge to!! I dag har jeg fått til enda flere fancy ting! :nigo::hoppe::strix:

Skrevet

:danser:

Så gøy det var!

(Sorry at det ble så mye bumping inn i deg altså, beina hang ikke helt med :sjenert:)

Gjest Neferet
Skrevet

:danser:

Så gøy det var!

(Sorry at det ble så mye bumping inn i deg altså, beina hang ikke helt med :sjenert:)

:ler: Bare koselig det! :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet (endret)

For en fantastisk helg!!!! :strix: Min helg har vært enkel, men så sies det vel også et sted at det enkle ofte er det beste. Se bare her:

Fredag kveld: middag og hvile på sofaen med kjære, kjøre kjære til bussen, handle for neste uke, en episode Glee (fått byttet en av filmene jeg fikk to av, strålende fornøyd!) :nigo:

Lørdag: Kjøp av nye utejoggesko, trening med den fantastiske jentegjengen :danser: , mat og Glee, snømåking to ganger, husvask, mer mat, snop og Glee, kikking på pole-dvd.

Søndag: Snømåking som dagens første treningsøkt, mer Glee, en av tidenes beste pole-egentreninger :strix: , noe som måtte foreviges med selvutløser i og med min venninne måtte melde forfall :sukk: . Hente kjære på bussen, vise fram bilder og film med nye triks, legge seg inntil varm rygg for kvelden. :rødme:

Og i dag har jeg fått beskjeden jeg har ventet på siden 13.12:

Celleprøven er tilbake, helt normal :nigo:

HPV-virusprøven var negativ :nigo: :nigo:

Anbefalt ny prøve om 3 år. Sånn skal det være! :jepp:

Endret av Neferet
Skrevet
:tommelopp: For et herlig innlegg. :Nikke: Jeg ble litt glad jeg også når jeg leste det.
Skrevet

Fantastico :hoppe: Alle helger burde være sånn for deg :klemmer:

Skrevet

Åh, så godt å høre at celleprøven var normal! :tommel:

Gjest Neferet
Skrevet

:tommelsmil:

Bare velstand! :nigo:

:tommelopp: For et herlig innlegg. :Nikke: Jeg ble litt glad jeg også når jeg leste det.

Fantastico :hoppe: Alle helger burde være sånn for deg :klemmer:

Åh, så godt å høre at celleprøven var normal! :tommel:

Enig med dere alle! :jepp: Godt å kunne skrive et så positivt innlegg også!! :nigo:

Skrevet

Veldig, veldig hyggelig å lese det positive innlegget ditt!! :tommelopp: Håper det fortsetter å gå din vei! :klemmer:

Men hvem/hva er denne Glee?? :klø:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...