Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, jeg kjeder meg på jobb!!! :dåne: Jeg vil ha helg nåååååå!!!!!

I kveld skal jeg på middag med styret i det gamle borettslaget, det blir nok min siste opptreden med dem. Veldig stas å dra ut og spise med gutta, gleder meg til det. Lurer fælt på hva jeg skal ha på meg... Må jo pynte meg litt, men så er det jo denne kulda som må hensyntas litt også!

I morgen blir det julehandel med svigers, det tror jeg blir stas. Etter noen år har jeg lært at det ikke er så mye stress med dem, det er alltid anledning til å ta seg god tid og ikke lage masse kaos. Så blir det håndballkamp, skrekk og gru, og så tror jeg det er tid for å slappe av litt!

Søndag er det julesamvær hos oss, vi får besøk av noen venner og skal få utvekslet litt gaver og sagt god jul til hverandre. Så er det forhåpentligvis håndballfinale.... :sjenert: Men det kan jo ikke akkurat tas for gitt..

Og midt oppi dette skulle jeg helst hatt en økt på stang, vasket en bråte med klær og rukket å ta livet med ro og nyte den siste adventshelga. Jeg tviler sterkt på at det siste blir virkelighet... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om du ikke får tatt livet med ro denne helgen så ser det allikevel koselig ut :klemmer:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om du ikke får tatt livet med ro denne helgen så ser det allikevel koselig ut :klemmer:

Ja, fikk litt dårlig samvittighet når jeg klager og tenker over din jobbsituasjon.... :sjenert::flau: Men jeg håper du nyter fritida når den melder seg...! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med julehandelen! Den siste lørdagen før jul pleier vel å være rimelig hektisk, så bra du har svigerforeldre som kan slappe av litt :tommel: I år ble vi faktisk ferdig med julegavene i november, det har aldri skjedd før :nigo: Det kan ha noe å gjøre med at de måtte sendes altså, så vi får se om tradisjonen vedvarer ;)

Kos deg i helga! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som den uinteresserte jeg er i sport ble jeg tvunget til å ha på håndballfinalen på radioen i bilen på vei ned fra fjellet.

Tenkte på dere håndballinteresserte kg-jenter underveis.... Hoppende glade :hoppe: Gratulerer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dere er som holder liv i boka mi når jeg er bissi Muffin!, TuttaV, Androide og cypress!! :klemmer:

Det ble litt av hvert å juble for i helga!!

• fantastisk kveld med gutta på fredag, god mat og mye latter (det ble forresten fancykjolen fra profilbildet på FB! :jepp:
  • julehandel på lørdag, fikk ferdig resten av gavene
  • fikk fancy høye støvletter av svigers som jeg har ønsket meg lenge
  • Norge slo Danmark i semifinalen
  • fikk putta inn klesvask i planen
  • Pole-trening i går formiddag (det eneste som ikke var bra med det var at jeg datt ned... Stiv i nakken i dag ja... :sjenert:
  • NORGE VANT GULL og banket Sverige! :strix:
  • Besøk av kompis som først hadde meldt avbud, med skravling, julekaker og kveldsmat før vi lot ham dra hjem
  • :sengekos: for å avslutte helga

:nigo:

Og veldig imponert over at du hørte på kamp på radioen TuttaV, sånn kan massesuggesjonen virke... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sånn kan det gå når en henger på KG... :fnise: Før du vet ordet av det nå, så sitter jeg og ser på håndball på skjermen som dere andre, helt av meg selv!

Hørtes ut som en flott helg! Håper nakken bedrer seg fort og at du får en fin mandag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en knall kamp da!!! Endelig var det litt spennende!! Litt FOR spennende innimellom riktignok, men når det gikk bra til slutt får det være greit.. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn kan det gå når en henger på KG... :fnise: Før du vet ordet av det nå, så sitter jeg og ser på håndball på skjermen som dere andre, helt av meg selv!

Hørtes ut som en flott helg! Håper nakken bedrer seg fort og at du får en fin mandag! :klemmer:

:ler: Jeg kjenner til det, plutselig følger man med på noe som før var helt uinteressant! For meg heter det fotball... :rolleyes:

Nakken går det forhåpentligvis bra med, sånn går det når man prøver å henge opp ned uten matte... Fikk litt kjeft av kjære... :sjenert:

:hug:

Det var en knall kamp da!!! Endelig var det litt spennende!! Litt FOR spennende innimellom riktignok, men når det gikk bra til slutt får det være greit.. :nigo:

Ja, litt for spennende i perioder, men andre omgang var jo bare helt strålende!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk bare sett første omgang jeg, men fulgte ivrig med på liveoppdateringer på mobilen på VGnett i andre omgang. Ble ikke helt det samme, men gleden var likevel stor da det gikk veien.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og veldig imponert over at du hørte på kamp på radioen TuttaV, sånn kan massesuggesjonen virke... :fnise:

:opplyser: Jeg hørte også på! Mannen skrudde på Nrk-nettradio, så jeg fikk visst med meg kampen jeg også. Husk at dette var meget tidlig en søndags morgen, så nå håper jeg du er veldig imponert over meg også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Jeg hørte også på! Mannen skrudde på Nrk-nettradio, så jeg fikk visst med meg kampen jeg også. Husk at dette var meget tidlig en søndags morgen, så nå håper jeg du er veldig imponert over meg også :fnise:

:pls::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...