Gå til innhold

Twisted days and nights

Anbefalte innlegg

Skrevet

God pinse! :) Lite pinsefri å snakke om for vår del, men fremover er det heldigvis endel røde dager! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som litt av en dansetime :fnise: Håper at kroppen har kommet seg og at du har en fin pinse! :klem:

Gjest Neferet
Skrevet

God pinse! :) Lite pinsefri å snakke om for vår del, men fremover er det heldigvis endel røde dager! :hoppe:

Dere får vel litt alternative røde dager dere. Er det litt ekstra bonus kanskje, i og med de ikke er på de vanlige?? :klo: Eller, det blir vel kanskje ikke det heller, for de vanlige blir jo ekstra kjedelige som ikke er fri... :bond: Nå bare surrer jeg... :fnise:

Hørtes ut som litt av en dansetime :fnise: Håper at kroppen har kommet seg og at du har en fin pinse! :klem:

Ja, det var det så absolutt! Spent på om dagens time blir like tøff! :trene:

Pinsen var fin, en herlig blanding av avslapping og trening. Nå er det tilbake til hverdagen, og ikke en eneste rød dag før i jula... Men vi var på hyggelig besøk hos ei venninne i går kveld, og i kveld er det Bon Jovi! :hjerte: Så det er lov å kose seg selv om det er hverdag også! :jepp:

Håper alt er bra på din kant også! :hug:

Skrevet

Dere får vel litt alternative røde dager dere. Er det litt ekstra bonus kanskje, i og med de ikke er på de vanlige?? :klo: Eller, det blir vel kanskje ikke det heller, for de vanlige blir jo ekstra kjedelige som ikke er fri... :bond: Nå bare surrer jeg... :fnise:

Hvis en bevegelig helligdag faller på en lørdag eller søndag, så blir henholdsvis fredag eller mandag fri istedet. Det er jo en bonus :) Ellers er det litt annerledes dager som er fri...

og ikke en eneste rød dag før i jula...

f.eks at vi har fire røde i vente frem til jul! :nigo:

Men det er jaggu godt at man kan kose seg litt i hverdagen også! :hoppe:

Gjest Neferet
Skrevet

Men det er jaggu godt at man kan kose seg litt i hverdagen også! :hoppe:

Det er jo nesten viktigst å kose seg i hverdagen, det er jo flest av dem! :jepp:

Skrevet

Hvis en bevegelig helligdag faller på en lørdag eller søndag, så blir henholdsvis fredag eller mandag fri istedet.

Sånn syns jeg det burde vært her også! :jepp:

Det er jo nesten viktigst å kose seg i hverdagen, det er jo flest av dem! :jepp:

Det er veldig sant. :) Virker jo som du er flink til det. :nigo: Håper du har en fin fredagskveld. :klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet

Sånn syns jeg det burde vært her også! :jepp:

Det er veldig sant. :) Virker jo som du er flink til det. :nigo: Håper du har en fin fredagskveld. :klemmer:

Det burde absolutt vært sånn her også! :jepp:

Fredagskvelden ble bra, om enn litt trist. Kjære insisterte på å se på en episode av The Street som vi hadde tatt opp, og makan til trist greie! Så her var det bare å bruke fredagen på å tørke tårene og håpe at vi ikke mister våre ektefeller med det første... :rolleyes: Men vi fikk hvilt og kost oss litt også altså! Lørdag var eneste ordentlige program å kjøpe bursdagsgave til mamma, og å gjøre unna litt ukehandling. Bortsett fra det var det avslapping, pole og film som sto på programmet. I går var jeg en tur hos mamma på bursdagen hennes, før middag og fotballkamp på tv. Og så hadde kjære funnet ut at vi skulle ut på sykkeltur, og da ble det jo sånn... :fnise: Men det var en utrolig deilig tur, og været hadde klarnet opp. Så vi var både flinke og koste oss, det er ikke noen dårlig kombinasjon. Litt tøying etter vi var hjemme, men ny dokumentasjon av front splits (eller mangelen på sådanne...) Og plutselig var hele helga brukt opp!

Denne uka blir en spennende en, på fredag avgjøres det hvordan høsten kommer til å se ut. Så nå er det bare å jobbe for at valg av leverandør går knirkefritt i prosjektets styringsgruppe!! :bond:

Skrevet

Hørtes ut som en fin helg som inneholdt litt av hvert. :)

Lykke til med den spennende uka! :klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet

Hørtes ut som en fin helg som inneholdt litt av hvert. :)

Lykke til med den spennende uka! :klemmer:

Tusen takk! :) Foreløpig er den spennende uka litt av og på, vi venter mye på en treiging som skulle sendt oss sine innspill forrige uke. Purrer og purrer og venter og blir stadig mer irriterte hele gjengen. Men nå ser det ut til at han ihvertfall har våknet, så da kanskje det skjer noe... :rolleyes: Vi skal uansett være ferdige på fredag da, så spennende blir godkjenningen uansett! :jepp:

Håper du koser deg!! :klemmer:

Skrevet

Det gjør jeg. ;)

Kjedelig med venting og purring. :glare:

:hug:

Skrevet

Ser ut til at uka blir spennende hos deg, håper dere lander på noe som alle blir fornøyd med :jepp:

Ha en fin onsdag Neferet :klemmmer:

Gjest Neferet
Skrevet

Det gjør jeg. ;)

Kjedelig med venting og purring. :glare:

Vi endte med å gjøre jobben sjøl vi... :ler: Til slutt fant vi ut at det var det beste, så ble det ihvertfall gjort! :rolleyes:

Ser ut til at uka blir spennende hos deg, håper dere lander på noe som alle blir fornøyd med :jepp:

Ha en fin onsdag Neferet :klemmmer:

Jeg håper også vi lander på noe alle blir fornøyde med. Sjefen kom tilbake etter en uke i dag, og var først strålende fornøyd, så snakket hun med noen høyere opp i løpet av ettermiddagen og ble stressa og det ble litt last minute drama. Fortsatt ikke noe galt med det vi har gjort altså, men det er litt styr likevel. Det hele er nå avsluttet, så utkast til beslutning er sendt til prosjektets styringsgruppe som (forhåpentligvis) skal godkjenne valget på fredag. Og når det har skjedd, da vet jeg hvem jeg skal leke med til høsten. Jeg håper det ikke blir så mye mer drama, så vi kan få en bra beslutningsprosess. Nå lurer jeg bare litt på hvordan dagene skal tilbringes resten av sommeren.. :klo::ler: Prosjekt på godt og vondt, det har jeg vel sagt før, enten er det masse styr, ellers er det stille dager. Men vi vet vi har noe godt i vente, så skal ikke klage da altså! Onsdag neste uke blir det "Evaluering av dialogprosessen" med prosjektgruppa, da er det Tusenfryd med hele gjengen, og litt mat etterpå, det tror jeg blir moro! Jeg har ikke vært på Tusenfryd siden 1997, og ikke vært i nærheten av en karusell siden 2000, så litt spent på hvordan det blir! :sjokk: Men stas blir det sikkert uansett.

Nå skal jeg være på jobb i en drøy halvtime til, og så er det tid for trening. :danser: Sånt blir det bra onsdag av! :nigo:

Skrevet

Er mye som skejr på jobbfronten hos deg om dagen skjønner jeg :jepp: Spennende :hoppe:

Håper du får en fin treningsøkt og en fin kveld :klem:

Gjest Neferet
Skrevet

Er mye som skejr på jobbfronten hos deg om dagen skjønner jeg :jepp: Spennende :hoppe:

Håper du får en fin treningsøkt og en fin kveld :klem:

Ja, det er spennende tider! Eller, akkurat nå er det ikke så spennende, for nå er det bare venting fram til i morgen kl 15.00. Jeg vet jeg ikke skal klage, men jeg kjeder meg litt... :fnise: Så da har jeg ihvertfall pønsket ut bryllupsgave til kjære, vi har jo to års bryllupsdag om under to uker! Alltids noe man kan forske på på internett når tida blir lang :ler:

Treningsøkta i går var kjempebra! Koreografien vi driver med nå er en av de jeg liker veldig godt, og på toppen av det hele fikk vi være prøvekaniner på en burlesque-koreografi som vi minstenker at instruktøren vår står bak. Utfordrene og veldig gøy! Jeg har alltid litt vanskelig for sånne moves, men denne gangen gikk det mye bedre! Håper hun prøver den på oss flere ganger i nærmeste fremtid!! :jepp: Resten av kvelden var jeg så sliten at det ikke ble så mye som skjedde. Men sofaen kan også være en god venn :veslejenta::lur:

Håper det fortsatt er romantikk hos deg ;)

Gjest Neferet
Skrevet

:sinna: :sinna: :sinna: :sinna: Murphys lov har rammet, skikkelig!! :sinna: :sinna: :sinna: :sinna:

Faen!!

Gjest Neferet
Skrevet

Tusen takk, den kommer godt med!! :klemmer:

Det ser nå ut til at i løpet av to små formiddagstimer har alt vi har jobbet så hardt for gått rett i dass... :sukk: Litt usikker på hvor mye jeg kan skrive her, men kort fortalt har en av mine ledere plutselig funnet ut at h*n ikke står inne for det som skulle opp og avgjøres i dag, og sannsynligvis ber h*n om at alt utsettes til høsten. Større mistillitserklæring skal du lete lenge etter, særlig når magefølelsen er den som bestemmer og ikke det arbeidet vi har gjort... Jeg er så skuffa og sint og frustrert og demotivert at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... :sinna:

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...