Gjest Neferet Skrevet 3. juni 2011 #2461 Skrevet 3. juni 2011 Jeg blir litt av å lese om finværet i alle bøkene til dere på den kanten av landet, men jeg får vel ønske deg en god helg likevel! Huffda Er det vanlig trøndervær hos dere fortsatt...? Håper dere finner noe moro å gjøre i helga likevel!
Disco Biscuit Skrevet 3. juni 2011 #2462 Skrevet 3. juni 2011 Det er ikke finvær i byen mellom de syv fjell heller så du er ikke alene om det Mazzi! Neferet: Høres bra ut med ordning på utearealet og liker stolene! Ha en fin helg i solen Neferet
Mazilla Skrevet 3. juni 2011 #2463 Skrevet 3. juni 2011 Huffda Er det vanlig trøndervær hos dere fortsatt...? Håper dere finner noe moro å gjøre i helga likevel! Å jada, her minner været mest om høst..
Androide Skrevet 3. juni 2011 #2464 Skrevet 3. juni 2011 Det blir det nok helt garantert!! Jeg synes forøvrig det er skikkelig stas at du har adoptert uttrykket!! Jeg er alltid på utkikk etter gode ord og utrykk til mitt vokabular!
DDuck Skrevet 5. juni 2011 #2465 Skrevet 5. juni 2011 Ååååh jeg drar tilbake sitronkakediskusjonen jeg Det er ikke sånn sitronkake med fromasj eller ostekrem jeg mener.. Der er som en bløtkakebunn med smak av sitron og oppå var det melisglasur med hint av sitron i også Dette er herligheten!!
TuttaV Skrevet 5. juni 2011 #2466 Skrevet 5. juni 2011 Vanligvis tror jeg at jeg liker den kaken du mener, men i dag...
Gjest Neferet Skrevet 6. juni 2011 #2467 Skrevet 6. juni 2011 Høres bra ut med ordning på utearealet og liker stolene! Ha en fin helg i solen Neferet Det ble enda mer ordning på utearealet enn vi først trodde... Fredag kom jeg og kjære hjem fra jobb til et nylagt og ferdig takterrassegulv. Litt grilling med svigers, og så var det ut for å se på ideer til gjerde. Det endte med kjøp av grill og så syntes svigermor vi måtte dra avsted for å finne ut om hagemøblene vi har planlagt å kjøpe med skattepengene var bestillingsvare. Plutselig endte det med at de var kjøpt også, til et svare strev... Vi fant nemlig ut at vi får jo ikke fraktet dem hjem selv, og svigers hadde henger. Klokka var ti på åtte da vi kom til butikken, som stengte åtte, og den var vel nærmere åtte da vi kom for å hente dem ut av lageret. Så måtte vi få eskene utenfor porten til lageret, sette igjen svigermor som vakt, kjøre hjem, tømme hengeren, kjøre tilbake med henger og laste møbler... Men nå ble det jo så fint!! Skikkelig hverdagslykke da møblene var på plass og vi kunne sitte ute og spise jordbær i 22-tida!! Å jada, her minner været mest om høst.. Hvis det er noen trøst så spås det at uværet kommer hit igjen også! Jeg er alltid på utkikk etter gode ord og utrykk til mitt vokabular! Ååååh jeg drar tilbake sitronkakediskusjonen jeg Det er ikke sånn sitronkake med fromasj eller ostekrem jeg mener.. Der er som en bløtkakebunn med smak av sitron og oppå var det melisglasur med hint av sitron i også Dette er herligheten!! Men den du linket til på Det søte liv hadde ost og fromasj! Sånn annen liker jeg! Vanligvis tror jeg at jeg liker den kaken du mener, men i dag...
Disco Biscuit Skrevet 6. juni 2011 #2468 Skrevet 6. juni 2011 Høres ut som det ble veldig bra på uteplassen tilslutt, og ikkeminst må det ha vært deilig å nyte jordbær på den nye terrassen med nye møbler etter en lang økt for å få det fint Ha en fin dag
TuttaV Skrevet 6. juni 2011 #2469 Skrevet 6. juni 2011 Hverdagslykke Kjipt med hufsetufseværet det er meldt fremover så dere ikke får nydt det mer...
Muffin! Skrevet 6. juni 2011 #2470 Skrevet 6. juni 2011 Så herlig med ny uteplass med nye hagemøbler og grill! Regner med at de jordbærene smakte godt da.
Gjest Neferet Skrevet 8. juni 2011 #2471 Skrevet 8. juni 2011 Høres ut som det ble veldig bra på uteplassen tilslutt, og ikkeminst må det ha vært deilig å nyte jordbær på den nye terrassen med nye møbler etter en lang økt for å få det fint Ha en fin dag Det ble kjempefint! Nå er jeg klar for mange kvelder der i løpet av sommeren, så får vi se om været er enig... Håper du har det bra! Hverdagslykke Kjipt med hufsetufseværet det er meldt fremover så dere ikke får nydt det mer... Ja! Hufsetufsevær har vi fått ja... Men det går vel over igjen etterhvert, det må det jo! Så herlig med ny uteplass med nye hagemøbler og grill! Regner med at de jordbærene smakte godt da. Det gjorde de så absolutt! Selv om det blir enda bedre når de norske kommer!
Gjest Neferet Skrevet 8. juni 2011 #2472 Skrevet 8. juni 2011 Pole Art billetter i posten i dag! Kjempestas å kunne henge dem på oppslagstavla til høsten kommer! Har hatt hjemmekontor mandag ettermiddag/kveld, i går og i formiddag før jeg dro på jobb og var her ca 13. Vi nærmer oss en ny deadline i prosjektet, det skal gjøres et viktig valg før Norge tar sommerferie. Og når det valget er tatt, vet vi mer om hvordan høsten blir også! Det krever endel jobbing da, men jeg er nok litt heldig, for jeg er klar for å møte de andre og sammenligne notater i morgen, mens de nå er ute for å få tak i overtidsmat og skal være her en god stund til... Hva jeg skal? Nei, jeg skal og være på yoga, og så skal jeg hjem og med kona, som får sitt grønne belte på sommerfest i kveld! Fikk ikke trent noe pole på mandag, i og med det ble overtidsjobbing, men håper å få til en økt i morra! Synes det går litt for lenge mellom hver gang nå, håper det snart retter seg. Mai og juni er jo litt unntakstilstand på avtale og jobbefronten, og treninga lider litt under det. Men jeg tror jeg snart skal bruke gavekortet jeg fikk av mine fine treningsjenter til en måneds inspirasjon på Sometimes, så kanskje jeg får noen nye ting å øve på og ny inspirasjon! Nei, får vel avslutte her så jeg kan tusle på trening om 20 min!
TuttaV Skrevet 8. juni 2011 #2473 Skrevet 8. juni 2011 Åh! Du får danse litt for meg! Altfor lenge siden nå :gjeiper: Mye jobbing, men du har mye godt foran deg med Sometimes, pole art og kos med kona stå på!
Gjest Neferet Skrevet 9. juni 2011 #2474 Skrevet 9. juni 2011 Åh! Du får danse litt for meg! Altfor lenge siden nå :gjeiper: Mye jobbing, men du har mye godt foran deg med Sometimes, pole art og kos med kona stå på! Jeg tror vi danset for alle som ikke var der jeg!! :daaner: Klam luft, varmt som det pleier når sommeren kommer til Domus Athletica, det var rett og slett ingen som hadde en tørr flekk igjen på treningstøyet da vi var ferdige! Og jeg var så rød i ansiktet at det grenset mot lilla! Elen kjørte oss gjennom en liten valse-ballett-koreografi på slutten, da ble det mye armer og bein fra min side... Men mistenker at de har lekt med den på lørdager før, det hender jo at det kommer noen sånne innspill da. Stas var det uansett! Jeg var så sliten at jeg var svimmel på vei til trening, men satset på at yoga var bra, jeg kan jo alltids ligge i barnet hvis det blir for ille, sa jeg til meg selv. Men det skjer jo så sjelden med meg. Det eneste var at kroppen min nektet å være med opp i skulderstående, hadde ikke mer igjen jeg... Skikkelig trenings/overtids/tordenvær-hodepine i går kveld, håper den holder seg borte i dag! Jeg har absolutt mye bra som kommer fremover, det første allerede neste uke, da kommer Bon Jovi til Ullevål!
Disco Biscuit Skrevet 9. juni 2011 #2475 Skrevet 9. juni 2011 for Bon Jovi og Pole Art billetter i posten! Håper du får en fin dag Neferet, og at du ikke sliter deg ut med all jobbingen
Gjest Neferet Skrevet 10. juni 2011 #2476 Skrevet 10. juni 2011 for Bon Jovi og Pole Art billetter i posten! Håper du får en fin dag Neferet, og at du ikke sliter deg ut med all jobbingen Tusen takk MaiL! ----------------------------------------------------------------------------------- Dagen i går ble litt annerledes enn jeg trodde, trodde jeg skulle hjem i normal tid jeg, men ble visst overtid i går også... Og jeg som skulle hjem og trene pole! Ble heldigvis ikke hele kvelden, så kom hjem og spiste litt og prøvde å hvile. Kroppen var imidlertid veldig rastløs og gira, så kvart på ni gikk jeg ned på treningsrommet og trente litt likevel. Veldig godt å få tatt en økt på stanga før vi reiser vekk i pinsen, for det blir altfor sjelden for tida! I og med jeg hadde spist sent, så var det ikke så behagelig å henge opp ned, så det ble mer statiske øvelser og øvelser med hodet riktig vei for å holde mageinnholdet på plass Men jeg har godt av det også! I dag er det en litt sånn dagen derpå-følelse på jobb. Det verste presset er over for denne uka, og vi har dokumentasjonsarbeid å gjøre. Det er imidlertid mye mindre styr, så det blir nok litt preget av en fjasefredag også! Med tanke på humoren som begynte å melde seg i går ettermiddag, er vi nok slitne i hodet alle mann! Håper å dra hjem i normaltid i dag for første gang denne uka! God helg til alle som titter innom!
Disco Biscuit Skrevet 10. juni 2011 #2477 Skrevet 10. juni 2011 Godt og lese at det "er lys i enden av tunellen" mtp jobbfronten Håper du får kommet deg hjem i skapelig tid i dag, det er jo tross alt fredag Ha en super pinsehelg Neferet
Muffin! Skrevet 10. juni 2011 #2478 Skrevet 10. juni 2011 Varm, klam luft har jeg trent i denne uka også. Svetten renner jo allerede på oppvarminga. Hørtes ut som en slitsomt uke. Godt det snart er langhelg. God fjasefredag.
Gjest Neferet Skrevet 10. juni 2011 #2479 Skrevet 10. juni 2011 Godt og lese at det "er lys i enden av tunellen" mtp jobbfronten Håper du får kommet deg hjem i skapelig tid i dag, det er jo tross alt fredag Ha en super pinsehelg Neferet Ja, heldigvis får vi ta fri i pinsen, jeg fryktet en stund at det ikke ble noe av! Men begynner å venne meg til at prosjekt er litt sånn. Plutselig går det i 200, så er det mer på 40-50 i en periode før det smeller igjen. Heldigvis synes jeg alt vi har gjort denne uka er kjempespennende og moro, så det er ikke et ekstra ork... Men fredag liker vi uansett! Ha en flott langhelg du også! Varm, klam luft har jeg trent i denne uka også. Svetten renner jo allerede på oppvarminga. Hørtes ut som en slitsomt uke. Godt det snart er langhelg. God fjasefredag. Ja, jeg merket det godt da jeg trene på stang også, det er litt upraktisk å bli svett og glatt når grepet er viktig! Men det har jo vært unaturlig klamt denne uka også da, håper det snart klarner ordentlig! Dere kan jo kanskje kjøre etter været? Slitsom uke har det vært, godt den nærmer seg slutten! God fredag-før-ferie!
Anbefalte innlegg