Mazilla Skrevet 19. mai 2011 #2401 Skrevet 19. mai 2011 God tur! Lykke til med å stå opp så umenneskelig tidlig i morra. Jeg er jo oppe en drøy time på den tida hver natt, men kan heldigvis legge meg igjen etterpå..
Androide Skrevet 19. mai 2011 #2402 Skrevet 19. mai 2011 Vi har ikke planlagt noe konkret enda, men vet vi skal tilbake i løpet av en ikke for fjern fremtid Jeg fikk forresten et overraskende kort i posten Og smiskingen har gjort underverker Bare bestill det du hadde tenkt og ship det til min adresse, så skal jeg agere FedEx for deg God tur til Manchester, og kos deg masse!
DDuck Skrevet 20. mai 2011 #2405 Skrevet 20. mai 2011 Goood tur (selv om du strent tatt sikkert er der allerede ) Håper du koser deg iallefall
Mazilla Skrevet 22. mai 2011 #2406 Skrevet 22. mai 2011 Prøver å få øye på deg på TV, men det er endel andre der også, så jeg har ikke lyktes så langt..
Muffin! Skrevet 22. mai 2011 #2407 Skrevet 22. mai 2011 Har sett på feiringen på Old Trafford nå. Det må jo være helt FANTASTISK å være der!
Gjest Neferet Skrevet 24. mai 2011 #2409 Skrevet 24. mai 2011 God tur! Lykke til med å stå opp så umenneskelig tidlig i morra. Jeg er jo oppe en drøy time på den tida hver natt, men kan heldigvis legge meg igjen etterpå.. :fnise : Det er sant, du er jo oppe hver natt. Må si jeg misunte deg å kunne legge deg igjen når det hele sto på, men det går jo alltids greit... Vi har ikke planlagt noe konkret enda, men vet vi skal tilbake i løpet av en ikke for fjern fremtid Jeg fikk forresten et overraskende kort i posten :lur : Og smiskingen har gjort underverker :ler : Bare bestill det du hadde tenkt og ship det til min adresse, så skal jeg agere FedEx for deg :fnise : God tur til Manchester, og kos deg masse! Skjønner godt at en tur til Hawaii ikke er nok! Mistenker at det kan friste veldig å dra tilbake etter første gangen vi skal over også... Litt sånn som at kjære skulle reise til Manchester en gang i 2007 for å "få det ut av systemet". Nå er det obligatorisk hvert år... Hvert år blir det nok ikke Hawaii akkurat, men at det blir mer enn én tur er vel ikke helt usannsynlig. Så bra med FedEx-agering! Jeg håpte at et overraskende kort kunne gjøre nytten! Må bare få lønn først (etter shopping i Manchester), men strålende at du kan bistå!! Ha en flott helg, Neferet! :klemmer : Kos deg masse! :sol : Tusen takk! Det har jeg gjort, selv om det ikke ble så mye Er ikke England for ingenting Goooooood tuuuuuuur :hoppe : Takk! Jeg tenkte på deg hver gang jeg så en Starbucks! Goood tur (selv om du strent tatt sikkert er der allerede :rolleyes : ) Håper du koser deg iallefall :klemmer : Jeg var på plass ja, og allerede i gang med å kose meg! Selv om jeg mistenker sterkt at akkurat den tida du skrev her inne var vi opptatt med å sove... Tar på å stå opp før henholdsvis 5 og halv 6 to dager på rad! Prøver å få øye på deg på TV, men det er endel andre der også, så jeg har ikke lyktes så langt.. :fnise : Så du meg ikke altså?? Jeg var nok den eneste som hadde rosa regnfrakk! Men skjønner vel egentlig at det er vanskelig å så øye på en blant 76.000! Har sett på feiringen på Old Trafford nå. Det må jo være helt FANTASTISK å være der! :strix : Ja, det var helt strålende!! Dere skulle også vært der! Håper du koooooser deg! :klemmer : Det gjorde jeg! Fra ende til annen faktisk! Manchester er definitivt stas, uansett!
Disco Biscuit Skrevet 24. mai 2011 #2410 Skrevet 24. mai 2011 Så spennende med Manchester tur! Kan tenke meg at det var litt av en opplevelse å få med seg Håper dere har kommet dere helskinnet hjem og ikke altfor blakk
Diddles Skrevet 24. mai 2011 #2411 Skrevet 24. mai 2011 Hvis du tenkte på meg hver gang du så en Starbucks har jeg jammen vært mye tenkt på i helga I fjor på denne tida var vi også i London, med strålende sol og varmt vær Det er ikke mye som minner om sommer her nå ihvertfall, igår var det omtrent storm ute - vi var på trampolinejakt, den fikk seg nemlig en flytur Godt å høre du har kost deg Vi trenger sånne "løft" i hverdagen
Gjest Neferet Skrevet 24. mai 2011 #2412 Skrevet 24. mai 2011 Så spennende med Manchester tur! Kan tenke meg at det var litt av en opplevelse å få med seg Håper dere har kommet dere helskinnet hjem og ikke altfor blakk Ja, det var jo litt ekstra spesielt denne gangen, i og med vi fikk med oss premieseremoni og hele pakka. Må innrømme at tallet 19 gikk igjen på de fleste områder, jeg tror hele klubben (og halve byen) storkoste seg med det historiske nittende mesterskapet! Vi kom helskinnet hjem, akkurat i tide ser det ut til, da de begynte å stenge flyplasser i Skottland og nord i England i formiddag. Så tror vi skal være godt fornøyde med å lande på Gardermoen ca kl 23 i går kveld. Hjemme ca ved midnatt, og i seng ca 01.00, så i dag tidlig har jeg skrudd av min egen vekkerklokke før den ringte, og sov videre. Kjæres klokke ringte ubønnhørlig ti minutter etter min skulle ringt, så da var det ingen bønn likevel... Men alt i alt er det verdt det alt sammen! Blakk ja, det er jeg Men ikke noe mer enn jeg skulle være, hadde satt av penger til mat og shopping, og har ikke måtte bruke over det budsjetterte. Så veldig fornøyd sånn sett! At lønna kommer på fredag er uansett veldig velkomment, det er relativt slunkent på konto akkurat nå Hvis du tenkte på meg hver gang du så en Starbucks har jeg jammen vært mye tenkt på i helga I fjor på denne tida var vi også i London, med strålende sol og varmt vær Det er ikke mye som minner om sommer her nå ihvertfall, igår var det omtrent storm ute - vi var på trampolinejakt, den fikk seg nemlig en flytur Godt å høre du har kost deg Vi trenger sånne "løft" i hverdagen Ja, har tenkt masse på deg! Og må innrømme at jeg ikke bare tenkte på Starbucks-gleden din, jeg lurte også veldig på hvordan det gikk med deg og kroppen, og håpte det gikk bra med deg og knøtti! Nesten storm var det både i Manchester, da vi mellomlandet i Amsterdam og da vi var på plass på Gardermoen i går kveld. Det er kraftig vind i dag også, så jeg vet ikke helt hva som skjedde med det været og de temperaturene vi hadde ved påsketider! Det kommer vel forhåpentligvis tilbake!
TuttaV Skrevet 24. mai 2011 #2413 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Det blåser noe helt forferdelig ja! Sto nesten helt stille når jeg syklet nedover til sykehuset i dag! vil ha tilbake!! PS: Glemte jo å si at det hørtes ut som du hadde en ypperlig ferie!! Endret 24. mai 2011 av TuttaV
Muffin! Skrevet 24. mai 2011 #2414 Skrevet 24. mai 2011 Det høres helt herlig ut med Manchester-tur! Gleder meg til vi skal! Regner med dere har en avslappende kveld i kveld.
Gjest Neferet Skrevet 25. mai 2011 #2415 Skrevet 25. mai 2011 Det blåser noe helt forferdelig ja! Sto nesten helt stille når jeg syklet nedover til sykehuset i dag! vil ha tilbake!! PS: Glemte jo å si at det hørtes ut som du hadde en ypperlig ferie!! Ja, dette ligner jo mer på høstferie enn vår! Det går vel over snart forhåpentligvis! Det høres helt herlig ut med Manchester-tur! Gleder meg til vi skal! Regner med dere har en avslappende kveld i kveld. Du kan glede deg masse! Og du kan jo også glede deg til å gå amok på HMV Hyllemeter på hyllemeter med serier der altså... Vi kom hjem med 3, det vil si, vi kom hjem med to, en samleboks med tre sesonger av The Street og Dollhouse sesong 2, og jeg kom hjem med første del av sesong to av Glee... Jeg fikk også kjøpt denne , sjelden har vel noe vært mer sant... Gårsdagen var relativt avslappende ja! God middag etterfulgt av halvannen time Litt vanning i hagen før vi så testimonialkampen til Neville og kikket på alt vi hadde kjøpt med oss fra Manchester. Plutselig var det tid for senga igjen gitt! Men mer opplagt i dag enn i går, heldigvis! Forhåpentligvis klar for trening når arbeidsdagen er over.
TuttaV Skrevet 25. mai 2011 #2416 Skrevet 25. mai 2011 Glad i Glee eller? Nice t-shirt PS: blir ingen dansing på meg i dag
Gjest Neferet Skrevet 25. mai 2011 #2417 Skrevet 25. mai 2011 Glad i Glee eller? Nice t-shirt PS: blir ingen dansing på meg i dag Haha, ja, jeg er helt håpløs.... Jeg regnet med det ikke ble noe dans på deg når du hadde tatt en lesedag. Håper du får gjort unna masse så verden blir litt oversiktlig igjen!
Gjest Neferet Skrevet 25. mai 2011 #2418 Skrevet 25. mai 2011 Jeg kjeeeder meg og er trøtt!! En ting jeg har lett for å irritere meg over med denne jobben min er at det enten er alt eller ingenting. Masse å gjøre i første delen av mai, tilnærmet dødt nå, og kommer til å være en heftig periode igjen fra 6-24 juni... Jeg trives jo egentlig bedre med mye å gjøre enn lite å gjøre, og denne uka har jeg fått kjenne på at jeg hadde glemt hvor stille det kan bli. Og ikke bare det, vanligvis hadde jeg jo vært ute av huset, med på grunn av trening må jeg jo blomstre her en stund til! Har egentlig ikke så mye energi til trening kjennes det ut som, men kjenner meg selv godt nok til at jeg vet at det bare er å sparke seg selv avgårde. Jeg blir så lat hvis jeg ikke har trent regelmessig, da skal det mye til å få meg i gang igjen. Og jeg VET jo hvor deilig det kommer til å kjennes når jeg er ferdig! Litt usikker på om det blir med eller uten yoga i dag, men å droppe yoga er egentlig også bare bortforklaringer.... Ah, kunne det ikke skjedd noe spennende de nærmeste 40 minuttene så tida gikk fort...?
TuttaV Skrevet 25. mai 2011 #2419 Skrevet 25. mai 2011 Håper du koser deg med dans i øyeblikket og at du også får med deg yoga'en om 30 minutter Godt for kropp og sinn!
Gjest Neferet Skrevet 25. mai 2011 #2420 Skrevet 25. mai 2011 Håper du koser deg med dans i øyeblikket og at du også får med deg yoga'en om 30 minutter Godt for kropp og sinn! Jeg koste meg ihvertfall med dans.... Kroppen var helt død, så jeg bestemte meg for å ta det litt med ro. Men veldig veldig stas å danse! Jeg fortrenger fra år til år hvor varmt det blir inne i salen, så var helt mørkerød i hele ansiktet når det nærma seg slutten. Godt å ha rørt litt på seg!
Anbefalte innlegg