Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Kos deg videre i påsken! :sol:

Det skal jeg!! :nigo: Bøker, påskesnop, litt trening og litt sosialisering er oppskrifta på resten tror jeg! :jepp: Kos deg masse du også!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Skal snart sende deg melding nå, jeg lover! :jepp:

Kos deg videre i påska! :sol:

Det høres ut som en god ide, så at det virkelig begynner å bli spennende inne hos deg nå! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

:klemmer: på godjenta og ønsker deg den fineste påskeaften med masse :sol::skravle: og :sjokolade:

:nigo:

Tusen takk! Det ble mye av alt sammen, i tillegg til litt trening! :jepp: Og til slutt var jeg sliten av å være med folk hele tida, så da er det godt å komme hjem også... :fnise:

Det hørtes ut som en god oppskrift, så jeg satser på at resultatet ble bra. :jepp:

Det ble det så absolutt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg ble så nysgjerrig på det du hintet om i boken til Tutta for en stund siden (henger litt etter på lesingen, så leste det først i dag)!!! Hvis du har lyst til å fortelle tar jeg gjerne imot en PM... :sjenert:

Håper det er greit å komme i gang med jobbingen etter ferien! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Åh, jeg ble så nysgjerrig på det du hintet om i boken til Tutta for en stund siden (henger litt etter på lesingen, så leste det først i dag)!!! Hvis du har lyst til å fortelle tar jeg gjerne imot en PM... :sjenert:

Håper det er greit å komme i gang med jobbingen etter ferien! :)

:klemmer:

Jeg måtte tenke litt før jeg skjønte hva det var.... Men har sendt deg PM! :)

Jobb etter ferien er som det pleier, litt tungt, men helt greit ;) Har begynt å finne ut hvor vi kan dra på en langhelg i sommerferien nå, det hjelper :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Vel overstått påske :klemmer: Håper du har en fin dag!

Tusen takk, og det samme til deg! Jeg fikk smaken på sen påske altså! :sol: Dagen i går var fin, først litt tregt på jobb, og så en utrolig hyggelig kveld med kompis på besøk. Skravling, tøys og fjas, hjemmebakte sjokolade&marshmallowmuffins, enda mer skravling, plutselig tid for kveldsmat og vips måtte han dra med siste bussen! Lenge siden vi har fått hatt så mye kvalitetstid med ham, så da blir det ekstra stas!! :hjerte:

Håper det står bra til med deg og at Dubaipakkingen går etter planen! :hug:

Tusen takk for super sladreinnsats! :helen::klemmer:

Åh, bare hyggelig!! :nigo: Det var spennende å sitte og vente på meldinger, særlig når jeg visste at dere var på sykehuset!! Så skulle du gjøre det igjen, er jeg klar for ny innsats! :fnise: Håper dere har en fantastisk tid med lille S, var det i dag dere skulle få komme hjem? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb etter ferien er som det pleier, litt tungt, men helt greit ;) Har begynt å finne ut hvor vi kan dra på en langhelg i sommerferien nå, det hjelper :fnise:

Hvor da? :)

Godt å ha noe å se fram til. :jepp: Dere skal jo snart ut på tur også dere. :)

Hørtes ut som dere hadde en koselig kveld i går. Og din kjære ble vel happy over resultatet? ;) Vi så kampen, og de spilte veldig bra! Det er lovende. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Hvor da? :)

Godt å ha noe å se fram til. :jepp: Dere skal jo snart ut på tur også dere. :)

Hørtes ut som dere hadde en koselig kveld i går. Og din kjære ble vel happy over resultatet? ;) Vi så kampen, og de spilte veldig bra! Det er lovende. :jepp:

Det er bare en langhelg i Sverige vi har tenkt på, som belønning etter jobbinga i huset. Ikke så lett å finne noe som både er i ok kjøreavstand, i nærheten av vannet og i ok prisklasse samtidig.... Men tror vi nærmer oss noe! :jepp:

Veldig bra kveld, og godt resultat på kampen også. Vi så ikke kampen, men kjære fulgte hyppig med på nett. Vi har kjøpt noen andre enkeltkamper, men kjære mente det fikk holde at returkampen sendes på tv, det er jo tross alt da det skal avgjøres! :) Det blir veldig bra å dra på tur!! I morra er det bare tre uker til avreise!! :hoppe::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare en langhelg i Sverige vi har tenkt på, som belønning etter jobbinga i huset. Ikke så lett å finne noe som både er i ok kjøreavstand, i nærheten av vannet og i ok prisklasse samtidig.... Men tror vi nærmer oss noe! :jepp:

Veldig bra kveld, og godt resultat på kampen også. Vi så ikke kampen, men kjære fulgte hyppig med på nett. Vi har kjøpt noen andre enkeltkamper, men kjære mente det fikk holde at returkampen sendes på tv, det er jo tross alt da det skal avgjøres! :) Det blir veldig bra å dra på tur!! I morra er det bare tre uker til avreise!! :hoppe::nigo:

Så bra. :) Man trenger jo ikke reise så langt alltid. Det er jo mange flotte steder man kan kose seg i nærheten. :jepp:

Jeg får ikke sett returkampen, for jeg skal ha "syklubben" på besøk. Men kjære har fikset seg fri (jobber vanligvis onsdagskveldene), så jeg regner med jeg får høre underveis hvordan det går. ;)

Håper kroppen er bedre. :kose: Jeg får mensen i dag, men det har murret i dagesvis - unødvendig. :glare:

God helg! :sol::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:troest:

God bedring! :kose:

Tusen takk begge to! :klemmer:

Så bra. :) Man trenger jo ikke reise så langt alltid. Det er jo mange flotte steder man kan kose seg i nærheten. :jepp:

Jeg får ikke sett returkampen, for jeg skal ha "syklubben" på besøk. Men kjære har fikset seg fri (jobber vanligvis onsdagskveldene), så jeg regner med jeg får høre underveis hvordan det går. ;)

Håper kroppen er bedre. :kose: Jeg får mensen i dag, men det har murret i dagesvis - unødvendig. :glare:

God helg! :sol::hug:

Han kommer nok til å oppdatere deg ja! Vi blir nok hjemme, trening først og sofa etterpå høres ut som en god plan! :jepp:

Kroppen er heldigvis bedre i dag, jeg måtte kaste inn håndkledet i går og dra hjem og være dopa... Men jeg stoler ikke helt på at den oppfører seg ennå, håper jeg tar feil! Håper det går bra med deg også da, dagesvis med murring er teit! :kjefte:

Ha en flott helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hvordan i alle dager er det mulig å gjøre en bodywave opp ned????? :daane: Jeg mistenker at mye av dette må være juks, det kan da ikke være fysisk mulig????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...