Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Gårsdagens trening var helt strålende! Og nei, ikke pole, men danseaerobic og yoga! :nigo: Ny musikk, ny koreografi, og en som passet meg helt ypperlig! Så der forrige onsdag ble en liten nedtur, ble denne oppturen desto større! :strix:

I dag er det en relativt rolig jobbdag midt i kaoset, og etter jobb er det fellesbursdag på etterskudd for meg og en annen i denne treningsjentegjengen vår. Alle tar med litt mat i en utvidet tapas-form, og så skal vi fjase og fnise og spise kake etterpå. Jeg vet hva vi skal gi til den andre av oss som har hatt bursdag, og kjenner jeg er veldig spent på hva de har funnet på til meg!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende med etterskuddsbursdagpresang - Det ble et langt ord :ler:

Du får kose meg masse, og oppdatere oss om hva du fikk ;) Hva har dere kjøpt til hun andre? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Spennende med etterskuddsbursdagpresang - Det ble et langt ord :ler:

Du får kose meg masse, og oppdatere oss om hva du fikk ;) Hva har dere kjøpt til hun andre? :klem:

Lange ord er bra, i prosjektet jeg jobber i nå har vi et eget dokument der vi skriver ned de lange ordene som dukker opp og prøver å finne så lange som mulig. Hittil leder "sentralleverandøralternativmottakerregister" :ler:

Jeg skal oppdatere! :jepp: Hun andre får kakepyntekurs hos Cacas og det tror jeg hun synes er stas. Hun er veldig glad i å bake og pynte! :jepp: Sist det var fellesbursdag fikk de tre som da ble feiret det samme, men jeg er ikke helt sikker på om det gjelder denne gangen også... Sist gang visste nemlig ikke noen av de tre hva noen av dem skulle få, men jeg er informert om den andre gaven.... Gleder meg til å se! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cacaskurs er kjempegøy!! Har vært på 2 selv, og kom hjem med så utrolig mye inspirasjon! :strix: Hun kommer sikkert til å bli veldig glad :)

Håper dere får en flott feiring i kveld! :klem:

Spent på hva du får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med forsinket bursdagsfeiring og gaver :hoppe: Jeg hadde blitt kjempeglad for Cacas-kurs, tror det er kjekt for alle å lære litt kakepynting :jepp: Men det er nok ikke det du får siden de har sagt det til deg :lur:

Kos deg ikveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Cacaskurs er kjempegøy!! Har vært på 2 selv, og kom hjem med så utrolig mye inspirasjon! :strix: Hun kommer sikkert til å bli veldig glad :)

Håper dere får en flott feiring i kveld! :klem:

Spent på hva du får :)

Så spennende med forsinket bursdagsfeiring og gaver :hoppe: Jeg hadde blitt kjempeglad for Cacas-kurs, tror det er kjekt for alle å lære litt kakepynting :jepp: Men det er nok ikke det du får siden de har sagt det til deg :lur:

Kos deg ikveld :klemmer:

Hun ble kjempefornøyd med cacas-kurset, og vi har allerede invitert oss selv på prøvesmaking etter at hun har vært der... :lur: Så det var absolutt en gave som falt i smak! Fantastisk fin kveld med fantastiske jenter, masse god mat, himmelsk gulrotkake med to hele STORE gulrøtter på toppen :fnise: , eplemuffins jeg garantert skal kopiere, latter, tøys, alvor, himmel og jord :hjerte: Jeg elsker vår brokede forsamling, den er så utrolig stas!!!! :rodmer:

Og ikke minst, de fantastiske jentene hadde kjøpt gavekort på Sometimes Pole Studio til meg!! :daane: Gavekortet er dimensjonert etter prisen på en privattime :sjokk: Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre ennå, om jeg skal unne meg luksusen av en privattime, eller om jeg skal finne ut om jeg kan bruke det på et månedsmedlemsskap (da betaler jeg bare 150 selv). Det betinger at jeg kan benytte introduksjonstilbudet da, men det synes jeg at jeg kan, for har jo aldri vært medlem før.... What to do? Luksus eller mange treningsmuligheter?? :bond:

Fine, fine jentene mine! :hjerte:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes ut som en veldig koselig kveld. :jepp: Og for en flott gave! :nigo:

Og nå er det jo fredag, straks helg og snart påske! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kveld - skjønner godt at du er glad for å ha så fine venninner! :strix:

Umiddelbart synes jeg privattime høres veldig stas ut.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det hørtes ut som en veldig koselig kveld. :jepp: Og for en flott gave! :nigo:

Og nå er det jo fredag, straks helg og snart påske! :sol:

Jaa! Fredag og helg og snart påske!! :nigo: Jeg skal riktignok jobbe mandag og tirsdag, men vi er ganske få, så jeg tror det kan bli rolige dager og påskemarsipan! :bolledeig:

For en kveld - skjønner godt at du er glad for å ha så fine venninner! :strix:

Umiddelbart synes jeg privattime høres veldig stas ut.. :lur:

Ja, veldig snille jentene!! :hjerte:

Jeg synes egentlig privattime høres veldig stas ut jeg også, men så får jeg litt nerver og vet ikke om jeg er klar for den type en til en oppmerksomhet, og nervøs for hvilken instruktør det kan være og så videre og så videre. :sjenert: Og så blir jeg litt fristet til å ta et månedsmedlemskap hvis jeg kan det, for da kan jeg få opptil 12 timer hvis jeg er flink til å utnytte det, og da kan jeg både prøve det nivået jeg er på, de timene som er mer danserettet, stretching, styrketimer og alt sammen.... Så det er vanskelig å velge. Det kan jo hende at valget blir tatt for meg, men enn så lenge kan jeg ha litt valgets kvaler.... Bra blir det uansett! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! :strix: Det er godt å ha slike venner!

God helg :klem:

Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Litt av en gave! :jepp:

Jeg helte umiddelbart mot privattime, men når du forklarte alle mulighetene og timene du kunne få med månedsmedlemskap så ble jeg i tvil... :sjenert: men tror du at du en gang senere kan få så direkte tilbakemeldinger som du kan få her? Kan jo være en gyllen mulighet til å få noen stalltips!

Riktig god påske! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heller for månedsmedlemskap :jepp:

Da kan du virkelig få sjekket alle muligheter høres det ut som :jepp:

Håper du har en fin helg og en god påske :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så herlig! :strix: Det er godt å ha slike venner!

God helg :klem:

Ja, de er gull verdt!! :nigo:

Wow! Litt av en gave! :jepp:

Jeg helte umiddelbart mot privattime, men når du forklarte alle mulighetene og timene du kunne få med månedsmedlemskap så ble jeg i tvil... :sjenert: men tror du at du en gang senere kan få så direkte tilbakemeldinger som du kan få her? Kan jo være en gyllen mulighet til å få noen stalltips!

Riktig god påske! :klem:

Jeg har ikke akkurat bestemt meg ennå.. I helga har jeg heller drevet og styrt med en Summer Pole Camp arrangert av Milan Pole Studio, tenkte at det måtte jo være det ultimate! Men så viste det seg at det ikke var i Milano i det hele tatt, men i karibien, og da ble reiseprisene noe helt annet... :sjenert: Så det valget ble ihvertfall tatt av seg selv :fnise:

Håper du får en fin påske, mulighetene ligger jo til rette for det! :nigo:

Jeg heller for månedsmedlemskap :jepp:

Da kan du virkelig få sjekket alle muligheter høres det ut som :jepp:

Håper du har en fin helg og en god påske :klemmer:

Jeg heller litt den veien jeg også.... Får sende en mail når påsken er over, og høre om det faktisk er en mulighet for meg... :jepp:

Håper du også hadde en fin helg, og at påsken blir bra! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

På jobb i påskeuka :Gjesp: Jeg er veldig trøtt etter helgas program, det har virkelig vært en av de helgene der det går i ett! :daane: Så det er veldig deilig å vite at det bare er to dager med jobb før det er nesten en uke fri!!

Fredag var vel en vanlig fredag tror jeg, med litt hvile og litt god mat og litt tv. Vi rydda litt i huset også, for å forberede lørdagens vasking, det var virkelig på tide, for en svinesti!! :daane: Lørdag dro vi på handling, og oppdaget en ny matbutikk som virkelig var fantastisk! Nå vet vi hvor vi skal dra hvis vi skal ha noe spesielt!! Fikk også kjøpt masse pleieprodukter til bilen, den skal få en pusserunde i påsken. Så var det hjem til husvasken, før det var på tide å se United tape i FA-cup-semifinalen. Ikke så god stemning i heimen da kan man si. Etter et lite avbrekk med slutten av Mesternes mester, var det joggetur kl 21.45, som gikk mye bedre enn årets første tur hvis noen husker at jeg var misfornøyd da. Likevel ganske sliten etter å ha prøvd meg på alle oppoverbakkene på hjemturen... ;) Prøvde meg på yogadvd'en jeg har kjøpt, og vips var klokka 23.30. Kveldsmat og seng venta.... I går fikk vi besøk av svigers (de var bestilt inn for å hjelpe oss... :lur: ) og da ventet montering av persienner på tre av stuevinduene og lamellgardin i det siste. Vi har hatt desperat behov for solskjerming der oppe siden vi flyttet inn, og det var utrolig deilig å få det på plass, selv om jeg synes det var en slitsom søndag. Bakte Snickerskake som vi hadde til dessert, og den var knallgod!! Så dro svigers, og vi dro på Vålerenga - Lillestrøm sammen med ei god venninne vi ser altfor sjelden. Etter å ha stått lenge i kø for å komme hjem (med hjertet i halsen fordi bensinlampa lyste hele tida) ble det litt kveldsmat og rett i seng igjen.

Da vekkerklokka ringte i dag tidlig skrudde jeg den pent av og sov videre, helt til kjæres klokke ringte ti minutter senere... Da var det ingen bønn, så jeg mistenker det blir litt :veslejenta: i ettermiddag før jeg skal få ei venninne på besøk for pole dancing 101 :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du har hatt en hektisk helg, men samtidig har du fått gjort en hel masse :klappe:

Cacas kurs virket virkelig som en lur gave å gi bort :jepp: kan tenke meg hun ble fornøyd. Og din gave er jo nesten enda bedre :hoppe: Det blir spennede uansett om du går for privattime eller månedsmedlemskap :jepp:

Håper du har en flott dag på jobb :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en hektisk, men fin helg. :) (United-kampen kan vi utelate.)

Fikk veldig lyst på kake nå merker jeg. :sikle:

Håper du har en ok dag på jobb. Snart har vi påskeferie også! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid stas å finne nye matbutikker som tilbyr det lille ekstra! Jeg var innom et par slike i går, klarte helditvis å begrense meg før det ble altfor dyrt! :ler:

Så forresten den kveldsjogge-statusen din, dypt imponert! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Skal si du har hatt en hektisk helg, men samtidig har du fått gjort en hel masse :klappe:

Cacas kurs virket virkelig som en lur gave å gi bort :jepp: kan tenke meg hun ble fornøyd. Og din gave er jo nesten enda bedre :hoppe: Det blir spennede uansett om du går for privattime eller månedsmedlemskap :jepp:

Håper du har en flott dag på jobb :klem:

Ja, sånne helger der man får gjort masse er nesten mer deilig etterpå, for da har det blitt så fint! :jepp:

Dagene på jobb er ganske stille, men det er deilig det også. Og i morgen er det fri! :nigo:

Håper du koser deg i påsken! :hug:

Høres ut som en hektisk, men fin helg. :) (United-kampen kan vi utelate.)

Fikk veldig lyst på kake nå merker jeg. :sikle:

Håper du har en ok dag på jobb. Snart har vi påskeferie også! :nigo:

Vi utelater glatt den kampen.... :snurt: Resten var jo ihvertfall bra! Og nå er det bare drøye tre timer igjen før det er påskeferie! :sol: Det blir veldig bra!

Håper du får god kake i påskeferien, du kan jo eventuelt lage den jeg lagde? :lur:

Alltid stas å finne nye matbutikker som tilbyr det lille ekstra! Jeg var innom et par slike i går, klarte helditvis å begrense meg før det ble altfor dyrt! :ler:

Så forresten den kveldsjogge-statusen din, dypt imponert! :5:

Sånne matbutikker er skumle, særlig hvis man er sulten før man går inn... :sjenert: Da er det ikke så lett å begrense seg heller...

Jeg er dypt imponert jeg også, det er nok ikke noe som blir en vane.... (joggeturen altså) Og støl i låra ble jeg også.... :ler: Men klarte å gjennomføre pole-økta i går, så da skal jeg ikke klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med påskeferie!! :hoppendeglad: Skal du noe i påska (bortsett fra å vente på sms fra meg, såklart :fnise: ), eller er det avslapping og hjemmepåske som står på programmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Kos deg med påskeferie!! :hoppendeglad: Skal du noe i påska (bortsett fra å vente på sms fra meg, såklart :fnise: ), eller er det avslapping og hjemmepåske som står på programmet?

Jeg bruker påsken til å vente på sms ja! :jepp: Hittil har ventinga blitt fylt med vasking, lakkrens, polering og lakkforsegling av bil på onsdag, harrytur (men ikke til Strømstad!!) i går, og i dag skal vi ut i sola og grille! :sol: Jeg er veldig fornøyd med ferie, det skal sies! Og spent hver morgen når jeg sjekker telefonen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...