Store My Skrevet 28. mars 2011 #2261 Del Skrevet 28. mars 2011 Nå har jeg også sett Dexter, og melder meg inn i klubben av folk som anbefaler det. Så det er bare å sette i gang PS. Mazilla: Er det spanske tekstet til norsk? Bare lurte på hvorfor du syntes det er greit å ha akkurat den serien teksten på norsk. *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. mars 2011 #2262 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg tror løpekondis og dansekondis er to helt forskjellige ting. Det virker hvertfall sånn på meg. Enig, dårlig gjort å forkorte den allerede korte helga med en time. Gleder meg allerede til å få den igjen. Det er så absolutt to helt forskjellige ting!! Jeg vet jo det fra før også da, men det er like kjipt å oppleve det hver gang.... Må nok prøve å være litt flinkere på løpefronten i år, jeg er egentlig ikke så glad i det. Men nå har jeg ordentlige sko, og det kan hjelpe en del! Ja, det er godt å få timen igjen, heldigvis blir det mye bra sommer fram til det! Selv om det hadde snødd i natt... Hvor var dere og jogget i går? Kjære og jeg var også ute på joggetur, og vi jogget opp mot deres "område"! Dere skulle løpt langt hvis dere skulle funnet oss, vi var nemlig hos svigers i helga, så da måtte dere ha slengt på ca 15 mil ekstra... Nå har jeg også sett Dexter, og melder meg inn i klubben av folk som anbefaler det. Så det er bare å sette i gang PS. Mazilla: Er det spanske tekstet til norsk? Bare lurte på hvorfor du syntes det er greit å ha akkurat den serien teksten på norsk. *nysgjerrig* Det kommer, det kommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mars 2011 #2263 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) PS. Mazilla: Er det spanske tekstet til norsk? Bare lurte på hvorfor du syntes det er greit å ha akkurat den serien teksten på norsk. *nysgjerrig* Når jeg tenker meg om er det egentlig bare gammel vane. Vi har de første tre sesongene i "norsk" utgave, og da vil vi ha resten også i "fysisk" utgave, ikke bare nedlastet. I tillegg er gjerne de spesialimporterte dyrere. Ergo - vi er visst bare gjerrige! Men jeg skal alltids klare meg gjennom den siste ventetida, for nå har vi tre sesonger av andre serier vi følger med på på lista.. Tror ikke det spanske er tekstet, men nå er jeg sannelig ikke sikker. Endret 29. mars 2011 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. mars 2011 #2264 Del Skrevet 29. mars 2011 Dere skulle løpt langt hvis dere skulle funnet oss, vi var nemlig hos svigers i helga, så da måtte dere ha slengt på ca 15 mil ekstra... Da skjønner jeg hvorfor vi ikke støtte på hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. mars 2011 #2265 Del Skrevet 30. mars 2011 Når jeg tenker meg om er det egentlig bare gammel vane. Vi har de første tre sesongene i "norsk" utgave, og da vil vi ha resten også i "fysisk" utgave, ikke bare nedlastet. I tillegg er gjerne de spesialimporterte dyrere. Ergo - vi er visst bare gjerrige! Men jeg skal alltids klare meg gjennom den siste ventetida, for nå har vi tre sesonger av andre serier vi følger med på på lista.. Tror ikke det spanske er tekstet, men nå er jeg sannelig ikke sikker. Hvilke andre tre serier står på programmet da? Da skjønner jeg hvorfor vi ikke støtte på hverandre! Ja, det skulle vel tatt seg ut om vi klarte det. Men kanskje en annen gang i løpet av våren/sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. mars 2011 #2266 Del Skrevet 30. mars 2011 Hvilke andre tre serier står på programmet da? Mad Men sesong 4, Weeds sesong 5 og Entourage sesong 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 30. mars 2011 #2267 Del Skrevet 30. mars 2011 Kjenner igjen det med jogginga/løpinga, er i samme modus selv om dagen. Ohh, nye joggesko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. mars 2011 #2268 Del Skrevet 30. mars 2011 Mad Men sesong 4, Weeds sesong 5 og Entourage sesong 6 Jasså... Kan ikke si jeg har sett noen av dem jeg... Kjenner igjen det med jogginga/løpinga, er i samme modus selv om dagen. Ohh, nye joggesko? Jeg vet ikke om jeg noengang kommer til å synes at det er noe annet enn et ork å løpe, men trøster meg med at forskjellen er at jeg ihvertfall gjør det nå, det gjorde jeg aldri for noen år siden. Og så lenge vi er hos svigers (og det ikke er snø og is) så løper vi i skogen, og det liker jeg godt. Asfalt derimot, er bare pain! Nye sko ja! Kjøpte egentlig nye sko som jeg skulle bruke ute, men så begynte jeg å trene litt høypuls inne, så da trengte jeg ordentlige sko til det også. Skoene ble derfor innesko, og er veldig gode. Så nå har jeg krøpet til korset og kjøpt et helt identisk par, så jeg har et til innebruk og et til utebruk. Ergo finnes det ingen unnskyldninger til å la være. Asics Kayano 16, lilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 30. mars 2011 #2269 Del Skrevet 30. mars 2011 Ja, det skulle vel tatt seg ut om vi klarte det. Men kanskje en annen gang i løpet av våren/sommeren? Felles løpetur?! Det hadde vært hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. mars 2011 #2270 Del Skrevet 31. mars 2011 Felles løpetur?! Det hadde vært hyggelig! Hmmm..... Da skal du lokke med bra bestikkelser tror jeg! Eller så må jeg enten bli i form eller begynne å like å løpe... Men det hadde vært veldig hyggelig, jeg er enig med deg i det! Forsvant du bare i går? Plutselig var du borte. Fikk ikke sett etter deg utenfor heller, for hadde en 15minutter session med Elen på hodestående mot pole. Hun brukte rekkverket ved "tribunen", ikke helt god den dama... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. april 2011 #2271 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) I går gjorde jeg caterpillar for første gang! Det trikset gikk rett på bloggen for å si det sånn! Jeg regner med at jeg hadde hvis noen for to år siden hadde fortalt meg at jeg kom til å trene pole dancing i topp og hotpants jevnlig, i tillegg til å dokumentere det med bilder og film og legge det ut på nettet! Verden forandrer seg fort! Endret 1. april 2011 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. april 2011 #2272 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg var forresten nærmere kneehold enn noensinne også, men det er nok fortsatt en del uker før jeg kan si at jeg har fått til det... Vanskelig og ikke minst vondt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. april 2011 #2273 Del Skrevet 1. april 2011 Nå måtte jeg rett inn for å sjekke hva det var, og jeg sier bare hjeeeelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. april 2011 #2274 Del Skrevet 1. april 2011 Nå måtte jeg rett inn for å sjekke hva det var, og jeg sier bare hjeeeelp! Det tar jeg som et kompliment, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. april 2011 #2275 Del Skrevet 1. april 2011 Det var det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. april 2011 #2276 Del Skrevet 3. april 2011 Hmmm..... Da skal du lokke med bra bestikkelser tror jeg! Eller så må jeg enten bli i form eller begynne å like å løpe... Men det hadde vært veldig hyggelig, jeg er enig med deg i det! Forsvant du bare i går? Plutselig var du borte. Fikk ikke sett etter deg utenfor heller, for hadde en 15minutter session med Elen på hodestående mot pole. Hun brukte rekkverket ved "tribunen", ikke helt god den dama... Du får si i fra når du blir fan av løping Jeg måtte jo gå 15 minutter før for å rekke koret Svinset ut like etter mageøvelsene... Rekkverket ved tribunen faktisk! Du Neferet, du må nesten sende meg ny invitasjon til bloggen din, får jeg får beskjed om at den gamle har utløpt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. april 2011 #2277 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg bøyer meg i støvet nok en gang for pole ferdighetene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. april 2011 #2278 Del Skrevet 3. april 2011 Hatt en fin helg? Jeg tenkte på en ting angående denne snart forestående sladrejobben din, forresten.. Når legger du deg om kvelden/når står du opp? Vil nødig vekke deg midt på natta vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. april 2011 #2279 Del Skrevet 4. april 2011 Du får si i fra når du blir fan av løping Jeg måtte jo gå 15 minutter før for å rekke koret Svinset ut like etter mageøvelsene... Rekkverket ved tribunen faktisk! Du Neferet, du må nesten sende meg ny invitasjon til bloggen din, får jeg får beskjed om at den gamle har utløpt Jeg lover å si fra hvis jeg finner løpeånden! Og ja, rekkverket ved tribunen. Helt utrolig hva den dama finner det for godt å gjøre! Men jeg satte stor pris på tips og veiledning! Og ny invitasjon skal bli! Jeg bøyer meg i støvet nok en gang for pole ferdighetene dine Tusen takk søta!! Hatt en fin helg? Jeg tenkte på en ting angående denne snart forestående sladrejobben din, forresten.. Når legger du deg om kvelden/når står du opp? Vil nødig vekke deg midt på natta vettu! Veldig fin helg! Masse som skjedde, men ikke noe følelse av stress i det hele tatt, og det er bra! Jeg legger meg vanligvis mellom 23 og 23.30, og er oppe 6.30 på jobb-dager. Men som jeg sa i boka di, så har jeg fått litt kvaler for hele sladringa, i og med jeg er her så sjelden for tida... Så du står fritt til å benytte stand-in'en altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 4. april 2011 #2280 Del Skrevet 4. april 2011 Du er fortsatt like rååå! Jeg husker bare hvor vondt og forferdelig vanskelig det var under utdrikningslaget mitt (det som profesjonelle får til å virke lekende lett). Så all ære til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg