Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Så deilig med en så fin helg. Håper uka di blir bra også! Godt at du fikk gjort unna kurset på en dag da. :jepp:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Så deilig med en så fin helg. Håper uka di blir bra også! Godt at du fikk gjort unna kurset på en dag da. :jepp:

:hug:

Jeg håper også uka blir bra, i dag er jeg litt sliten og trøtt og gretten, så holder meg unna kollegene mine... :ler: Men det blir nok bedre tenker jeg, pleier å bli det! Og veldig flaks jeg fikk gjort unna kurset på en dag, hvis ikke måtte jeg vært gretten kursholder! :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvangivelsen er ute ja, men halve landets befolkning prøver å sjekke samtidig, så det funker d-å-r-l-i-g! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Har selvangivelsen kommet ut på nett nå?!?

Den har tilsynelatende det, men ingen får se den... :snurt:

Selvangivelsen er ute ja, men halve landets befolkning prøver å sjekke samtidig, så det funker d-å-r-l-i-g! :bond:

De vet visst ikke om nettsida kommer opp igjen i dag heller, så da prøver vel alle i morgen, så blir det samme greia en gang til... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Endelig kom jeg inn på Altinn! :overrasket: Og det var til og med gode nyheter der!! :bolledeig: Det vil si, jeg trakk ekstra skatt hver måned i fjor, og det har jeg fått igjen. Hadde jeg ikke gjort det, hadde jeg såvidt gått i pluss. Ekstra sommerpenger! Jippi!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så bra! :hoppendeglad: (Selv om du egentlig visste om det.. :fnise: )

Haha, jeg visste egentlig ikke om det i det hele tatt. Er sikker på at jeg får baksmell hvert år jeg, uansett hvor lite sannsynlig det er. Jeg fikk stor baksmell da jeg var student, og etter det er jeg aldri trygg... :sjenert: Stas er det dog uansett! :jepp:

Hooray!! :hoppe:

Me too! :hoppendeglad:

Jippi!! :hoppendeglad::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Oi, skatten ja, den må jeg sjekke! Hurra for ekstra feriepenger til deg!!! :strix:

Takk! :hoppe: Det blir nok kanskje mest fikse-i-huset-penger, men stas er det uansett!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Fin måte å spare på, for man føler jo nesten at man vinner på et vis. :fnise:

:ler: Det er rart det der, man vinner hvis det kommer penger, og føler seg snytt hvis det ikke gjør det... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Håper du har en fin helg!!!

:klemmer:

Håper du har en strålende fin helg! :klemmer:

Tusen takk cypress og TuttaV, helga har vært fin! :sol: Det eneste dumme med den er at helga alltid går fort, og når man må miste en time av søndagen går den bare enda fortere! :snurt: Kroppen min var ikke klar for å stå opp i dag, men det måtte den pent gjøre likevel. Så da er det ihvertfall bra at sola er framme! :jepp:

Vi har vært hos svigers i helga, skulle egentlig på babyshower lørdag, men det ble ikke noe. Så lørdag var fantastisk rolig og behagelig, det pleier ikke alltid å være så avslappende! I går var det litt trening, og så var det impulsbesøk hos et vennepar med to små (de venter nr 3, og vil da ha tre barn under 4 år... :daane: ) Veldig søte jenter, blir jo sjarmert av dem da!! :rodmer:

Årets første joggetur i går sammen med kjære, snikende stølhet i låra i dag. Fantastisk dårlig løpekondis (kanskje kondis generelt akkurat nå? :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror løpekondis og dansekondis er to helt forskjellige ting. Det virker hvertfall sånn på meg. :fnise:

Enig, dårlig gjort å forkorte den allerede korte helga med en time. Gleder meg allerede til å få den igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var dere og jogget i går? Kjære og jeg var også ute på joggetur, og vi jogget opp mot deres "område"! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...