Gjest Neferet Skrevet 21. februar 2011 #2161 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Jeg har lett etter den Dream-isen i halve byen, uten hell.. God helg, Neferet! Jeg har sett den på nærbutikken, vil du komme på besøk? Håper du har hatt en fin helg også! Åh, jeg har så lyst til å smake den Dream lakris-isen! God bedring og god helg, Nef! Jeg også! Men jeg må nok spise den lakris-isen som er i fryseren hjemme først... Takk for sender en haug tilbake til deg! God helg søteste, kos deg med sjokolade med god samvittighet og bli frisk fort Treningen tåler å ligge på hylla en dag og to til Tusen takk vennen! På plass på jobb igjen nå, har fortsatt endel snørr til overs, men ellers er jeg mye bedre. Kjære har tatt over da, hun måtte stå opp i natt fordi hun hadde så høy feber... Blir bekymra jeg! Og treninga har ligget på hylla ja, forrige uke kan settes en lang strek over sånn sett! Take it easy med all den ispratinga her inne, a! Å ligge på sofaen og spise sjokolade høres utmerket ut! Jeg støtter den. Og bli frisk fort! Åh, har dere ikke lakris-is i SF kanskje?? Jeg er mye bedre, men sofa og sjokolade frister fortsatt.... Håper du koser deg i sola, her er det -19!! Utrolig kul ny droide forresten!! Endret 21. februar 2011 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 22. februar 2011 #2162 Del Skrevet 22. februar 2011 Åh, har dere ikke lakris-is i SF kanskje?? Jeg er mye bedre, men sofa og sjokolade frister fortsatt.... Håper du koser deg i sola, her er det -19!! Utrolig kul ny droide forresten!! Det aner jeg ikke, sikkert? Jeg er ikke så veldig glad i is, jeg vet du Det var egentlig bare et forsøk på et ordtrix Ja, er hun ikke søt! Jeg har laget henne selv, det skal forestille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. februar 2011 #2163 Del Skrevet 22. februar 2011 Det aner jeg ikke, sikkert? Jeg er ikke så veldig glad i is, jeg vet du Det var egentlig bare et forsøk på et ordtrix Ja, er hun ikke søt! Jeg har laget henne selv, det skal forestille meg Du skjønner at hodet ikke er helt med når tospråklige ordtrix ikke helt går inn... Jeg lover å være mer observant ved neste anledning!! Jeg mistenkte faktisk at droiden var modifisert av deg, riktig så tydelige likhetstrekk der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. februar 2011 #2164 Del Skrevet 22. februar 2011 Håper du har en fin tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. februar 2011 #2165 Del Skrevet 23. februar 2011 Håper du har en fin tirsdag. Jeg hadde fin (om enn litt stressende) tirsdag! Fått litt sykdom på jobben, så i går ettermiddag fikk jeg og en kollega oppgaven med å lede et halvdagsmøte/workshop i dag slengt i fanget. Litt skeptisk der og da, men det gikk helt fint! Nå gjenstår bare at jeg skal holde kurs helt alene på fredag 10 stykker som skal læres opp av lille meg!! Håper det er fint på din kant også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 23. februar 2011 #2166 Del Skrevet 23. februar 2011 ...Og det kommer til å gå bra å lede kuset alene også. De hadde jo ikke satt deg til å gjøre det hvis de ikke trodde du kunne klare det. For det kan du jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. februar 2011 #2167 Del Skrevet 23. februar 2011 http://cgi.ebay.com/Stripper-Pole-skin-Wall-Car-Vinyl-Decal-Sticker-ST38-/150450897779?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item68c67b639f Den passer til rommet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. februar 2011 #2168 Del Skrevet 24. februar 2011 ...Og det kommer til å gå bra å lede kuset alene også. De hadde jo ikke satt deg til å gjøre det hvis de ikke trodde du kunne klare det. For det kan du jo! Neida, det går nok bra. Jeg stiller i fine klær og høye hæler, for da blir jeg litt tøffere! http://cgi.ebay.com/Stripper-Pole-skin-Wall-Car-Vinyl-Decal-Sticker-ST38-/150450897779?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item68c67b639f Den passer til rommet ditt Det gjør den så absolutt! Men jeg må innrømme at jeg tror min kjære hadde klikka. Hun mener jeg har tatt over hele treningsrommet nok som det er, særlig når jeg etter burlesque-kvelden sa jeg ville ha en sånn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. februar 2011 #2169 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg hadde fin (om enn litt stressende) tirsdag! Fått litt sykdom på jobben, så i går ettermiddag fikk jeg og en kollega oppgaven med å lede et halvdagsmøte/workshop i dag slengt i fanget. Litt skeptisk der og da, men det gikk helt fint! Nå gjenstår bare at jeg skal holde kurs helt alene på fredag 10 stykker som skal læres opp av lille meg!! Håper det er fint på din kant også! Sånne ting er litt skumle, men flott at det gikk så bra. Og det kommer nok til å gå kjempefint i morgen også! Som Androide sier så hadde de jo ikke gitt deg oppgaven om de ikke trodde du klarte det bra. Jeg på deg, og skal tenke på deg. (Jeg er nemlig ikke så glad i å gjøre sånne ting selv.) Alt er bra med meg. Jeg har jo endelig fått lakris-is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 25. februar 2011 #2170 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg har ikke vært her inne på nesten en måned Så jeg hoppet glatt til denne siden og følger deg fra nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. februar 2011 #2171 Del Skrevet 26. februar 2011 Håper det gikk fint i går, og at du har en herlig helg med bursdagsfeiring. Legger igjen en liten her til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. februar 2011 #2172 Del Skrevet 27. februar 2011 Gratulerer med dagen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. februar 2011 #2173 Del Skrevet 27. februar 2011 Gratulerer så masse med dagen :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. februar 2011 #2174 Del Skrevet 27. februar 2011 Gratulerer med dagen! Håper du har hatt en finfin bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 27. februar 2011 #2175 Del Skrevet 27. februar 2011 Gratulerer så mye med dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. februar 2011 #2176 Del Skrevet 27. februar 2011 Gratulerer så masse med dagen Har du fått noe fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. februar 2011 #2177 Del Skrevet 28. februar 2011 Tusen takk Muffin!, cypress, Diddles, Mazilla, Store My og DDuck!! Jeg hadde en veldig fin dag i går, men det er jammen slitsomt også! Mye mat og kake, veldig god kake om jeg får si det selv, laget Chocolate Fudge cake som jeg fant på detsoteliv.no Veldig god! Og hyggelig med besøk. Ekstra deilig var det også å legge seg litt på sofaen og se Irene Huss etter at gjestene hadde forlatt åstedet og oppvasken var tatt. Jeg fikk fine ting!! Jeg fikk disse (i rødt) av kjære, denne av svigers, penger til tatoveringsfondet og en utstoppet ravn (!) av mamma og samboeren og en bok av min venninne (som jeg riktignok har, men som kan byttes). Svært innbringende med tanke på at det blir enda mer bursdagsfeiring på lørdag! Må ærlig innrømme at jeg er litt utladet i dag, men det er vel som seg hør og bør. Var spent på gårsdagen, er alltid spent når mitt opphav og kjæres opphav skal omgås, men det går jo alltid bra... De er bare så forskjellige at jeg alltid må bekymre meg litt i forkant. Og så er det jo mye jobb med en sånn feiring da, fiksing av hus og laging av kake og mat og underholding av gjester. Men når det er slike koselige hensikter, så er det en jobb som gjøres med glede da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. februar 2011 #2178 Del Skrevet 28. februar 2011 Utstoppet ravn Det må være den kuleste 30 årsgaven jeg har hørt om De smykkene du har fått er jo bare råfine, skikkelig incoming å bli 30 Godt du har kost deg, det er velfortjent!! Ha en fin dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. februar 2011 #2179 Del Skrevet 28. februar 2011 Så bra du hadde en fin bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 28. februar 2011 #2180 Del Skrevet 28. februar 2011 En utstoppet ravn?! Var det noe du ønsket deg, eller hvor kom den fra? Det andre dyret du fikk var iallefall kjempefint 30 er slettes ikke så verst når man tenker over det, så bra du hadde en fin bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg