Androide Skrevet 10. februar 2011 #2141 Skrevet 10. februar 2011 Masterclassen ble en suksess skjønte jeg!
Gjest Neferet Skrevet 10. februar 2011 #2142 Skrevet 10. februar 2011 Masterclassen ble en suksess skjønte jeg! Ja, den var helt strålende! Jeg tror det aldri har skjedd noe bedre for min del på treningsfronten enn pole dancing!!
Muffin! Skrevet 11. februar 2011 #2143 Skrevet 11. februar 2011 Ja, den var helt strålende! Jeg tror det aldri har skjedd noe bedre for min del på treningsfronten enn pole dancing!! Så bra! Legger igjen en fredags- til deg.
Gjest Neferet Skrevet 11. februar 2011 #2144 Skrevet 11. februar 2011 Så bra! Legger igjen en fredags- til deg. Tusen takk! tilbake til deg også, nå er det fredag etter lunch!
cypress Skrevet 14. februar 2011 #2145 Skrevet 14. februar 2011 Hei!! Lenge siden jeg har vært innom her nå, måtte lese gjennom noen sider med feriebestilling, fest, mammairritasjon og ny Mac. Så nå er jeg ganske oppdatert! håper du har hatt en fin helg!!
Muffin! Skrevet 14. februar 2011 #2146 Skrevet 14. februar 2011 Mandag igjen. Håper du fikk ladet batteriene litt i går.
Gjest Neferet Skrevet 14. februar 2011 #2147 Skrevet 14. februar 2011 Hei!! Lenge siden jeg har vært innom her nå, måtte lese gjennom noen sider med feriebestilling, fest, mammairritasjon og ny Mac. Så nå er jeg ganske oppdatert! håper du har hatt en fin helg!! Hei! Så hyggelig å se deg innom! Imponert over at du har oppdatert deg her inne altså, du har vel nok å gjøre med lille A egentlig?? Helga var fin, men altfor kort som vanlig... :fnise. Mandag igjen. Håper du fikk ladet batteriene litt i går. De kommer fort disse mandagene altså.... Jeg fikk til slutt ladet batteriene i går, det var utrolig godt å få huset litt for seg selv igjen (selv om jeg nok er alene om å synes det...) Jeg våknet med en hamster i halsen i går formiddag, så formen har ikke vært helt på topp, men det ser ikke ut til å bli verre, så håper jeg har ristet av meg den potensielle forkjølelsen før den ble overaktiv! ------------------------------------------------------------------------------------------ Tiden flyr fra fredag ettermiddag til mandag morgen altså!! Fredag skulle jeg egentlig ta følge med kjære hjem fra jobb, men like før jeg skulle gå, fikk jeg en telefon fra henne der hun rådet meg til å ta buss rett hjem isteden. Hun var akkurat ferdig i krisemøte på jobben, og visste ikke hvor lenge hun kom til å bli. Så da bega jeg meg hjemover, og bussen gikk overraskende fort, ikke så mye kø! Men like før jeg skulle gå av bussen kom problemet... Ingen nøkler i veska! Og ingen nøkler i jakka! Dette var ikke et godt tegn. Prøvde å ringe kjære, men hun var i mer krisemøte, så gikk og handlet som jeg skulle, før jeg prøvde å ringe igjen, fortsatt ikkeno svar. Sendte en sms og forklarte ståa, da ringte hun fort tilbake! Vi prøvde å finne ut hva som var best av at jeg prøvde å komme meg til jobben hennes, eller om hun rakk hjem før den tid. Fant til slutt ut at jeg skulle låne en snøskuffe hos naboen, og jobbe litt til hun kom hjem, så skulle hun ringe da hun var på vei til bilen. Heldigvis fungerte det ganske bra, hun kom hjem da jeg hadde måkt nesten ferdig. Så ble det mat i full fart, skifting og avgårde til Burlesque-kveld på Sometimes. Den planlagte hvilen før jeg skulle avsted ble ikke akkurat noe av... Burlesque var festlig, men vanskelig og litt uvant å prøve seg på! Instruktøren Sharon Kay driver Burlesque Baby i London, og så ut som hun var klippet ut av et show. På grunn av plass og mulighet for å få prøve seg, ble vi delt i to grupper som fikk en times prøvesmak hver. Min absolutt favoritt (selv om jeg ikke fikk det helt til) var de gigantiske viftene av strutsefjær, så fine!! Sånne! Tok litt bilder på slutten, de dukker nok opp på bloggen etterhvert tenker jeg! Lørdag fikk vi besøk av svigers, hovedårsaken til besøket var at det skulle kjøpes bursdagsgave til meg, og for en gangs skyld vet jeg hva jeg får. Svigers (og forsåvidt kjære) er veldig opptatt av at det må være noe spesielt når det er rundt tall, noe som man lenge kan tenke på at kom i 30-års gave, og svigers er særlig fan av smykker. Jeg har jo strengt tatt en veldig tydelig preferanse hva gjelder fancy smykker, give me Thomas Sabo og denne gangen ble det denne! Jeg synes det er grusomt mye penger, men jobber med å godta at det ikke er min prioritering Etter butikktur så vi på fotball, jeg slet veldig med mageknip, så etter ukehandling sendte kjære meg i seng så jeg fikk hvile litt. Så ble det hjemmelaget pizza (tror det er personlig rekord i god pizza!) før jeg stakk fra hele gjengen! Møtte ei venninne i byen, vi skulle se Navigators på John Dee! Det var litt forsinkelser ute og gikk, så vi satte oss på en pub og skravlet en stund, og kom akkurat tilbake da oppvarmingsbandet kom på scenen. Bra konsert, og fantastisk selskap! Da jeg kom hjem med siste bussen, var det helt mørkt og stille i hele huset, så jeg snek meg i seng etter en brødskive. I går våknet jeg som nevnt med hamster i halsen, så den planlagte skituren ble det ikke noe av. Det ble derimot mye sport på tv og potetgull, før jeg lagde ytrefilet med ovnsstekte potetbåter, salat og saus. Til dessert fikk kjære og svigers kaka jeg ikke liker fra innflyttingsfesten, mens jeg fikk lakris-is! NAM! Etter at svigers hadde dratt, så kjære og jeg Salt og koste oss resten av kvelden. (og så ble jeg sur på henne da vi hadde lagt oss, men det får vi bare tåle, så sjeldent som det er. Det finnes noen ting vi er grunnleggende uenige på, og det kommer nok aldri til å forandre seg, så jeg prøver å leve med det. Jeg har forresten tenkt å løse hele greia med litt shopping ) Og nå er det plutselig ny uke. Formen er ikke helt 100%, så dropper høypuls i dag, så kanskje kroppen vil samarbeide igjen resten av uka. Det blir middag med kjære isteden da, og det kan jo sies å være ok på en valentine's day!
DDuck Skrevet 14. februar 2011 #2148 Skrevet 14. februar 2011 Hun Panthera hadde fæle tatoveringer Oppdaterer meg bare litt i seinkvelden jeg.. Syns du har en fin problemløsningsteknikk
Gjest Neferet Skrevet 15. februar 2011 #2149 Skrevet 15. februar 2011 Hun Panthera hadde fæle tatoveringer Oppdaterer meg bare litt i seinkvelden jeg.. Syns du har en fin problemløsningsteknikk Enig med du DDuck, til og med jeg synes Pantera har for mange tatoveringer!! Og godt du er enig med problemløsningsteknikken min! Hvis det blir en suksess, tror jeg at det kan være lurt å inkorporere den på flere ting!
Mazilla Skrevet 15. februar 2011 #2150 Skrevet 15. februar 2011 Var valentinesmiddag med din kjære god nok medisin til at formen er tipp topp igjen i dag?
Gjest Neferet Skrevet 15. februar 2011 #2151 Skrevet 15. februar 2011 Var valentinesmiddag med din kjære god nok medisin til at formen er tipp topp igjen i dag? Det var ihvertfall god nok medisin til at jeg ikke er sur på henne Formen er jeg fortsatt litt usikker på, har begynt å hoste, men hamsteren er borte. Satser på det fortsetter riktig vei! Eneste er at jeg ble jo bunnfrossen på vei til jobb i dag, sikker på det var flere minusgrader inne på bussen enn ute, kulda sitter i enda, og nå er det snart en time siden jeg kom inn! Nå blir det te på møte!!
TuttaV Skrevet 16. februar 2011 #2152 Skrevet 16. februar 2011 Innom en kjapp tur for litt oppdatering... Håper hamsteren har holdt seg borte og at du begynner å få varmen Gleder meg til å se deg igjen om noen uker!
Muffin! Skrevet 16. februar 2011 #2153 Skrevet 16. februar 2011 Håper formen er bedre. Lakris-is! Finnes det i butikkene? Så koselig med bursdagsgave da , og jeg kan tenke meg det ble jubel etter fotballkampen. Den skulle jeg gjerne sett! Kjipt at helgen din endte med sure miner, men godt at Valentine-middag (og shopping?) bedret stemningen. Tittet innom bloggen din nå, og må si meg enig angående tatoveringene til Pantera. Moro med Burlesque og fjær da.
Gjest Neferet Skrevet 18. februar 2011 #2154 Skrevet 18. februar 2011 Innom en kjapp tur for litt oppdatering... Håper hamsteren har holdt seg borte og at du begynner å få varmen Gleder meg til å se deg igjen om noen uker! Hamsteren forsvant, men den la igjen store mengder snørr, slapphet, feber og svimmelhet... Hjemme fra jobb i går og i dag med andre ord... Og ingen dansing denne uka, håper jeg er bedre rustet neste uke!! Når kommer du nedover igjen? Håper formen er bedre. Lakris-is! Finnes det i butikkene? Så koselig med bursdagsgave da , og jeg kan tenke meg det ble jubel etter fotballkampen. Den skulle jeg gjerne sett! Kjipt at helgen din endte med sure miner, men godt at Valentine-middag (og shopping?) bedret stemningen. Tittet innom bloggen din nå, og må si meg enig angående tatoveringene til Pantera. Moro med Burlesque og fjær da. Den lakris-isen jeg har i fryseren kommer fra Hjem-Is! Men jeg har hørt rykter om at Diplom is nå har kommet med en ny Dream med lakrissmak, så den må jo også prøves ut etterhvert! Lakrisis er bra!! Pantera er utrolig stas da, så det går greit å ikke tenke over tatoveringene underveis. Grenser for hvor mye man klarer å tenke på det egentlig når man henger etter beina for så å skulle stå på henda med beina i split.... Håper hun kommer tilbake fort! Håper du får en fin helg!
Disco Biscuit Skrevet 18. februar 2011 #2155 Skrevet 18. februar 2011 Lakris isen til Dream/Diplom Is er veldig god, og anbefales Håper uken har gått greit til tross for forkjølelse - ønsker deg masse god bedring og en fin helg
Gjest Neferet Skrevet 18. februar 2011 #2156 Skrevet 18. februar 2011 Lakris isen til Dream/Diplom Is er veldig god, og anbefales Håper uken har gått greit til tross for forkjølelse - ønsker deg masse god bedring og en fin helg Takk for anmeldelsen MaiL, selv om jeg ikke kunne trodd noe annet enn at den var god! Uka har gått greit, og formen er heldgvis mye bedre i dag enn den var i går, det er bra! Kanskje jeg snart får trent litt igjen også, ikke bare ligge på sofaen og spise sjokolade... Ha en kjempefin helg du også!
Mazilla Skrevet 18. februar 2011 #2157 Skrevet 18. februar 2011 Jeg har lett etter den Dream-isen i halve byen, uten hell.. God helg, Neferet!
Muffin! Skrevet 18. februar 2011 #2158 Skrevet 18. februar 2011 Åh, jeg har så lyst til å smake den Dream lakris-isen! God bedring og god helg, Nef!
Diddles Skrevet 19. februar 2011 #2159 Skrevet 19. februar 2011 God helg søteste, kos deg med sjokolade med god samvittighet og bli frisk fort Treningen tåler å ligge på hylla en dag og to til
Androide Skrevet 19. februar 2011 #2160 Skrevet 19. februar 2011 Take it easy med all den ispratinga her inne, a! Å ligge på sofaen og spise sjokolade høres utmerket ut! Jeg støtter den. Og bli frisk fort!
Anbefalte innlegg