Gjest Neferet Skrevet 18. januar 2011 #2081 Skrevet 18. januar 2011 hei vennen lenge siden jeg har vært her, men legger igjen en haug med til deg!! har ikke FB lengere, men kan tenke meg at det ser råkult ut med polebildet du er utrolig flink håper du får en fin dag!! Hei, og takk for alle !! Jeg sendte deg en liten PM jeg! Masse tilbake til deg!
Muffin! Skrevet 18. januar 2011 #2082 Skrevet 18. januar 2011 Helger har en lei tendens til å fly avsted. Oi, snurring! Syns du har en bratt læringskurve.
Gjest Neferet Skrevet 18. januar 2011 #2083 Skrevet 18. januar 2011 Helger har en lei tendens til å fly avsted. Oi, snurring! Syns du har en bratt læringskurve. Jeg tror ikke vi kan legge til snurring på læringskurva enda altså!! Men da har jeg ihvertfall prøvd! I går ettermiddag var en kollega med meg hjem fra jobb, for å prøve stanga. Da fikk jeg etterhvert prøvd noe nytt og fancy, som jeg har hatt lyst til å lære lenge! Det vil si skifting av ben i Gemini! (som sikkert sier deg kjempemye... ) Men oppdatering kommer på bloggen etterhvert, pc'en hjemme har kræsja, så tar litt ekstra tid nå...
Disco Biscuit Skrevet 18. januar 2011 #2084 Skrevet 18. januar 2011 Du Neferet.. Den bloggen jeg har jeg lest så mye om med ikke sett... Kan jeg og få se.. ?
Gjest Neferet Skrevet 18. januar 2011 #2085 Skrevet 18. januar 2011 Du Neferet.. Den bloggen jeg har jeg lest så mye om med ikke sett... Kan jeg og få se.. ? Klart det!! PM med mailadresse til meg = tilgang til deg!
DDuck Skrevet 19. januar 2011 #2089 Skrevet 19. januar 2011 Jeg også.... Og jeg har lagt snuppa, men hun er litt våken tror jeg :klø: Så i teorien kan jeg utnytte tida å duppe litt, men jeg kommer bare til å bli sur om hun sover i et kvarter og jeg må våkne igjen
Gjest Neferet Skrevet 19. januar 2011 #2090 Skrevet 19. januar 2011 Godt resonnement der DDuck! Jeg skal i møte nå, tenker det blir mindre da...
DDuck Skrevet 19. januar 2011 #2091 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Jeg sovna... Og fikk sove iallefall 30-45 minutter Men så våkna jeg av at kanalen som sto på på TV hadde låst seg helt og lyden bare klikka Endret 19. januar 2011 av DDuck
Gjest Neferet Skrevet 19. januar 2011 #2092 Skrevet 19. januar 2011 Jeg sovna... Og fikk sove iallefall 30-45 minutter Men så våkna jeg av at kanalen som sto på på TV hadde låst seg helt og lyden bare klikka Jeg overlevde møtet! Nå skal jeg snart komme meg hjemover og lage middag og sove på sofaen!
Muffin! Skrevet 20. januar 2011 #2094 Skrevet 20. januar 2011 Håper du hadde en deilig og avslappende kveld i går.
Gjest Neferet Skrevet 21. januar 2011 #2095 Skrevet 21. januar 2011 DDuck liker dette Håper du hadde en deilig og avslappende kveld i går. Det hadde jeg så absolutt! Onsdag ettermiddag og kveld ble tilbragt på sofaen, både hvilende, seende på serie-DVD'er og med litt redigering og publisering av pole-videoer! Kunne ikke vært bedre og i går var jeg mye mer våken enn jeg var på onsdag, så det hjalp nok! I går kveld hadde vi besøk av et vennepar, det var også veldig hyggelig! Og i dag er det fredag!! Jippi!! Nå har vi snart kommet oss gjennom denne uka også!!
Gjest Neferet Skrevet 24. januar 2011 #2100 Skrevet 24. januar 2011 Nå er det hvertfall helg! Kos deg! Hvor ble uka av? :dåne: God helg! til dere Muffin! og Mazilla! Helga kom og gikk, og nå er det på tide og begynne å vente på neste Fredag kjørte jeg kjære til bussen, gjorde unna handling for denne uka (ihvertfall mesteparten), og så bakte jeg en stor haug knekkebrød. Da var det i grunn på tide å finne senga! Jeg hadde et lite forsett om å dra på trening hvis jeg våknet i tide, men det gjorde jeg ikke... Jeg våknet da jeg måtte kjørt avgårde, så da ble det heller lang frokost på meg. Bestilte sommerferietur hit og slappet av før jeg fikk besøk av jentegjengen jeg trener med kl 18. De skulle komme for å prøve pole, og vi hadde det strålende. Vi var 8 av 10, så mye moro! Vi lekte oss på stang i to timer, før vi bestilte pizza og skravlet i timesvis. De dro vel nærmere 0100 tror jeg. I går var jeg slapp og støl (ikke mindre støl nå, har våknet hver gang jeg har rørt på meg i natt...) så en del tid ble brukt på sofaen. Men jeg fikk vasket litt i huset også, og så tvang jeg meg selv til litt pole-trening. Det skulle jeg aldri gjort, ble bare sur og fikk ikke til noenting. Så da endte jeg helga litt sånn Men det ble bedre da jeg hadde hentet kjære igjen da, det skal sies!
Fremhevede innlegg