Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Jeg fikk bare sett første omgang jeg, men fulgte ivrig med på liveoppdateringer på mobilen på VGnett i andre omgang. Ble ikke helt det samme, men gleden var likevel stor da det gikk veien.. ;)

Hva skjedde så du måtte forlate kampen da??? :klø:

:opplyser: Jeg hørte også på! Mannen skrudde på Nrk-nettradio, så jeg fikk visst med meg kampen jeg også. Husk at dette var meget tidlig en søndags morgen, så nå håper jeg du er veldig imponert over meg også :fnise:

Jeg er veeeeeldig imponert!!!!! :dåne: :klappe::nigo:

Den kampen var bare FOR spennende en stund :bond:

Men der gikk vår vei som vanlig :flagg:

:klemmer:

Ja!! :flagg: Vi er bortskjemte, som Thorir kunne fortelle på tv i går...

:pls::klappe:

Er det ikke litt merkelig at du to dager på rad har klart å poste i boka mi nøyaktig 00.00? :klø: Eller er det kanskje helt bevisst? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes ut som du har hatt en flott helg. :)

Håper det går bra med nakken. :kose:

Helga var veldig bra! :jepp: Uka er derimot litt tregere, veldig klar for julefri nå altså, men må være her til og med lille julaften... :sukk: Jaja, det går vel bra det også, og vi er heldigvis flere som er litt trege og demotiverte om dagen.

Nakken går det fint med, heldigvis. Den er litt stiv når jeg våkner, men ellers helt normal. Har litt vondt i hodet i dag, men det tror jeg er mer hangover etter overdose aktivitet i forrige uke, heller enn resultat av pole to dager etter fallet :ler: Jeg kjenner jeg er litt glad for at det ikke er like ille på aktivitetsfronten denne uka her!!

Håper forkjølelsen din slipper taket! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte legen i sta, fikk beskjed om å ringe etter en uke for å høre om svaret på celleprøven. Det hadde ikke kommet enda, så da fikk jeg beskjed om å prøve igjen på torsdag. Kjedelig, var egentlig klar for å få det ut av verden nå... Heldigvis sa fastlegen at hun ville være veldig overrasket hvis det skulle komme noe annet enn at alt er normalt, men det er jo greit å få det bekreftet når man først har fått beskjed om forandringer en gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil dra hit!!! :bond:

Og delta på workshops!! :bond:

Septemberturen ga absolutt mersmak, og nå "kjenner" jeg to av deltakerne også, hvorav den ene har vært min lærer... Men så var det det med penger da, og fridager, og penger igjen. Så jeg skal ikke dit, jeg bare drømmer litt..... :sjenert:

Forresten ville det kostet meg kr. 2.080,- med fly, flytog i Sverige, billett til konkurransen og hotell... Men det er fortsatt 2.080,- for mye... :sjenert:

..og hvis noen har skjønt at jeg kjeder meg litt og derfor benytter anledningen til å masseposte i min egen bok, så er det helt riktig... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ut de siste dagene! Nå er det snart juleferie :troest:

...og siden det er juleferie for meg fra i ettermiddag, så vil jeg benytte anledningen til å ønske deg en riktig god jul! :nisse: Håper det blir en fin en og at du koser deg masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte legen i sta, fikk beskjed om å ringe etter en uke for å høre om svaret på celleprøven. Det hadde ikke kommet enda, så da fikk jeg beskjed om å prøve igjen på torsdag. Kjedelig, var egentlig klar for å få det ut av verden nå... Heldigvis sa fastlegen at hun ville være veldig overrasket hvis det skulle komme noe annet enn at alt er normalt, men det er jo greit å få det bekreftet når man først har fått beskjed om forandringer en gang!!

Som jeg også skrev i min bok, så er det høyst sannsynlig at alt er normalt :Nikke:

Du får holde ut de siste dagene nå! Også skal du jo ha heeeele romjulen på å kose deg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ut de siste dagene! Nå er det snart juleferie :troest:

...og siden det er juleferie for meg fra i ettermiddag, så vil jeg benytte anledningen til å ønske deg en riktig god jul! :nisse: Håper det blir en fin en og at du koser deg masse :klemmer:

Kos deg masse masse masse i Vegas!! :hoppe: Dere skal ikke by any chance se noe Cirque mens dere er der? I tilfelle er jeg svært misunnelig på forskudd!! :ler: Masse jule :klemmer: til deg!!

Som jeg også skrev i min bok, så er det høyst sannsynlig at alt er normalt :Nikke:

Du får holde ut de siste dagene nå! Også skal du jo ha heeeele romjulen på å kose deg! :jepp:

Jeg er heldigvis ikke så veldig bekymra, så hadde helt glemt at jeg skulle ringe før det falt meg inn i går. Mister ikke nattesøvn over dette heldigvis!

Jeg fikk en litt tidlig jule"ferie" også, våknet med feber og helt tykk og supervond hals i dag... Sikker på at det var de 40minuttene jeg ventet på forsinka buss ute i kulda i går som gjorde det helt store.... :tristbla: Så det er bare å ta det med ro og spise halspastiller... :veslejenta::forkjola:

Håper du har fine førjulsdager!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring! Håper du blir superfort frisk igjen! :jepp:

Og GOD JUL! :hug:

Det later til at det å ta det med ro hjelper, mindre halsvondt i dag enn i går, så da går det riktig vei!! :jepp: God jul til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Dere skal ikke by any chance se noe Cirque mens dere er der? I tilfelle er jeg svært misunnelig på forskudd!! :ler:

Hvor misunnelig blir du hvis jeg sier at vi så to stykker? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde så du måtte forlate kampen da??? :klø:

Jeg skulle på konsert med Nordic Tenors. Det var faktisk verd det, for det var knallbra! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...