Gjest Neferet Skrevet 14. oktober 2010 #1781 Del Skrevet 14. oktober 2010 Får håpe det ordner seg fort da! Det håper jeg også! Kona skulle ringe bankmannen på formiddagen i dag, så får vi se hvordan det kan ordnes! Hadde jo vært veldig hyggelig å få ham hjem til helga! Gratulerer med "ny" bil! Håper alt går bra så du får kjørt den så lett og blidt hjem i morra Jeg har suset rundt i en Corolla i dag selv Tusen takk! Jeg tror det blir bra å suse rundt i Corolla jeg! for ny bil!! Og han er døpt allerede også!!?! Grattis!! Tusen takk! Jeg må litt i dag også, selv om jeg ikke helt har skjønt det... Kona har en egen evne til å finne navn, så han ble døpt da hun satt bak rattet og prøvekjørte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. oktober 2010 #1782 Del Skrevet 14. oktober 2010 Tannverk igjen.... :dåne: Jeg har nå funnet ut at jeg kommer til å ha gebiss før jeg er 30, det er jo tross alt drøye 4 måneder til... Men vondt er det, så jeg har jo bare å komme meg til tannlegen. Ringte og fikk time i dag 11.30, selv om jeg synes det er utrolig irriterende. Nå er det bokstavelig talt ingen økonomisk buffer igjen, jeg har IKKE råd til å gå til tannlegen hver måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 14. oktober 2010 #1783 Del Skrevet 14. oktober 2010 HUff, stakkars deg, tannlege er både vondt og dyrt! Men det må til dessverre.. Håper det kan fikses raskt og enkelt så du slipper flere besøk dit på en stund... Og grattis med bil! Toyotaer er gode å kjøre, hadde en sånn hjemme før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 14. oktober 2010 #1784 Del Skrevet 14. oktober 2010 Håper du slipper mer tanntull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. oktober 2010 #1785 Del Skrevet 15. oktober 2010 HUff, stakkars deg, tannlege er både vondt og dyrt! Men det må til dessverre.. Håper det kan fikses raskt og enkelt så du slipper flere besøk dit på en stund... Og grattis med bil! Toyotaer er gode å kjøre, hadde en sånn hjemme før Vondt og dyrt liker vi ikke! Det gikk forsåvidt greit, men jeg må vente en stund til før jeg får noe endelig svar. Det var ikke noe tydelig veldig galt der jeg hadde vondt, men tannlegen hadde notert at den fyllinga var litt mistenksom da jeg var på vanlig kontroll i januar, så den ble tatt ut. Det var litt hull under den, så det er mulig at det var det som gjorde at det var vondt. Jeg fikk en midlertidig fylling, med beskjed om at enten går det helt fint, og da legges det en vanlig fylling om et par måneder, hvis det fortsatt blir vondt, må den rotfylles. Hurra... Foreløpig ikke noe som er vondt, men bare en vond smak i munnen. Jeg tror ikke jeg liker midletidige fyllinger.... Bilen derimot, gikk det fint med, jeg hentet den i går og fikk kjørt den hjem uten problemer. Skjønner virkelig ikke at det er vår bil, det kommer nok til å ta en stund å venne seg til. Men stas er det likevel! Kona fikk tatt den med på trening i går kveld, og var også fornøyd! Håper du slipper mer tanntull. Jeg lever i spenning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. oktober 2010 #1786 Del Skrevet 15. oktober 2010 God helg snupsi, uten tannverk og med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 15. oktober 2010 #1787 Del Skrevet 15. oktober 2010 Bra at bilen har kommet hjem til sin rettmessige eier, og at det ikke skjedde med dere som det gjorde med denne damen Gog helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2010 #1788 Del Skrevet 15. oktober 2010 :dåne: Stakkars dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. oktober 2010 #1789 Del Skrevet 15. oktober 2010 God helg snupsi, uten tannverk og med ny bil Tusen takk! God helg til deg også søta! Bra at bilen har kommet hjem til sin rettmessige eier, og at det ikke skjedde med dere som det gjorde med denne damen Gog helg! Hihihi, ToyYoda! Gog helg til deg også! :dåne: Stakkars dame! Ja, hadde ikke vært fullt så fornøyd om den der dukka opp, jeg har jo ikke sett en eneste Star Wars film engang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 15. oktober 2010 #1790 Del Skrevet 15. oktober 2010 Skal krysse fingrene for at du slipper rotfylling...! Enig i at midlertidige fyllinger smaker vondt, fikk en selv forrige gang. I dag er det fredag igjen! Jippi! Planer for helga? Bortsett fra lønningspils i dag har jeg foreløpig ingen planer. Tror det blir hjemmekveld resten av helga. Hjemmelaget pizza slår aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. oktober 2010 #1791 Del Skrevet 15. oktober 2010 Skal krysse fingrene for at du slipper rotfylling...! Enig i at midlertidige fyllinger smaker vondt, fikk en selv forrige gang. I dag er det fredag igjen! Jippi! Planer for helga? Bortsett fra lønningspils i dag har jeg foreløpig ingen planer. Tror det blir hjemmekveld resten av helga. Hjemmelaget pizza slår aldri feil Takk, jeg trenger nok det!! I dag skal det (igjen) fikses litt i huset. I morgen er det på tide med middag for de som hjalp oss å flytte. Det har riktignok blitt mange som ikke kan komme, men vi gjør stas på de som dukker opp uansett! Så morgendagen er i matlagingens tegn. Søndag skal jeg prøve å trekke pusten litt, og så skal jeg på Lady Gaga-konsert... Hjemmelaget pizza hørtes veldig bra ut, alltid en suksess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. oktober 2010 #1792 Del Skrevet 15. oktober 2010 Må rett og slett bare dele et bilde igjen... Jenyne Butterfly Legg merke til hvor avslappet hun er i ansiktet! :dåne: Det ser mer ut som om hun driver med meditasjon enn heftig akrobatikk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. oktober 2010 #1793 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har sovnet til flere Star Wars-filmer. Det blir nok veldig hyggelig med flytte-hjelp-middagen i morgen. Menyen hørtes hvertfall imponerende ut. Og kos deg på konsert. Fredags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. oktober 2010 #1794 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har sovnet til flere Star Wars-filmer. Det blir nok veldig hyggelig med flytte-hjelp-middagen i morgen. Menyen hørtes hvertfall imponerende ut. Og kos deg på konsert. Fredags- Jeg har sovnet tre ganger til Pulp Fiction... (og enda ikke fullført den) Jeg skal kose meg både i morgen og søndag! Håper jeg koser meg like mye med matlaging og middag som jeg tror jeg kommer til å gjøre, og at jeg ikke blir overstressa! Stor fredags- tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. oktober 2010 #1795 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har vasset i hauger med tørre lønneblader!! Det er noe av det beste som finnes med høsten, og jeg blir like lykkelig hvert år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. oktober 2010 #1796 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har vasset i hauger med tørre lønneblader!! Det er noe av det beste som finnes med høsten, og jeg blir like lykkelig hvert år! Helt enig!!!!!! Dét, og å plukke kastanjer som har falt ned fra trærne og legge i en skål inne til pynt. Det er herlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. oktober 2010 #1797 Del Skrevet 15. oktober 2010 Helt enig!!!!!! Dét, og å plukke kastanjer som har falt ned fra trærne og legge i en skål inne til pynt. Det er herlig!!! :dåne: Du er den første som deler min glede på dette feltet!!! Vanligvis ser bare folk på meg som om jeg trenger umiddelbar innleggelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 15. oktober 2010 #1798 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Jeg har vasset i hauger med tørre lønneblader!! Det er noe av det beste som finnes med høsten, og jeg blir like lykkelig hvert år! Er enig med det at det faktisk er veldig stas! Høsten er min favorittårstid, uten tvil! Elsker å kunne sitte inne under kosepleddet med stearinlys og kakao og en god bok og... ....men det gjør ikke så mye at høsten foreløpig byr på 30 grader og leskende iste heller Endret 15. oktober 2010 av Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 17. oktober 2010 #1799 Del Skrevet 17. oktober 2010 Gleder meg til å høre hvordan det var på gagakonsert! Sikkert mye liv og røre med den dama der på scenen! Høres koselig ut å samle høstblader, meneh... hva gjør du med dem?? *småskeptisk og nyskjerrig samtidig * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. oktober 2010 #1800 Del Skrevet 17. oktober 2010 Høst er fantastisk!! Før helga raket vi løv i barnehagen, stooore hauger med fargerike lønneblader som ungene "badet" i, gravde seg ned i og kastet rundt seg Vi lå på ryggen i bladhaugen og så på alle bladene som kom dalende ned mot oss, sola varmet ansiktene våre og bjellene til sauene ringlet konstant - det er høst på sitt beste det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg