Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Have fun!! :klemmer:

I will! :bolledeig:

Hva betyr det? Fest og moro? :nigo:

Det betyr "faglig innhold" nå før lunch, så skal vi dra avsted om 20 min til en fellestime pole dancing (det var ikke jeg som fant på det.... :sjenert::skratte: ) og påfølgende sosialt samvær og fire retters middag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poledansing og 4 retters middag høres ikke verst ut på en kickoff! :nigo: Håper du hadde det gøy! :)

Husker da jeg var på noe tilsvarende, da var det uspiselig lapskaus og madrass i gymsal som var fasilitetene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres koselig og gøy ut! :jepp:

Tenk om alle dager på jobben kunne vært sånn? :lol:

Håper du koser deg :hug:

Alle dager på jobben burde absolutt vært sånn! :jepp:

Vi hadde det helt strålende!

Håper du har hatt en morsom dag. :nigo:

Ja! Kjempedag, fine jobbgjengen! Referat kommer senere!

Poledansing og 4 retters middag høres ikke verst ut på en kickoff! :nigo: Håper du hadde det gøy! :)

Husker da jeg var på noe tilsvarende, da var det uspiselig lapskaus og madrass i gymsal som var fasilitetene :fnise:

Jeg liker den versjonen jeg var på bedre enn den du tydeligvis fikk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøttas du også? :fnise: Vi er i samme båt :sjenert:

:klemmer:

Altfor mye på programmet for tida, først og fremst overtid.... :snurt:

I dag våknet jeg 25 min før vekkerklokka skulle ringe med hodepine.... Det blir nok en fin dag... :ironi:

Håper det er bra med deg da, trøtten til tross! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og :hoppe:

Lenge siden jeg har vært her inne nå! Shame on me!

Håper hodepinen har gitt seg, ikke noe særlig å stå opp til en sånn "overraskelse"... :/

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hodepinen har gitt seg.. :klemmer:

Ibux til frokost hjalp! :ler:

Hei og :hoppe:

Lenge siden jeg har vært her inne nå! Shame on me!

Håper hodepinen har gitt seg, ikke noe særlig å stå opp til en sånn "overraskelse"... :/

God bedring!

Hei hei! :vinke:

Hyggelig når du tar turen innom da, selv om det på ingen måte er besøksplikt! :ler: Og hodepinen lusker litt i bakgrunnen, men oppfører seg stort sett pent. Har befalt den til å oppføre seg resten av dagen også, fortsatt mange timer igjen til jeg er hjemme, og da må jeg jo fikse alt som fikses må, og pakke! Puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:vinke:

God tur! Kos deg masse! :strix:

Tusen takk søta! :klemmer:

Hvor er/skal du nå? Håper du har det fint og ikke sliter deg ut :klemmer:

Jeg var i Stockholm! Riktignok et heidundrande tempo, men kjempestas var det likevel! Nysirkus fredag kveld, tusling rundt i Lisbeth Salander-land lørdag på dagen, Pole Art 2010 (internasjonal konkurranse) på lørdag kveld, og tilskuer på workshop for de kjempeflinke søndag formiddag. Fantastisk alt sammen! :strix:

------------------------------------------------------------------------------------

Det kjipe med å ha en så bra helg som jeg har hatt, er at det blir ordentlig kjipt når hverdagen kommer og slår deg i ansiktet. Det gjorde den til gangs i dag, og det er ordentlig ordentlig kjipt.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en helg i Neferets tegn! :jepp: Skjønner godt at hverdagen slår deg litt, men det er det dessverre lite man kan gjøre med. Ville jo vært for galt å slutte med reising og opplevelser fordi det blir så kjipt etterpå.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en helg i Neferets tegn! :jepp: Skjønner godt at hverdagen slår deg litt, men det er det dessverre lite man kan gjøre med. Ville jo vært for galt å slutte med reising og opplevelser fordi det blir så kjipt etterpå.. :fnise:

Det var absolutt en helg i Neferets tegn! :jepp: Jeg har egentlig lyst til å skrive en lang og utførlig reiseskildring, men det spørs vel om jeg får gjort det med det første…. Får nok nøye meg med å si :dåne: og :bolledeig: over alt det fantastiske jeg har sett i første omgang!!

Og så ble det litt tungt å være meg tidligere i dag, da det ble varslet enda mer overtid igjen…. Jeg må pent innrømme at jeg ikke er vant til slikt, og jeg er ikke helt sikker på om jeg vil bli vant til det heller. Ble møtt med nyheten om at det settes opp overtid (=12timersdager) 18, 19, 20 og 22 oktober, i tillegg til at det blir onsdag denne uka, og uante mengder de to kommende ukene. Skikkelig kjipt når det eneste jeg vil er å trene! Så i dag har jeg rett og slett vært litt sur, noe jeg ikke har for vane å være. Men det går litt bedre nå. Jeg tar meg i å tenke at jeg ikke vil ha en sånn jobb som er en fin mulighet for å komme seg videre her i livet, jeg vil ha en jobb som bare er en jobb, så jeg kan gjøre alt det andre jeg synes er gøy… :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at helgen var så vellykket! :) Alltid litt kjipt når mandagen kommer så brått på når man har hatt slike instant no-brain opplevelser (det var sånn det var? :fnise: ). Gleder meg til litt mer utførlig reisebrev! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...