cypress Skrevet 6. september 2010 #1641 Del Skrevet 6. september 2010 Er du hjemme igjen nå? Hatt det fint?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. september 2010 #1642 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Jeg lever! Muffin!, Store My og MaiL: tusen takk for gode tanker! Reisen gikk kjempefint begge veier, uten noen psykofarmaka. Jeg var urolig på flyet hjem, men ikke sånn at det ble spesielt problematisk for meg. Jeg tror det var mest fordi vi satt rett foran tre foreldrepar med ti eller elleve barn til sammen som var ekstremt stressa og styrete og kaotiske hele tida. Så da lot jeg meg stresse av dem... Og cypress: Ja, jeg er hjemme igjen, vi kom hjem fredag kveld, og har hatt helga hjemme. Det var deilig. En liten oppsummering av turen kommer når jeg rekker å skrive den ned, men i stikkordsform kan det sies sånn: saltvann og bølger, masse god mat og is og andre godsaker, lesing av bøker og generelt slaraffenliv. Deilig!! Endret 6. september 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. september 2010 #1643 Del Skrevet 6. september 2010 Høres ut som du har kost deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 6. september 2010 #1644 Del Skrevet 6. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. september 2010 #1645 Del Skrevet 6. september 2010 Er du brun og fin nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 6. september 2010 #1646 Del Skrevet 6. september 2010 Velkommen hjem! Skulle ønske jeg også kunne skryte på meg bølger, is og sol! Slitsomt med unger som hyler og vræler og sparker i setet, men, men. Vi var vel ikke bedre selv da vi var på den alderen Når begynner du på jobb igjen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. september 2010 #1647 Del Skrevet 7. september 2010 Høres ut som du har kost deg Det har jeg! Nåh, til deg også!! Er du brun og fin nå da? Det synes da ihvertfall at jeg har sett sola! Velkommen hjem! Skulle ønske jeg også kunne skryte på meg bølger, is og sol! Slitsomt med unger som hyler og vræler og sparker i setet, men, men. Vi var vel ikke bedre selv da vi var på den alderen Når begynner du på jobb igjen forresten? Takk for det Såpeboble! Jeg begynte på jobb igjen i går, så nå er det tilbake til hverdagen. Kickstartet etter ferien med en høypulstime i går etter jobb, og trodde virkelig jeg skulle omkomme et par ganger underveis. Men utrolig moro og godt etterpå da!! Nå er det tilbake til the straight and narrow, kjenner det blir litt hardt etter tre ukers ferie. Får trøste meg med at det forhåpentligvis blir lettere dag for dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. september 2010 #1648 Del Skrevet 7. september 2010 Hold dere fast, men jeg har faktisk litt å gjøre på jobb om dagen! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. september 2010 #1649 Del Skrevet 7. september 2010 Husker dere forresten han tosken som vi prøvde å få til å kjøpe leiligheta vår, men som viste seg å bare ville ha oss på gress? I dag ringte han, og lurte på om ikke leiligheta fortsatt var til salgs, for nå begynte det å nærme seg at det kanskje skjedde noe på hans kant :dåne: Nei, glad vi er trygt på plass i det nye huset, og at damen som kjøpte vår leilighet var av den ordentlige sorten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. september 2010 #1650 Del Skrevet 7. september 2010 Too bad for the stupid guy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. september 2010 #1651 Del Skrevet 7. september 2010 Haha, for en tulling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. september 2010 #1652 Del Skrevet 8. september 2010 Too bad for the stupid guy Haha, for en tulling... Enig med dere! Måte på til hva man skal tro at skal være mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2010 #1653 Del Skrevet 8. september 2010 Fin onsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. september 2010 #1654 Del Skrevet 8. september 2010 Hørtes ut som du har hatt en herlig ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. september 2010 #1655 Del Skrevet 8. september 2010 hjem fra ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2010 #1656 Del Skrevet 9. september 2010 Hva er ballettdebatt? Så du skrev noe om det i boka til Såpeboble.. Lykke til, uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. september 2010 #1657 Del Skrevet 9. september 2010 Fin onsdag? Ja, onsdagen var bra! Det eneste jeg kan klage på er at jeg mistet en plombe, så nå er jeg den heldige vinner av en tannlegetime.... Men ellers var det trening og lykke! Hørtes ut som du har hatt en herlig ferie! Det hadde jeg! hjem fra ferie Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. september 2010 #1658 Del Skrevet 9. september 2010 Hva er ballettdebatt? Så du skrev noe om det i boka til Såpeboble.. Lykke til, uansett! Takk for at du så det, det skulle selvfølgelig være debut.... Takk for lykkeønskninger, regardless! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2010 #1659 Del Skrevet 9. september 2010 Ok, da får du ha lykke til med debuten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 9. september 2010 #1660 Del Skrevet 9. september 2010 Ballett, ska sei du er tøff til å prøve deg på mye forskjellig!! Lykke til!! Selv har jeg hatt tre ukers treningsopphold nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg