Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Aaahhh.... :sukk: Nå fikk jeg lyst på kake.... Og det eneste jeg har tilgang på er kjipe kjeks med sitronfyll. Blæææ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres stilig ut iallefall :jepp:

Klarer ikke helt å se for meg hvordan skriften er, men gleder meg til å se :jepp:

Skal du ha den stor eller bare en sånn liten?

Cypress: Jeg har masse kake :jepp:

Sitronmåne, marmormåne, sjokoladetrøffelkake og vanlig sjokoladekake :nigo: Du er herved invitert :spise:

Og Neffie også om du vil :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Aaahhh.... :sukk: Nå fikk jeg lyst på kake.... Og det eneste jeg har tilgang på er kjipe kjeks med sitronfyll. Blæææ...

Overraskelsesbursdag for min kjære hos oss i morra med flere typer kake! Bare å stikke innom! :jepp:

Høres stilig ut iallefall :jepp:

Klarer ikke helt å se for meg hvordan skriften er, men gleder meg til å se :jepp:

Skal du ha den stor eller bare en sånn liten?

Cypress: Jeg har masse kake :jepp:

Sitronmåne, marmormåne, sjokoladetrøffelkake og vanlig sjokoladekake :nigo: Du er herved invitert :spise:

Og Neffie også om du vil :kose:

Jeg vet ikke helt hvor stor den blir enda, men den må ihvertfall være stor nok til at det blir pent når det er såpass mye tekst. Har ikke møtt karen som skal gjøre det, regner med det blir noen tegne- og diskusjonsrunder. :jepp:

Takk for innbydelsen, jeg tror jeg hadde tatt turen hvis jeg rakk ned igjen til morgendagens bursdag! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe særlig å lese om den nye bekymringen din. :kose: Det er jo mest sannsynlig ikke noe farlig, men skjønner jo at uvissheten kan tære på.

Men det høres ut som du har fått lagt det litt til side og hatt en herlig helg. :hoppe: Kos dere videre med bursdagsfeiring! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: Uff da. Det skal liksom alltid være noe for deg, skal det ikke? Så fælt å få en slik beskjed dumpende ned i postkassa! Men som både du, og flere andre sier, mest sannsynlig så er det ikke noen slemme endringer, men lurt å få sjekket det opp jo før, jo heller, sånn at du slipper å gå sånn rundt og lure! Jeg tror og håper iallefall på det beste :Nikke::klemmer:

Du får hilse fruen og overbringe en litt forsinket gratulasjon! :bursdag: Gleder meg til å høre om hvordan hun reagerte på overraskelsesfesten din :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sånt brev har jeg fått en gang og :klem: og det er nok ingen fare, fore celleforandringer er bare noe de vil sjekke opp for å se og ha en prøve til sammenligning. Hadde det vært noe alvorlig skal jeg love deg at du hadde fått en tlf eller at det hadde stått i brevet at du måtte komme innen 1-2 uker for ktr... her er det jo 3-6 mnd ;)

så pust litt ut :hug:

Jeg fikk det brevet atpåtil av kreftregisteret... kan tro jeg fikk litt små hetta da selv, men etter litt mer lesing i brevet etc, så fant jeg jo ut at det var harmløst ;)

Og det anbefales i kvinner fra 25 og oppover og ta en slik prøve ofte i grunn, så jeg har en slik sjekk en gang i året :)

Alt ordner seg :troest:

Lykke til på suprise party i dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hvor på hofta? Foran eller på sida?

Jeg skal få tegnet tatoveringa mi neste uke.

På sida har jeg tenkt, og sikkert litt øverst på låret også. :ler: Jeg har virkelig ingen formening om størrelse, men mistenker at det blir litt... :sjenert:

Hva skal tegnes for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Tusen takk for :klemmer: og gode ord Muffin!, Androide og Devilina! Det er nok ingenting å bekymre seg for, jeg har klart å legge det litt vekk også, så håper det blir med det! :jepp:

I kveld er det endelig slutt på alt hemmelighetskremmeriet! Laget makaroni- brokkoli- og sellerirotgrateng i går, så den står i kjøleskapet klar til steking. Så blir det hurtiglaging av (mat)muffins med pinjekjerner og parmesan når jeg kommer hjem, så de får stekt seg først, og lun salat med røde linser som skal lages i løpet av steketiden. Har også tenkt å lage marmormuffins med sjokoladeglasur og bamsemums til "dessert" (det er ihvertfall det kjære tror) sånn at de er ferdige til resten av selskapet kommer. :nigo: Gleder meg veldig til å se reaksjonen til kjære når det begynner å tyte inn folk etter tur! :hoppe: Vi blir 10 til sammen, så jeg mistenker vi må hente noen stoler etterhvert :ler: Dette blir moro! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Oooo, glede! :strix:

Ikke bare skal jeg se Pole Art i september, vi har nå også bestemt oss for å sikre oss Circus Cirkör på ankomstdagen! :nigo: Vet ikke spesielt mye om dem, og får ikke kikket på grunn av teite manglende flash på jobb-maskina, men det ser stas ut uansett!! For en utrolig kul helg det kommer til å bli!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sida har jeg tenkt, og sikkert litt øverst på låret også. :ler: Jeg har virkelig ingen formening om størrelse, men mistenker at det blir litt... :sjenert:

Hva skal tegnes for deg?

Jeg skal ha en firfirsle med noe mønster og diverse inni. Egentlig ville jeg ha den på foten med halen rundt tåa, men det ble så dumt fordi da kom den bare til å vises når jeg ikke ville at den skulle vises (de få gangene jeg har på meg finsko), pluss at det nok hadde blitt alt for vondt for meg å ta den der. Så den havner nok nederst på ryggen (på siden) i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig er hemmeligdagen kommet :hoppe:

Gleder meg til å høre hvordan det gikk :jepp:

Men hva erforskjellen på en lun salat og en salat? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lun salat har vel noe med litt lunk i i seg, antar jeg.. :jepp:

Spent på å høre hvordan overraskelsen gikk! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg skal ha en firfirsle med noe mønster og diverse inni. Egentlig ville jeg ha den på foten med halen rundt tåa, men det ble så dumt fordi da kom den bare til å vises når jeg ikke ville at den skulle vises (de få gangene jeg har på meg finsko), pluss at det nok hadde blitt alt for vondt for meg å ta den der. Så den havner nok nederst på ryggen (på siden) i stedet.

Ingen dum plassering det!! :nigo:

Når tenker du at den skal på kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Endelig er hemmeligdagen kommet :hoppe:

Gleder meg til å høre hvordan det gikk :jepp:

Men hva erforskjellen på en lun salat og en salat? :klø:

En lun salat har vel noe med litt lunk i i seg, antar jeg.. :jepp:

Spent på å høre hvordan overraskelsen gikk! :hoppe:

Godt dere ordner opp internt når ikke jeg er innom! :jepp: Det lune i salaten var i utgangspunktet kokte røde linser, men det ble linsegrøt... :flau: Det sto i oppskriften at de skulle koke i 20 minutter, så jeg kjøpte det glatt uten å sjekke på pakka. Der sto det 10 minutter, ergo var det ikke mye substans igjen. Men de var kokt inn med hvitløk, ingefær, spisskummenfrø og grønnsaksbuljong, så veldig gode på smak selv om konsistensen ikke var det helt store. Sa selvfølgelig ingenting til gjestene om at det ikke var sånn det skulle vært :fnise:

Gårsdagen gikk veldig bra, vegetarmaten min falt i smak (kjære savnet kjøtt, men klarte seg overraskende bra synes jeg) og besøket spiste og koste seg. For å ta det først, jeg synes det er litt vanskelig å forholde meg til den nye dama til vår kompis, men det forventet jeg, så jeg vet hvilke interne mekanismer som er styrende for det... :kosteskaft: Han er jo "min"!! :rolleyes: Litt sært også at hun er så lik meg, for det er hun. Hun ser ut som en krysning av meg og eksen hans, og jeg mista nesten maska litt da det viser seg at hun er i gang med samme utdanning som jeg har :hakeslepp: Men bortsett fra min sjalusi virket hun som en veldig hyggelig jente, så jeg er forberedt på å jobbe med meg selv og gi henne en fair sjanse!

Vi hadde akkurat spist ferdig da jeg fikk en sms fra ei som skulle komme som lurte på om hun kunne komme litt tidligere. Jeg sa det var ok, og satte igang med baking av muffins og ryddig etter middag. Da det plutselig ringte på porttelefonen så kjære veldig forskrekka ut, men jeg sa hun måtte svare. Hun ble veldig overraska da hun hørte hvem som var der, men mistenkte faktisk fortsatt ingenting. Hun trodde at denne venninnen bare skulle innom med gave i og med at det er så lenge siden vi har sett henne og hun drar på ferie snart. En halvtime senere dukket neste opp, og kjære så enda mer forskrekka ut da porttelefonen begynte å kime. Da hun hørte hvem som kom ble hun mer overrasket og glad og begynte å skjønne at noe var i gjære. Denne gjesten hadde i tillegg med kake, så det ble stor oppstandelse. Jeg sa ingenting om at vi ventet på flere, men satte på kaffe og fant fram asjetter til det antall vi var der og da. Etter en stund til kom et vennepar som også var med på fredag, og mest forsinka kom siste par ut. Vi var til slutt 10 stykker rundt bordet, og det var veldig hyggelig. Kjære smilte og strålte og var veldig fornøyd med at alle kom på bursdag uten at hun engang visste om det, så jeg har fått masse kred i kjæresteboka for en stund framover :nigo: Jeg så flere ganger at hun satt og kikket rundt seg og var både himmelfallen og fornøyd, så jeg er kjempeglad for at jeg klarte å holde det hemmelig og ikke bukket under. Det var virkelig verdt alle ansiktsuttrykkene og gledesutbruddene ettersom flere og flere dukket opp. :hoppe: Kred har forsåvidt vennene våre fått også, i og med at det ble ordentlig bursdag med mange til slutt! Siste person forsvant ut døra like før 22.30, så etter opprydding og litt kveldsmat ble det relativt sent i seng. Vi kjente begge resultatet av det da klokka ringte i dag tidlig, men kjære var veldig klar på at det var det verdt! Hvordan vi blir i morra tidlig etter konsert i kveld derimot, det er en helt annen sak... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Linsegrøt er den nye in-maten ;)

Så bra at overraskelsen ble vellykket! Hørtes kjempekoselig ut :)

Hvilken konsert skal dere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:fnise: Linsegrøt er den nye in-maten ;)

Så bra at overraskelsen ble vellykket! Hørtes kjempekoselig ut :)

Hvilken konsert skal dere på?

Nemlig! Jeg har startet en ny trend! :lur:

Vi skal på NOFX! Jeg, kjære og ei venninne av meg, vi hørte på NOFX på ungdomsskolen! :ler: Blir artig med litt god gammeldags punk! :pirat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nais, nais :) Gøy med konsert. Tror faktisk ikke jeg kan nevne en eneste låt når det kommer til NOFX, men jeg har hørt om dem iallefall, det er da noe?! ;) Jeg lastet ned noen gode gamle 80tallsslagere her om dagen, men det var mer sånn Billy Idol og Twisted Sister :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...