Store My Skrevet 27. april 2010 #1101 Del Skrevet 27. april 2010 oioioioioioioi! Superspennende. <-- bacongull (siden jeg ikke spiser popcorn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. april 2010 #1102 Del Skrevet 27. april 2010 AAAAAAAAaaaaaaaaa :dåne: Jeg krysser alt jeg har!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. april 2010 #1103 Del Skrevet 27. april 2010 *KRYSS* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 27. april 2010 #1104 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg henger meg på resten av jentene her og krysser både fingre og tær! *heyheey, det rimte! Det må være et godt tegn! :)* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. april 2010 #1105 Del Skrevet 28. april 2010 Takk for all kryssing jenter, det hjalp! Så det gikk i orden like før kl 22 i går kveld. Det eneste er at forkjøpsrett må avklares, så ingen ordentlig jubling eller feiring kan finne sted før 12. mai. Men et godt stykke på vei er i jo! ....og så må vi jo fortsatt selge da, så det er jo bare 1/3 av jobben som egentlig er gjort. Men vi har en backup-plan, så ser det fortsatt trått ut, så leier vi ut og dekker den ene boligen med leieinntektene. To ukers intensivt arbeid og det fikk resultater! Så da banken sa ja, turte vi å ta sjansen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. april 2010 #1106 Del Skrevet 28. april 2010 Tøffinger :hoppe: Hvor mye kan dere få i leie inntekt ifht hva dere betaler i lån selv i den leiligheten dere har nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. april 2010 #1107 Del Skrevet 28. april 2010 Tøffinger :hoppe: Hvor mye kan dere få i leie inntekt ifht hva dere betaler i lån selv i den leiligheten dere har nå? Litt for tøffe spør du meg... Men moro likevel! Sånn som leiemarkedet og renta er i dag, så kan vi få ca 5000,- mer i leieinntekt enn de faktiske utgiftene (ja, leiemarkedet her er helt sykt!) Så det skal være et greit prosjekt, også hvis rentene skulle øke en del. Men håper jo fortsatt å bli kvitt den så utleie ikke blir noe problem da. Vi går på med liv og lyst med masse visninger for å gjøre det vi kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. april 2010 #1108 Del Skrevet 28. april 2010 Hurra hurra hurra hurra! Vet forresten hvordan det føles å vente på at forkjøpsretten skal gå over. Det var forkjøpsrett på denne leiligheten også. Heldigvis gikk det bra. Tipper det gjør det nå også. Det er skjelden at noen kommer i siste liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. april 2010 #1109 Del Skrevet 28. april 2010 Hurra hurra hurra hurra! Vet forresten hvordan det føles å vente på at forkjøpsretten skal gå over. Det var forkjøpsrett på denne leiligheten også. Heldigvis gikk det bra. Tipper det gjør det nå også. Det er skjelden at noen kommer i siste liten. Jeg håper du har rett My!! Og så er det bare å håpe at vi ikke har gjort en tabbe a la Luksusfellen.... Men noen ganger må man jo bare ta en sjanse også, og på akkurat denne boligen føles det riktig! Så får du bare sende masse kjøpere til vår leilighet i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. april 2010 #1110 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Synes ikke det høres ut som dere har gjort en tabbe. Siden leiemarkedet er som det er, får dere jo inn nok penger til å finansiere begge boligene om dere ikke får solgt. Og dere har jo fått klarert det med banken. Endret 28. april 2010 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. april 2010 #1111 Del Skrevet 28. april 2010 Det høres jo ut som det skal gå bare bra Det er jo nesten som at dere kan tjene på det :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. april 2010 #1112 Del Skrevet 28. april 2010 Synes ikke det høres ut som dere har gjort en tabbe. Siden leiemarkedet er som det er, får dere jo inn nok penger til å finansiere begge boligene om dere ikke får solgt. Og dere har jo fått klarert det med banken. Det er sant det, når banken klarerte det etter å ha regnet gjennom hele situasjonen, syntes jeg det var trygt nok til å satse med begge beina! Nå har hodebryet blitt om det kanskje er en ide å melde seg inn i dette aktuelle boligbyggelaget for å sikre at ingen plutselig melder seg inn neste uke og får den på to dagers ansiennitet.... :klø: Vil ha vil ha vil ha!! Det høres jo ut som det skal gå bare bra Det er jo nesten som at dere kan tjene på det :dåne: Hvis renta holder seg relativt lav, så kan vi nok i beste fall tjene på det ja... Men førsteprioritet er uansett å satse på å bli kvitt den i Oslo så vi kan ha fullt fokus på den nye! Den er så fiiiiin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. april 2010 #1113 Del Skrevet 28. april 2010 Det er sant det, når banken klarerte det etter å ha regnet gjennom hele situasjonen, syntes jeg det var trygt nok til å satse med begge beina! Nå har hodebryet blitt om det kanskje er en ide å melde seg inn i dette aktuelle boligbyggelaget for å sikre at ingen plutselig melder seg inn neste uke og får den på to dagers ansiennitet.... :klø: Vil ha vil ha vil ha!! Hehe. Det er det nok enda mindre sannsynlighet for. hehe. Blir veldig nysgjerrig på denne drømmeleiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. april 2010 #1114 Del Skrevet 28. april 2010 Hehe. Det er det nok enda mindre sannsynlighet for. hehe. Blir veldig nysgjerrig på denne drømmeleiligheten Tja, venninna mi kjøpte sin på den måten med fire dagers ansiennitet.... Håper du ikke forblir nysgjerrig så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. april 2010 #1115 Del Skrevet 28. april 2010 Tja, venninna mi kjøpte sin på den måten med fire dagers ansiennitet.... Håper du ikke forblir nysgjerrig så lenge... Oi. Den sniken. Dere får melde dere inn for sikkerhetsskyld da. Må jo melde dere inn unasett når (ja, NÅR) huset blir deres. Nei, nå er jeg ikke nysgjerrig lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. april 2010 #1116 Del Skrevet 28. april 2010 Her var det spennende! Dette går nok veldig fint. Spent på denne drømmeboligen jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. april 2010 #1117 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Wooooooohoooooooooooo Gratulerer med (nesten) kjøpt hus Endret 28. april 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 28. april 2010 #1118 Del Skrevet 28. april 2010 Oi! Så stas, gratulars!! xxxxxx alt jeg har! Det er den som du viste meg hin dagen, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. april 2010 #1119 Del Skrevet 29. april 2010 Oioioi, så moro med ny bolig!!! Krysser fingrene for at ingen snapper den med forkjøpsretten!! Lyst til å vise frem herligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. april 2010 #1120 Del Skrevet 29. april 2010 Oi. Den sniken. Dere får melde dere inn for sikkerhetsskyld da. Må jo melde dere inn unasett når (ja, NÅR) huset blir deres. Nei, nå er jeg ikke nysgjerrig lenger. Jeg leste litt i vedtektene til boligbyggelaget, der sto det at kjøper får ansiennitet fra den dagen budet aksepteres, så da fikk vi svar. Fortsatt lenge til 12 mai!! Her var det spennende! Dette går nok veldig fint. Spent på denne drømmeboligen jeg også. PM kommer! Wooooooohoooooooooooo Gratulerer med (nesten) kjøpt hus Tusen takk søta!! Oi! Så stas, gratulars!! xxxxxx alt jeg har! Det er den som du viste meg hin dagen, eller? Jepp, det var den jeg viste deg. Vi klarte ikke å gi oss.... Oioioi, så moro med ny bolig!!! Krysser fingrene for at ingen snapper den med forkjøpsretten!! Lyst til å vise frem herligheten? Hihi, nattevåk LilleEkorn? PM kommer til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg