Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

:kose:

Tusen takk snuppa!!! :klemmer:

No news is good news? :) Hvordan har dagen vært? :klemmer:

Tja, det kommer an på hvem som tolker... :sjenert: Det som er good news er at den leiligheta vi vil kjøpe ikke har fått noen bud på seg ennå, ergo finnes det fortsatt tid. :hoppe: Bad news er at det ikke har kommet inn noe på vår leilighet heller, og at vi fortsatt er stuck med han som har sittet på gjerdet en stund. :sukk: Så i går ettermiddag la vi absolutt alle kort på bordet, ringte ham selv, og har fortalt hvordan situasjonen er. Vi har derfor gitt ham muligheten til laaang overtakelse, bare han legger inn et bud sånn at vi kan dokumentere til banken at vi får solgt vår egen og kan by på den andre... :lur: Han sa seg positiv til dette, og sa i tillegg at han hadde blitt enda mer sikker på at han vil ha vår etter han var innom på søndag, så vi håper jo at dette kan være løsningen. Så får vi heller leie ut i den perioden der vi sitter på to leiligheter. Ringte ham etter han var ferdig på jobb i går, så det store spørsmålet er om han følger opp det han sa i dag... Gjør han det, da blir det good news... :bond:

Vil ha den vi har sett på!!!! Den er fiiiiiin! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Og som du sikkert skjønner Muffin!, så var gårsdagen vært veldig opp og ned... Det var deilig med halvannen times polekurs på kvelden, da rekker jeg ikk å tenke på noe som helst, og får sårt tiltrengt hvile for alle tankene. På'n igjen nå da, selvfølgelig, men håper denne dagen ender på opp-modus!

Skal forresten trenes av SportyShorty i ettermiddag! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Nå har vi både vært i den høyeste himmelen og rukket og falle ned i en enda dypere dal enn det vi trodde var mulig. Det kom riktingok et bud, på det vi krever, og alt virket å være overstått. Så ringer banken og sier at de har fått beskjed fra megler om at det er satt forbehold på budet og overtakelsen om at arveoppgjøret til vedkommende er i orden pr 01.12. Dette anses ikke å være sikker finansiering på noen måte, og vi kan derfor ikke by på noen annen bolig heller. Så da må karen vise til finansieringsbevis fra sin bank som tilsier at vi faktisk vil få pengene ved overtakelse, hvis ikke bør vi ikke godta budet i det hele tatt. Og ikke nok med det, megleren på den andre leiligheta ringte og skal ha en privatvisning på den i kveld, ergo kommer sikkert også den til å gå foran nesa på oss. Jeg trodde ikke det var mulig at det skulle bli verre, men nå tror jeg snart ikke det går an å komme lenger ned....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Håper det ordner seg snart!! Jeg heier på dere! Og jeg har troa pole at det blir snart salg og kjøp av hus for dere! Finnes den noe prospekt på den drømmeboligen der ute på Internettet, forresten?

Åssen gikk PT-timen med SportyShorty? Klarte hun å overbevise deg om frivektenes gunst og rus? For å si det med Åge Skinstad, "jeg kjenner en lukt i dette rommet, og det er lukta av JERN!!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, kjedelig med arveoppgjør og hele pakka... :/ Er det nå jeg skal komme med klisjeen om at den som venter på noe godt ikke venter forgjeves? Håper det ordner seg snart! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Neeei :dåne:

Huff, hvor vanskelig skal det blir liksom?? :sukk:

Håper arveoppgjøret går igjennom PRONTO!

Vi får nok ikke fremskyndet arveoppgjøret hans noe, det eneste er om han fikser bekreftelse på en form for mellomfinansiering. Men vi tror han egentlig bare prøvde å gjøre en trikseløsning, så håpet og sannsynligheten for at det går gjennom nå er egentlig lik null. Utrolig teit og tungt akkurat nå, vi spilte ut absolutt alt vi hadde på hånda, det så ut som vi fikk betalt for det, endelig, og så rives vi ned igjen under en time etterpå. :sukk: Det frister ikke akkurat med noe annet enn å legge seg ned og fortrenge alt akkurat nå. Eller som en kollega sa: "you should drink a bottle of whiskey and take a bunch of pills!"

:klemmer: Håper det ordner seg snart!! Jeg heier på dere! Og jeg har troa pole at det blir snart salg og kjøp av hus for dere! Finnes den noe prospekt på den drømmeboligen der ute på Internettet, forresten?

Åssen gikk PT-timen med SportyShorty? Klarte hun å overbevise deg om frivektenes gunst og rus? For å si det med Åge Skinstad, "jeg kjenner en lukt i dette rommet, og det er lukta av JERN!!!!"

Haha, troa pole.. Det er godt du kan håpe og tro, jeg orker ikke det lenger. Prøver stadig vekk å fortelle meg selv at det faktisk er mange som har det mye verre enn meg og at jeg ikke har noe å klage på, men det er lett å bli navlebeskuende i en sånn situasjon, særlig når det begynner å gå på fysikken og psyken løs etter 2år og 10mnd... :sukk:

PT-timen med SportyShorty gikk veldig bra (synes ihvertfall jeg, kanskje hun har andre kommentarer?), til tross for min prestasjonsangst. Jeg er ihvertfall støl i dag, men er usikker på fordelingen pole/frivekter. Vi begynte nemlig å øve på human flag på mandag, og etter helt uvante frivektøvelser i tillegg har denne kroppen fått kjørt seg! :ler: Vi fikk jo beskjeden om at alt gikk i dass med leiligheta under en time før PT-timen, så var egentlig ikke spesielt i humør. Men visste jo at det var akkurat det jeg trengte, og det stemte jo selvfølgelig. Deilig med noen avbrekk der det ikke står negative tanker i fokus! Nå har jo også Shorty lagt inn krav om at jeg må logge det jeg driver med, så hun skal følge med! :overrasket: Men regner med det gjør susen så jeg blir sterk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Huffda, kjedelig med arveoppgjør og hele pakka... :/ Er det nå jeg skal komme med klisjeen om at den som venter på noe godt ikke venter forgjeves? Håper det ordner seg snart! :klemmer:

Det er mange klisjeer ute og går om dagen, så det er bare å komme med dem. Det var faktisk mye lettere når det hele tiden var null oppmøte på visning, da var det ihvertfall over der og da. Det å få så mye falske forhåpninger kan ta knekken på hvem som helst, særlig når det går over flere uker... Ser ut til at vår femårsplan ikke er urealistisk likevel... :sjenert:

Men takk for gode tanker! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Så utrolig leit at det ikke gikk deres vei denne gangen heller. Er ikke så mye å si annet enn --> :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Let's keep in mind

The sweet relief

I've been waiting

Around so long

Almost

The past century

So let it be

This time's for real

I shouldn't've been

Around so long

Even the walls

Talk to me

I can hurt myself

I know I could

I guess

I got saved

By the bell

Now lower your guns

We'll meet again

There's something

In the air tonight

And it never seems

To get dark

I can hurt myself

I know I could

I guess

I got saved

By the bell

Bring down water

Bring down hell

Bring no tomorrow

I'm already

Somewhere else

I guess

I got saved

By the bell

I'll be a man

And stand up strait

One day

It will be over

Tou'll have

A big family

I can hurt myself

I know I could

I guess

I got saved

By the bell

Bring down water

Bring down hell

Bring no tomorrow

I'm already

Somewhere else

I guess

I got saved

By the bell

Do you know

What you can make?

Do you sacrifice

Or take?

Everything

For everyone

But nothing

For yourself

You know me

You know me

You know how far

I'll go

I guess

I got saved

By the bell

Bring down water

Bring down hell

Bring no tomorrow

I'm already

Somewhere else

I guess

I got saved

By the bell

I guess

I got saved

By the bell

I guess

I got saved

By the bell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

:Gjesp: Trøtt i dag, kjære var på fest i går/natt og kom hjem svært gladfull klokka halv tre og holdt meg våken mesteparten av natta. Ikke det at jeg ikke unner henne det etter den forferdelige uka vi har hatt (har ikke orket å oppdatere om alle nedturene, kommer sikkert med en oppsummering før eller senere), men jeg blir jammen sliten av sånne våkenetter! Godt vi ikke har barn :fnise:

Heldigvis er planen en rolig helg, den opprettholdes nok! :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Denne helga har heldigvis vært akkurat det vi hadde behov for! :) Vi har fortrengt alt som egentlig står på og bare hatt fokus på å kose oss og slappe av mest mulig. Massevis av :veslejenta::sengekos::spise::hjerte::sjokolade: og litt :ball: i går ettermiddag da vi var på kamp og så Enga rundspille Bob Grenland. :ler: Det har vært utrolig deilig, det eneste jeg synes er litt rart er at jeg fortsatt er akkurat like trøtt i dag? :klø: :fnise: Det er vel det mandager er, uansett hvor mye man har fått slappet av i helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...