Mazilla Skrevet 7. april 2010 #1041 Del Skrevet 7. april 2010 Vi har sitteplasser, men i følge broren min veldig gode sådan.. Min største bekymring nå er at vi ikke har hørt noe på Death Magnetic, og helt har glemt at vi skulle bruke påska på det.. Har planer om å låne den senere i dag. Litt dumt å ikke ha hørt noen av de sangene når det tross alt er Death Magnetic Tour.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. april 2010 #1042 Del Skrevet 8. april 2010 Vi har sitteplasser, men i følge broren min veldig gode sådan.. Min største bekymring nå er at vi ikke har hørt noe på Death Magnetic, og helt har glemt at vi skulle bruke påska på det.. Har planer om å låne den senere i dag. Litt dumt å ikke ha hørt noen av de sangene når det tross alt er Death Magnetic Tour.. Fikk du hørt noe Death Magnetic i går? Da vi så dem i København spilte de ganske mye fra den nye plata, så skjønner godt at dere har litt lyst til å være kjent med den. Jeg skal egentlig også innrømme at jeg veldig sjelden hører på Metallica, annet enn på konsert, det er kjære som er den største entusiasten. Men jeg ble veldig imponert da vi så dem første gang i Spektrum (av alle ting!). Såpass tung musikk er utrolig stas live! Det er veldig deilig når bassen bare setter seg fast i ryggraden, og der blir den! Blir spennende å se hvordan Telenor Arena fungerer som konsertarena også, i utgangspunktet lurer jeg veldig på akustikken der, den er jo ikke helt optimal når det er tomt ihvertfall! Vi satser på at det foreligger nok lyd og publikum til å gjøre det til en god opplevelse! Jeg er forresten ferdig på jobb fire mandag, så hvis det blir cafemøte i nærheten av Nationalteateret, rekker jeg innom mellom fire og halv seks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. april 2010 #1043 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) I kveld skal jeg på visning på en av de boligene vi har aller mest lyst på her i verden, hvis det skulle vise seg at noen vil kjøpe vår leilighet før 2030... Vi har sett mye i det samme området, så vi har funnet ut at det er greit å komme seg på en visning der for å kikke litt om området er like bra som vi tror. Og skulle det skje at vi selger etter visning på søndag, så kanskje vi kan være mer aktuelle kjøpere også! Kjære skal være trener for studentene i kveld, så jeg skal ha med meg mamma (som forøvrig er veldig interessert i at vi skal flytte den veien, det er mye nærmere henne ) Blir spennende! På lørdag skal vi i 30 års lag til en veldig kjær kompis, han ble 30 i påsken og skal feires med brask og bram. Han er verken gift eller har kjæreste, så jeg og kjære fant ut vi måtte finne på noe tøys med pepper involvert. Han er i tillegg en av de mest tøysete menneskene vi kjenner, så vi fant ut at det måtte være noe litt utenom det vanlige. Etter litt leting fant vi denne! Så den ble kjøpt med ekspressfrakt. Litt nervøs har jeg vært, for sporinga har ikke blitt oppdatert siden 02.04. Men i dag tidlig hadde den plutselig oppdatert seg til "ferdig tollbehandlet og frigitt til sortering" Så nå håper vi at den kan være framme senest lørdag på dagen så vi kan hente den før festen! Tenker han blir kjempefornøyd! Ellers er det vel ikke så mye mer å fortelle fra disse kanter. Jeg er premenstruell, og har vært det i snart en uke, både jeg og kjære blir gale av meg... Og så har jeg begynt å abbonnere på et blad , fikk første i posten denne uka! Endret 8. april 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. april 2010 #1044 Del Skrevet 8. april 2010 Dritbra kostyme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. april 2010 #1045 Del Skrevet 8. april 2010 Fikk du hørt noe Death Magnetic i går? Jeg er forresten ferdig på jobb fire mandag, så hvis det blir cafemøte i nærheten av Nationalteateret, rekker jeg innom mellom fire og halv seks! Vi glemte det i går også, snakk om sløvinger.. Nå begynner tida å renne litt ut, i grunnen. Men får se om ikke det kan bli en ordning på det! Hadde vært artig med kafétur! Meeen - er det kanskje litt kort varsel for å stelle i stand et aldri så lite kg-treff? Er ikke så erfaren med denslags, for da jeg møtte Miso, Livia og Minttu var det jo planlagt i laaaaange tider på forhånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 8. april 2010 #1046 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Haha. Artig kostyme. Jeg pakka inn Mannens egen pepperbøsse og ga han i 30års gave (to måneder før vi giftet oss). Jeg hadde spesifisert at det ikke var en ordentlig gave og at han skulle få gaven siden, men han hadde ikke helt skjønt det. Så i stedet for å le (som jeg trodde han skulle), så ble han skuffa. Og da ble det ikke det minste morsomt. Men jeg skjønner jo han. Det var jo allerede hans pepperbøsse. Hehe. Pole-blad. Du er jo blitt totalt hekta. Endret 8. april 2010 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. april 2010 #1047 Del Skrevet 8. april 2010 Dritbra kostyme Vi glemte det i går også, snakk om sløvinger.. Nå begynner tida å renne litt ut, i grunnen. Men får se om ikke det kan bli en ordning på det! Hadde vært artig med kafétur! Meeen - er det kanskje litt kort varsel for å stelle i stand et aldri så lite kg-treff? Er ikke så erfaren med denslags, for da jeg møtte Miso, Livia og Minttu var det jo planlagt i laaaaange tider på forhånd.. Jeg vet ikke helt hvor lett det er på så kort varsel nei... De andre jeg har vært på har også vært planlagt litt over tid... Haha. Artig kostyme. Jeg pakka inn Mannens egen pepperbøsse og ga han i 30års gave (to måneder før vi giftet oss). Jeg hadde spesifisert at det ikke var en ordentlig gave og at han skulle få gaven siden, men han hadde ikke helt skjønt det. Så i stedet for å le (som jeg trodde han skulle), så ble han skuffa. Og da ble det ikke det minste morsomt. Men jeg skjønner jo han. Det var jo allerede hans pepperbøsse. Hehe. Pole-blad. Du er jo blitt totalt hekta. Jeg håper vår kompis blir glad! Og hekta ja, helt og fullstendig. Har aldri vært med på noe lignende jeg! I dag har jeg vært på egentrening, begynte å få til det jeg ikke mente var mulig engang for et par uker siden, sånt er stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. april 2010 #1048 Del Skrevet 8. april 2010 :klø: Hvor har det blitt av signaturen min?? Har den vært borte helt siden oppgraderinga og så har jeg først finni det ut nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 8. april 2010 #1049 Del Skrevet 8. april 2010 Hehe. Jeg tror de fleste signaturene forsvant. KG påsto at de skulle komme tilbake, men det gjorde de ikke. Så du må nok lage den på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. april 2010 #1050 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg vet ikke helt hvor lett det er på så kort varsel nei... De andre jeg har vært på har også vært planlagt litt over tid... Vi kan jo spamme bøkene til de andre som holder til i "nabolaget" (Oslo-området) da! Jeg synes ihvertfall det hadde vært en ganske god idé! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 9. april 2010 #1051 Del Skrevet 9. april 2010 Nå er jeg spent på hvordan det gikk på visninga!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. april 2010 #1052 Del Skrevet 9. april 2010 Hehe. Jeg tror de fleste signaturene forsvant. KG påsto at de skulle komme tilbake, men det gjorde de ikke. Så du må nok lage den på nytt. All done! Vi kan jo spamme bøkene til de andre som holder til i "nabolaget" (Oslo-området) da! Jeg synes ihvertfall det hadde vært en ganske god idé! Det kan vi gjøre. Kan ihvertfall starte med cypress og shorty, har du noen andre du kommer på umiddelbart? Androide tar vel neppe turen... Nå er jeg spent på hvordan det gikk på visninga!? Og nå er du sikkert spent på hvorfor jeg ler så tårene triller... Visningen ble en evig bekreftelse på hvor mye bilder og prospekter lyver. Det er virkelig ikke en bolig vi vil betale masse penger for, selv om den så helt perfekt ut på bildene. Makan til dårlig helhetsinntrykk er det lenge siden jeg har sett! :dåne: Manglende lister nesten overalt, manglende lister mellom parkett og ovn, store slitte områder på grunn av manglende lister, dårlig kvalitet på tapet og maling, trappeveggen kunne rugges på fram og tilbake, sannsynligvis fukt i ytterveggene (buet ytterpanel og sopp/mose), bad ikke flislagt av fagfolk eller folk med peiling, dvs ujevnt gulv og lignende, sprekk i pipa, morken verandadør nede (som dekker nesten hele veggen), i tillegg manglet samme dør klinke på utsiden, så den på innsiden ramlet av da vi prøvde å åpne døra... Jeg kunne sikkert fortsatt en god stund til, men inntrykket er vel gitt. Så vi blir ikke lei oss hvis den blir solgt til noen andre! Men det som faktisk var bra, var å få et inntrykk av området, for vi kikker jo spesielt der. Og området var veldig fint, ikke noe svevestøv å oppdage, ingen støy fra vei, og generelt godt inntrykk av det. Så finner vi en bolig som i tillegg er vedlikeholdt, bør det gi et mye bedre grunnlag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. april 2010 #1053 Del Skrevet 10. april 2010 Det kan vi gjøre. Kan ihvertfall starte med cypress og shorty, har du noen andre du kommer på umiddelbart? Androide tar vel neppe turen... Men det som faktisk var bra, var å få et inntrykk av området, for vi kikker jo spesielt der. Og området var veldig fint, ikke noe svevestøv å oppdage, ingen støy fra vei, og generelt godt inntrykk av det. Så finner vi en bolig som i tillegg er vedlikeholdt, bør det gi et mye bedre grunnlag! Vet ikke helt hvor folk bor jeg, bortsett fra "et eller annet sted på østlandet", så cypress og shorty høres ut som en god start! Bra dere fikk et godt inntrykk av området! Er det mye som er til salgs der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. april 2010 #1054 Del Skrevet 11. april 2010 Er det snakk om treff igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. april 2010 #1055 Del Skrevet 11. april 2010 Ja, la oss ha treff!! Klokka når er det snakk om da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. april 2010 #1056 Del Skrevet 11. april 2010 Vet ikke helt hvor folk bor jeg, bortsett fra "et eller annet sted på østlandet", så cypress og shorty høres ut som en god start! Bra dere fikk et godt inntrykk av området! Er det mye som er til salgs der? Cypress har dukket opp her inne ser jeg, og er positiv. Skal vi bare si kl 16? Er det snakk om treff igjen? Jepp! Om enn på kort varsel! Komkom! Ja, la oss ha treff!! Klokka når er det snakk om da?? Jeg er klar i området rundt National fra 1600 til 1730... Kan du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. april 2010 #1057 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Æsj, mandag er ikke vi i Oslo.. Endret 11. april 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. april 2010 #1058 Del Skrevet 12. april 2010 12. eller 13.april, f.eks?? Æsj, da har jeg misforstått med bakgrunn i denne... Vi får heller ta det neste gang du kommer, kanskje planlegge med litt bedre tid også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2010 #1059 Del Skrevet 12. april 2010 Æsj, da har jeg misforstått med bakgrunn i denne... Vi får heller ta det neste gang du kommer, kanskje planlegge med litt bedre tid også... Skjønner Vi skulle egentlig dra enten i dag eller i morra, men det ble i morra siden jeg må få unnagjort endel skolearbeid i dag. Men neste gang, da er jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. april 2010 #1060 Del Skrevet 12. april 2010 Nå skjønner ikke jeg så mye.. Var det ikke tirsdag vi snakket om hele tiden? Men da kan ikke du Neferet? Skal vi ikke treffes allikevel? :klø: PS. To uker og en dag til neste House of Night!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg