Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Forresten - hvorfor i alle dager var styreleder MOT en IN-ordning?!!? Hva finnes av argumenter mot å ha det?? Hvis man ikke vil betale inn ekstra er det jo bare å la det være?? :klø: Rare damen...

Håper du har en fin lørdag!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Kult å få Volcom-skille da. ;)

Syns de kosedressene ser veldig behagelige ut jeg, og kunne kanskje tenkt meg en sånn. :sjenert: Men da kun til sofaen hjemme! Kunne aldri gått ut i noe sånt.

Helt enig med deg i at det hadde vært kult med Volcom-skille, men det er fortsatt noe igjen på å få gjennom badedrakten i den strenge kontrollen til kjære... :ler:

Jeg så en fjortis på TV i knallrosa "kosedress" på fredag, tror du må tenke deg godt om før du skaffer en! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

AKKURAT det samme hadde jeg tenkt å kommentere! :ler::lol:

Twisted i en fjortis-onepiece...nei, det ser jeg bare ikke for meg gitt!!! :hoho:

Hihi, morsomt å se at det ikke bare er jeg som henger fast i mitt gamle Nick! ;) Hadde det ikke allerede vært opptatt hadde jeg beholdt det uten bryllupsprefikset!!

Og foråvidt godt å høre at du ikke kunne se for deg meg i noe sånt, da har jeg gjort et riktig inntrykk! :jepp: Hva tror du om et vårlig cafemøte etterhvert forresten? Hadde vært hyggelig å se deg igjen!

Forresten - hvorfor i alle dager var styreleder MOT en IN-ordning?!!? Hva finnes av argumenter mot å ha det?? Hvis man ikke vil betale inn ekstra er det jo bare å la det være?? :klø: Rare damen...

Håper du har en fin lørdag!! :klemmer:

Det skal sies at denne styrelederen vi hadde var mot det meste som man burde være for. Den nye styrelederen sliter fortsatt med ettervirkninger av alle hennes merkelige påfunn og vurderinger, så det var ikke bare på IN hun hadde noe rart å si... Men heldigvis er det mer tak i det nåværende styret, så det har blitt en verden av forskjell siden mars i fjor! :)

Hadde en veldig fin lørdag jeg, håper du hadde det samme! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:bond: :bond: :bond: :bond: :bond:

I dag er det en laaaaaaang og slitsom dag! Den kommer til å resultere i tårer, uansett hvordan det går. Jeg har en stor klump i magen som sender slemme strålinger ut i hele kroppen, og jeg har nesten ikke sovet i det hele tatt i natt. Enten resulterer den store klumpen i gledestårer (som jeg selvfølgelig skulle ønske meg), eller så må jeg pent finne meg i å gråte bitre tårer i skuffelse og oppgitthet, etterfulgt av den velkjente apatien... :sjenert:

Det har seg nemlig sånn at det kom en kar på visning på torsdag. Ikke bare kom han på visning, han kom målrettet på visning og hadde sett leilgheta på nett. Vi lurte ham inn på lista, men han er nok reelt sett der mest for å bli varslet om hvordan det ligger an. Så langt, så vel, bedre enn på lenge. I går var det tid for ny visning, siste i denne runden. Jeg våknet med en dårlig følelse, og forberedte meg etter beste evne (og med mye trening) på at det ikke kom til å være noen innom. Vi ordnet i stand og satte ut skilter, og satt og så litt på skiskyting. Og så ringer det på, ca 10 min ut i visningen. Da kom det en kar som ser etter pendlerleilighet, og vi fikk veldig god tone med han. Han skrev seg uoppfordret på liste og var veldig positiv til leiligheta. Og så langt, enda bedre. :) Etter at han hadde gått, så vi litt mer på skiskyting, og kjære sa: "Jeg skulle så gjerne bare hatt en til på den lista". Plutselig banker det på døra, vi fikk det litt travelt med å skru av skiskyting og ta imot de som var på vei inn i leiligheta. Det var et ungt par som var på utkikk, de var også veldig positive, men stilte fler av de "riktige" (men akk så dumme) spørsmålene i forhold til fellesgjeld og andelsleilighet og sånn. Men også de syntes det var en god ide å skrive seg på liste, og den kvinnelige delen av duoen spurte om det kom til å være budrunde i morgen (dvs. i dag) da de skulle gå igjen. Så langt, bedre enn noensinne, genuin interesse for leiligheta på en ordinær visningshelg er det lenge siden vi har sett. Og så sier kjære: "Hvorfor sa jeg ikke to til?". Da det gjensto et minutt av visningstida, ringte det jammen meg på igjen!! :hakeslepp: Da raste det inn et tyrkisk ektepar som hadde med seg svogeren sin, det er han som skal ha bolig. Ekteparet hadde vært på visning i tilsvarende leilighet i 2008, men kjøpt enebolig i stedet, noe de i følge kona angret på fortsatt. De var overstrømmende positive, kjente til konseptet, og det var fullt hus og stormende jubel av tyrkere som snakket i ett kjør. De var innom i 12 minutter, men jeg er sikker på at de snakket mer enn alle de andre til sammen. De snakket også om å kjøpe den der og da med kontanter, og det var masse tøys og moro. De sa også at de skulle være med på budrunde i morgen. Og da visningen var slutt, satt vi igjen med 4 stykker på liste, og alle er faktisk ordentlig interessert, om enn på litt forskjellige nivåer.

Så dagen i dag blir utrolig spennende, og jeg skal innrømme at jeg kommer til å bli kjempeskuffet hvis det ikke skjer noe på budfronten i dag. Jeg håper at megleren viser seg å være tilliten verdig, han har jo aldri hatt et sånt utgangspunkt å selge leiligheta vår på, så nå må han kjøre hardt!! Og selv om vi prøver å være nøkterne og vet at vi har vært gjennom dette leilighetsstyret så utrolig mange ganger de siste 2,5 årene, så klarer jeg ikke å drepe den lille optimistiske stemmen innerst i hjernen.... :sukk::strix::bond:

Natta har naturlignok godt til å tenke på interessenter og budrunde og hva vi kan få i lån hvis vi selger og hvilke av leilighetene vi har sett prospekter på som vi vil flytte inn i og hvordan vi kan organisere det, og når det i tilfelle kan bli flytting osv osv osv. Det har blitt svært begrensede mengder søvn både på meg og kjære, og det blir MYE innstendig venting ved telefonen i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Fortsatt ingen store nyheter å komme med. Kjære fikk telefon fra megleren litt før halv tolv, han har snakket med de fire på lista. En av dem er ikke interessert (han første). Det var forsåvidt ikke spesielt uventet. De tre andre (!) er derimot interesserte. :hoppe: Så det evinnelige som skjer nå er å vente på at noen av dem skal komme med det første budet. Utrolig slitsomt å vente på det, kan de ikke bare gjøre det da?? :klø: :ler: Men jeg skjønner jo at det sikkert er ting som må avklares på deres side også da. Det er bare det at jeg er så spent og utålmodig!!! :bond:

Håper bare at hvis det kommer et bud, at det er på et nivå som er mulig å jobbe med, og at det ikke faller på egen urimelighet. Hvorfor skal dette være så grusomt å vente på?? Nesten så jeg skulle ønske det ikke kom noen på visning i det hele tatt, den skuffelsen er jeg jo vant til å takle... :rolleyes:

Fikk akkurat en mail fra kjære, hun synes nå det drøyer lenge og tror at det ikke kommer til å skje noe... Måtte hun ta feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det skjedd noe? :popcorn: Blir nesten nervøs på dine vegne her jeg sitter! Håper-håper-håper det skjer noe nå, så lenge som dere har venta! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:sukk: Her skjer det ingenting. Jeg og kjære har begge gått over i kjempepessimistisk mood, megleren er fortsatt på den positive siden. En av de interesserte sier han avventer til i morgen, men vil ha beskjed hvis det skjer noe (hvorfor vente hvis man er interessert egentlig??), en venter på beskjed fra banken, og en sier at han skal legge inn bud (men vi er usikker på hvor mye norsk han egentlig snakker, og om han skjønner hva som er greia). Så det er egentlig best å prøve å legge alle tankene på hylla, og avvente i morgen. Det er bare lettere sagt enn gjort.... :sukk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kjedelig med å måtte vente på ting... ja man kan lure på hvorfor folk skal vente til det siste liksom. Er man int. så slår man til med en gang. Hadde jeg gjort i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Bare smør dere med litt til tålmodighet så er jeg sikker på det kommer et bud :jepp:

Legger igjen en tålmodighetspille ( :arwen: ) og en :klem:

Tusen takk dinedama og Mazilla! :klemmer: Er sikker på at jeg trenger både tålmodighetspiller (som til forveksling ligner veldig på sjokolade??) og :klemmer: denne dagen også. :sukk:

Å kjedelig med å måtte vente på ting... ja man kan lure på hvorfor folk skal vente til det siste liksom. Er man int. så slår man til med en gang. Hadde jeg gjort i alle fall

Ja, det er akkurat det vi tenker også, og dermed har funnet ut at det ikke kommer til å komme noen bud. Da burde de jo vært der allerede! Men megleren mener at det er et annet marked nå enn før, og at det ikke er uvanlig at det ikke kommer noe bud første dagen etter visning. Nå er det sånn at to av de interesserte venter på finansiering, den siste (tyrkeren) er nok bare treg. Megleren forteller at de er kjent for å være litt mañana, mañana, så får nå se. Men der håpet og optimismen og spenningen rådet i går, er apatien og pessimismen mer til stede i dag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Må ikke gi opp helt enda kjære deg :kose: Hvis du ikke orker, så håper jeg for deg :klemmer:

Det er snilt av deg Diddles, men jeg er redd jeg må fortelle deg at også ditt håp var forgjeves. :sukk: Det endte jo forsåvidt med at han som vi både lurte på om forsto norsk og var treg kom med et bud, men det tar vi ikke engang seriøst. 300.000 under prisantydning, og dermed 450.000 under takst (vi har jo i utgangspunktet gått MYE ned synes vi) :sinna: Så da ble vi litt frustrerte. De to andre interessentene sitter på gjerdet, men "vil varsles hvis det skjer noe" :rolleyes: Hva f*** betyr det da?? Uansett, vi har nå funnet ut at vi kjører ny runde igjen helga etter påske bare for å se om det fortsatt er noe som skjer. Er de som sitter på gjerdet interessert, så er de vel det da også regner jeg med. Men pokker, det har jo aldri vært så bra som denne gangen, og når det ikke får noen resultater, så vet ikke jeg hva som skal til! :sukk: Det er lenge siden jeg har hatt så mye håp og optimisme i forhold til leiligheta, jeg husker hvorfor jeg vanligvis ikke lar meg gjøre det. Det gjør jo så vondt å bli skuffa! :grine:

Det var morgenens syting. :ler: Heldigvis er menneskehjernen en tilpasningsdyktig ting, så den tøyer og bøyer seg rundt denne bøygen også. Nå skal jeg jobbe i noen timer, før det er påskefri. Og da skal jeg prøve å glemme alt som heter teit leilighet og bare nyte fridagene! :jepp:

Sender deg forresten en hel bøtte med :kose: og :klemmer: , det er snilt at du passer på!

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj så teit at det ikke gikk veien med denne visningsrunden heller! :kjefte:

*krysser enda fingrene* for at det går seg til etter påske :jepp:

Har dere store planer for påsken da? Uansett så må dere kose dere masse :kose:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Æsj så teit at det ikke gikk veien med denne visningsrunden heller! :kjefte:

*krysser enda fingrene* for at det går seg til etter påske :jepp:

Har dere store planer for påsken da? Uansett så må dere kose dere masse :kose:

:klemmer:

Hei MaiL!

Hyggelig å se deg innom, og jeg tar selvfølgelig imot all fingerkryssing som går an i ukene etter påske! :jepp::klemmer:

Vi reiser til svigers etter jobb i dag, planene ser vel ut til å være å unngå regnet... :ler: Egentlig var planene å være ute på ski, ta dagsturer og sitte i solveggen og grille pølser og spise kvikklunch, og kanskje en harrytur. Nå ser det i følge værmeldinga ut til å bli alternative aktiviteter istedenfor solveggen og ski, men vi skal nok få nyte tida likevel! Jeg har ihvertfall pakket en Liza Marklund-krim og skal kose meg med den!

Ha en flott påske du også! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...