DDuck Skrevet 17. mars 2010 #961 Del Skrevet 17. mars 2010 Håper boligmarkedet har gått seg litt til og at det blir mer interesse for leiligheten denne runden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 17. mars 2010 #962 Del Skrevet 17. mars 2010 Må dress up litt når man er på førstereis i en sånn jobb! Dessuten driver pole-instruktøren å truer med at vi skal ha høye hæler siste kvelden på dette kurset, så da bør jeg vel begynne å øve litt snart... Så på csi i går, og da var de blant annet i en litt snuskete bule der folk drev med pole. Veldig morsomt å kunne si: "sånn kan jeg" til opptil flere ting! Gikk det bra da? Mulig jeg skal prøve meg igjen på litt pole snart, de har gratistime på et studio i nærheten, og jeg teller på knappene om jeg skal ta den. Det er en pågående kursrekke da,men alikevel med drop-in og jeg vil jo være ganske langt under deres nivå... Men det er jo bare en prøvetime så det skal kanskje gå bra likevel, jeg kan jo bare holde på med mitt der bak? Skader ikke å sende en mail og høre om de har plass til en aldri så liten flodhestkråke i timen iallefall Krysser fingrene for leilighetssalg denne gangen!! Du er ikke den eneste som har en kjæreste som vil bo nærmere langrennsløypene! Vi er ganske langt unna nå, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. mars 2010 #963 Del Skrevet 17. mars 2010 Håper det er deres tur snart. Skjønner at det er slitsomt at det har tatt så lang tid med salget. for at det gikk bra å være møteleder. Flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. mars 2010 #964 Del Skrevet 18. mars 2010 Håper boligmarkedet har gått seg litt til og at det blir mer interesse for leiligheten denne runden Håper det er deres tur snart. Skjønner at det er slitsomt at det har tatt så lang tid med salget. Det håper jeg også! Gikk det bra da? Mulig jeg skal prøve meg igjen på litt pole snart, de har gratistime på et studio i nærheten, og jeg teller på knappene om jeg skal ta den. Det er en pågående kursrekke da,men alikevel med drop-in og jeg vil jo være ganske langt under deres nivå... Men det er jo bare en prøvetime så det skal kanskje gå bra likevel, jeg kan jo bare holde på med mitt der bak? Skader ikke å sende en mail og høre om de har plass til en aldri så liten flodhestkråke i timen iallefall Krysser fingrene for leilighetssalg denne gangen!! Du er ikke den eneste som har en kjæreste som vil bo nærmere langrennsløypene! Vi er ganske langt unna nå, for å si det sånn Det gikk veldig bra, det er nesten så jeg vurderer å planlegge en karriere i creative speaking! Neida, er nok ikke helt der ennå, men det er ihvertfall sånn at jeg synes det blir stas å gjøre det igjen neste uke, så da skal man ikke klage! Og jeg synes absolutt du bør slenge deg på ideen med prøvetime. Er det noe jeg har lært av å gå på kurs, så er det at alle er så opptatt med å gjøre sine egne øvelser, at det er liten tid til å observere flodhestkråker og øvrige skapninger som klamrer seg fast på stanga! Dessuten er det jo gratis!! Og din kjære kan kanskje prøve rulleski? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. mars 2010 #965 Del Skrevet 18. mars 2010 Herregud, jeg har en ulvehunger helt av en annen verden i dag!! Sulten sulten sulten! Har da ikke gjort noe annerledes heller, og spiste vanlig frokost ca 7. Men 9.30 var det så mye brøling i denne magen at den måtte få eple og fiberrik solsikke! Lurer på hva slags triks jeg kan gjøre til lunch for at den skal slutte å bråke?!?! Og så våknet jeg med kjempesår hals i dag tidlig. Der røyk open pole i dag... Men bedre å ta det litt med ro nå og håpe på å ikke bli ordentlig syk, enn å gi blaffen og ligge dårlig hele helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 18. mars 2010 #966 Del Skrevet 18. mars 2010 God bedring! Jeg dro på trening med sår hals på tirsdag og onsdag, og nå har jeg bare blitt verre, så det er nok lurt av deg å holde seg hjemme! Du kommer sterkere tilbake vet du! Rulleski her? :dåne: Det er så utrolig masse trafikk at det nedlegger jeg forbud mot! Og foreløpig er han jo ikke i en tilstand til å gjøre så veldig mye aktivt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. mars 2010 #967 Del Skrevet 18. mars 2010 God bedring du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. mars 2010 #968 Del Skrevet 18. mars 2010 God bedring! Jeg dro på trening med sår hals på tirsdag og onsdag, og nå har jeg bare blitt verre, så det er nok lurt av deg å holde seg hjemme! Du kommer sterkere tilbake vet du! Rulleski her? :dåne: Det er så utrolig masse trafikk at det nedlegger jeg forbud mot! Og foreløpig er han jo ikke i en tilstand til å gjøre så veldig mye aktivt uansett Tusen takk! Kjennes greit å være hjemme, har ikke blitt ordentlig syk, så slenger i meg halspastiller og c-vitamin, så kanskje jeg unngår hele greia! Og jeg tenkte kanskje det var en drøss med parker og greier mannen kunne sporte i jeg da.... Men han har vel kanskje nok med opptrening og gange uten krykker i en stund til? God bedring du Tusen takk søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. mars 2010 #969 Del Skrevet 21. mars 2010 Håper halsen ble bra igjen fort sånn at du slapp å være dårlig i helgen. Så dere fotballkampen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. mars 2010 #970 Del Skrevet 22. mars 2010 Håper halsen ble bra igjen fort sånn at du slapp å være dårlig i helgen. Så dere fotballkampen i dag? Halsen ble heldigvis ikke verre, så helga har vært fin. Har noe grums i den, men det skal jeg tåle! Og når jeg har vært på skitur både lørdag og søndag, kan jeg vel ikke klage på formen heller... Og vi så kamp ja! Kjære var storfornøyd, svigerfar gikk etterhvert ut på verandaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. mars 2010 #971 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Jeg vil flytte NÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!! Hvor lenge skal vi lide for vår dumhet i 2006?? Her ligger drømmeboligen til salgs, til en overkommelig pris, og vi sitter bundet på hender og føtter. Hrmf! Endret 22. mars 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. mars 2010 #972 Del Skrevet 22. mars 2010 Stemmer det at dere bor i en borrettslagsleilighet? Er det pga høy fellesgjeld dere ikke får solgt eller? Det er ingen mulighet for individuell nedbetaling i så fall? Hvis borettslaget ikke er medlem i noe sikringsfond bør dere jobbe for at det blir det, jeg vet det er mange som ser på det når de kjøper borettslagsleiligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. mars 2010 #973 Del Skrevet 22. mars 2010 Stemmer det at dere bor i en borrettslagsleilighet? Er det pga høy fellesgjeld dere ikke får solgt eller? Det er ingen mulighet for individuell nedbetaling i så fall? Hvis borettslaget ikke er medlem i noe sikringsfond bør dere jobbe for at det blir det, jeg vet det er mange som ser på det når de kjøper borettslagsleiligheter. Det stemmer med borettslag og fellesgjeld ja... Heldigvis er vi med i sikringsfond, så det er ihvertfall ivaretatt. Vi har jobbet for IN-ordning siden vi flyttet inn, men den første styrelederen var helt imot det, og ødela mye de to årene hun "regjerte". Så det er nok fortsatt et stykke unna. Det eneste lyspunktet er at det før jul ble solgt to leiligheter som våre til den prisen vi nå har lagt den ut for, og nå etter jul er det solgt to av de som er større. Så litt bevegelse er det jo. Blir bare litt frustrert innimellom, for hjertet begynner å håpe før hver visningsrunde, selv om hodet vet at det kommer nok en skuffelse. Gleder meg nesten litt til søndag, da er skuffelsen over en gang til. Bare synd at den boligen vi har funnet sikkert er solgt fortere enn svint... Jaja, nok syting for denne gangen (håper jeg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. mars 2010 #974 Del Skrevet 22. mars 2010 Haha, det ble nok vitterlig nok syting i forrige innlegg. Jeg og kjære vurderte å dra på visning til denne boligen vi har så lyst på, bare for å kikke. Så fant jeg ut at jeg kunne jo alltids be om prospektet. Når det er lest (særlig taksten) har vi ikke spesielt lyst på den allikevel... Påvist fukt i yttervegg og på minst et av to bad, i tillegg til at det spesifiseres at arbeidet på badet er gjort av ufaglærte. Nei takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. mars 2010 #975 Del Skrevet 23. mars 2010 Puh! Ingen baksmell! Denne gangen var jeg nervøs, men både kjære og jeg får igjen penger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. mars 2010 #976 Del Skrevet 23. mars 2010 Hurra Ble det mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 23. mars 2010 #977 Del Skrevet 23. mars 2010 for penger igjen på skatten!!!! Jeg og kjære får også igjen Herlig altså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. mars 2010 #978 Del Skrevet 23. mars 2010 Hurra Ble det mye? Drøye 4.600,- på meg og 8.000,- på kjære! for penger igjen på skatten!!!! Jeg og kjære får også igjen Herlig altså!!!! Så bra! Dere trenger det sikkert ihvertfall, med lillegutt i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 23. mars 2010 #979 Del Skrevet 23. mars 2010 for penger tilbake!! Jeg fikk meg også en ganske hyggelig stund inne hos altinn i dag morges... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. mars 2010 #980 Del Skrevet 23. mars 2010 Løkki ju Pole-penger dette da Jeg vil også *hulk* Det er fader meg drita lenge til oktober Best å begynne å spare nå - har en uggen følelse om restskatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg