Gjest Neferet Skrevet 10. mars 2010 #921 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg tryller ja Nå nei du... Det går aaaalt for lang tid imellom hver gang inspirasjonen kommer til meg, så det er lite trylling dessverre.. Jeg så over noen av bildene mine i dag faktisk og kom på at det er to år siden sist jeg tegnet noe vettugt.. Da er vi litt i samme situasjon da! Selv om jeg synes dine ting er mer proffe Oooh fin Ja, fancy skal det være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 11. mars 2010 #922 Del Skrevet 11. mars 2010 Androide da, en hel boks??? Hvor mange bokser får du når det kommer besøk da? Håper alt står bra til med deg. Tenkte på deg i går da jeg var på pole, synes vi burde fått til en fellessession en gang du er i gamlelandet! Jeg vet Tror ikke jeg skal fortelle om de andre tingene jeg har spist en boks av i slenge, redd det vil føre til mer Jeg får vel dele med meg når forsyningen kommer!! Vi burde absolutt fått til en poleøkt sammen en gang, du motiverer meg iallefall til å prøve meg igjen Så spennende med skriveprosjekt! Hvem hva hvor? Jeg går også med en forfatterspire i magen, men graviditeten har foreløpig ikke resultert i så mye enda. Det er iallefall artig å skrive Håper det tar seg litt opp på jobbfronten fremover. Lekker kjole du har bestilt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. mars 2010 #923 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg vet Tror ikke jeg skal fortelle om de andre tingene jeg har spist en boks av i slenge, redd det vil føre til mer Jeg får vel dele med meg når forsyningen kommer!! Vi burde absolutt fått til en poleøkt sammen en gang, du motiverer meg iallefall til å prøve meg igjen Så spennende med skriveprosjekt! Hvem hva hvor? Jeg går også med en forfatterspire i magen, men graviditeten har foreløpig ikke resultert i så mye enda. Det er iallefall artig å skrive Håper det tar seg litt opp på jobbfronten fremover. Lekker kjole du har bestilt deg Du må ikke tror at det ikke finnes ting jeg ikke kan putte i meg store mengder av i en sleng da... Jeg har for eksempel en pose Bugels i skapet som er uåpnet, og som bør forbli det også i helga, hvis jeg ikke skal sluke hele greia... Og så prøvde vi noen nye peanøtter med sjokoladetrekk i går kveld, de var helt sinnssykt gode! Jeg og kjære fant ut av i lett kunne tatt hele posen på deling, men fornuften innhentet oss (i tillegg til at vi var litt mette etter ) Forfatterspiren min er vel omtrent på nivå med din høres det ut som... Jeg skriver sjelden noenting uten at jeg har det forferdelig traurig, og det at jeg da har hatt tørke i noen år betyr vel bare at det er et godt tegn....? Så enten må jeg finne en måte å få ut andre ting på, eller så må jeg vente på dårlige tider! Fikk mail i går om at kjolen er i produksjon, blir spennende å få den! Ha en fin dag i California-våren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. mars 2010 #924 Del Skrevet 11. mars 2010 Når man på vei til jobb begynner å lete febrilsk i veska og får litt hjerteklapp fordi man husker at hotpantsen er glemt hjemme, da har det skjedd noe rart i livet! (Men det er jo faktisk et reelt problem da, som medfører at jeg må skaffe en ny på vei til trening... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. mars 2010 #925 Del Skrevet 11. mars 2010 Du trener i hotpants altså?? Tror du det holder med en bukse som går til knærne på prøvetimen? Sånn med glidlås bak på leggen hvis du skjønner. Jeg har ingen shorts jeg kan se for meg passer. Bare sykkelshorts og strandshorts. Det blir vel litt feil? Trang bukse er best eller? Jeg fikk forresten med meg en venninne, tror det er moro å gjøre dette sammen med noen. Og hun har vært litt deppa i det siste, så jeg tenkte dette kunne være noe litt moro for henne å gjøre, for å få tankene på noe heeelt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. mars 2010 #926 Del Skrevet 11. mars 2010 Når man på vei til jobb begynner å lete febrilsk i veska og får litt hjerteklapp fordi man husker at hotpantsen er glemt hjemme, da har det skjedd noe rart i livet! Moro at du har funnet noe du syns er skikkelig gøy! Og det ser jo veldig utfordrende og krevende ut, så kan tenke meg at mestringsfølelsen er enorm. Stilig kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. mars 2010 #927 Del Skrevet 11. mars 2010 Du trener i hotpants altså?? Tror du det holder med en bukse som går til knærne på prøvetimen? Sånn med glidlås bak på leggen hvis du skjønner. Jeg har ingen shorts jeg kan se for meg passer. Bare sykkelshorts og strandshorts. Det blir vel litt feil? Trang bukse er best eller? Jeg fikk forresten med meg en venninne, tror det er moro å gjøre dette sammen med noen. Og hun har vært litt deppa i det siste, så jeg tenkte dette kunne være noe litt moro for henne å gjøre, for å få tankene på noe heeelt annet. Det holder fint med bukse som går til knærne, jeg hadde det på prøvetimen og i begynnelsen på første kurset jeg også. Det er bare det at når man skal begynne å klatre og henge og diverse ablegøyer, trenger man huden for å få friksjon og feste. Så moro at du fikk med deg en venninne også, det kan garanteres at hun ikke kan tenke på det som er vanskelig underveis, det krever konsentrasjon og endre med masse masse latter! Det gjør det fortsatt når man har gått kurs en stund og selvinnsikten tilsier at man fortsatt ser rar ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. mars 2010 #928 Del Skrevet 11. mars 2010 Moro at du har funnet noe du syns er skikkelig gøy! Og det ser jo veldig utfordrende og krevende ut, så kan tenke meg at mestringsfølelsen er enorm. Stilig kjole! Jeg tror jeg rett og slett har fått en liten åpenbaring! Når jeg har vært på kurs på mandagene, ligger jeg alltid å tenker gjennom de ulike tingene som vi har lært og øvd på, og er kjempemotivert for mer. Har aldri hatt det sånn med fysisk aktivitet før jeg! Og som du sier, mestringsfølelsen er helt enorm! Takk for kjoleskryt! Tror den blir fancy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. mars 2010 #929 Del Skrevet 11. mars 2010 Men du American Woman!! Er du gravid?? Hvorfor har ikke jeg fått det med meg?????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. mars 2010 #930 Del Skrevet 11. mars 2010 Men du American Woman!! Er du gravid?? Hvorfor har ikke jeg fått det med meg?????????? Det er nok bare en forfatter hun ruger på, og ikke et ordentlig lite barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. mars 2010 #931 Del Skrevet 11. mars 2010 ååååh Jeg tar ikke disse ordtrixene bestandig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. mars 2010 #932 Del Skrevet 11. mars 2010 ååååh Jeg tar ikke disse ordtrixene bestandig Men du er veldig søt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. mars 2010 #933 Del Skrevet 11. mars 2010 Hmm, kom til å tenke på at jeg skal i bryllup i sommer jeg også. Kanskje snart på tide å finne seg en kjole da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. mars 2010 #934 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg skal også Meeeen da har jeg sprengte ammepupper og grevinneheng på magen, så jeg tror kanskje jeg bare roer meg ned og finner noe enkelt og greit når det nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. mars 2010 #935 Del Skrevet 11. mars 2010 Hmm, kom til å tenke på at jeg skal i bryllup i sommer jeg også. Kanskje snart på tide å finne seg en kjole da. Det er jo absolutt en god grunn til å kjøpe seg noe ekstra fancy! Og kanskje vi kan begynne å ta det helt ut igjen som før bryllupet med leting etter sko og øvrig dill på ebay! Jeg skal også Meeeen da har jeg sprengte ammepupper og grevinneheng på magen, så jeg tror kanskje jeg bare roer meg ned og finner noe enkelt og greit når det nærmer seg Goodness nå fikk jeg skikkelig dårlige bilder i hodet! Jeg tror du fortsatt kommer til å se fin ut jeg, ihvertfall i den riktige kjolen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. mars 2010 #936 Del Skrevet 11. mars 2010 Får finne noe som snurper inn det meste og viser litt kløft så blir det vel bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. mars 2010 #937 Del Skrevet 11. mars 2010 Får finne noe som snurper inn det meste og viser litt kløft så blir det vel bra Det høres ut som en bra plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. mars 2010 #938 Del Skrevet 11. mars 2010 Det blir ingen egentrening på pole i dag... Pokkers mens og menssmerter! Nå har den latt vente på seg siden mandag, men nå var det tydeligvis på tide å sabotere... Og selv om det sikkert lar seg gjøre i praksis, frister det ikke særlig å ikle seg hotpants akkurat nå... Jaja, da blir det bare ut og spise med en tidligere kollega isteden da, skal overleve det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 12. mars 2010 #939 Del Skrevet 12. mars 2010 Dumme menssmerter!! Kan se for meg at det ikke er den beste kombinasjonen med hotpants akkurat Håper det går over fort som en vind! Så artig å se at du virkelig har funnet en sport og aktivitet som du brenner slik for Sjokoladeovertrukne peanøtter hørtes godt ut. Jeg har akkurat slafset i meg noen ikke fullt så utsøkte potetchips med salt&vinegar, som egentlig bare ga meg blemmer på tunga (så hvorfor i det huleste spiste jeg opp hele posen da? :slår: ) og det er jo ikke helg enda Trøster meg med at det er fredag allerede i store deler av verden Jeg skal forresten også i to bryllup i sommer, og har også slått meg på nettkjoletrålingsbølgen. Fordelen nå er jo at jeg slipper toll (og ofte frakt og! ) Får finne noe som snurper inn det meste og viser litt kløft så blir det vel bra Kort, trangt og utfordrende! Bra at Neferet fikk avkreftet de eventuelle graviditetsspekulasjoner du måtte ha! Du skal få lov til å være gravid for meg og Men jeg kan ikke love at jeg ikke kommer til å øve meg litt på fremgangsmåten, sånn i mellomtida, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. mars 2010 #940 Del Skrevet 12. mars 2010 Øving er halve moroe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg