Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ooooooo, så stas!!! Det vil jeg også!!

Du er kjempekul! :klemmer:

Egentlig ikke.. det var bare en grå dott med hår langt oppi et tre. Hadde ikke visst at det var et dovendyr dersom ikke guiden hadde sagt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Egentlig ikke.. det var bare en grå dott med hår langt oppi et tre. Hadde ikke visst at det var et dovendyr dersom ikke guiden hadde sagt det.

Sånn er det med dyr som ikke er oversosiale :ler:

Huff så trist med kollegaen din! Alltid leit å høre om sånt.

Ja... I og med at jeg ikke har vært på jobb i dag, vet jeg ikke hvordan det hele gikk, men det var jo ikke så optimistisk i går akkurat. Blir sikkert ekstra vanskelig for henne i og med at "alle" fikk vite det dagen i forveien hvis det endte med at hun mistet barnet!! :sukk:

:klemmer:

:strix: Så utrolig hyggelig å se deg innom Miso!! Tenker masse på deg! :klemmer::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Er det ikke utrolig rart at bare fordi det er mars, så kommer :sol: på besøk, og den varmer til og med litt?? Skulle ikke tro det hadde noe å si at vi er inne i den første vårmåneden, men vårfornemmelsene har jo plutselig begynt å komme! :nigo: Det eneste er at man (les: jeg) får fryktelig lyst på påske og kolibriegg av sånt... :sjenert: Jeg fikk et kolibriegg til bursdagen min, som ligger gjemt langt inne i skapet. Hadde det ikke vært for at jeg fikk det, hadde jeg sikkert ikke begynt å ha lyst på det ennå heller. Jeg er nok relativt lettpåvirkelig.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Jeg gleder meg til å finne ut hva tenkeboksen sier til slutt! Jeg er vel egentlig ingen klatremus, synes det er usannsynlig vanskelig å klatre. Henge opp ned derimot er lettere! Kanskje jeg er en flaggermus? :ler:

Jeg har dessverre måttet utsette pole i en kursrekke nå, så kanskje jeg til slutt klarer å trene litt styrke og bygge støttemuskler før jeg kommer tilbake i slutten av april! Jeg gleder meg veldig til å høre hvordan du synes det er etterhvert, og om dine krumspring!

:klemmer: tilbake!

Det er hardt å klatre ja! :dåne: Det var vel snarere klamring, enn klatring jeg drev med iallefall :fnise:

Nå skal jeg jo ikke gå på kurs eller noe (iallefall ikke foreløpig) så mine kunster og krumspring kommer antagelig til å begrense seg til at jeg slenger innom en gang innimellom, og det blir jo ikke så mye framgang av det. Så du vil nok forsette å være den ukronede (?) pole-dronninga også i fortsettelsen :pls: Men jeg syns det var gøy da, så hvem vet, kanskje det blir kurs også på meg :)

Jeg har lyst på Freia påskeegg jeg :sjenert:

Håper du har en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Klamring kan jeg absolutt kjenne meg igjen i.... :ler: Og ikke bare i forbindelse med klatring heller! Men jeg må si meg imponert at du har prøvd deg på klatring allerede, det viser at du har en progresjon som overgår min med en hel masse! Tror kanskje det er bra du ikke tenker deg på kurs med det første, da hadde du tatt over dronningtittelen min før noen av oss visste ordet av det... :lur:

Freia påskeegg, er det de i lilla eske? Har aldri hatt noen stor greie med dem, men har skjønt at det er obligatoriske for de aller fleste. Synes de er gode, men blir litt i overkant å spise et helt et om gangen synes jeg... :sjenert:

Fin dag til deg også! Selv om det kanskje er natt... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia påskeegg, er det de i lilla eske? Har aldri hatt noen stor greie med dem, men har skjønt at det er obligatoriske for de aller fleste. Synes de er gode, men blir litt i overkant å spise et helt et om gangen synes jeg...

:skratte:

Det er det IKKE det så!!................men to rett etter hverandre ble tilogmed for mye for meg :sjenert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan med letthet spise en helt boks med sånne påskeegg på en gang jeg, så det er kanskje godt jeg ikke har noen i umiddelbar nærhet...:ler:

Men, om knappe 4 uker, så kommer det noen til min varetekt, hører jeg rykter om :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Innom å oppdaterte meg litt jeg.

Ønsker deg en riktig så fin helg.

Så hyggelig å se deg Kanutten! :) Jeg hadde en fin (og travel) helg, så KG ble litt forsømt fra min side....

:skratte:

Det er det IKKE det så!!................men to rett etter hverandre ble tilogmed for mye for meg :sjenert:

:fnise:

Jeg tror du har en litt annen godistoleranse enn meg...! Men saltsnop derimot, kunne vi sikkert konkurrert... :ler:

Mmm, Freia påskeegg. :sikle:

Håper du har en fin helg, Neferet. :sol:

Hihi, det er godt med et, men da har jeg jo også sannsynligvis fylt årskvoten... Men med snakk om alt dette påskesnopet kjenner jeg at jeg ikke har tenkt på Anton Berg-drage egg ennå i år! Der møter nemlig også jeg overmakten!! :sikle:

Jeg kan med letthet spise en helt boks med sånne påskeegg på en gang jeg, så det er kanskje godt jeg ikke har noen i umiddelbar nærhet...:ler:

Men, om knappe 4 uker, så kommer det noen til min varetekt, hører jeg rykter om :strix:

Androide da, en hel boks??? :ler: Hvor mange bokser får du når det kommer besøk da? :lur:

Håper alt står bra til med deg. Tenkte på deg i går da jeg var på pole, synes vi burde fått til en fellessession en gang du er i gamlelandet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Siden sist:

Lørdagstrening :danser:

Shopping og cafe med kjære :rødme:

30-års lag :skaal:

Skitur :sol:

Det var helga...

I går var sånn her:

:natti::Gjesp::veslejenta: Pole :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg blir gal!! Jeg har ingenting å gjøre på jobb, og alle er borte vekk! :kjefte: Nesten så jeg kunne tenke meg å hospitere litt i kaoset jeg reiste fra da jeg slutta i gamlejobben for å gjøre masse greier så dagen flyr avgårde! :sukk: Alle snakker om hvor mye det kommer til å bli fra neste uke når vi skal sette i gang med workshops. Jeg kjenner at for min del kommmer det til å bli en god forandring, det er jo helt tragisk å sitte uvirksom som jeg gjør nå!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet
:kose:

Tegn en tegning :jepp::fnise:

Takk for kos søte dinedama!!! :klemmer:

Jeg tenkte kanskje jeg skulle begynne å skrive litt! Jeg har jo en fortrengt skribent i magen, som ikke har fått komme fram på mange år! Jeg kan nemlig bare tegne strekmenn... :fnise: Jeg er ikke sånn som deg, som tryller fram bilder ut fra ingenting!! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tryller ja :ler: Nå nei du... ;)

Det går aaaalt for lang tid imellom hver gang inspirasjonen kommer til meg, så det er lite trylling dessverre.. :sukk:

Jeg så over noen av bildene mine i dag faktisk og kom på at det er to år siden sist jeg tegnet noe vettugt.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Litt shoppingoppdatering er kanskje på sin plass! :jepp:

Vi skal i to bryllup denne våren/sommeren og da må man jo ha seg en kjole! Så etter lang tids drøying er denne bestilt! :hoppe: I svart og hot pink! :jepp: Blir spennende å få den, den er sydd på mål som brudekjolene var! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...