Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

:roser: :blåse: :blåse: :roser:

Gratulerer med dagen søtnos!!

Håper dagen din blir fylt med fantastiske gaver, nydelig vær, fuglekvitring og alle som er så glad i deg :hjerte:

.................For å ikke glemme av

:sjarmor:

:hjerte::gratulerer::hjerte:

:klemmer:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får nesten slenge inn en: GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN, her også ;)

:bursdag: :bursdag: :bolledeig:

Ha en knall dag!!! Og feir med måte (?)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:vinke: Tusen takk for gratulasjoner Androide, dinedama, Diddles, Muffin!, Mazilla, Store My og Devilina! :klemmer:

Androide: Hvorvidt jeg har avansert oppover i dyreriket tror jeg avhenger fullstendig av dagsformen! Og jeg må si jeg har litt vanskelig for å finne et nytt dyr som kan være aktuelt. Kanskje du kan hjelpe?

Diddles: :lur::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Det var en veldig fin bursdag i går!! :jepp::strix: Dagen startet med danseaerobic med Elen, verdens beste start på enhver lørdag :hjerte: Så var det hjem og spise litt og få gaver av kjære og svigers! :gave: Jeg bakte både muffins og 7 layer bars og var veldig fornøyd med det, selv om jeg mente det så ut som vi hadde det årlige kaloriforbruket til et lite afrikansk land på bordet :fnise: Glutenfrie muffins ble det også forresten, her skal alle inviterte ha noe å kose seg med! :jepp: Bursdags- :sengekos: ble det også tid til, før det var tid for middag og besøk. Jeg fikk en del forfall i løpet av dagen, så det ble en del færre enn vi hadde regnet med. Men den gjengen som kom var en veldig bra gjeng! :nigo: Jeg hadde visst sagt til veldig mange at jeg ønsket meg Tempted, for i tillegg til at mamma kjøpte den til meg da jeg var med, var det også to andre som hadde gjort det samme, i tillegg til at en til hadde tenkt det, men kun fått tak i Untamed. :ler: Så nå bør jeg være sikret å få lest den snart! :jepp: Alt i alt er jeg veldig bortskjemt, jeg fikk masse fine gaver! :rødme: Og masse skravling og latter mellom alle kaloribombene! Jeg fant ut etterhvert at jeg hadde undervurdert besøket mitt, for selv om det var to av gjestene som fikk med seg litt bars hjem, så var det kanskje 1/4 igjen av totalen! :dåne: Og da hadde det gått en del muffins også! Men det betyr vel bare at det falt i smak antar jeg! En av mine venninner sukket: "dette tror jeg man kan få venner på!" :ler: Etter gjestene hadde gått ryddet jeg og kjære litt og prøvde å skjønne noe av curling. Da vi ikke skjønte bæret og ikke orket å sette oss inn i det heller, gjorde vi heller sånn :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Drømmebursdag :strix:

:jepp:

------------------------------------------------------------------

:Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp:

I dag tidlig like før klokka ringte drømte jeg at klokka allerede hadde ringt, og at jeg fant ut at jeg hadde glemt at jeg skulle ha fri mandag, tirsdag og onsdag. Skal si skuffelsen var stor da klokka ringte på ordentlig og det ikke var noe som tilsa at det faktisk var reelt... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsinkede gratulasjoner fra meg!!! Hipp hipp hipp HURRAAAAA!! :strix: :strix:

Jammen bra du fikk Tempted til bursdagen (om enn litt mange eksemplarer :fnise: )! Nå er det bare å glede seg til å lese! :tommelopp: Jeg har forresten fått utløp for litt av behovet til å snakke om boken, for Store My hadde jo lest den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen bra du fikk Tempted til bursdagen (om enn litt mange eksemplarer :fnise: )! Nå er det bare å glede seg til å lese! :tommelopp: Jeg har forresten fått utløp for litt av behovet til å snakke om boken, for Store My hadde jo lest den! :)

Ja, så vi er to du kan sende PM til når/hvis ditt behov for å snakke om boka melder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig like før klokka ringte drømte jeg at klokka allerede hadde ringt, og at jeg fant ut at jeg hadde glemt at jeg skulle ha fri mandag, tirsdag og onsdag. Skal si skuffelsen var stor da klokka ringte på ordentlig og det ikke var noe som tilsa at det faktisk var reelt... :sukk:

Usj, sånne vekkerklokkedrømmer er fæle!! :snurt: Håper fortsettelsen på dagen ble bedre enn starten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Androide: Hvorvidt jeg har avansert oppover i dyreriket tror jeg avhenger fullstendig av dagsformen! Og jeg må si jeg har litt vanskelig for å finne et nytt dyr som kan være aktuelt. Kanskje du kan hjelpe?

Jeg er fristet til å si "klatremus" (:fnise:) men vet ikke heelt o det er akkurat det mest optimale, så jeg må nok litt mer i tenkeboksen!!

Så bra du hadde slik en fin bursdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Forsinkede gratulasjoner fra meg!!! Hipp hipp hipp HURRAAAAA!! :strix: :strix:

Tusen takk cypress! :klemmer:

Jeg skal starte på Tempted så snart jeg er gjennom House of Mysteries, regner med i neste uke en gang! :jepp: Kjenner forventingene har steget etter at du og My var så ivrige!

Ja, så vi er to du kan sende PM til når/hvis ditt behov for å snakke om boka melder seg.

Det behovet kommer helt sikkert til å melde seg!! :)

Usj, sånne vekkerklokkedrømmer er fæle!! :snurt: Håper fortsettelsen på dagen ble bedre enn starten! ;)

Jeg var egentlig like trøtt hele dagen... Så gikk fullstendig i koma på sofaen med kjære etter middag... :sjenert: Håper energinivået er litt høyere i dag!! :klem:

Jeg er fristet til å si "klatremus" (:fnise:) men vet ikke heelt o det er akkurat det mest optimale, så jeg må nok litt mer i tenkeboksen!!

Så bra du hadde slik en fin bursdag!

:klem:

:fnise: Jeg gleder meg til å finne ut hva tenkeboksen sier til slutt! Jeg er vel egentlig ingen klatremus, synes det er usannsynlig vanskelig å klatre. Henge opp ned derimot er lettere! Kanskje jeg er en flaggermus? :ler:

Jeg har dessverre måttet utsette pole i en kursrekke nå, så kanskje jeg til slutt klarer å trene litt styrke og bygge støttemuskler før jeg kommer tilbake i slutten av april! Jeg gleder meg veldig til å høre hvordan du synes det er etterhvert, og om dine krumspring!

:klemmer: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Isj... :sukk: I går kunne en av mine nye kolleger fortelle at hun er gravid i 13 uke. Hun har en datter fra før. I dag kom hun ikke på jobb, og etter et avdelingsmøte, var det en av de andre som hadde snakket med henne. Hun har blitt veldig dårlig og det er stor sannsynlighet for at hun har mistet barnet, hun har mistet et tidligere også hørte jeg. Og så dagen etter hun kunne fortelle det til oss på jobben... Stakkars! Hun skulle visst til lege i to-tida, så vi vet ikke noe mer, men ille er det jo uansett! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj... :sukk: I går kunne en av mine nye kolleger fortelle at hun er gravid i 13 uke. Hun har en datter fra før. I dag kom hun ikke på jobb, og etter et avdelingsmøte, var det en av de andre som hadde snakket med henne. Hun har blitt veldig dårlig og det er stor sannsynlighet for at hun har mistet barnet, hun har mistet et tidligere også hørte jeg. Og så dagen etter hun kunne fortelle det til oss på jobben... Stakkars! Hun skulle visst til lege i to-tida, så vi vet ikke noe mer, men ille er det jo uansett! :sukk:

Huff så leit... :sukk: får håpe det går bra med kollegaen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet
Huff så leit... :sukk: får håpe det går bra med kollegaen din :)

Det håper jeg også! Vanskelig å forholde seg til sånt når man ikke kjenner folk ordentlig også, og ikke vet om de vil ha omsorg eller helst være litt i fred. Får høre hvordan det går i morgen tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så trist :tristbla: Kan skjønne det er vanskelig å forholde seg til det når man ikke kjenner personen... tror det er vanskelig uansett.. :sukk:

Ang henge-dyr... er ike disse dovendyrene en ræser på henging? :hoho: MEn det blir jo litt feil for du er jo alt annet enn doven :jepp:

Apekatter er god påæ både henging og slenging :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang henge-dyr... er ike disse dovendyrene en ræser på henging? :hoho: MEn det blir jo litt feil for du er jo alt annet enn doven :jepp:

Dovendyr bare ligger der de. Som en pelsklump. Jeg har sett en på ordentlig. I det fri. Jeg er kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Uff så trist :tristbla: Kan skjønne det er vanskelig å forholde seg til det når man ikke kjenner personen... tror det er vanskelig uansett.. :sukk:

Jeg er mer dovendyr enn noe annet nå for tida ihvertfall! Har ikke rørt en muskel mer enn nødvendig siden lørdag, lurer på hvordan det skal gå på trening i morra, for da må jeg bare :pisk: meg avgårde! Så dovendyr var ikke noe dårlig forslag! :)

Skal se om jeg kan oppgraderes til apekatt når jeg har gått enda mer på pole kurs og blitt riktig så flink! :jepp:

Dovendyr bare ligger der de. Som en pelsklump. Jeg har sett en på ordentlig. I det fri. Jeg er kul.

Ooooooo, så stas!!! Det vil jeg også!!

Du er kjempekul! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...