DDuck Skrevet 15. februar 2010 #861 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja det blir koselig :rødme: Men jeg regner med pappaen er snar å hive han i sluffa på scooteren heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. februar 2010 #862 Del Skrevet 19. februar 2010 Fantastisk av Marit!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. februar 2010 #863 Del Skrevet 19. februar 2010 Hun er RÅ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 20. februar 2010 #864 Del Skrevet 20. februar 2010 Med dine nyevervede mad pole skillz frykter jeg at du grisenbanker meg i Superstyrke, godt jeg har et par år å bygge meg opp på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. februar 2010 #865 Del Skrevet 20. februar 2010 Androide skrev: Med dine nyevervede mad pole skillz frykter jeg at du grisenbanker meg i Superstyrke, godt jeg har et par år å bygge meg opp på! :strix: Jeg trengte ikke engang lese innlegget for å skjønne hvem du er! Da jeg så "siste innlegg av Androide" så jeg sånn her ut Så stas å se deg her inne! :hoppe: Dessuten tror jeg pole og superstyrke er litt forskjellig, så det er ikke sikkert jeg kommer til å være bra på det når vi får sjansen heller... Nå er det ihvertfall tid for å dra på danseaerobic Ha en flott dag over there! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. februar 2010 #866 Del Skrevet 21. februar 2010 Slenger meg på 'ingen for Bjørgen og OL-medaljene, og ikke minst 'ingen for at Androide er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. februar 2010 #867 Del Skrevet 22. februar 2010 Muffin! skrev: Slenger meg på 'ingen for Bjørgen og OL-medaljene, og ikke minst 'ingen for at Androide er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. februar 2010 #868 Del Skrevet 22. februar 2010 Shoot the moon i går var rett og slett kjempestas!!! Første stykket var litt fjernt og vanskelig å få grep om, men resten var utrolig bra!! Hyggelig selskap i tillegg, så skal man ikke klage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. februar 2010 #869 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Jeg hadde en drøm om å bli liten og nett ballett-danser, helt til jeg vokste opp og måtte innse at liten og tett var det jeg var Endret 22. februar 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. februar 2010 #870 Del Skrevet 22. februar 2010 Diddles skrev: Jeg hadde en drøm om å bli liten og nett ballett-danser, helt til jeg vokste opp og måtte innse at liten og tett var det jeg var You and me both Diddles.... Selv om jeg ikke ville danse ballett før jeg ble stor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 22. februar 2010 #871 Del Skrevet 22. februar 2010 Neferet skrev: :strix: Jeg trengte ikke engang lese innlegget for å skjønne hvem du er! Da jeg så "siste innlegg av Androide" så jeg sånn her ut Så stas å se deg her inne! :hoppe: Så stas med en sånn velkomst!! Så søt du er, da blir det morro å være tilbake Og flink du er, selv om jeg regner med at du hadde tatt superstyrke-trixet da - hvis alt annet skulle feile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. februar 2010 #872 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg danset ballett da jeg var liten, men plutselig (helt ut av det blå midt i et kurs) ville jeg ikke mer. Da var jeg ferdig med det. Håper du har det fint, Neferet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. februar 2010 #873 Del Skrevet 26. februar 2010 Androide skrev: Så stas med en sånn velkomst!! Så søt du er, da blir det morro å være tilbake Og flink du er, selv om jeg regner med at du hadde tatt superstyrke-trixet da - hvis alt annet skulle feile Det viser seg jo at vi har mer felles på treningsfeltet enn manglende evne til å møte opp på superstyrke... Gleder meg til å høre om fortsettelsen! Muffin! skrev: Jeg danset ballett da jeg var liten, men plutselig (helt ut av det blå midt i et kurs) ville jeg ikke mer. Da var jeg ferdig med det. Håper du har det fint, Neferet. Men du har jo fortsatt med dans om enn i funk-form da! Jeg har det fint, travel uke. Glad for at det er fredag i dag! Håper du får en fin fredag og en minst like koselig helg som forrige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. februar 2010 #874 Del Skrevet 26. februar 2010 Plutselig er det fredag igjen, en hektisk uke går mot slutten, ihvertfall hva gjelder jobb. I går og i dag er litt roligere, men ellers har det gått i ett. Har vært med og assistert på et annet prosjekt, med masse læring. Det varmet også mitt lille hjerte at en av de mest drevne på avdelingen ga meg skryt og mente jeg var som skapt for denne jobben. En annen ting som er positivt (om enn litt materialistisk...) er at jeg fikk min første lønn i går, og det merkes at jeg lønnes bedre nå enn i forrige jobb! Selv om jeg vel strengt tatt syntes det ville vært mer fortjent i den forrige jobben da, belastningen her er litt annerledes... Når denne arbeidsdagen etterhvert går mot slutten skal jeg møte mamma for litt bursdagsfeiring. Jeg tror hun surrer veldig, for i dag tidlig fikk jeg sms med: "Gratulerer med dagen. Sees i ettermiddag". Jeg ble jo litt forfjamsa, for bursdagen min er jo ikke før i morgen?!? :klø: Så jeg sendte henne en melding og lurte på om hun var veldig trøtt, eller om vi hadde flyttet bursdagen min fram en dag i år. Svaret jeg fikk var ikke noe mindre forvirrende: "Tydeligvis. Jeg trodde det var bursdag hele dagen". Skjønner ingenting jeg, og fant ut at dette får vi finne ut av når vi sees... Men hyggelig blir det nok uansett! I morgen blir det bursdagsfeiring, det kommer en flokk med mennesker for å fjase og spise kaloribombene som jeg skal bake. På menyen står muffins med sjokolade og minimarshmallows, og 7-layer bars etter min amerikanske sjefs oppskrift. Og litt snop og grønnsaker og dip. Kommer til å sikre kaloriinntaket for resten av året tror jeg Tror det blir en fin gjeng, så gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. februar 2010 #875 Del Skrevet 26. februar 2010 Skryt på jobb er supert! Og bedre lønn er jo slettes ikke dumt heller. Jeg skulle gjerne vært gjest i bursdagen din. Håper du får en fantastisk flott helg med bursdagsfeiring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. februar 2010 #876 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg er glad jeg ikke er gjest i din bursdag jeg Hadde vært råvanskelig å si nei takk til de fristelsene :dåne: Håper resten av fredagen blir fiiiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. februar 2010 #877 Del Skrevet 26. februar 2010 Muffin! skrev: Skryt på jobb er supert! Og bedre lønn er jo slettes ikke dumt heller. Jeg skulle gjerne vært gjest i bursdagen din. Håper du får en fantastisk flott helg med bursdagsfeiring. Det er bare å ta turen innom! Det blir nok nok til alle hvis jeg kjenner meg selv rett... dinedama skrev: Jeg er glad jeg ikke er gjest i din bursdag jeg Hadde vært råvanskelig å si nei takk til de fristelsene :dåne: Håper resten av fredagen blir fiiiin Du måtte hatt med et månedsforbruk av insulin ihvertfall! Så skulle du nok fått smake du også! Fredagen er bra, men blir nok enda bedre. Litt for rolig på jobb i dag, så gleder meg til halv tre, da er det fredagskaffe med kake, og så tenkte jeg at jeg skulle innvilge meg selv å gå litt tidligere. Og så har jeg utrolige cravings på pepsi max og sjokolade i dag! :dåne: Men, får holde ut! På gamlejobben drakk jeg gjennomsnittlig to halvlitere pepsi max hver dag, etter at jeg begynte i denne har jeg ikke kjøpt en eneste flaske! Helt utrolig hvordan det har latt seg gjøre å ikke fortsette! Og så blir det så mye billigere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. februar 2010 #878 Del Skrevet 26. februar 2010 En liter om dagen? :dåne: Høres ut som en dyr vane ja.. God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 26. februar 2010 #879 Del Skrevet 26. februar 2010 Neferet skrev: Det viser seg jo at vi har mer felles på treningsfeltet enn manglende evne til å møte opp på superstyrke... Gleder meg til å høre om fortsettelsen! Jeg tror du har avansert endel frem i dyreriket nå, men det gror iallefall i rekkene bak deg... Har du hørt at de ønsker pole dancing som OL-gren også nå, forresten? Håper du får en fortreffelig bursdag, det hørtes ut som en feiring etter min gane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. februar 2010 #880 Del Skrevet 26. februar 2010 Gratulerer så masse med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg