Muffin! Skrevet 28. januar 2010 #801 Del Skrevet 28. januar 2010 Så søte! :rødme: Håper du nyter fridagene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. januar 2010 #802 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Skal dere ha en sånn vovvis?? Nei, vi skal nok ikke det... Blir neppe noen vovvis her i huset med det første, jeg er sterkt motstander av å ha hund i blokk i betongbyen. Men det hadde vært stas med en turkamerat hvis vi flytter ut på landet! Det er ei venninne av meg som har fått seg sånn vovvis forresten, han er bittebitteliten og veldig søt! :rødme: Så søte! :rødme: Håper du nyter fridagene dine. Jeg nyter så godt jeg kan! I morgen blir den mest slappe av og kose seg helt uten ting som MÅ gjøres (bortsett fra å gi blod og klippe meg, men det er ikke noe stress), så det blir deilig. Har hatt en veldig avslappende kveld etter trening i dag også altså, så det er ikke synd på meg! Endret 29. januar 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. januar 2010 #803 Del Skrevet 29. januar 2010 Og så var det igjen tid for å si: "Good intentions always pave the road to hell...." Denne lønninga er jeg nemlig trukket grunnet ubetalt ferie da vi var i Dublin. Det, i tillegg til at vi sparer til Manchester og London i vår/sommer gjorde at jeg tenkte at denne lønna skal jeg ikke kjøpe noen greier, det eneste jeg skal er å klippe meg. Men så fikk jeg ikke gitt blod i dag, jeg er sperret inntil videre på grunn av noen medisiner jeg tar. Så jeg fikk plutselig mye mer tid enn jeg skulle, og fant 70% salg på Bodymap. Så da måtte jeg kjøpe en jakke likevel.... Men den kostet bare 200,- da... Og så har jeg fått klippet meg, det var veldig deilig. Det viste seg at frisøren min også prøver seg på Pole dancing, vel å merke på Elixia, men vi hadde da noe å snakke om! Nå skal jeg bake ost- og skinkemuffins, og ha sammen med pastamiddag når kjære kommer hjem fra jobb. Så skal vi kose oss med fredagskvelden! Det blir deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. januar 2010 #804 Del Skrevet 29. januar 2010 Høres ut som en herlig middag og kveld Her blir det lasagne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 29. januar 2010 #805 Del Skrevet 29. januar 2010 Ost- og skinkemuffins? Det har jeg aldri smakt! Men, det hørtes godt ut Kanskje jeg må se om jeg har oppskrift. Fikk ei fikk ei oppskriftsbok på muffins i bryllupsgave, men må inrømme at jeg vel egentlig ikke har bladd så mye i den.. I mitt hode finnes det egentlig bare muffins, sjokolademuffins og blåbærmuffins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 30. januar 2010 #806 Del Skrevet 30. januar 2010 Har du lest "Tempted"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. januar 2010 #807 Del Skrevet 31. januar 2010 Høres ut som en herlig middag og kveld Her blir det lasagne Det var det! Lasagne er også veldig godt!! Tror ost- og skinkemuffins kunne passet bra til det også! Håper du har hatt en bra helg! Ost- og skinkemuffins? Det har jeg aldri smakt! Men, det hørtes godt ut Kanskje jeg må se om jeg har oppskrift. Fikk ei fikk ei oppskriftsbok på muffins i bryllupsgave, men må inrømme at jeg vel egentlig ikke har bladd så mye i den.. I mitt hode finnes det egentlig bare muffins, sjokolademuffins og blåbærmuffins Det var veldig godt! Det smaker egentlig litt som ostehorn, bare at osten og skinkebitene er mer jevnt fordelt. I boka vi fikk av svigermor er det ganske mange matmuffins i tillegg til kakeversjonene, så måtte prøve en! Jeg er forsåvidt enig i at sjokolade og blåbær er mest vanlig, i dag har jeg også prøvd "klissete muffins med fløtekaramell". Var gode de også! Har du lest "Tempted"? Nei, har ikke kommet så langt ennå! Jeg fikk litt nok da jeg leste de fem første på rad, og så har jeg pløyd gjennom hele Twilight-serien etterpå. Men må nok plukke opp Tempted etterhvert. Har du lest den? Kan den anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 31. januar 2010 #808 Del Skrevet 31. januar 2010 Nei, har ikke kommet så langt ennå! Jeg fikk litt nok da jeg leste de fem første på rad, og så har jeg pløyd gjennom hele Twilight-serien etterpå. Men må nok plukke opp Tempted etterhvert. Har du lest den? Kan den anbefales? Jeg driver på. Den er så spennende at jeg ikke vil legge meg. Hehe. Synes den er mye bedre enn de forrige. Språket er jo fremdeles ganske wannabe tenåring (jeg tror det er tonet litt ned?), men denne boka repeterer ikke seg selv hele tiden. Ser ut som de har skjønt at folk har lest de fire (eller er det fem?) forrige bøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. februar 2010 #809 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg driver på. Den er så spennende at jeg ikke vil legge meg. Hehe. Synes den er mye bedre enn de forrige. Språket er jo fremdeles ganske wannabe tenåring (jeg tror det er tonet litt ned?), men denne boka repeterer ikke seg selv hele tiden. Ser ut som de har skjønt at folk har lest de fire (eller er det fem?) forrige bøkene. Det lover godt! Kjente motivasjonen til å lese den steg med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. februar 2010 #810 Del Skrevet 1. februar 2010 Lykke til i dag! Håper du går på med liv og lyst og ny energi etter noen fridager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. februar 2010 #811 Del Skrevet 1. februar 2010 Lykke til i dag! Håper du går på med liv og lyst og ny energi etter noen fridager! Tusen takk Mazilla! Jeg har vært litt usikker i helga på hvordan jeg skal forholde meg til oppstarten, i og med jeg ikke fikk noen beskjed i forrige uke om når jeg skal møte i dag. Heldigvis kom det en sms i dag tidlig som sa at hun som skal ta imot meg ikke er på kontoret før 9, så da har jeg litt mer å forholde meg til. Men den ventede nervøsiteten har ikke kommet ennå, lurer på om det er fordi jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre de kommende 18 månedene? :klø: Stas blir det nok uansett! ------------------------------------------------------------------ Sitter altså hjemme med pc foreløpig og nyter en litt lengre morgen. Begynnelsen på morgenen var ikke fullt så hyggelig, jeg har nemlig hatt en fæl drøm i natt, så jeg våknet halv seks og var rett og slett ordentlig sur og forbanna på kjære (som sov og ante fred og ingen fare)... Jeg drømte nemlig at jeg fortalte henne at jeg hadde drømt at hun var gravid, hvorpå hun kunne bekrefte at det var hun, ca 4 uker på vei. Jeg husker at jeg ble ganske frustrert, for dette er jo tross alt en beslutning som får konsekvenser for oss begge, og skulle gjerne ha vært tatt med på råd først!! Det viste seg etterhvert at det var kjære og svigermor som hadde satt igang dette her, og at svigerfar også visste om det. Så ikke bare var hun gravid, jeg var den eneste som ikke hadde fått vite dette underveis. Jeg ble kjempesint og lei meg, og prøvde å formidle dette så godt jeg kunne. Når det ikke virket, prøvde jeg etter beste evne med litt selvskading, til ingen nytte, jeg klarte ikke å gjøre noe i det hele tatt, og hun lå bare og gråt (på vegne av barnet, ikke meg) og kunne ikke brydd seg mer. Herregud, hva hjernen egentlig kan finne på!! Og jeg var fortsatt litt usikker på hennes ståsted når jeg våknet.... Stakkars kjære våknet til en skulende kone Nå er det vel på tide å pakke sakene og komme seg avgårde til ny jobb. Blir spennende å se hvordan dagen kommer til å arte seg, jeg tviler imidlertid på at det kommer til å bli noe KG Ha en god dag dere som titter innom og leser mine forvridde tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. februar 2010 #812 Del Skrevet 1. februar 2010 Skjønner godt at du skulte litt da du våkna jeg! Jeg har våkna og vært både sur og sinna på han godeste. Stakkars, litt av hvert man skal holde ut i et parforhold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. februar 2010 #813 Del Skrevet 1. februar 2010 Det er så sært med sånne drømmer som påvirker en selv etter man har våknet. Men godt det bare var en drøm. Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. februar 2010 #814 Del Skrevet 1. februar 2010 Det er så ille når man drømmer sånn og følelsen ikke slipper når man våkner Vil dere ha barn etterhvert da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. februar 2010 #815 Del Skrevet 1. februar 2010 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 1. februar 2010 #816 Del Skrevet 1. februar 2010 *spent på hvordan det har gått idag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. februar 2010 #817 Del Skrevet 4. februar 2010 Skjønner godt at du skulte litt da du våkna jeg! Jeg har våkna og vært både sur og sinna på han godeste. Stakkars, litt av hvert man skal holde ut i et parforhold! Ja, det er ikke greit! Det er så sært med sånne drømmer som påvirker en selv etter man har våknet. Men godt det bare var en drøm. Lykke til i dag! Tusen takk for lykkeønskninger Muffin! Det er så ille når man drømmer sånn og følelsen ikke slipper når man våkner Vil dere ha barn etterhvert da? Det går litt opp og ned i forhold til dette med barn. Akkurat for tida er jeg på nei og har vært det en stund. Men det kan jo fortsatt forandres. Litt mye styr å få til da men.... Lykke til i dag! Tusen takk My!! *spent på hvordan det har gått idag* Hei LilleEkorn! Hyggelig at du har vært innom og tenkt på meg! Det har vært svært lite KG på meg om dagen, så har ikke blitt noen rapport fra den nye jobben fram til nå. Foreløpig er jeg mest ny og forvirra, og skjønner ikke helt når jeg skal begynne å produsere noe.... Huff, jeg er håpløs og miljøskadd etter flere år i sosialtjenesten, hvis jeg ikke har så mye å gjøre at verden går rundt, er det liksom noe som ikke stemmer! Hittil driver jeg og setter meg inn i aktuelt fagstoff og terminologi, uvant! Litt studentfølelse igjen, hodet blir helt fullt! Det er veldig hyggelige folk her da, og sånt kan man sette pris på! Og jeg tror det blir bra når jeg kommer litt i gang. Jeg innbiller meg bare at jeg burde ha gjort så mye mer allerede! Det var ihvertfall første rapport! Skikkelig trøtt denne uka, så gleder meg til helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. februar 2010 #818 Del Skrevet 4. februar 2010 I dag fikk jeg et oppdrag fra min nye sjef. Hun var bortom tidlig på dagen og lurte på hvordan det går, og da sa jeg som sant var at jeg var klar for nye oppgaver. Jeg har jo fått beskjed om å lese prosjektdokumenter og fagstoff, men begynte å bli litt desillusjonert. Så nå fikk jeg beskjed om at jeg skal bruke det jeg har funnet av fagstoff til å lage en presentasjon på temaet som jeg skal holde en gang i neste uke. Det går liksom fra 0 til 100 også da! Men da fikk jeg jo mål og mening, så dagen i dag har gått ganske fort og jeg har følt meg litt nyttig. Riktignok var hodet fortsatt ganske kokt da klokka nærmet seg 15, så etter det var jeg litt sløv. Det er utrolig uvant å sitte så mye rolig som jeg gjør nå, jeg tror det er en grunn til at vi har avtale om en times trening i arbeidstida i uka, mot at man trener minst en time utenom dette også. Tror det skal la seg gjøre! Men alt i alt, en opptur i dag i forhold til de to foregående dagene. Sjefen fortalte også at samtlige i mitt team kommer til å måtte lede møter på omgang, da hun vil se oss alle som møteledere før vi slippes ut i verden. Tid for å trekke pusten dypt og begynne å forberede seg på sånt!! I morra skal jeg ut med kollegene fra jobben jeg forlot til mat og hygge. Det gleder jeg meg veldig til, det er masse som tyder på at det blir bra oppmøte, og det blir spennende å høre hvordan det går med dem på det nye kontoret. En av kollegene mine sa da jeg sluttet at de fleste sannsynligvis kom til å ha behov for å drikke seg fra sans og samling etter to uker... Så får vi se om det stemmer. Jeg er litt spent på hvor lenge jeg holder selv, regner med jeg kommer til å være ganske sliten etter første uka i ny jobb! Det blir veldig deilig med helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 5. februar 2010 #819 Del Skrevet 5. februar 2010 Oi, det var virkelig fra 0 til 100. Men så bra at du ser ut til å trives i den nye jobben. Kos deg med gamle kolleger i kveld. Helge- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. februar 2010 #820 Del Skrevet 5. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg