DDuck Skrevet 7. januar 2010 #741 Del Skrevet 7. januar 2010 Noen mennesker altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. januar 2010 #742 Del Skrevet 7. januar 2010 Takk Mazzi og dinedama, godt det ikke bare er meg som blir sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. januar 2010 #743 Del Skrevet 7. januar 2010 Så håpløst. Noen mennesker klarer ikke se lenger enn sin egen nesetipp. Håper det ordner seg snart da. Kan jo ikke være noe særlig når strømmen forsvinner i hytt og pine. Varm i kulda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. januar 2010 #744 Del Skrevet 7. januar 2010 Guri malla, jeg blir helt himmelfallen (men dessverre ikke så overrasket) når jeg leser sånt... Skjønte de ikke at det faktisk gikk utover dem selv dersom de nektet å redusere bruken, fordi da ville ALL strømmen bli borte? Noe som kanskje er hårfint mer upraktisk enn å ikke ha på alle apparater på én gang? :dåne: Helt håpløst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. januar 2010 #745 Del Skrevet 7. januar 2010 Folk er teite. Av og til har jeg lyst til å plassere alle teitinger i sin egen ghetto, så får de gå rundt å plage hverandre i stedet for å plage oss snille smarte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 7. januar 2010 #746 Del Skrevet 7. januar 2010 Så gøy å lese om din store vektnedgang! Gratulerer! Vel fortjent! Jeg lurte på om jeg skulle spørre om du hadde gått ned mye i vekt når vi møttes kjapt før jul, men så turte jeg ikke Men det syntes virkelig! Ellers må jeg si meg enig i at vår generasjon noen ganger er til å skamme seg over... Latterlige, egoistiske mennesker i oppgangen din... håper du har hatt en fin torsdag ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. januar 2010 #747 Del Skrevet 8. januar 2010 Så håpløst. Noen mennesker klarer ikke se lenger enn sin egen nesetipp. Håper det ordner seg snart da. Kan jo ikke være noe særlig når strømmen forsvinner i hytt og pine. Varm i kulda. I går kveld hadde vi strøm hele kvelden! Så håper det betyr at det er i orden, eventuelt at noen har skjønt at det er lurt å prioritere strømbruken sin....! tilbake! Guri malla, jeg blir helt himmelfallen (men dessverre ikke så overrasket) når jeg leser sånt... Skjønte de ikke at det faktisk gikk utover dem selv dersom de nektet å redusere bruken, fordi da ville ALL strømmen bli borte? Noe som kanskje er hårfint mer upraktisk enn å ikke ha på alle apparater på én gang? :dåne: Helt håpløst.. Det var det jeg og kjære egentlig lurte på også, hvor korttenkt går det egentlig an å bli?? Men jeg er egentlig litt som deg, himmelfallen, men ikke overrasket... Folk er teite. Av og til har jeg lyst til å plassere alle teitinger i sin egen ghetto, så får de gå rundt å plage hverandre i stedet for å plage oss snille smarte. Det hadde vært en fin ting! Bortsett fra at noen sikkert synes at vi også er i en sånn type kategori, så hadde vi også blitt satt i en ghetto... Så gøy å lese om din store vektnedgang! Gratulerer! Vel fortjent! Jeg lurte på om jeg skulle spørre om du hadde gått ned mye i vekt når vi møttes kjapt før jul, men så turte jeg ikke Men det syntes virkelig! Ellers må jeg si meg enig i at vår generasjon noen ganger er til å skamme seg over... Latterlige, egoistiske mennesker i oppgangen din... håper du har hatt en fin torsdag ellers Tusen takk for skryt, det varmer!! :rødme: Torsdagen ellers var veldig bra, hentet mine nykjøpte ski før middag og avslapping på sofaen med kjære og til slutt halvannentimes Lyrical Pole! Vanskelig, gøy og AU, jeg har blåmerker...igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. januar 2010 #748 Del Skrevet 8. januar 2010 Gøy med ski. Langrenn eller slalåm? Blir det ut på ski i helga da, eller er du for mørbanket etter pole'n? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 8. januar 2010 #749 Del Skrevet 8. januar 2010 Det hadde vært en fin ting! Bortsett fra at noen sikkert synes at vi også er i en sånn type kategori, så hadde vi også blitt satt i en ghetto... Neida. Det er jeg som bestemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. januar 2010 #750 Del Skrevet 8. januar 2010 Gøy med ski. Langrenn eller slalåm? Blir det ut på ski i helga da, eller er du for mørbanket etter pole'n? Langrennski! Lenge siden jeg har vært på slalåmski nå, men hadde vært stas å gjøre det igjen også! Så lenge ingen lurer meg inn i de svarte løypene!! Det blir nok ingen ski i helga, men neste helg derimot er vi klare! Foreløpig venter lungene mine på litt mildere tider, jeg har jo blitt så sykelig! Pokkers astma i kombinasjon med kulde og svevestøv og Osloluftforurensning! ...og du skal vel ikke se bort fra at jeg er litt mørbanket etter pole'n heller, særlig etter kveldens tretimersøkt! Puh! Neida. Det er jeg som bestemmer. Da er jo alt såre vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 8. januar 2010 #751 Del Skrevet 8. januar 2010 Innom med en god i kulda. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 8. januar 2010 #752 Del Skrevet 8. januar 2010 blir jeg å se deg på danseaerobic lørdag kl. 11.15? Tenker jeg skal klemme inn litt dans før eksamenslesingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. januar 2010 #753 Del Skrevet 11. januar 2010 Innom med en god i kulda. God helg til deg også Kanutten, og inn i boka!! blir jeg å se deg på danseaerobic lørdag kl. 11.15? Tenker jeg skal klemme inn litt dans før eksamenslesingen Har ikke vært innom her i helga jeg... Og du skjønte vel raskt nok at jeg ikke var på trening. 3 timer dansetrening på pole studioet gjorde sitt med kroppen, så jeg hadde ikke sjans til å komme meg avgårde... Var d moro? Elen eller Emma? Lykke til med eksamenslesinga, husk pusterom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. januar 2010 #754 Del Skrevet 11. januar 2010 Fordømte menssmerter!!! D er ikke gøy å være oppe om natta og vente på at de skal gå over... Snart en time siden jeg sto opp igjen, får vel snart prøve å sove litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 11. januar 2010 #755 Del Skrevet 11. januar 2010 Håper smertene gir seg fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. januar 2010 #756 Del Skrevet 11. januar 2010 Håper smertene gir seg fort. Tusen takk Kanutten! -------------------------------------------------------------------- Da jeg våknet i dag tidlig, var jeg skikkelig kvalm og uvel, magen min er litt ømfindtlig på smertestillende. Så etter frokost fant jeg ut det var greit å ta det litt med ro fra morgenen av. Ringte på jobb og sa fra jeg ble sen, og krøp til sengs igjen. Sov i nesten tre timer (!) før jeg våknet, med ny runde smerter. Litt mat og litt piller, så kom jeg meg avgårde på jobb. Heldigvis går det bedre nå, dette tror jeg har vært den verste runden noensinne! Men nå ser det ihvertfall ut til at jeg skal klare å gjenomføre trening, det er det viktigste! Siste gjesteklasse for denne gang, neste mandag begynner Pole 2!! Kikket forresten etter ny vinterjakke på lørdag, jeg vil ha denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. januar 2010 #757 Del Skrevet 11. januar 2010 Kikket forresten etter ny vinterjakke på lørdag, jeg vil ha denne! Menssmerter er noe skikkelig dritt :slåss: Håper du føler deg bedre Og BTW så var jakka kjempefin - og du fortjener den!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. januar 2010 #758 Del Skrevet 11. januar 2010 Oi, får du så vondt at du ikke får sove altså?? Det høres jo ganske ille ut!! Håper det er gått over nå da.. Veldig kul jakke forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. januar 2010 #759 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg hadde sånne smerter før, så jeg måtte begynne på p-piller. Det hjalp. Har fremdeles vondt, men jeg kan leve med smertene nå. Så det er et tips om det blir alt for ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. januar 2010 #760 Del Skrevet 12. januar 2010 Godt det bedret seg litt utover dagen. Håper du er enda bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg