DDuck Skrevet 15. desember 2009 #681 Del Skrevet 15. desember 2009 Juhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. desember 2009 #682 Del Skrevet 15. desember 2009 Ja, ikke sant! Nå er jeg i tillegg ganske euforisk, for en sak som gikk i vasken i går, har ordnet seg i dag! Da slipper jeg å vente en måned med å gjøre det! -------------------------------------------------------------- I ettermiddag skal vi få ei venninne av kjære på besøk. Skal lage middag i den fine nye forma til meg og kjære, og så toppe det hele med appelsin- og sjokolademuffins til dessert mens vi ser julefilm Til da har nok en kompis dukket opp også, han må jo få årets tøysete julegave, som jeg også ønsker meg til jul.... Håper jeg får den også!! Men først, må jeg vel jobbe litt, så skuldrene forblir lave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. desember 2009 #683 Del Skrevet 15. desember 2009 Tøysete julegave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 15. desember 2009 #684 Del Skrevet 15. desember 2009 Tøysete julegave? Melder meg på lista av nysgjerrige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. desember 2009 #685 Del Skrevet 15. desember 2009 Tøysete julegave Se på innsiden og les de første setningene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. desember 2009 #686 Del Skrevet 15. desember 2009 Og My, takk for post, den kom fram i går!! Nå er romjula redda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 15. desember 2009 #687 Del Skrevet 15. desember 2009 Og My, takk for post, den kom fram i går!! Nå er romjula redda! HURRA! (og jeg håperhåperhåperhåper fremdeles at de virker ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. desember 2009 #688 Del Skrevet 16. desember 2009 Høres ut som du har noen fine førjulsdager. Jeg syns også det er koselig med snøen som har kommet. Blir så lyst og fint. Men syns det holder med et tynt teppe, så slipper vi å måke. Så deilig at det ikke er like stressende dager på jobben lenger! Merker at det har roet seg her også. Folk er litt i feriemodus. Nightmare Before Christmas burde jeg også få sett en dag! Og Love Actually. Skikkelig julefilmer begge to, om enn litt forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. desember 2009 #689 Del Skrevet 16. desember 2009 HURRA! (og jeg håperhåperhåperhåper fremdeles at de virker ) Det håper jeg også! Hvis alt går etter planen skal jeg prøve noen episoder i helga! Høres ut som du har noen fine førjulsdager. Jeg syns også det er koselig med snøen som har kommet. Blir så lyst og fint. Men syns det holder med et tynt teppe, så slipper vi å måke. Så deilig at det ikke er like stressende dager på jobben lenger! Merker at det har roet seg her også. Folk er litt i feriemodus. Nightmare Before Christmas burde jeg også få sett en dag! Og Love Actually. Skikkelig julefilmer begge to, om enn litt forskjellige. Fine dager og travle dager! Puh! Men det er hyggelig med sosialisering også da! Det eneste er at jeg blir litt opptatt av når jeg skal trene oppi det hele, uten å ta ut hele kroppen og litt til. Sånn er det når hjernen har vært på regime siden september... Det var kjempestas å se Nightmare before Christmas i går, legger alltid merke til noe nytt når jeg ser den! Kjæres venninne som var på besøk snakket også om Love Actually. Har ikke sett den jeg, skjønner den anbefales?? Masse til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 16. desember 2009 #690 Del Skrevet 16. desember 2009 Det håper jeg også! Hvis alt går etter planen skal jeg prøve noen episoder i helga! Let me know.. --- Jeg har ikke sett A nightmare before christmas, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. desember 2009 #691 Del Skrevet 17. desember 2009 Let me know.. Jeg har ikke sett A nightmare before christmas, jeg.. I will! Og du bør absolutt se A nightmare before christmas!!!!! En klassiker er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. desember 2009 #692 Del Skrevet 17. desember 2009 Nå har jeg meldt meg på nytt pole-kurs! Oppstart 18.01.09! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. desember 2009 #693 Del Skrevet 17. desember 2009 Så kult!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. desember 2009 #694 Del Skrevet 18. desember 2009 Kjæres venninne som var på besøk snakket også om Love Actually. Har ikke sett den jeg, skjønner den anbefales?? Den er veldig søt, litt klissete, ganske morsom og full av kjærleik. Kjempefin julefilm. Så gøy med nytt pole-kurs! Fredags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. desember 2009 #695 Del Skrevet 18. desember 2009 Så kult!!! Ja!!! Den er veldig søt, litt klissete, ganske morsom og full av kjærleik. Kjempefin julefilm. Så gøy med nytt pole-kurs! Fredags- Ser ut som jeg kanskje må se etter den da! Masse fredags- til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. desember 2009 #696 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg er arbeidssky og klar for helg!!! Har jobba så mye disse to ukene som har vært at nå tror jeg arbeidslysten bare er brukt opp! Får se om jeg finner igjen litt av den etter lunch... I kveld skal jeg på juleshow arrangert av Sometimes Regner meg jeg blir litt lysten på å trene igjen da, og takker meg selv for kurspåmeldingen! Har aldri sett slike opptredener før annet enn på youtube, så blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. desember 2009 #697 Del Skrevet 19. desember 2009 Pole Christmas var stas!!! Som forventet er jeg nå veldig klar for nytt kurs! Men ikke bare det, det ble delt ut lodd ved ankomst, og det ble trukket ut litt diverse stæsj underveis. Jeg er aldri blant de som bare kan vinne på sånne ting, ihvertfall ikke blant kanskje 100 andre, men da de skulle trekke ut en gratis time med en internasjonal gjesteinstruktør så kom mitt nummer opp av hatten (bokstavelig talt!!) :juhu: (trenger den nå!) Så i min forfjamselse i trengselen rev jeg ned glasset til min venninne som var med og gikk for å ta imot gavekortet. Det var bare to sånne som ble loddet ut, jeg føler meg heldig og gleder meg masse!!! Min instruktør hadde show, hun er utrolig flink, og hun har bodd i Singapore og hatt denne danseren som lærer lenge. Hun sa jeg burde ta flere av timene, det er visst en opplevelse for livet. Men jeg må nok ta en titt på budsjettet først så januar ikke blir helt på sultegrensa! Nå skal jeg straks ut på trening, og så skal jeg kjøpe det siste lille småplukket til jul. Resten av helga er planløs, utrolig deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. desember 2009 #698 Del Skrevet 19. desember 2009 Gratulerer!! Så artig premie Håper du får en fin førjulshelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. desember 2009 #699 Del Skrevet 19. desember 2009 Så artig premie du fikk!!! :D Gratulerer!! Med sånn flax for tiden bør du vel tippe i lotto og dra inn milliongevinsten før jul og vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. desember 2009 #700 Del Skrevet 19. desember 2009 Gratulerer!! Så artig premie Håper du får en fin førjulshelg Kjempebra premie, gleder meg allerede!! Og helga blir nok ikke verst den heller, sofaen er min beste venn i kveld! Så artig premie du fikk!!! :D Gratulerer!! Med sånn flax for tiden bør du vel tippe i lotto og dra inn milliongevinsten før jul og vel Det var det første jeg sa i går også, så i dag er kupongen levert! Håper alt er bra med deg og Deviliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg