Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

:goodbye: alle søtinger som har vært innom her mens jeg har vært borte! Dublin var bra, masse julegaveshopping både til oss selv og andre, akkurat som det skulle være med andre ord! :jepp: Det eneste som var utrolig kjipt var at hotellet ikke hadde hørt om lydisolering, og det var julefest hele natta før vi skulle reise. Jeg sov en hel time, og lå mest og var utrolig sinna og morderisk. Men vi kom oss da avgårde, sørget for å smelle ekstra mye med dørene da vi skulle dra klokka 06.30 :twisted:

Ellers er vel livet kort oppsummert at jobben er dritt, har vært lei og demotivert og sur på den i dag, altfor mye blir lagt på meg bare fordi de vet at jeg kan, men det går jo på bekostning av min helse, ble helt kvalm da jeg kom på jobb i dag og så hvor mye som ble forventet nå. Men gikk meg en god tur nå i kveld, og tenker mer og mer "fuck 'em!" Jeg lover herved å prøve å gjøre det jeg kan på tilnærmet normal arbeidstid, så får ikke resten være mitt problem. Håper jeg klarer å gjennomføre det også! Godt jeg er ferdig der om under to måneder for nå er jeg lei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at du hadde det fint i Dublin. Fint der? aldri vært i irland, jeg.

og hurra for at det bare er 2 måneder igjen av dumme jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Neferet!! :hoppe:

:vinke: Hei søta! :klemmer:

så bra at du hadde det fint i Dublin. Fint der? aldri vært i irland, jeg.

og hurra for at det bare er 2 måneder igjen av dumme jobben.

Synes det var veldig fint der jeg! Irer er tydelig både mindre tacky og mindre stygge i munnen enn briter, ingen dum forandring :ler:

Ble ingen Bad Girls nei, så du får nok en PM snart! :jepp:

:klemmer:

Masse :klemmer::kose: til deg også!!

Welcome home :hug:

Godt å høre at Dublin var bra!!!! :kjefte: litt på dumme hotellet uten lydisolering!!

Ha en strålende dag :nigo:

Tusen takk LilleEkorn!! :klemmer:

Håper du har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:twisted: Nå protest-KG'er jeg litt på jobb! :fnise: Fortsatt ekstremjobbing, og kjenner det går på helsa løs. Mageknip og kvalme har jeg blitt kjent med siden mandag, og i tillegg fikk jeg ikke sove i går kveld fordi jeg tenkte på jobben, og da jeg til slutt sovna har jeg bare drømt om den... :kjefte: Sånn går det vel når jeg har skjemt bort både kolleger og ledere i lang tid, jeg fikser jo alt! :sukk:

Men, jeg øver på gi-faen-innstillingen da. Det tar bare litt tid å lære seg! I dag er det heldigvis danseaerobic, ingenting som gir meg så mye mental helse som det!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Heier på protest-KGingen din!! Det må være lov når man er i oppsigelsestid!! Det forteller jeg meg selv i hvert fall!! :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Protest KG'ing er en fin ting :jepp:

Hvordan er det i julen da? Får du ferie eller må du jobbe da også?

Håper du ikke sliter deg helt ut nå :klem:

Ta vare på kroppen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:duskedame: Heier på protest-KGingen din!! Det må være lov når man er i oppsigelsestid!! Det forteller jeg meg selv i hvert fall!! :nigo:

Noen friheter må man da kunne ta seg! :jepp:

Har du også tre måneder eller slipper du med mindre enn meg? Jeg teller dager, etter i dag er det 31 normale dager igjen. :nigo:

Protest KG'ing er en fin ting :jepp:

Hvordan er det i julen da? Får du ferie eller må du jobbe da også?

Håper du ikke sliter deg helt ut nå :klem:

Ta vare på kroppen :Nikke:

Jeg skal nok jobbe i jula også, men det er selvvalgt. Jeg har ikke noe betalt ferie i og med jeg ikke jobbet her i hele fjor, så har ikke råd til å ta fri både i jula og på Dublinturen. Men romjula på dette stedet her pleier å være veldig rolig og koselig, så tenker faktisk ikke så mye på det.

Jeg skal ta vare på kroppen så godt jeg kan! :jepp: Og det med å prioritere trening har blitt hellig for meg, da får jeg ihvertfall koblet ut helt, og det trengs i disse tider!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har i utgangspunktet 3 mnd jeg og, men jeg håper på å slippe før. Men det er ikke sikkert det blir mulig. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen Bad Girls nei, så du får nok en PM snart! :jepp:

PM i vei. DVDene ligger spente og venter på deg.

(PS. Jeg aaaaner virkelig ikke hvordan kvaliteten er, så er du advart sånn i tilfelle den er dårlig)

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere koste dere i Dublin. :)

:kjefte: litt på jobben din. De har blitt bortskjemt med at du fikser alt, men snart mister de deg. Hold ut, og pass på deg selv. :kose: Og protest-kg'ing er lov. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har i utgangspunktet 3 mnd jeg og, men jeg håper på å slippe før. Men det er ikke sikkert det blir mulig. :tristbla:

Jeg fikk beskjed av en av teamlederne hos meg: "Jeg skal sørge for at du ikke får slippe en eneste dag for tidlig!!!" Og i dag sa han: "Før du slutter må jeg få mobilnummeret ditt i tilfelle jeg blir sjef noengang, for da skal jeg ringe deg!" :fnise:

PM i vei. DVDene ligger spente og venter på deg.

(PS. Jeg aaaaner virkelig ikke hvordan kvaliteten er, så er du advart sånn i tilfelle den er dårlig)

PM coming your way!!

Det går sikkert bra med kvaliteten, det viktigste er jo å finne ut hva som skjer! :jepp:

Så bra dere koste dere i Dublin. :)

:kjefte: litt på jobben din. De har blitt bortskjemt med at du fikser alt, men snart mister de deg. Hold ut, og pass på deg selv. :kose: Og protest-kg'ing er lov. :Nikke:

Tusen takk for fine ord Muffin! :klemmer:

Håper du har en bra adventstid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake på jobb etter veldig fin helg! :nigo: Fredag hadde jeg og kjære fri, det var tid for den årlige juleshoppingen med svigers. Hvor den svigermora mi får pengene sine fra er ikke godt å vite, men dæven så bortskjemte vi ser ut til å bli! Jeg vet jo mest om kjæres ting selvfølgelig, men har fått noen retningslinjer på at jeg kommer til å bli ganske fornøyd selv også! :hoppe: Da er det jo ekstra koselig å skulle være hos dem i jula, så de får dele gleden.

Lørdag var det frokost etterfulgt av håndballkamp ( :hakeslepp: HVA?? Tap??) før vi var en tur på Løten lys . Utrolig koselig, spesielt sånn før jul. Jeg har ikke vært der på årevis, så det ble både stas og dyrt... :ler: Kvelden brakte julebord hos et vennepar, utrolig stas det også, selv om det var mange vi ikke kjente der fra før. Masse mat og latter, akkurat som det skal være! Fikk også spurt den vordende bruden om det var lov å bruke noe som var svart i bryllupet hennes, og det var det, så da kan jo kjolen kjære fant bli min etterhvert! :nigo: Den er utrolig kul!! Jeg og kjære trakk oss tilbake da klokka nærmet seg 01.00, kjære sliter jo fortsatt med svimmelhet, så hun skal ikke overanstrenges. :)

Søndagen startet med ny håndballkamp, før jeg gikk nesten halvannen time tur i skogen og vinterlandskapet. Det er ikke mye snø, men det lille som var skapte magi sammen med vinterlyset og kulda. Håper det forblir sånn til jul! Så fikk vi masse fantastisk middag før vi satte oss på bussen hjem.

Denne uka er skikkelig turbouke før jul. I dag og onsdag er det trening for både meg og kjære, i morgen kommer en venninne av kjære til middag og film, og kanskje en kompis joiner oss, torsdag skal vi ha julesamvær med gavebytting i venneflokken, som holdes hjemme hos oss, og fredag drar kjære hjem mens jeg skal på juleavslutning for alle som har gått Pole-kurs i høst. Puh!

Nå bærer turen til trening, det blir hardt (og deilig...) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel deilig for deg å slappe litt mer av når jula kommer tenker jeg ;)

Ikke slit deg ut :klem:

Ja, i det minste kommer det nok ikke til å være så travelt på jobb! Den verste perioden er egnetlig over nå i dag, for etter i dag får vi ikke gjort mer av det jeg har stresset med før i mars (og gjett hvem som ikke jobber der lenger da... :lur: ) Så kjenner at skuldrene kan begynne å senke seg litt allerede, det er deilig! Og julegavene er jeg ferdig med, det er bare å pakke dem inn, det er jo bare stas! Så jeg kan nok offisielt si at jeg ikke skal slite meg ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...