Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis Dublin ikke er din venn (når skal du dit, forresten?), kan du se dem på nett, ellers har jeg lastet ned og brent alle sesongene på dvd, så jeg kan godt sende dem til deg i posten om du vil (da må du i så fall sende meg adressen din på pm). Jeg har jo ikke bruk for dem lengre.

Aha! Viser det seg at Dublin ikke er min venn, er det godt mulig jeg tar deg på ordet med det tilbudet! Må innrømme at jeg ble veldig nysgjerrig etter sesong 1, mye som henger i løse lufta!! :)

Du, har du fått testet rettetangen enda eller? :popcorn:

Ja, jeg tester den sånn litt innimellom! :ler: Men jeg har funnet ut at jeg ikke har skills til å ta hele hodet, så da bruker jeg den mest på luggen og foran... :sjenert: Har testet den to ganger, senest på julebordet på lørdag, til mange komplimenter :rødme:

Stor takk og masse :klemmer: til snille cypress!!

:klemmer:

Å Miso, så hyggelig å se at du har vært innom! Tenker masse på deg om dagen! Mange mange :klemmer::hug::klem: tilbake til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går somlet jeg meg til slutt til å ta vaksine, risikopasient som jeg er. Så jeg har vond arm og er litt slapp og sliten. Men det hindrer vel ingen, i kveld skal jeg og kjære se New Moon! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::strix::hoppe:

JEG VI OOOOOGSÅ!! Kos dere! Heldige du!! (Jeg har ikke no kino her jeg bor :grine: )

Den så vi i går. :jepp: Kos dere. :popcorn:

Er det bare meg som irriterer meg grønn over denne Edward??? :sjenert: Nå tar jeg jo selvfølgelig forbehold fordi jeg ikke har lest de to siste bøkene ennå, det kommer snart, men makan til brooding creature skal man lete lenge etter!! Grenser for hvor mye man skal gå rundt og lide for enhver ting!!

Jeg heier herved på Jacob! :opplyser: Han kan da ihvertfall smile han da!

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å gud, jeg irriterte meg tusen ganger mer over Bella!!! Det er det mest irriterende, sutrete og selvutslettende vesenet jeg har møtt (ok, lest om) på lenge!! Forteller alle meg at det ikke er noen fare, og at jeg skal holde meg i bakgrunnen?? Det tror jeg ikke noe på, jeg gjør heller noe helt annet enn det vi har avtalt, slik at jeg setter både mitt eget og andres liv i enda større fare! Jaaaaa, bra plan!!!! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud, jeg irriterte meg tusen ganger mer over Bella!!! Det er det mest irriterende, sutrete og selvutslettende vesenet jeg har møtt (ok, lest om) på lenge!! Forteller alle meg at det ikke er noen fare, og at jeg skal holde meg i bakgrunnen?? Det tror jeg ikke noe på, jeg gjør heller noe helt annet enn det vi har avtalt, slik at jeg setter både mitt eget og andres liv i enda større fare! Jaaaaa, bra plan!!!! :klaske:

Hun er tenåring, det er sånn tenåringer er. :ler:

Men jeg irriterte meg over hun som spiller Bella. Har bare sett den første filmen, men.. Greit nok at hun ikke er en fnisejente, men når man er superduper lykkelig forelska kan man vel kanskje smile en gang eller to?

Så jeg vet ikke om jeg orker å se new moon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er jo Bella karakteren sånn da.. hun som har skrevet boka har jo vært med på hele film innspilling greiene.. og hun synes jo hun spiller Belle helt perfekt... så er det det med disse tenåringene da....

Hun er vel en alt for tenkende og analyserende person tror jeg.. altså... Belle personen, derfor hun ikke smiler så alt for mye.

Men Jacob tar kaka... for et SMIL :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Twilight er et tema som opptar mange, vettu.

Du skal vel kanskje på kino igjen snart? På Salander og co. :)

Håper du har det fint om dagen (og om natten selvfølgelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Twilight er et tema som opptar mange, vettu.

Du skal vel kanskje på kino igjen snart? På Salander og co. :)

Håper du har det fint om dagen (og om natten selvfølgelig).

:ler: Hadde egentlig regnet med å få passet mitt påskrevet her inne ja, når jeg stilte spørsmål ved den allmektige Edward... :ironi::fnise:

Skal nok snart på kino igjen ja, men tror A christmas carol leder over Salander i første omgang! Men hun skal garantert sees før jul hun også! :jepp:

Har det fortsatt travelt, men bedre enn før, både dag og natt. Nå skal jeg straks stikke fra jobben for å trene litt, og i kveld skal jeg i operaen helt alene for å se Netherlands Dans Theatre. Gleder meg! :strix:

:klemmer: til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt å lese at du har det bra.

(og jeg skal visst se new moon likevel.. og tydeligvis bli forelska i Jacob.. jeg er litt forelska i Jacob i bøkene også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
så godt å lese at du har det bra.

(og jeg skal visst se new moon likevel.. og tydeligvis bli forelska i Jacob.. jeg er litt forelska i Jacob i bøkene også)

Hvordan gikk det, falt Jacob i smak? :ler:

Neferet!?! :lete: Alt bra med deg?

:goodbye:

Jeg lever! :ler: Det er bare litt dårlig med KG-tid om dagen. Er innom og leser, men skriver lite annet enn vekt og treningslogging i den andre boka mi. Masse jobb, og trening, og ting som skjer. :)

Og i morgen bærer turen til Dublin! :strix: :strix: :strix: Gleder meg masse til adventstur med juleshopping! Så da blir jeg nok ihvertfall ikke å se her inne!

Lykke til i retten i morgen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det, falt Jacob i smak? :ler:

Tja.. Han var litt for ung, og alt for muskuløs. Synes ikke det er pent når det er så mye.

Men selve filmen likte jeg ganske godt. Var overraska over det, for jeg likte virkelig ikke den første.

Og i morgen bærer turen til Dublin! :strix: :strix: :strix: Gleder meg masse til adventstur med juleshopping! Så da blir jeg nok ihvertfall ikke å se her inne!

Kos deg masse! Og lykke til med bad girls-jakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...