cypress Skrevet 13. november 2009 #621 Del Skrevet 13. november 2009 GRATULERER med ny jobb!!! Så gøy!!!! :hoppe: Håper jobben viser seg å være like fantastisk som du tror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. november 2009 #622 Del Skrevet 13. november 2009 Grattis med ny jobb Men... hva er det som? Tror ikke jeg har fått med meg det God helg snuppa!! Og krysser fingrene for alt er strålende bra med din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. november 2009 #623 Del Skrevet 14. november 2009 Jobben din er som Hotel California, altså? Interessant... Gratulerer så masse, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. november 2009 #624 Del Skrevet 14. november 2009 En femmer Også får du goooood samvittighet på kjøpet Det spørs vel heller om samvittigheten blir dårlig, jeg er helt utrolig håpløs sånn... Nå skal det sies at jeg har gjort nynorskleksene til ei jeg var nabo med før, hun gikk i niende og jeg gikk i sjuende... åååh kjære vennen min dette var FANTASTISKE NYHETER dette fortjener du så utrolig mye vennen, er så glad på dine vegne ha en god helg vennen, pass på deg selv!! krysser alt jeg har for at de finner ut hva som plager din kjære!!! masse til deg søte snille gode du!!! Tusen takk søte Miso!! Masse tilbake til deg! SÅ BRA!!!!!!!!! Herlig herlig at det har ordnet sg med ny jobb, også kremjobben da Den er velfortjen Tusen takk Diddles!! Og så blomster til og med! Sånt liker vi! GRATULERER med ny jobb!!! Så gøy!!!! Håper jobben viser seg å være like fantastisk som du tror! Tusen takk!! Bare vent, når det er i gang kommer nok ambivalensen snikende og så må jeg klage litt på det også... Blir jo laangt utenfor min comfort zone, så helt smertefritt blir det vel neppe. Men gleder meg masse til å ta fatt! Grattis med ny jobb Men... hva er det som? Tror ikke jeg har fått med meg det God helg snuppa!! Og krysser fingrene for alt er strålende bra med din kjære Det er i Helse og velferdsetaten, fagsystemavdelingen. Kort fortalt skal jeg bli nerd på heltid! Prosjektstilling for å lage nytt saksbehandlersystem på sosialsiden. Jobben din er som Hotel California, altså? Interessant... Gratulerer så masse, snuppa! De sa så! Liker sangen og stemningen i den godt jeg da.... Tusen takk søta! Håper du har det bra i SF om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. november 2009 #625 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg hadde ikke planlagt at søndagen skulle være "invalid av menssmerter"-dagen.... Men, det er jo ikke stort å gjøre med det. Dette har forøvrig vært blant de slappeste helgene noensinne tror jeg, men det er jammen deilig det også etter det tempoet som har vært for tida! I går var jeg på kjempebra trening fra morgenen av, så handlet jeg litt (måtte blant annet kjøpe et nytt belte... ) før jeg tilbragte dagen inne og så på regnet ute. Er nå ajour med SYTYCD-auditioner som jeg har tatt opp, så Kung fu Panda i går kveld, og har gjort en solid begynnelse på Bad girls i dag tidlig. Blir sikkert noen episoder til i dag også, før kjære kommer hjem i kveld. Nå har hun vært borte siden torsdag, så skal bli godt å få henne hjem igjen!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. november 2009 #626 Del Skrevet 15. november 2009 Gratulerer så mye med jobben! Håper smertene gir seg litt snart, da. Ha en fin søndag, og kos deg med din kjære når hun kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. november 2009 #627 Del Skrevet 15. november 2009 Tusen takk Muffin! Smertene har roet seg ned, det endte med soving på sofaen når det slapp... Der forsvant ihvertfall alle gode intensjoner om å gå tur mens det var lyst Så måtte det heller bli mer Bad Girls! Kjedelig at det er mandag i morgen, men skal på veiledning fra morgenen av, så da blir det ihvertfall en bra start på uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 15. november 2009 #628 Del Skrevet 15. november 2009 Gratulerer med jobb!!!! Men assa, vil det si at det er den som vi snakket om på PM, du veit, lissom? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. november 2009 #629 Del Skrevet 17. november 2009 Gratulerer med jobb!!!! Men assa, vil det si at det er den som vi snakket om på PM, du veit, lissom? :klø: Ja, nr 2 av de vi snakket om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. november 2009 #630 Del Skrevet 18. november 2009 Hva er dette??? Et pusterom på jobb???? For første gang denne uka ser det ut til at morgendagen ikke er altfor avskrekkende. Deilig, morgendagen er nemlig også siste vanlige dagen denne uka, fredag skal vi på seminar med tilhørende julebord. Helt sykt mye å gjøre her for tida, og mange syke. Hører vel sesongen og bransjen til, jeg må innrømme at jeg titt og ofte trøster meg med tanken på at jeg skal gjøre noe annet fra første februar! Gleder meg masse til å kunne ta fatt på noe helt nytt og ukjent! Og ikke minst få en pause fra det jeg gjør nå! Nå skal jeg snart avgårde på trening. Med jobbtempoet og mengden overtid om dagen frister sofaen mye mer enn treningssenteret, men får vel piske meg avgårde likevel. Det er jo tross alt også i sånne perioder jeg vet jeg har aller best av å trene, både for kropp og sjel! Så etter mye ambivalens i dag har jeg bestemt meg for å være streng med meg selv, her skal det !! Håper jeg rekker innom litt senere også!! til alle som er innom og vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. november 2009 #631 Del Skrevet 18. november 2009 Når man har kommet til den konklusjon og innrømmelse at trening faktisk er bedre for seg em sofaen, da har man kommet en lang vei Håper det går bra med deg i din travle hverdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 20. november 2009 #632 Del Skrevet 20. november 2009 Gratulerer så mye med jobb!!! Og lykke til videre med Bad Girls. Jeg har sett hele serien, men det begynner å bli en del år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 20. november 2009 #633 Del Skrevet 20. november 2009 Beundrer den viljen du har til å tvinge deg til treningen Skulle ha vært meg.. er liskom sånn.. veier for og i mot.. men den dårlige siden vinner alltid... hmmmm... Men blir jo ikke så mye aktiv trening nå lenger... ta det litt mer med ro, men alikvel trene litt. Det er bare sundt for kropp og sjel. Tar i mot den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. november 2009 #634 Del Skrevet 20. november 2009 Flink du er som trener selv om du er travel og sliten. God helg og kos deg på julebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 21. november 2009 #635 Del Skrevet 21. november 2009 Litt sent ute jeg, men GRATULERER SÅ MASSE med dy jobb Dette var gøy å lese! Så flink du er med treningen om dagen! Det er beundringsverdig at du klarer å komme deg på jobb, selv etter lange slitsomme dager på jobb Håper du har en fin helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. november 2009 #636 Del Skrevet 21. november 2009 Innom for å ønske en riktig god helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. november 2009 #637 Del Skrevet 22. november 2009 Når man har kommet til den konklusjon og innrømmelse at trening faktisk er bedre for seg em sofaen, da har man kommet en lang vei Håper det går bra med deg i din travle hverdag! Det er ikke alltid jeg er like flink til å komme til den konklusjonen da.... Og ser at jeg har gått glipp av din KG-avslutning, ble riktig så trist da jeg så at innleggene dine var annerledes... Heldigvis vet jeg hvor jeg kan finne deg! Gratulerer så mye med jobb!!! Og lykke til videre med Bad Girls. Jeg har sett hele serien, men det begynner å bli en del år siden. Tusen takk My! Har sett ferdig sesong 1 i dag, og fått litt smånerver fordi jeg ikke finner 2, 3 og 4 på nettbutikkene... Satser på Dublin er min venn, hvis ikke blir det vel ebay etterhvert... Beundrer den viljen du har til å tvinge deg til treningen Skulle ha vært meg.. er liskom sånn.. veier for og i mot.. men den dårlige siden vinner alltid... hmmmm... Men blir jo ikke så mye aktiv trening nå lenger... ta det litt mer med ro, men alikvel trene litt. Det er bare sundt for kropp og sjel. Du har vel en god grunn for å ta det litt med ro om dagen.... Men godt for kropp og sjel å trene ja, tror jeg skal prøve å prioritere det i uka som kommer også! Flink du er som trener selv om du er travel og sliten. God helg og kos deg på julebord. Takk for skryt Muffin! Jeg har kost meg både med julebord, vennemiddag og avslapping i helga. Rett og slett ikke så mye å klage på her i gården i dag.. Litt sent ute jeg, men GRATULERER SÅ MASSE med dy jobb Dette var gøy å lese! Så flink du er med treningen om dagen! Det er beundringsverdig at du klarer å komme deg på jobb, selv etter lange slitsomme dager på jobb Håper du har en fin helg vennen! Tusen takk for gratulasjoner, skryt og ! Sånt varmer en hverdagsstressa sjel! Men nå i helga har det ikke vært stress, så det er ikke synd på meg akkurat nå! Og det hjelper jo veldig å vite at jeg snart er ferdig med en tredjedel av oppsigelsestida mi også da... tilbake til deg! Innom for å ønske en riktig god helg!!! Tusen takk Devilina, håper din helg også er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. november 2009 #638 Del Skrevet 22. november 2009 Søndagskveld og siste pust i bakken før en ny uke som er fullpakket med ting som skjer. Fredag var vi på seminar med jobben, dagen gikk utrolig fort (det kan jo være både og med sånne dager) og så var det tid for julebord. Vel, det var vel løgn. Først var det tid for en liten dupp på hotellrommet, etterfulgt av karbad og oppstæsjing, og SÅ var det julebord. Spiste en hel haug pinnekjøtt med tilbehør, utrolig godt!! Julebordet ble som det har vært før på sånne samlinger der vi er fler enn vårt kontor, de samme folka ender opp med obskøne ting på dansegulvet, og etterhvert trekker vi litt yngre oss tilbake og lar dem holde på... Lørdagen begynte tidlig med god hotellfrokost, før hjemreise ventet, jeg rakk såvidt innom før jeg dro rett på trening for å Etter trening var det hjem og dusje, såvidt sette seg nedpå før det var på tide å dra til ei venninne for middag. Hadde fått med en kompis i kjæres sted, hun er hjemme hos foreldrene sine. Stas han kunne være med, han er veldig spesiell for meg! Masse god mat, selv om jeg ikke fikk mandelen i potetmosen (intern spøk). Etter mat dro vi andre på Raske menn, hadde vel egentlig forventet meg mer av dem og showet, men helt greit. Jeg synes min venninne sa det bra: "Gutteromshumor satt i system". Hjemme i rimelig tid, veldig godt å legge seg på sofaen og ta det helt med ro Dagen i dag har vært delvis husarbeid, delvis sofasløving og resten av sesong 1 av Bad Girls og en tur i regnværet for å bevege litt på kroppen. I morgen skal jeg møte noen tidligere kollegaer, gleder meg til det. Og tirsdag er planen å få sett New Moon med kjære! Svært usikkert om det blir særlig tid til KG i uka som kommer heller, men jeg skal kikke innom om jeg har muligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 22. november 2009 #639 Del Skrevet 22. november 2009 Har sett ferdig sesong 1 i dag, og fått litt smånerver fordi jeg ikke finner 2, 3 og 4 på nettbutikkene... Satser på Dublin er min venn, hvis ikke blir det vel ebay etterhvert... Hvis Dublin ikke er din venn (når skal du dit, forresten?), kan du se dem på nett, ellers har jeg lastet ned og brent alle sesongene på dvd, så jeg kan godt sende dem til deg i posten om du vil (da må du i så fall sende meg adressen din på pm). Jeg har jo ikke bruk for dem lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. november 2009 #640 Del Skrevet 23. november 2009 Du, har du fått testet rettetangen enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg