Gjest Miso Skrevet 9. november 2009 #601 Del Skrevet 9. november 2009 hei søta lenge siden jeg har vært her, beklager det! Men har lest oppdateringen din og har fått med meg det som har skjedd i det siste!! må bare si en ting snart kommer NEW MOON på kino masse til deg søta mi!! kose deg på konsert idag, kusina mi skal faktisk på samme konserten kanskje dere går forbi hverandre kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. november 2009 #602 Del Skrevet 9. november 2009 Kos you på konsert Det var hun som var så hot eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. november 2009 #603 Del Skrevet 9. november 2009 ooo. sikle litt på pink fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 9. november 2009 #604 Del Skrevet 9. november 2009 Så gøy med konsert Håper den er bra og at du koser deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. november 2009 #605 Del Skrevet 9. november 2009 Du er så heldig :dåne: :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. november 2009 #606 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Ansjoni, Miso, dinedama, My, eleit og Diddles! Det sier noe om hvor mye jeg har å gjøre på jobb om dagen når jeg ikke engang rekker å si noe her inne om hva som skjer i min verden!! Kort oppsummert og ikke nødvendigvis kronologisk, det er nemlig alt jeg rekker: Bra konsert, damen kan virkelig underholde!! (synd lyden i Spektrum er crap)Hyggelig middag med venninne før konsert, med youtubeleting på store tv'en etter gamle barneTVprogrammerTidenes jobbdag fra helvete i går ettermiddag Godt jeg ikke skal være her i all evighetMasse bekymringer rundt helsa til kjære, nå venter hun på svar på ct av hodet og håper det ikke er funn der Veldig fin kjærestetur i høstværet i går kveldFikk ikke gjort det jeg skulle på jobb i går, så troppet opp 07.00 i dag tidlig (og trolig i morra)Innstilt som nr 1 på jobben jeg var på intervju på på fredag, skal i nytt møte for å bli "godkjent" av avdelingssjefen fredag kl 12 Straks på vei til litt dansing, noe må man jo gjøre for å riste løs hjernen og skuldrene etter all denne jobbinga! Endret 11. november 2009 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. november 2009 #607 Del Skrevet 11. november 2009 Håper de finner ut av hva som er galt med din kjære Bra konserten var vellykket, enig med du angående lyden i spektrum ja! Og graulerer med å bli innstilt som #1! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. november 2009 #608 Del Skrevet 12. november 2009 :klø: Hva skal man egentlig ha på seg når man skal på "godkjenningsmøte" med avdelingssjefen i morgen?? Skal dit kl 12 i morgen, spennende og stas! På denne tiden i morra håper jeg det er helt bankers at prosjektstillingen er min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 13. november 2009 #609 Del Skrevet 13. november 2009 Lykke til idag vennen Det kommer til å gå kjempefint Og angående antrekk; ta på deg noe du føler deg fin og vel i Håper du rekker innom her og gir oss rapport om hvordan det gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. november 2009 #610 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Lykke til!!! Endret 13. november 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. november 2009 #611 Del Skrevet 13. november 2009 Lykke til! Så gøy og fortjent at det ordner seg for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. november 2009 #612 Del Skrevet 13. november 2009 Så spennende med møte Du sitter der vel akkurat nå kan jeg tenke meg Lykke til! Høres ikke bra ut det med din kjære, får håpe de finner ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. november 2009 #613 Del Skrevet 13. november 2009 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. november 2009 #614 Del Skrevet 13. november 2009 Håper og tror du har en veldig bra fredag 13. Am I right? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. november 2009 #615 Del Skrevet 13. november 2009 Håper og tror du har en veldig bra fredag 13. Am I right? Indeed Muffin!, indeed! --------------------------------------------------------------- Så koselig å komme inn her og se hilsner fra dere alle sammen!! Tusen takk LilleEkorn, cypress, Mazilla, MaiL, dinedama og Muffin! Fredag kveld, deilig!! Dette har vært en ekstremt bissi uke på jobb, det er vel egentlig ikke sikkert det blir bedre etterhvert, men nå er ihvertfall helga her med mulighet for å tenke på noe helt annet! Som ny jobb for eksempel! Det er nå offisielt at jeg kan si nei til de første, for jeg har fått kremjobben! (og litt , har aldri jobbet i prosjektstilling før jeg...) Møtet i dag gikk fint, avdelingssjefen skulle vel egentlig mest møte meg og bli litt kjent, i følge mamma skulle han sannsynligvis se at jeg så ordentlig ut, jeg skal jo reise litt rundt og representere prosjektet og kommunen. Da hun var ung jobbet som servitør var det en ikke nevnt greie at det var derfor sjefen alltid skulle hilse på de som skulle ansettes! Men jeg så da tydeligvis representabel nok ut, så etter den lille samtalen ble jeg tatt med rundt på hilserunde og fikk se litt på lokalene. Blir utrolig uvant å skulle jobbe i landskap ( alle muligheter for KG på jobb, også i stille tider... ) men veldig hyggelige mennesker. JEG GLEDER MEG!!! Så 01.02.2010 er jeg på plass! Avdelingssjefen sa forresten at dette stedet var omtrent som dette så da blir det jo spennende å se om jeg har funnet en ny nisje i livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. november 2009 #616 Del Skrevet 13. november 2009 GRATULERER!!!! :bolledeig: Vil du foresten skrive en engelskoppgave for meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. november 2009 #617 Del Skrevet 13. november 2009 GRATULERER!!!! :bolledeig: Vil du foresten skrive en engelskoppgave for meg?? Tusen takk!! Takk for tilliten, hvor mye betaler du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. november 2009 #618 Del Skrevet 13. november 2009 En femmer Også får du goooood samvittighet på kjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 13. november 2009 #619 Del Skrevet 13. november 2009 åååh kjære vennen min dette var FANTASTISKE NYHETER dette fortjener du så utrolig mye vennen, er så glad på dine vegne ha en god helg vennen, pass på deg selv!! krysser alt jeg har for at de finner ut hva som plager din kjære!!! masse til deg søte snille gode du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. november 2009 #620 Del Skrevet 13. november 2009 SÅ BRA!!!!!!!!! Herlig herlig at det har ordnet sg med ny jobb, også kremjobben da :dåne: Den er velfortjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg