Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

:hoppe: Så spennende! Gøy å være så ettertraktet da. Er så glad for at ting er så bra i verdenen din for tiden! :nigo:

Håper du kommer deg fint gjennom bissiheten.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Neferet
:hoppe: Så spennende! Gøy å være så ettertraktet da. Er så glad for at ting er så bra i verdenen din for tiden! :nigo:

Håper du kommer deg fint gjennom bissiheten.

Veldig moro å være ettertraktet!! I dag skal jeg si opp, uten noe bekreftet nytt tilbud, nesten litt skummelt!! :klemmer:

Her vil jeg følge med :popcorn: Så spennende med jobbsituasjonen!

Hei flub, og :velkommen: til meg!!

Moro med nye fjes som vil følge med!! :hoppe:

Så gøy at verden er snudd for deg igjen :strix:

Det er godt å høre du har det bra :klemmer:

Jaa, bedre verden nå, selv om den er bissi. Men i dag er det fredag!! :strix: Og da er bissiheten litt over for denne gang! Håper du og huledingsen også har det bra! :klem:

Hva nå?

:fnise:

Enda flere jobbtilbud eller?? :klø:

Lykke til i hvert fall!!! :klemmer:

Neida, ingen jobbtilbud i dag, bare en oppsigelse i løpet av dagen! Men grunnen til all min :bond: i dag tidlig var jeg prøvde å få tak i kjære som ikke hadde skrudd på telefonen sin. Jeg trengte nemlig at hun fant min nettbankdings og ga meg koden, så jeg fikk kjøpt julegave til henne!! Hadde presale til 10, og jeg MÅTTE ha den koden! Men, det ordnet seg til slutt, så kjære får veldig bra julegave!!

Det dreier seg om billetter til Bon Jovi i London i juni! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får hun? :lur:

Joda jeg og huledingsen har det fint :Nikke: I kveld skal vi på halloweenfest :kosteskaft: å drikke oss fulle på iste og vann :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får hun? :lur:

Joda jeg og huledingsen har det fint :Nikke: I kveld skal vi på halloweenfest :kosteskaft: å drikke oss fulle på iste og vann :ler:

fruktjuice og vann, lensmann. fruktjuice og vann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegave! :hoppe: Lurt med en gave som du har glede av også. ;)

Sagt opp, ja da er det ingen vei tilbake. Blir spennende å se hvor du havner. :)

Fredags- :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Neferet

Hei alle søtingene som er innom her og holder boka i live når jeg er bissi! :bond: Her er det ikke mye nett om dagen, :sukk: Venter stadig på bedre tider, og de kommer nok! :jepp:

Ville bare si at jeg ser dere er her og gi dere masse :klemmer::klem::kose::hug: alle sammen!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg forresten lest de to første House of Night-bøkene! :hoppe: Det er kjempemoro!! Det er noe muffens med hun der Neferet, men... :glare: Nå har jeg tatt meg en pause på oppfordring fra deg, og leser noe ikke-vampyr-relatert. Men jeg kjenner jeg gleder meg til å komme tilbake til de bøkene! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Nå har jeg forresten lest de to første House of Night-bøkene! :hoppe: Det er kjempemoro!! Det er noe muffens med hun der Neferet, men... :glare: Nå har jeg tatt meg en pause på oppfordring fra deg, og leser noe ikke-vampyr-relatert. Men jeg kjenner jeg gleder meg til å komme tilbake til de bøkene! :jepp:

Da gjør du det på den riktige måten! Jeg nærmer meg slutten på New Moon, og skal ha pause før Eclipse tenker jeg. Ihvertfall en ikkevampyrbok mellom. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...