Gjest Neferet Skrevet 23. oktober 2009 #521 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det høres ut som dere har en koselig å morsom kveld foran dere Han morsome du mener må vel være han med håret? Han er kronisk Det er så absolutt han med håret! Det festligste av alt er at hun som kjære er fadder for, hadde akkurat sånn hår i halvannet år før hun fikk mer "ordentlig" hår... Sikkert ikke dumt å ta en rolig dag i dag også Håper du får en kjøttfylt, latterfylt og kjærestefylt helg! Det regner jeg med at jeg får! Blir veldig bra! Telefonen min ringte til deg i sta, jeg er fortsatt ikke helt vant til den. Så hvis du plutselig har et tapt anrop fra meg, så var det ikke noe spesielt jeg ville... Ha en fantastisk helg du også! Nå får du snart gøy post! Oooooo! Så stas! Gleder meg til å prøve!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. oktober 2009 #522 Del Skrevet 23. oktober 2009 Telefonen min ringte til deg i sta, jeg er fortsatt ikke helt vant til den. Så hvis du plutselig har et tapt anrop fra meg, så var det ikke noe spesielt jeg ville... Ha en fantastisk helg du også! Her er det like dårlig dekning som alltid, så jeg kan ikke se å ha mottatt noe Kan du anbefale iphone forresten? Jeg er på utkikk etter ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. oktober 2009 #523 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er jo veldig mye fancy på den da! Masse tøys som egentlig ikke har noe med telefon å gjøre, men jeg er solgt! Vet ikke hvordan det er med leveringstider og sånt nå, men du kan vel lett skaffe i unaiten snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. oktober 2009 #524 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det var vel kanskje det som var i tankene, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2009 #525 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg blir ikke noe nyskjerrig i det hele tatt på gøy post.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. oktober 2009 #526 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg blir ikke noe nyskjerrig i det hele tatt på gøy post.. Jeg har kjøpt meg ny rettetang (eller styler som det så flott heter), så Neferet skal få min gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2009 #527 Del Skrevet 23. oktober 2009 åååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. oktober 2009 #528 Del Skrevet 23. oktober 2009 Så er det altså et faktum: Jeg får instant no-brain av pole dancing!!! Dette uttrykket ble adoptert prompte!! Meget beskrivende. Håper du har fått slappet av og at magen ikke krangler lenger! Det er viktig at du tar kroppens signaler på alvor. Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. oktober 2009 #529 Del Skrevet 23. oktober 2009 Håper magen er i lage igjen og at du får en morsom kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2009 #530 Del Skrevet 23. oktober 2009 Håper showet lever opp til forventningene og at du koser deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 23. oktober 2009 #531 Del Skrevet 23. oktober 2009 Innom med en og ønsker deg ei fantastisk helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. oktober 2009 #532 Del Skrevet 24. oktober 2009 hei søta mi håper du har hatt en fiiin lørdag snupps idag har jeg kjøpt meg rettetang også den kom med instruksjonsvideo sånn at jeg skal kunne klare å bruke den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. oktober 2009 #533 Del Skrevet 25. oktober 2009 Dette uttrykket ble adoptert prompte!! Meget beskrivende. Håper du har fått slappet av og at magen ikke krangler lenger! Det er viktig at du tar kroppens signaler på alvor. Håper du får en fin helg! Det er rett og slett et fantastisk uttrykk! Tror aldri jeg har funnet på et bedre! Håper magen er i lage igjen og at du får en morsom kveld. Magen oppførte seg fint og fikk masse god mat! Da skal man ikke klage! Håper showet lever opp til forventningene og at du koser deg masse! Koste meg gjorde jeg, og kvelden ble bra, men det ble visst ikke noe show... Da vi kom til mat på fredagen, ble vi møtt av venninna vår som så veldig rar ut og sa at hun måtte si noe veldig trist. Det så rett og slett ut som hun skulle begynne å gråte, og DET er sjeldent med henne, så jeg var sikker på at noen var død. Det viste seg at det ikke var det, så da lurte jeg på om hun kanskje hadde ødelagt all maten. Men det var ikke det heller, og så skjønte vi at det handlet om showet. Like før vi kom hadde hun nemlig dobbeltsjekket billettene og sett at det begynte kl 18 og ikke 20.30. Litt dårlig tid med andre ord, helt til hun så at det sto 21.11.09 der også... Det var en av de alternative datoene, og tydeligvis har bestillingen gått litt i kryss i hodet hennes der og da. Da vi fant ut det ikke var verre, ble det jo ikke så mye styr, vi var fornøyde med at vi skulle få mat og nå kommer vi jo også til å måtte gjenta bedriften om en måneds tid. Hun var helt fra seg og så glade for at vi tok dette med ro, men det var jo ikke noe problem! Litt surt hadde det jo vært hvis showet var for eksempel forrige helg, når vi har betalt billettene og alt, men så lenge vi fortsatt får se det, var vi glade og fornøyde. Så vi fikk masse god mat, og godt selskap som varte i timesvis. Veldig hyggelig fredagskveld! Innom med en og ønsker deg ei fantastisk helg! Tusen takk eleit! Håper du også koser deg i helga! hei søta mi håper du har hatt en fiiin lørdag snupps idag har jeg kjøpt meg rettetang også den kom med instruksjonsvideo sånn at jeg skal kunne klare å bruke den Hei Miso! Jeg gleder meg veldig til cypress sin rettetang kommer i posten! Men er litt spent på om jeg også burde hatt en instruksjonsvideo... Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 25. oktober 2009 #534 Del Skrevet 25. oktober 2009 Da kan dere jo glede dere til showet en stund til. Hørtes ut som en koselig fredag likevel da. Håper resten av helgen har vært og blir bra også. Søndags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. oktober 2009 #535 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hell i uhell da, at når bestillingen først skulle være feil, så var den i fremtiden Bra det passet for dere neste gang også! Håper du har hatt en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. oktober 2009 #536 Del Skrevet 26. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. oktober 2009 #537 Del Skrevet 26. oktober 2009 Åååå... nysgjerrig!!!! Waschera?!!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. oktober 2009 #538 Del Skrevet 26. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. oktober 2009 #539 Del Skrevet 26. oktober 2009 ? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 26. oktober 2009 #540 Del Skrevet 26. oktober 2009 ? :klø: Jeg signerer denne, for jeg synes Mazilla fikk sagt det jeg ville si også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg