Gjest Miso Skrevet 14. oktober 2009 #461 Del Skrevet 14. oktober 2009 Har ikke lest den, men liker uansett Twilight best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. oktober 2009 #462 Del Skrevet 14. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. oktober 2009 #463 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hei søta Sniker innom en onsdagsmorgen med en til deg!! Håper du får en kjempefin dag og så må jeg legge til at jeg gleder meg til fredag Hei hei! Masse tilbake til deg også, gleder meg til fredag ja! Jeg må bare fortelle deg at jeg nå leser den første House of Night-boken, og FY SØREN så mye bedre den er enn Twilight!! (Sorry Miso hvis du er innom her, jeg vet du Twilight..) Jeg er helt oppslukt jeg! I går kveld satt jeg og leste hele kvelden, og det var så GØY!! Nå blir det vel full krig her inne. Var veldig hekta på House of Night jeg også, men hvis du vil ha et tips, så ikke les alle etterhverandre. Det blir litt mye i lengden, så jeg angret på at jeg ikke spredte de litt! Kos deg masse! Har ikke lest den, men liker uansett Twilight best Og der begynte trøbbelet ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 14. oktober 2009 #464 Del Skrevet 14. oktober 2009 Og gårsdagen kunne jo bare ta seg opp, med Pole dancing først og Green Day etterpå! Stor stas, og bra konsert! Og for første gang har også jeg grått på konsert... Men en bra kveld ble det ihvertfall! Åh, skulle gjerne vært på den konserten! Mye gøy som skjer på fritiden din for tiden, jo. Men er viktig å slappe av litt innimellom også, så håper du hadde en koselig kjærestekveld i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. oktober 2009 #465 Del Skrevet 14. oktober 2009 Nå blir det vel full krig her inne. Var veldig hekta på House of Night jeg også, men hvis du vil ha et tips, så ikke les alle etterhverandre. Det blir litt mye i lengden, så jeg angret på at jeg ikke spredte de litt! Kos deg masse! Ja, ok, det skal jeg huske på. Jeg leste alle Twilightbøkene rett etter hverandre, og var ganske lei på slutten der og, så jeg skal unngå å gjøre den tabben en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. oktober 2009 #466 Del Skrevet 14. oktober 2009 Og der begynte trøbbelet ja! Twilight er best, ingen protest!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. oktober 2009 #467 Del Skrevet 14. oktober 2009 Åh, skulle gjerne vært på den konserten! Mye gøy som skjer på fritiden din for tiden, jo. Men er viktig å slappe av litt innimellom også, så håper du hadde en koselig kjærestekveld i går. Veldig mye som skjer! Godt at helga ikke er så fullpakka synes jeg, da vet jeg at uka kan bringe litt sofatid også! Hadde veldig hyggelig kjærestekveld i går, sånt trengs når vi neppe ses noe særlig mer denne uka... Ja, ok, det skal jeg huske på. Jeg leste alle Twilightbøkene rett etter hverandre, og var ganske lei på slutten der og, så jeg skal unngå å gjøre den tabben en gang til. Tror det gjør opplevelsen bedre ihvertfall! Men husker hvor hekta jeg var etter nr 1, så det er litt lettere sagt enn gjort... Og så må du for all del IKKE lese bak på de andre bøkene, mye spoilere der altså!! Twilight er best, ingen protest!!! Jeg er litt over halvveis i nr 1 nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. oktober 2009 #468 Del Skrevet 14. oktober 2009 Okay, da skal jeg ikke lese bakpå! Så irriterende at de røper masse bakpå egentlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. oktober 2009 #469 Del Skrevet 14. oktober 2009 Endelig så er det noe positivt med at jeg ikke har tid til å lese, nemlig at jeg slipper å diskutere hva som er best eller ei Håper du har det fint Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. oktober 2009 #470 Del Skrevet 14. oktober 2009 Okay, da skal jeg ikke lese bakpå! Så irriterende at de røper masse bakpå egentlig!! Veldig teit at de gjør sånn. Og man kan jo ikke avhuske noe som er lest heller, jeg husker jeg var på midt i bok 2 da jeg skulle pakke bok 3 for helgetur, og fikk et glimt av baksiden. Det som sto der gjorde at jeg så sånn ut: Og det er jo ikke festlig, for da vet man jo allerede for mye! Endelig så er det noe positivt med at jeg ikke har tid til å lese, nemlig at jeg slipper å diskutere hva som er best eller ei Håper du har det fint Neferet Det er alltid fordeler og ulemper med alt! Det har vært en veldig stabil Twilight-gjeng her inne en stund, det er visst ikke poplulært med konkurranse! Det er bra meg meg, kjenner jeg er litt sliten nå, men skal snart karre meg avgårde på trening, så våkner nok kroppen litt til igjen håper jeg! Så kan jeg heller når jeg kommer hjem i kveld! tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 15. oktober 2009 #471 Del Skrevet 15. oktober 2009 Husk og ikke slite deg ut nå vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. oktober 2009 #472 Del Skrevet 15. oktober 2009 Husk og ikke slite deg ut nå vennen Jeg prøver å la være! I dag har det vært full fart på jobb, skal gå litt tidligere i dag så jeg rekker å før jeg skal ut og spise med to venninner. Blir veldig hyggelig. Og så er snart turbouka over! Jeg lover å slappe av ekstra godt og lade batteriene i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. oktober 2009 #473 Del Skrevet 15. oktober 2009 Sliten og kvalm.... To sider av samme sak antar jeg... Litt for tøffe dager for en stakkar tror jeg, selv om det har vært en veldig bra dag! Nå skal jeg rett og slett hvile litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. oktober 2009 #474 Del Skrevet 15. oktober 2009 må ikke glemme å ta vare på deg selv oppi alt stresset vennen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2009 #475 Del Skrevet 15. oktober 2009 Så det du skrev i boka til Miso, og jeg ville bare si at jeg forstår deg godt hvis du ikke orker! Det viktigste er å ta vare på deg selv, så jeg synes du skal ta det litt på sikt, så ikke du sliter deg helt ut! Og - hvis du bestemmer deg for å ta en tur innom, så er det kjempekoselig! Du trenger ikke være så lenge.. Ikke ment som noe press altså, bare at det hadde vært koselig å møte deg! Men det viktigste av alt er å ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. oktober 2009 #476 Del Skrevet 16. oktober 2009 må ikke glemme å ta vare på deg selv oppi alt stresset vennen.. Jeg må vel ta et hint eller tre fra denne kroppen nå ja.... Så det du skrev i boka til Miso, og jeg ville bare si at jeg forstår deg godt hvis du ikke orker! Det viktigste er å ta vare på deg selv, så jeg synes du skal ta det litt på sikt, så ikke du sliter deg helt ut! Og - hvis du bestemmer deg for å ta en tur innom, så er det kjempekoselig! Du trenger ikke være så lenge.. Ikke ment som noe press altså, bare at det hadde vært koselig å møte deg! Men det viktigste av alt er å ta vare på deg selv! Tusen takk for gode ord Mazzi!! Jeg har sagt jeg skal si fra til Miso når seminaret er ferdig, så har jeg litt mer sjans til å kjenne etter hvordan formen er. Orker jeg, tar jeg en liten tur innom, hvis ikke kan det hende vi må ha det til gode... Ha en fin Oslodag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. oktober 2009 #477 Del Skrevet 16. oktober 2009 Du må passe på deg selv. Håper du får en deilig og avslappende helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. oktober 2009 #478 Del Skrevet 16. oktober 2009 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. oktober 2009 #479 Del Skrevet 16. oktober 2009 Du må passe på deg selv. Håper du får en deilig og avslappende helg. Gjør så godt jeg kan! Det ble hvile på meg når jeg først var ferdig hos frisøren da, kjenner kroppen er fornøyd med det valget... Hvor kjøpte du paraplyen din til bryllupet igjen? Jeg vet jeg har hørt det før, men det har visst forsvunnet ut av hjernen igjen.. Ha en flott helg du også Muffin! God helg Til deg også vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. oktober 2009 #480 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg gleder meg til konsert! Slappe av kveld! Frisørtimen begynte litt senere enn antatt, for plutselig sto banen da jeg skulle dra fra jobben, det var branntilløp og bare tøys. Så da endte jeg med å måtte gå i fullt tempo/småløpe laaangt og kom nesten 20minutter for sent. Men det ordnet seg, jeg er farget og klippet, rett og slett på tide, særlig klippen. Stakkars håret var så slitt og pistrete at det var en skam! Men nå er det både klippet, klippet opp og jeg har fått lugg! Riktignok ikke en kort rett over lugg, men en litt lengre heng og slenglugg på motsatt side av skillen jeg har hatt i hundre år. Trenger litt tilvenning, men ble veldig fornøyd! Så ventet litt mat og masse sofa, det er ikke så mye annet som skal skje i kveld tror jeg. Prøve å komme i seng i rimelig tid, så jeg er frisk og rask til å i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg