Gå til innhold

Hvor kan jeg finne oversikt over partiene sine kampsaker?


Gjest Lost in the jungle

Anbefalte innlegg

Gjest Lost in the jungle

Håpet noen her kunne hjelpe meg... Jeg prøver å orientere meg mtp Stortingsvalget til høsten. Men å prøve å finne ut nøyaktig hva vært parti står for og vil gjennomføre er ikke enkelt... Er det noen som det om det er noe sted på nettet hvor det er:

-Par linjer om partiets generelle holdning og kampsaker

-Oversikt over de viktigste sakene partiet har som "kampanjesaker".

Jeg vil ikke stemme blankt med mindre det er fordi jeg ikke er komfortabelt med étt eneste parti, og jeg ønsker å kunne stå for stemmen min i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Høyres kampsaker er skole, barnehager og bleier til eldre, samt militærorganisert skole.

FrPs er skole, barnehager og bleier til eldre finansiert av et revet operahus og rasert kulturliv.

Venstres er anonymt. Men sikkert skoler, barnehager og bleier til eldre. Samt trikken i Oslo.

APs er skoler, barnehager og bleier til eldre: med røde roser på.

Så lenge vi har noen skoler og barnehager i dette landet, er det om å gjøre at de aldri funker optimalt: gjør de det, har ikke de politiske figurene og partiene noe å snakke om.

Så fattige er vi her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_anonym_*
Håpet noen her kunne hjelpe meg... Jeg prøver å orientere meg mtp Stortingsvalget til høsten. Men å prøve å finne ut nøyaktig hva vært parti står for og vil gjennomføre er ikke enkelt... Er det noen som det om det er noe sted på nettet hvor det er:

-Par linjer om partiets generelle holdning og kampsaker

-Oversikt over de viktigste sakene partiet har som "kampanjesaker".

Jeg vil ikke stemme blankt med mindre det er fordi jeg ikke er komfortabelt med étt eneste parti, og jeg ønsker å kunne stå for stemmen min i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...