Gaupa Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #101 Del Skrevet 19. oktober 2009 Du får si fra om og evt når du får mensen, for dette blir spennende!!!! Jupp, will do.. Ingen tegn til den enda, så håper i det lengste at jeg får to blå på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 #102 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg måtte bare inn å snike Krysser fingrene for positiv test til deg Og strø litt babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #103 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg måtte bare inn å snike Krysser fingrene for positiv test til deg Og strø litt babystøv måtte inn å snike hos deg og. Nettopp vært å lagt igjenn en liten hilsen Tusen takk for babystøv. Ruller meg godt i det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #104 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hmm, av en eller annen grunn tok jeg en el-test nå i stad, og den er så vidt jeg kan se positiv :klø: Hæ!! Hvordan går det ann liksom. Hadde jo positiv el-test for 14 dager siden. Jeg er så dum. Begynte selvsagt å lese om hvordan el-tester i noen tilfeller kan påvise graviditet og greier. Samt at man kan ha to eggløsninger i løpet av en syklus, så det kan hende at jeg har eggløsning om 12-48 timer. Hva skjer? Har jo også hatt mensmurringer som kommer og går nå i kveld, så venter jo i grunn bare på at mensen skal dukke opp. Blir jo helt . Teit jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 #105 Del Skrevet 19. oktober 2009 Da er det bare å litt for sikkerhets skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #106 Del Skrevet 19. oktober 2009 Da er det bare å litt for sikkerhets skyld Jupp, får ta en runde i morgen tenker jeg. Kan vel ikke vekke mannen som sover søtt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 20. oktober 2009 #107 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har hørt om flere som får positiv EL-test ved graviditet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. oktober 2009 #108 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kjempe spennende!!!!! Tror du er gravid jeg Gaupa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. oktober 2009 #109 Del Skrevet 20. oktober 2009 *kryss kryss* Når var det du skulle teste? I morgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #110 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har hørt om flere som får positiv EL-test ved graviditet Jeg og. Men prøver å holde forventningene nede siden jeg har hørt at noen får positive el-tester uten at de er gravid også. Men lettere sagt enn gjort å holde forventningene nede altså Kjempe spennende!!!!! Tror du er gravid jeg Gaupa... Nesten litt for spennende synes jeg. Håper du har rett Men er jo bare første ordentlige PP, så er jo nesten litt for utrolig om den skulle vise seg å være positiv. *kryss kryss* Når var det du skulle teste? I morgen?? Har tenkt å teste i morgen tidlig. Hvis jeg ikke feiger ut da :gjeiper: Er skikkelig nervøs for å ta den. Enten er den positiv, og da vet jeg ikke helt hvordan jeg reagerer. Vil jo dette, men vi hadde belaget oss på lang prøvetid grunnet mange år på p-pillen. Men samtidig, om den er negativ så blir jeg nok voldsomt skuffet. Er litt sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #111 Del Skrevet 20. oktober 2009 Skal jo ikke teste før i morgen(om jeg tør). Men måtte bare ta en eggløsningstest. Den er positiv i dag og. Så det kan jo bety tre ting. Enten er det syklusen som er på bærtur og gir meg to eggløsninger på en syklus. Eller så viser den utslag på graviditet. Eller siste alternativ som er at den er feil, og at mensen kommer i morgen eller noe. Har forresten mensmurringer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 20. oktober 2009 #112 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ååå så spennende!! Satser på det betyr to blå for deg! Åå det er alltid så spennende og skummelt rett før IKM... BABYSTØØØV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #113 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ååå så spennende!! Satser på det betyr to blå for deg! Åå det er alltid så spennende og skummelt rett før IKM... BABYSTØØØV Håper også at det betyr positiv g-test Ja det er rart hvor spennende det kan være, enda jeg selv ikke trodde jeg kom til å bli slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 20. oktober 2009 #114 Del Skrevet 20. oktober 2009 TEST TEST TEST TEST Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #115 Del Skrevet 20. oktober 2009 TEST TEST TEST TEST Tør ikke enda. Hvis ikke mensen kommer i løpet av dagen , så skal jeg teste i morgen tidlig. Er vel da det er størst konsentrasjon av dette graviditetshormonet. --- Uahh, hvordan skal jeg klare å slappe av i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. oktober 2009 #116 Del Skrevet 20. oktober 2009 Finn deg en god bok å sett deg i sofaen og les Utrolig hvor avslappende det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 20. oktober 2009 #117 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Å, så spennende det er her inne da! Det er jo et super, super godt tegn med positive EL-tester! Det med to EL i løpet av samme måned vet jeg ikke om jeg har hørt om en gang. En annen ting er jo at kroppen kan ha forberedt seg på EL tidligere denne måneden, men så av en eller annen grunn ble det ikke sluppet noe egg. Da vil jo kroppen prøve å slippe et egg på nytt, litt senere. Men jeg synes at det høres fryktelig rart ut at det skal skje så lenge etter at kroppen har gjort sitt første forsøk.. Testene viser nok ikke feil heller, de kan du nok stole på. Nei, det eneste logiske jeg kommer fram til er graviditet! Håpe, håpe, håpe!!! :strix: :strix: :strix: Endret 20. oktober 2009 av Bestee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. oktober 2009 #118 Del Skrevet 20. oktober 2009 To EL tester som er positive sååå lenge etter faktiske EL tid, tyder trolig på to streker i morgen tidlig Kjempe glad på dine vegne om det er tilfelle - blir spennende å følge med i graviditeten isåfall Jeg har fortsatt ikke fått mensen, så vi istad i tilfelle, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #119 Del Skrevet 20. oktober 2009 Å, så spennende det er her inne da! Nei, det eneste logiske jeg kommer fram til er graviditet! Håpe, håpe, håpe!!! :strix: :strix: :strix: Ja her er det spennende for tiden. Får håpe logikken din slår til, og at det er to blå i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #120 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) To EL tester som er positive sååå lenge etter faktiske EL tid, tyder trolig på to streker i morgen tidlig Kjempe glad på dine vegne om det er tilfelle - blir spennende å følge med i graviditeten isåfall Jeg har fortsatt ikke fått mensen, så vi istad i tilfelle, hehe Ja håper på at det stemmer, men har jo lest om folk der det ikke var tilfellet. Feks Wings her inne. Men håper i det lengste Like greit å ha litt når ikke mensen er kommet . Kanskje blir det baby av det. Endret 20. oktober 2009 av Gaupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå