Epica Skrevet 21. oktober 2009 #141 Del Skrevet 21. oktober 2009 Takk skjønne! Åååååå uvirkelig ja...det kan jeg tro!!! Så fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #142 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kommer sikkert til å ha en hel del spørsmål framover. Er jo ikke helt inne i dette med baby og sånnt Men hvordan regner man ut hvor langt man er på vei. Første dag i siste mensen var 20 sep. og el var ca 7-8 oktober. :klø: Veldig ny på dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 21. oktober 2009 #143 Del Skrevet 21. oktober 2009 http://www.terminkalkulator.com/terminkalkulator/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 21. oktober 2009 #144 Del Skrevet 21. oktober 2009 Åå Gaupa! Jeg er så utrolig glad på dine vegne! Gratulere så masse! Åå.. Tenk du skal bli mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 21. oktober 2009 #145 Del Skrevet 21. oktober 2009 Grattis, grattis, grattis!!!! Så utrolig morsomt at dere fikk det til så raskt! En ganske fantastisk, men også merkelig følelse, ikke sant?! Ja, tenk, du skal bli mamma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #146 Del Skrevet 21. oktober 2009 http://www.terminkalkulator.com/terminkalkulator/ Takke takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #147 Del Skrevet 21. oktober 2009 Åå Gaupa! Jeg er så utrolig glad på dine vegne! Gratulere så masse! Åå.. Tenk du skal bli mamma! Tuuusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #148 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Grattis, grattis, grattis!!!! Så utrolig morsomt at dere fikk det til så raskt! En ganske fantastisk, men også merkelig følelse, ikke sant?! Ja, tenk, du skal bli mamma!! Tuuusen takk Er helt snålt at det skulle gå så raskt. Hadde ingen av oss trudd. Er helt fantastisk, men veldig merkelig følelse ja. Tror kanskje ikke det har gått helt opp for meg enda :rødme: Tok ikke så lang tid før jeg kom etter deg gitt. Så morro. Nå kan vi følge hverandre gjennom en gangske lik graviditet. Du bar e litt før meg. Hvor langt er du på vei forresten? Endret 21. oktober 2009 av Gaupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. oktober 2009 #149 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jaaaaa!! :bolledeig: Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. oktober 2009 #150 Del Skrevet 21. oktober 2009 GRATULERER SÅ MASSE GAUPA!!!!!!! Tenkte nok du fikk to blå idag Vært kjempe spent over å få lest resultatet her inne. Grattis!!!! Selv dukka tanta opp i går kveld, så nå kan vi endelig prøve skikkelig - så på en måte blir dette PP1 for oss. Håper jeg sitter like fort med en liten spire i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #151 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jaaaaa!! :bolledeig: Gratulerer så masse Thank u very much Føler meg litt sånn akkurat nå ----> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #152 Del Skrevet 21. oktober 2009 GRATULERER SÅ MASSE GAUPA!!!!!!! Tenkte nok du fikk to blå idag Vært kjempe spent over å få lest resultatet her inne. Grattis!!!! Selv dukka tanta opp i går kveld, så nå kan vi endelig prøve skikkelig - så på en måte blir dette PP1 for oss. Håper jeg sitter like fort med en liten spire i magen Tuusen takk Så bra at tanta endelig kom. Krysser fingrene for at du får spire i første pp du og , og følger med inn i graviditetsdagbøkene om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. oktober 2009 #153 Del Skrevet 22. oktober 2009 Næmmen, Gaupa er gravid!!! Gratulerer så masse!! :hoppe: Nyt den nygravide tilstanden og kos deg! Det er jo helt fantastisk :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. oktober 2009 #154 Del Skrevet 22. oktober 2009 Åååå, dette er jo fantastisk!! :hoppe: Gratulerer så mye, Gaupa Rulle meg i støvet ditt :pasha: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 22. oktober 2009 #155 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ruller i støvet jeg også :pasha: :pasha: Og går litt i støvet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 22. oktober 2009 #156 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nei... ER stum jeg. Gratulerer!!! Må rulle meg i støv her også jeg gitt..deprimerende mange som blir så fort gravide.. :pasha: :pasha: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #157 Del Skrevet 22. oktober 2009 Næmmen, Gaupa er gravid!!! Gratulerer så masse!! :hoppe: Nyt den nygravide tilstanden og kos deg! Det er jo helt fantastisk :rødme: Jupp, jeg skal bli mamma :rødme: Tusen takk . Håper dere lykkes fort som bare det nå som du har fått "diagnose" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #158 Del Skrevet 22. oktober 2009 Åååå, dette er jo fantastisk!! :hoppe: Gratulerer så mye, Gaupa Rulle meg i støvet ditt :pasha: Tusen takk Pupsi Rull deg godt i støvet her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #159 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ruller i støvet jeg også :pasha: :pasha: Og går litt i støvet! hehe Legger igjenn litt ekstra støv å rulle seg i jeg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #160 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nei... ER stum jeg. Gratulerer!!! Må rulle meg i støv her også jeg gitt..deprimerende mange som blir så fort gravide.. :pasha: :pasha: Rull deg godt Og håper det klaffer fort fort nå for dere Helt merkelig at det skulle gå så kjapt. Det hadde ingen av oss trudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå