Gå til innhold

Norske jenter omdømme i utlandet


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Vel, ryktet er jo at vi er veldig vakre..

Synes ingen skal kaste bort tiden på å bry seg om hva andre tenker om en, bortkastet energi-alle mener så mye om alle og ingen. Lev livet som en vil så lenge man ikke skader noen.

Ikke vakrere en andre jenter. dere kan slutte å fortelle dette til dere selv.

Og når en mann vil stupe inn i trusene dine klarer han å fise ut en kompliment

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Nå finnes det garantert noen jenter som oppfører seg svært dårlig i syden. Men det gjelder slett ikke alle. Å dømme hele "syden" og "alle" jenter nord og ned pga det noen gjør på de verste feststedene er helt meningsløst.

Men men ... er det da bare jenter som oppfører seg elendig i syden?

Hva med menn i alle aldre som drar til Thailand og kjøper horer? Er det slik at det noen menn velger å gjøre i Thailand ødelegger omdømmet til alle norske/skandinaviske menn?

Eeeh? faktisk

Spør enhver asiat om hva de EGENTLIG tenker om norske menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Eeeh? faktisk

Spør enhver asiat om hva de EGENTLIG tenker om norske menn

Så du mener for ramme alvor at fordi noen oppfører seg svært dårlig så er det riktig å skjære alle over samme kam? Ser at det er flere i tråden her som mer eller mindre sier at de ikke vil ha sex med en jente som er i syden regelmessig. Jeg synes slike uttalelser er helt horrible - spesielt med tanke på at noen av de samme mennene gitt sjansen ville kjøpt horer i Thailand.

At spanske gigoloer og thailandske jenter ser på norske jenter, kvinner, gutter og menn som billige eklinger forstår jeg godt. Hva vet vel de. Men at vi selv nedgraderer oss som vet at slett ikke alle er på denne måten - ja det er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Nå finnes det garantert noen jenter som oppfører seg svært dårlig i syden. Men det gjelder slett ikke alle. Å dømme hele "syden" og "alle" jenter nord og ned pga det noen gjør på de verste feststedene er helt meningsløst.

Men men ... er det da bare jenter som oppfører seg elendig i syden?

Hva med menn i alle aldre som drar til Thailand og kjøper horer? Er det slik at det noen menn velger å gjøre i Thailand ødelegger omdømmet til alle norske/skandinaviske menn?

Ut i fra en del svar en får her på KG så ser det ut som om disse ødelegger norske menn sitt rykte ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ikke vakrere en andre jenter. dere kan slutte å fortelle dette til dere selv.

Og når en mann vil stupe inn i trusene dine klarer han å fise ut en kompliment

Nei, synes ikke Norske damer skal slutte å fortelle det, hva er det med dere Norske menn egentlig? Ikke rart at damer lar seg sjarmere i utlandet er jo første gangen de blir sett;)

Norske damer er generellt vakre, mange høye med markerte trekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...] Hva med menn i alle aldre som drar til Thailand og kjøper horer? Er det slik at det noen menn velger å gjøre i Thailand ødelegger omdømmet til alle norske/skandinaviske menn?

Jepp! :jepp:

Så du mener for ramme alvor at fordi noen oppfører seg svært dårlig så er det riktig å skjære alle over samme kam? Ser at det er flere i tråden her som mer eller mindre sier at de ikke vil ha sex med en jente som er i syden regelmessig. Jeg synes slike uttalelser er helt horrible - spesielt med tanke på at noen av de samme mennene gitt sjansen ville kjøpt horer i Thailand. [...]
Det er ikke riktig å gjøre, men blir likefullt gjort.

Vi trenger ikke gå lenger enn til trådene om utenlandsekteskap, før noske menn får en bredside av stigmata mot seg, fra frådende KGere hvor norske menn fargelegges som både horekunder, pedofile og slavehandlere. (Se visse mannlige brukeres mindre modne "tilsvar" i relasjon til dette i lys av din tråd under 'ris og ros'.)

Når slik ferieforlystelse skjer i såpass stor grad at det setter oss som nasjon i vanry, så går det selvsagt ut over folk med normal folkeskikk. Enhver bortforklaring endrer ikke fakta.

Two wrongs doesn't make one uhm, right... Men de mannlige horebukkene som drar til Thailand etter kjøpesex vet at de er tapere, og at se blir betraktet som det av både menn og kvinner hjemme og ute. Patetiske mennesker som tramper på fattigfolk. Mulig noen tror horene har utbytte av det, eller innbiller seg at de gjør en velgjerning ved å betale (slik at familien til jenta kan spise seg mette blablabla.) og bedøver sin samvittighet med bortforklaringer. Taperne blir blandingspar som gifter seg av kjærlighet, men som av kjerringveldet betraktes som hore og patetisk taper som ikke får noe på norske jenter, og måtte kjøpe seg kone. Så nei. Det er ikke mitt inntrykk at KG-menn drar på horetur til thailand, selv om de våger å kritisere adferden til de som setter nordmenn i vannry. Enkelte KG-menn er derimot ikke fremmed for tanken på en thaikone, men synes nok at horkarene er patetiske dyr for det.

Hva gjør de kvinnelige sexpredatorne bedre enn de mannlige? Mange av dem har ikke skamvett til å betale for seg en gang. En og annen tyrker er nok glad for å få servert noe de må jobbe hardt for hos lokale jenter, men norske feriehorer burde vite at flesteparten av disse gutta gjør dette ut fra nød og fattigdom. Hva gjør det dere til? (Nei, ikke du, Blondie65 (håper jeg.))

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naturligvis ikke. Men hvordan klarer du å skille ut hvilke som ikke er det?

Ekstremt vanskelig! Men det krever at man bruker sunn fornuft og er oppmerksom på signaler på hvordan dama er - tidlig i datingfasen. Kan aldri sikre seg helt dessverre. Men de fleste av de mest løsslupne damene er det jo ikke akkurat så vanskelig å gjennomskue da - om man snakker litt om emner som sex, utroskap, fyll og fest, venninner og deres interesser, sexpartnere osv. på en litt indirekte og diskre måte - så dama ikke helt skjønner at hun plumper ut i det. Men de fleste jenter har jo ikke så mye å skjule da. Er milevis fra gjengs norsk jente å drive å f.eks. ha 3 kanter i hytt og vest ubeskyttet med greekere eller nordmenn - selv om man p.g.a. et latterlig media fokus kan få inntrykk av at - alle (både gutter og jenter) knuller alt som er over en lav sko og ser på sykdommer som - hiv, hepatitt osv. - som noe alle "andre" får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de mannlige horebukkene som drar til Thailand etter kjøpesex vet at de er tapere, og at se blir betraktet som det av både menn og kvinner hjemme og ute.

Jasså, det var nytt for meg!

Jeg vet da om mange unge, veltrente og trivelige gutter som drar til Thailand for å more seg og få seg et avbrekk fra hverdagens tjas og mas.

Mange har et avslappet forhold til det hele og tenker som så: "hvis hun byr seg frem og jeg har lyst på sex, så er det jo en vinn-vinn situasjon. Who cares?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ikke det minste rart siden norske jenter og kvinner, og også gutter og menn er så frigjorte og seksuelt liberale at de ser ikke noe problem ved å ligge rundt og feste til de er langt over 30, for å så tro at den perfekte partner skal komme dumpende og gi dem barn selv om deres biologiske klokke for lengst er på overtid (om de er jenter).

Vet du hva lille venn: menn har faktisk også biologiske klokker (jo eldre dere blir jo mer redusert blir kvaliteten på de små svømmerne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå finnes det garantert noen jenter som oppfører seg svært dårlig i syden. Men det gjelder slett ikke alle. Å dømme hele "syden" og "alle" jenter nord og ned pga det noen gjør på de verste feststedene er helt meningsløst.

Men men ... er det da bare jenter som oppfører seg elendig i syden?

Hva med menn i alle aldre som drar til Thailand og kjøper horer? Er det slik at det noen menn velger å gjøre i Thailand ødelegger omdømmet til alle norske/skandinaviske menn?

Haha, minner meg om den gangen jeg var i Thailand med pappa. Vi gikk sammen nedover en handlegate og stoppet utenfor en bod hvor eieren gikk bort til pappa, pekte på meg og sa "Very nice, is this your wife or your girlfriend?" :ler: Jeg har aldri sett pappa så sint som da han knurret "It's my daughter!" Fyren bukket og sa unnskyld hele den tiden det tok meg å få dratt pappa bort.

Eldre menn med yngre kvinner, et vanlig syn der nede? Tror nok det ja.

Norske menn og norske kvinner av den typen som reiser til typiske party steder i syden er nok ganske så like. Mennene drikker og ligger rundt de også, om det så er med innfødte jenter eller andre turister ;) med mindre erobringshistoriene jeg har hørt bare er oppspinn da...

Endret av Kiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine av noen av svarene her... The usual suspects er jo selvfølgelig latterlige, men til resten som blir med på denne tåpelige diskusjonen om hvor mange kvinner som puler rundt på sydentur - herregud. Det fins bare et riktig svar her, og det er: Ja, norske kvinner puler det de kan.

Hva er galt i det? Når ble det galt å pule?

Vi er lagd som pulemaskiner. Vi har sexlyst, og sist jeg sjekket var året 2009, noe som kanskje ikke helt har sunket inn i hver og en kristenpietistiske og jævlige lille landsby i Norge ennå, men skulle allikevel tro at det var flere jenter som kunne stå opp for seg selv og sine interesser her. Det er rett og slett forkastelig å kritisere jenter for å pule rundt, på bakgrunn av annet enn smittefare. Hva slags totalt åndssvak moral er det som ligger bak slik kritikk? Er det misunnelse? Er det alle de bitre taperene som igjen klager over at de ble født med en tissefant, og derfor må vise initiativ utover å bare ta en tur til syden, i motsetning til norske kvinner som ser halvveis bra ut?

Ja, så kaller sydeuropeere oss for billige. Det er vi, og det er ikke noe galt i det. At sydeuropeere er noen ekle og kvalme machojævler som behandler kvinner som deres egne pyntegjenstander, avdekker dårlige holdninger hos DEM, og ikke hos norske kvinner som er frigjorte. Jeg ville ikke pult disse ekle spanjolene, tyrkerne osv for alt i verden, (og de ville vel ikke pult meg heller, uten fettsuging, implantater og bleket hår, men det er en annen sak). Holder meg til skandinaver, selv om en kan begynne å tvile når en leser de tåpelige svarene gutta boyz kommer med her. Makan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det verste er at vi så mange jenter selv som oppførte seg horete, så det nytter ikke å komme dit etter 10 min og si Nei du, Vi er ikke slik, vi...

Jenter som vet hva de vil ha og tar det er ikke horer. Fint å vite at du er hjernevasket av gamle "gode" kristenverdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine av noen av svarene her... The usual suspects er jo selvfølgelig latterlige, men til resten som blir med på denne tåpelige diskusjonen om hvor mange kvinner som puler rundt på sydentur - herregud. Det fins bare et riktig svar her, og det er: Ja, norske kvinner puler det de kan.

Hva er galt i det? Når ble det galt å pule?

Vi er lagd som pulemaskiner. Vi har sexlyst, og sist jeg sjekket var året 2009, noe som kanskje ikke helt har sunket inn i hver og en kristenpietistiske og jævlige lille landsby i Norge ennå, men skulle allikevel tro at det var flere jenter som kunne stå opp for seg selv og sine interesser her. Det er rett og slett forkastelig å kritisere jenter for å pule rundt, på bakgrunn av annet enn smittefare. Hva slags totalt åndssvak moral er det som ligger bak slik kritikk? Er det misunnelse? Er det alle de bitre taperene som igjen klager over at de ble født med en tissefant, og derfor må vise initiativ utover å bare ta en tur til syden, i motsetning til norske kvinner som ser halvveis bra ut?

Ja, så kaller sydeuropeere oss for billige. Det er vi, og det er ikke noe galt i det. At sydeuropeere er noen ekle og kvalme machojævler som behandler kvinner som deres egne pyntegjenstander, avdekker dårlige holdninger hos DEM, og ikke hos norske kvinner som er frigjorte. Jeg ville ikke pult disse ekle spanjolene, tyrkerne osv for alt i verden, (og de ville vel ikke pult meg heller, uten fettsuging, implantater og bleket hår, men det er en annen sak). Holder meg til skandinaver, selv om en kan begynne å tvile når en leser de tåpelige svarene gutta boyz kommer med her. Makan.

Hehe! :ler: Glad jeg ikke har de samme venninnene og er borti samme damer som deg! Pul i vei du, så holder du deg til likesinnede damer, så holder jeg meg til mine likesinnede. Ser du har mange kallenavn på de som ikke syns det er så stor stas med gutter/jenter som knuller alt og alle. Uten at jeg gidder å dra de frem, har jeg absolutt en del fine kallenavn på sånne som deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Det er et viktig argument som ikke er diskutert her. Det hele handler nok egentlig om grad av oppmerksomhet man får av det motsatte kjønn. Når norske jenter er i "syden" får de masse av oppmerksomhet (selvsagt av menn som ønsker seg fitte, men det tror jo ikke de norske naive jentene, nei for med MEG er det jo selvsagt den ekte kjøærligheten selv om andre grekere bare er ute etter sex). Når noske menn er i Tailand så får de tilsvarende mye oppmerksomhet fra jentene.

Vi lar oss veldig lett blende av denne oppmerksomheten. Vi har alle et ønske om å være ettertraktet og vakre, så ganske mange av oss er villige til å legge vekk en god del av vår egen rasjonalitet så snart vi treffer en person som har et greit utseende og som gir oss masse oppmerksomhet.

Jeg tror egentlig disse fenomenene er et resultat av en ganske naturlig psykologisk mekanisme, om at vi alle ønsker å kjenne oss ettertraktet og at kjemien som da skjer lett bærer oss avsted i handlinger som vi ikke ellers ville gjort. "Greske" menn og "Tailandske" jenter er mestere på hvordan de skal gi denne typen oppmerksomhet til det motsatte kjønn, til forskjell fra både norske menn og kvinner. Det kan derfor være ganske overveldende for en del å møte denne typen oppmerksomhet, og i hele prosessen så skjer det noe med oss.

Videre skal man selvsagt ikke se vekk fra normen om at "What happens in Vegas stays in Vegas". Normer driver også en stor del av vår atferd, og kan få oss til å gjøre ting i en setting (hvor normene sier det er ok) mens man ikke ville gjort dette i en helt annen setting. Dette kan man se et kron eksempel på i russetiden feks.

Blander man sammen disse mekanismene har man vill sex blandt jenter i syden og norske menn som "kjøper" seg horer/kjærester i Thailand (mange av disse er ikke tradisjonelle horer, men treffer "kundene" sine på en bar for så å være med dem resten av uken, mot gaver, fine hoteller, opplevelser etc og tar ikke i mot penger på tradisjonellt vis. En del menn lar seg også blende av dette, og tenker da ikke på disse jentene som horer i det hele tatt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dunst av...
Haha, minner meg om den gangen jeg var i Thailand med pappa. Vi gikk sammen nedover en handlegate og stoppet utenfor en bod hvor eieren gikk bort til pappa, pekte på meg og sa "Very nice, is this your wife or your girlfriend?" :ler: Jeg har aldri sett pappa så sint som da han knurret "It's my daughter!" Fyren bukket og sa unnskyld hele den tiden det tok meg å få dratt pappa bort.

Eldre menn med yngre kvinner, et vanlig syn der nede? Tror nok det ja.

Norske menn og norske kvinner av den typen som reiser til typiske party steder i syden er nok ganske så like. Mennene drikker og ligger rundt de også, om det så er med innfødte jenter eller andre turister ;) med mindre erobringshistoriene jeg har hørt bare er oppspinn da...

Norske gutter får seg ikke noe de vettu, og utenom det så er de så uskyldige så. Norske gutter har alltid bare redelige hensikter og puler ikke rundt som de grusomme norske jentene.

Eller er det sånn at det er en litt barsk mannegreie å ha masse erobringer, for norske gutter erobrer de mens norske jenter bare horer rundt. Det er et tegn på at han er en mann at han har seg med damer overalt, akkurat samme holdning som på 50-tallet. Vi har nok ikke kommet lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er det sånn at det er en litt barsk mannegreie å ha masse erobringer, for norske gutter erobrer de mens norske jenter bare horer rundt. Det er et tegn på at han er en mann at han har seg med damer overalt, akkurat samme holdning som på 50-tallet. Vi har nok ikke kommet lenger.

Det skjønner jeg på en måte, fordi verden ikke er unisex. Det er nå engang slik at gutter "erobrer" jenter. De eneste guttene, eller for å være ærlig da, den eneste gutten jeg tok initiativ til å gjøre noe med, var en sjenert idrettsnerd. For det første, er det ikke noe statussymbol å være sjenert blant menn. For det andre, er det nok mer spennende med bad boys, som har masse selvtillit, og klarer å stille opp for seg selv.

Når guttene må ta initiativ, da er det en større prestasjon for de som klarer å ha mange kjærester, enn for kvinner som klarer å spre beina for mange. Jeg vil ikke akkurat si at det er en megaprestasjon av tynne og vakre jenter, at de kan få seg med hvem de vil, hvor de vil, når de vil, med mindre de har klart å trene seg attraktive da. Viljestyrke virker imponerende (skjønt viljestyrke er vel like uforskyldt som et pent ansikt).

Endret av Relativist1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Hehe! :ler: Glad jeg ikke har de samme venninnene og er borti samme damer som deg! Pul i vei du, så holder du deg til likesinnede damer, så holder jeg meg til mine likesinnede. Ser du har mange kallenavn på de som ikke syns det er så stor stas med gutter/jenter som knuller alt og alle. Uten at jeg gidder å dra de frem, har jeg absolutt en del fine kallenavn på sånne som deg også!

Bare fordi man påberoper seg retten til det så betyr ikke det nødvendigvis at man puler alt og alle. Men det er flott med folk som er selvhøytidelige hvertfall. Sheesh! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturligvis ikke. Men hvordan klarer du å skille ut hvilke som ikke er det?

Er det så vanskelig da?`"Speidende" blikk, vulgært antrekk osv.... Jeg mener at man noen ganger "ser" det...

Kanskje du bør ta turen en gang og forsøke å legge merke til om du synes at alle skandinaviske jenter ooooser sex. Mange er faktisk i Syden for å koble av, sole seg, bade og ha det trivelig med venner/kjæreste/familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lise-Lotte_*
Ja,det er en grunn til at jeg aldri har feriert på gran canaria eller disse greske øyene. Orker ikke se løse folk rave rundt og der alle ender opp med dårlig rykte.

Heia Tunisia, Egypt , Jordan og Marokko; hvor man ja, kan bli plystret etter og få noen blikk fordi man er fra vesten, men sannelig er de mer høflige og mer respektfulle! Afrika for 7.gang i sommer,

kos dere !

Ja, det er jo så mye bedre med eldre europeiske kvinner som reiser til Afrika på rene sex-reiser.

De fleste norske jenter som reiser til syden holder seg sammen med skandinaviske gutter.

Klart at mange nordiske jenter synes mer eksotiske gutter kan være flotte å se på - men derfra til å hoppe til køys med dem er steget litt lenger.

Men dette er langt ifra noe nytt fenomen. I 1967 var det masseslagsmål i Stavanger. På den tiden bodde det mange hundre italienere i byen og norske menn ble sjalu fordi de var så populære blant norske jenter. Politiet måtte stille med hele styrken - i tillegg til at de måtte få hjelp av militæret for å stoppe kampen.

Det var litt tøffere norske menn på den tiden - de sloss med nevene og ikke ved hjelp av et tastatur, trygt skjult bak en PC-skjerm.

Poenget er ikke at norske menn skal vinne noe, poenget er at flertallet av norske jenter foretrekker norske gutter. Kravene blir ikke senket i utlandet, jeg vil heller tro de blir hevet.

Helt enig med deg. Da jeg reiste til syden på 80-tallet så var det kun norske og svenske gutter vi holdt oss med.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er det sånn at det er en litt barsk mannegreie å ha masse erobringer, for norske gutter erobrer de mens norske jenter bare horer rundt. Det er et tegn på at han er en mann at han har seg med damer overalt, akkurat samme holdning som på 50-tallet. Vi har nok ikke kommet lenger.

Det skjønner jeg på en måte, fordi verden ikke er unisex. Det er nå engang slik at gutter "erobrer" jenter. De eneste guttene, eller for å være ærlig da, den eneste gutten jeg tok initiativ til å gjøre noe med, var en sjenert idrettsnerd. For det første, er det ikke noe statussymbol å være sjenert blant menn. For det andre, er det nok mer spennende med bad boys, som har masse selvtillit, og klarer å stille opp for seg selv.

Når guttene må ta initiativ, da er det en større prestasjon for de som klarer å ha mange kjærester, enn for kvinner som klarer å spre beina for mange. Jeg vil ikke akkurat si at det er en megaprestasjon av tynne og vakre jenter, at de kan få seg med hvem de vil, hvor de vil, når de vil, med mindre de har klart å trene seg attraktive da. Viljestyrke virker imponerende (skjønt viljestyrke er vel like uforskyldt som et pent ansikt).

Dette er jeg helt enig i. Det er også derfor tilfeldig sex gir et boost for menns selvfølelse. Og triumfen er selvsagt enda større om man kan ta damene fra en annen gruppe mens man får beholde sine egne damer for seg selv. "Dunst av" skal være både uvitende og blind hvis hun tror skandinaviske menn har like lett match med greske eller spanske jenter. I Sør-Europa står hore/madonna-tankegangen vesentlig sterkere enn i nord, og derfor blir dette en veldig skjev "kulturutveksling". Vi byttelåner jenter, men det går stort sett bare én vei.

Hadde det enda vært at Sør-Europa var unntaket kunne jo skandinaviske menn bare dratt andre steder, men jeg tror ikke det er så mange av oss som synes kjøpedamer i Asia er noe aktuelt svar på jentenes sydensex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...