Gå til innhold

Mail til jenter på match

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hehe ;) Men det er jo BARE sjekkeprinser som får svar? Du må jo bli en da, om du skal få noen svar? :klø:

Kan late som jeg er en ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, håpe ty pennington skriver til meg;)

Hehe, takk! Du får søke meg opp på match da ;)

Skrevet
Kan late som jeg er en ;)

I know, bare tullet litt med deg. ;)

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Hehe, takk! Du får søke meg opp på match da ;)

Du har faktisk skrevet til meg :fnise:

Skrevet
Drømmedamer har godt nok selvbilde til at de ikke må spørre andre mennesker hva som er bra/dårlig med dem.

Ja, nemlig! :kul:

Det er lett å få svar på mail. En må bare legge ved en bra nok kontoutskrift.

Haha! Men det er bittelitt i det. Har vært på to dates med menn som p.t. er arbeidsledige, og de skrev ikke noe om det i profilen sin og heller ikke i mailene sine. Forstår jeg godt, for det er nok mange som bare ville bla videre om de fikk vite det. Nå har han ene sendt mail om at han har fått seg jobb igjen, og det ordner seg sikkert snart for han andre også. For slike ressurssterke menn som disse to, så heter det kanskje ikke arb.ledig men "between jobs".....

Hvordan går det med trådstarteren? Fått kontakt med andre enn stjerne? hehe....

Skrevet

en kort melding med et spørsmål om noe jeg har skrevet i profilen, gjerne en setning om hva du likte.

turn off: "Å så pen du er", "jeg falt for bildet ditt", "hva skjer?" og lignende

Føler det er litt greit med et spm, slik at det er lettere å svare. Kan godt være spm om ynglingboka det :) trenger ikke å være verre

Gjest Stjernedryss
Skrevet
en kort melding med et spørsmål om noe jeg har skrevet i profilen, gjerne en setning om hva du likte.

turn off: "Å så pen du er", "jeg falt for bildet ditt", "hva skjer?" og lignende

Føler det er litt greit med et spm, slik at det er lettere å svare. Kan godt være spm om ynglingboka det :) trenger ikke å være verre

Jeg er omvendt. Får jeg spørsmål om yndlingsboka o.l. orker jeg ikke å svare. Liker bedre å få henvendelser som ikke krever så mye.

Skrevet
Du har faktisk skrevet til meg :fnise:

Haha, moro! Bra du ikke siterte mailen min som et skrekkeksempel :ler:

Skrevet (endret)
Hvordan går det med trådstarteren? Fått kontakt med andre enn stjerne? hehe....

Det går ikke så verst! Har fått et svar på mail, og tre blunk i det siste faktisk! :) (er det dere på Kvinneguiden som blunker til meg for å booste selvtilliten min? ;))

Endret av ty_pennington
Gjest MissBella
Skrevet
Det går ikke så verst! Har fått et svar på mail, og tre blunk i det siste faktisk! :) (er det dere på Kvinneguiden som blunker til meg for å booste selvtilliten min? ;))

Hehe, kanskje det :fnise:

Gjest Eli22
Skrevet
Haha, moro! Bra du ikke siterte mailen min som et skrekkeksempel :ler:

Hun gjorde jo det i en annen tråd da. :sjenert:

Skrevet (endret)
Hun gjorde jo det i en annen tråd da. :sjenert:

Oisann! :jepp: Da hadde det jo vært fint om hun kunne sagt noe om hva som var negativt. Ser jo at hun lenger oppe i denne tråden sier at hun sjelden leser, eller svarer på lange mail, og heller liker mailer av typen "Heisann, du ser søt ut. Hatt en fin helg?" Dette ser jeg på som en såpass kjedelig melding at jeg ikke tror jeg har lyst til å sende den til noen uansett, men det er mulig jeg kunne forkorte mailene litt (selv om lengden varierer fra jente til jente).

Ikke for å høres ut som en bitter mann nå altså ;)

Men nå er det en jente som har vært søt nok til å svare (og hun skrev også langt!), så dere får ha meg unnskyldt mens jeg skriver en mail til henne :)

Endret av ty_pennington
Gjest Stjernedryss
Skrevet
Oisann! :jepp: Da hadde det jo vært fint om hun kunne sagt noe om hva som var negativt. Ser jo at hun lenger oppe i denne tråden sier at hun sjelden leser, eller svarer på lange mail, og heller liker mailer av typen "Heisann, du ser søt ut. Hatt en fin helg?" Dette ser jeg på som en såpass kjedelig melding at jeg ikke tror jeg har lyst til å sende den til noen uansett, men det er mulig jeg kunne forkorte mailene litt (selv om lengden varierer fra jente til jente).

Ikke for å høres ut som en bitter mann nå altså ;)

Men nå er det en jente som har vært søt nok til å svare (og hun skrev også langt!), så dere får ha meg unnskyldt mens jeg skriver en mail til henne :)

Jeg har ikke brukt meldingen din som et skrekkekspempel. Jeg husker ikke en gang hva det stod, det er ganske lenge siden tror jeg. Eneste grunnen til at jeg husker det er at jeg kjente igjen nicket ditt.

Skrevet

Bra du får respons da! :Nikke:

Skrevet

Synes dette er vanskelig selv. Nå er jeg ikke på Match, men Sukker er vel den samme greia. Har skrevet til flere gutter uten å få svar, og også fått flere meldinger av gutter jeg ikke ønske å skrive med.

Jeg tror ikke det er et svar på hva man skal skrive eller hvor langt. Men skriv slik du ville ha likt og mottat, det er jo en slik person du ønske å komme i kontakt med.

Selv liker jeg litt "dypere" meldinger enn kun: "hei søta, skal vi bli kjent?" og ting i den duren. Ser ikke poenget i å skrive en setning frem og tilbake til hverandre.

Håper det er hyggelig å maile med hun som har svart nå da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...