ty_pennington Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #41 Skrevet 28. juli 2009 Du blir jo litt avslørt når du først ber om råd for å fange jentenes oppmerksomhet på mails på match.com, for så - når du får den harde virkeligheten - snu på det til at "det egentlig er deres tap, og at du ikke har noen ønsker om å være en sjekkprins som får respons på nett". Problemet er at disse sjekkeprinsene får oppmerksomheten, også fra de ordentlige jentene. Derfor vil jeg gjerne komme i kontakt med jenter for å vise dem at jeg faktisk er bedre enn sjekkeprinsen, men det funker jo ikke når de ikke svarer meg fordi de ikke "tenner" på mailen.
Konservativ Mann Skrevet 28. juli 2009 #42 Skrevet 28. juli 2009 Jeg syns ikke det er så viktig hva som står i første mailen, det er profilen som avgjør om jeg svarer. Største turnoff er ord som kos/kose, og at de har lagt ut bilde av seg selv i bar overkropp... Skulle ønske ei jente sendte meg meldinger om kosing med et profilbilde av seg selv i bar overkropp, jeg. *sukk* :rødme:
Gjest Hilde K S Skrevet 28. juli 2009 #43 Skrevet 28. juli 2009 Skulle ønske ei jente sendte meg meldinger om kosing med et profilbilde av seg selv i bar overkropp, jeg. *sukk* :rødme: Fnis.
Steinar40 Skrevet 28. juli 2009 #44 Skrevet 28. juli 2009 Skulle ønske ei jente sendte meg meldinger om kosing med et profilbilde av seg selv i bar overkropp, jeg. *sukk* :rødme: Får du ikke det altså? hehe
kristian82 Skrevet 28. juli 2009 #45 Skrevet 28. juli 2009 Problemet er at disse sjekkeprinsene får oppmerksomheten, også fra de ordentlige jentene. Derfor vil jeg gjerne komme i kontakt med jenter for å vise dem at jeg faktisk er bedre enn sjekkeprinsen, men det funker jo ikke når de ikke svarer meg fordi de ikke "tenner" på mailen. Ergo blir resultatet slik jeg sa. Dessverre....
Konservativ Mann Skrevet 28. juli 2009 #46 Skrevet 28. juli 2009 Får du ikke det altså? hehe Nja, ikke uten at de samtidig ber om kredittkortnummeret mitt. De jentene der telles ikke.
ty_pennington Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #47 Skrevet 28. juli 2009 Ergo blir resultatet slik jeg sa. Dessverre.... Og ergo opprettet jeg denne tråden. Ikke for å bli en av disse sjekkeprinsene, men for å få svar på mailene jeg sender.
clanz Skrevet 28. juli 2009 #48 Skrevet 28. juli 2009 Og ergo opprettet jeg denne tråden. Ikke for å bli en av disse sjekkeprinsene, men for å få svar på mailene jeg sender. Jeg tror ikke det viktigste er hva du skriver i meldingene. Viktiste er at du framstår som en person som faktisk kan matche damene du melder. De gidder ikke svare deg hvis de utfra profilen din etc. ser at du ikke matcher. Har du en god profil vil til og med jentene søke deg opp og melde deg!
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. juli 2009 #49 Skrevet 28. juli 2009 Jeg synes det er viktig at han fremstår som et litt kul person. Bilder fra fester, bilder man ler osv pleier å gi ganske positivt inntrykk. Bilder tatt hjemme med webcam osv virker litt mer kjedelig (likevel bruker jeg litt slike bilder selv, hehe). Jeg synes det ikke er så viktig at meldingen er spesieltilpasset til meg. Jeg vet at alle der inne prøver å møte noen og at man da sender ut en del meldinger er ganske naturlig. Jeg tenker at en melding egentlig sier "hei, her er jeg, sjekk ut profilen min da".
Gjest Sunburn Skrevet 28. juli 2009 #50 Skrevet 28. juli 2009 Noen ganger er jeg veldig glad jeg ikke er gutt! Dere skal ikke være for pågående, men dere må for all del ikke være for tafatte og sjenerte.... Så hvordan skal man te seg da? Og hva skal man skrive i første mail? Gutter er jo litt enkle, dere blir jo glade om dere får et nakenbilde i første mail, men når det er omvendt får jo jentene helt avsmak. Jeg er enig i det mange skriver her, at den første mailen ikke burde være for lang. Men hva man kan skrive for å fange oppmerksomheten til en jente er ikke lett å vite.. (er ikke erfaren på nettdating). Det blir jo mere som å bare gi en lyd slik at vedkommende du vil ta kontakt med kan ta en titt på siden din også. Jeg vil også si at du IKKE skal ta det personlig om du ikke får svar. Mange får jo så mange mail at de rett og slett ikke har tid til å svare. Eller kanskje de var på utkikk etter noe annet, men det betyr jo ikke at du er helt teit fordeom! Ang profil ville jeg hatt et artig bilde, som gjerne viser at du er sporty eller glad og sosial, samtidig som man kan se ansiktet tydelig. Å ha litt flere bilder å titte på er heller ikke gale! Ellers ville jeg kanskje prøve å skrive litt opplysninger utenom det vanlige preiket om hvor man kommer fra og hva man ser etter. Kanskje heller skrive om man har hoppet i fallskjerm eller annet "jackass" !? Lykke til iallefall!
Gjest brutal_mann Skrevet 28. juli 2009 #51 Skrevet 28. juli 2009 Det er lett å få svar på mail. En må bare legge ved en bra nok kontoutskrift.
Gjest brutal_mann Skrevet 28. juli 2009 #52 Skrevet 28. juli 2009 Jeg synes det er viktig at han fremstår som et litt kul person. Er det noen av gutta som snart kan slutte å tro at grei og snill er et sjekketriks? Skarpeste albuer, feteste klærene og dekuleste festene. Først da vinner en.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #53 Skrevet 28. juli 2009 Er det noen av gutta som snart kan slutte å tro at grei og snill er et sjekketriks? Skarpeste albuer, feteste klærene og dekuleste festene. Først da vinner en. Spørs om du vil ha dem over eller under femogtyve, det.
Steinar40 Skrevet 28. juli 2009 #54 Skrevet 28. juli 2009 Det er lett å få svar på mail. En må bare legge ved en bra nok kontoutskrift. Du er en kyniker deluxe! Men jeg er nok redd du har et poeng her også.
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. juli 2009 #55 Skrevet 28. juli 2009 Er det noen av gutta som snart kan slutte å tro at grei og snill er et sjekketriks? Skarpeste albuer, feteste klærene og dekuleste festene. Først da vinner en. Man trenger ikke å ha skarpe albuer da. Det går ann å være kul, men omtenktsom.
Gjest brutal_mann Skrevet 28. juli 2009 #56 Skrevet 28. juli 2009 Man trenger ikke å ha skarpe albuer da. Det går ann å være kul, men omtenktsom. Neppe. Kule folk er overfladiske folk. Kulheten er jo alt de har å vise til, og så bankontoen sin da...
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. juli 2009 #57 Skrevet 28. juli 2009 Neppe. Kule folk er overfladiske folk. Kulheten er jo alt de har å vise til, og så bankontoen sin da... Så personer kan bare ha en side? Er alt enten eller?
Gjest brutal_mann Skrevet 28. juli 2009 #58 Skrevet 28. juli 2009 Så personer kan bare ha en side? Er alt enten eller? De fleste mennesker er endimensjonale ja. Det er sjelden, men utrolig forfriskende, å treffe personer med flere dimmensjoner i sin personlighet.
clanz Skrevet 28. juli 2009 #59 Skrevet 28. juli 2009 De fleste mennesker er endimensjonale ja. Det er sjelden, men utrolig forfriskende, å treffe personer med flere dimmensjoner i sin personlighet. Eller som noen ville sagt det.... utrolig forfriskende, å treffe folk som er åpen for å se flere dimmensjoner av andre sin personlighet. Min erfaring er at en ting er å treffe folk for første gang, en annen ting er hvordan du oppfatter de etter at du har blitt kjent med de. F.eks. kan en velfylt konto bety at man har unngått å brukt penger på å være kul.... ikke nødvendigvis at man er en stereo pappagutt som gjør alt for å framstå bra.
kristian82 Skrevet 28. juli 2009 #60 Skrevet 28. juli 2009 Og ergo opprettet jeg denne tråden. Ikke for å bli en av disse sjekkeprinsene, men for å få svar på mailene jeg sender. Hehe Men det er jo BARE sjekkeprinser som får svar? Du må jo bli en da, om du skal få noen svar? :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå