Gå til innhold

Jeg vil ha en Kvinne!

Gjest brutal_mann

Anbefalte innlegg

Du respekterer jo heller ikke henne, du kaller jo henne tross alt for en hore. Hva har hun gjort for å ikke fortjene din respekt?

Nei, det er helt riktig. Jeg respekterer ikke mennesker som er golddiggere, enten de kommer fra Thailand eller Frogner. Jeg ser på slike forhold som gjensidig utnyttelse, men det er ikke greit selv om det er gjensidig. En av de blir tapende part uansett. Det er lite kvalitetsmenn som finner seg slike.

Skjønner ikke hvorfor noen kvinner klarer å hisse seg opp over enkelte menns preferanser. Du skal jo uansett ikke gifte deg med noen av dem? Så da trenger du ikke la deg berøre av det heller.

Jeg for min del skjønner ikke at folk på død og liv må prøve å stoppe kjeften på folk på et diskusjonsforum. Jeg skjønner meg heller ikke på folk som ikke klarer å opprette en profil slik at andre brukere kan "plassere deg" etterhvert. Men det er vel kanskje litt av vitsen? Kunne si hva du vil overalt uten å måtte stå for det?

De thailandske kvinnene lever under forhold som er langt under vår levestandard. De velger da å ta seg en relativt rik mann for å være sikker på at de menneskene som betyr mest for dem (næremeste familie) er sikret en noenlunde grei levestandard i Thailand. Hva er galt med det? Er det virkelig forkastelig å inngå et forhold på disse premissene for å gi alt en kan til dem som står en nærmest?

Jeg tror ikke vår levestandard nødvendigvis er veien til lykke for en thai. Jeg kjenner til en god del forhold av denne sorten, og det er trist å se hvor lite integrerte de er jevnt over (jada jada, unntak finnes). Javel, så får de sendt penger ned i ny og ne, men jevnt over synes jeg det er en høy pris å betale. Men så har jeg et syn på livet som ikke forhelliger den europeiske levestandarden. Det er ikke løsningen her i verden, men snarere undergangen.

Fordi kvinner som virkelig slipper seg løs i sengen er sjelden vare.

Det er jo bare trist at du ikke har møtt slike jenter. Men man skal alltid gå i seg selv også. Kan det være noe med deg som gjør at de ikke tør å slippe seg løs?

Problemet er bare når en mann er håpløs bare fordi han er litt overvektig, har litt måne, har kjøpt klærne på Dressmann, er "for snill", ikke har kontorjobb eller andre kriterier som ekskluderer en ganske betydelig andel av norske menn. Særlig når man er oppe i tredveårene og forventer at menn i aktuell alder skal være som mennene i ukelandromanene.

Det finnes tilsvarende kvinnfolk, så umulig er det ikke. Problemet er imidlertid at en god del av disse halvfeite, halvdumme mannfolkene har litt urealistiske forventninger og krav til kvinnen. Og ja, disse ender ofte opp med thaidamer om de får sjansen. Nå skal jeg ikke påstå at trådstarter er hverken halvfeit eller halvdum, men at han er rette ræven til å kreve og kreve... Nei det mener jeg ut i fra innleggene hans at han ikke er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dere være så snille å ta denne verdensrombefolknings-/ thaidamediskusjonen et annet sted??? Vi vet alle at PeeWee kun svarer i tråder om sånt, og da sklir diskusjonen heeelt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er kolonisering av rommet urealistisk? Det har først og fremst stoppet opp fordi for mange gode hoder heller ønsker å bli advokater og økonomer.

Tja, for det første er ikke mennesket utviklet for å befinne seg i et miljø uten gravitasjon og oksygen (luft). Det kreves dessuten enorme ressurser bare å få noen få mennesker utenfor jordens atmosfære og gravitasjon. Og ikke minst så finnes det ingen beboelige planeter innenfor en realistisk rekkevidde. Man kunne altså uansett aldri forflytte hele jordens befolkning (som er estimert til å bli 9-11 milliarder mennesker i 2050) - altså er "vi" fullstendig avhengige av denne planeten.

Det eneste fornuftige er da at vi gjør ALT vi bare kan for å bevare jorden i best mulig skikk. Men det blir ikke lett.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere være så snille å ta denne verdensrombefolknings-/ thaidamediskusjonen et annet sted??? Vi vet alle at PeeWee kun svarer i tråder om sånt, og da sklir diskusjonen heeelt ut.

Beklager, men vi mannfolk er litt interesserte i sånt også vet du - akkurat som dere jenter er interessert i sminke og shopping og sånt ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvorfor ikke respektere Thaidamer? Jeg kan ikke tenke meg at det skulle være så lett å bli sammen med en jeg ikke likte, for å oppnå et mindre jævlig liv. Thaidamer gjør her et offer som jeg syns det står respekt av. Om de klarer å skille seg, å starte opp i et nytt land, har de klart seg igjennom helvete, og kan begynne å nynne Destiny's Child "survivor." Ser ikke noen grunn til å skulle snakke nedsettende om disse damene. Om jeg blir utkonkurrert av dem, så samme for meg. Selv om jeg er feit over baken, ikke er spesielt pen, og har små pupper (34B), så er det alltid noen nerder som er desperate jeg kan velge å ha meg med, dersom jeg er villig til å gjøre thai-kompromisser for å få et avkom. Hvorfor jeg er så skada i huet at jeg ikke vil ha barn, men har et sterkt behov om å gjøre karriere, det aner jeg ikke. Men jeg tror ikke jeg finner glede på noen annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men vi mannfolk er litt interesserte i sånt også vet du - akkurat som dere jenter er interessert i sminke og shopping og sånt ;) hehe

Jaja, bare diskuter, men ikke i denne tråden. Lag en ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, hvorfor ikke respektere Thaidamer? Jeg kan ikke tenke meg at det skulle være så lett å bli sammen med en jeg ikke likte, for å oppnå et mindre jævlig liv. Thaidamer gjør her et offer som jeg syns det står respekt av. Om de klarer å skille seg, å starte opp i et nytt land, har de klart seg igjennom helvete, og kan begynne å nynne Destiny's Child "survivor." Ser ikke noen grunn til å skulle snakke nedsettende om disse damene. Om jeg blir utkonkurrert av dem, så samme for meg. Selv om jeg er feit over baken, ikke er spesielt pen, og har små pupper (34B), så er det alltid noen nerder som er desperate jeg kan velge å ha meg med, dersom jeg er villig til å gjøre thai-kompromisser for å få et avkom. Hvorfor jeg er så skada i huet at jeg ikke vil ha barn, men har et sterkt behov om å gjøre karriere, det aner jeg ikke. Men jeg tror ikke jeg finner glede på noen annen måte.

Det står da ikke respekt av å gi opp sitt eget liv for en hjernedød mann? Det står ikke respekt av å la seg selv bli et offer og å la seg selv bli verdt mindre enn mannen. Jeg skjønner ikke tankegangen din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Og til brutus vil jeg bare si: Lykke til, du finner nok drømmedama di snart :)

Hun finnes ikke :cool:

Hmmm.. Høres kjedelig ut!

Det høres bare ikke kjedelig ut, det ER kjedelig.

Nei, det er helt riktig. Jeg respekterer ikke mennesker som er golddiggere, enten de kommer fra Thailand eller Frogner. Jeg ser på slike forhold som gjensidig utnyttelse, men det er ikke greit selv om det er gjensidig. En av de blir tapende part uansett. Det er lite kvalitetsmenn som finner seg slike.

Da ser du med andre ord ned på majoriteten av verdens befolkning.

Det er jo bare trist at du ikke har møtt slike jenter. Men man skal alltid gå i seg selv også. Kan det være noe med deg som gjør at de ikke tør å slippe seg løs?

Ikke faen.

Det finnes tilsvarende kvinnfolk, så umulig er det ikke. Problemet er imidlertid at en god del av disse halvfeite, halvdumme mannfolkene har litt urealistiske forventninger og krav til kvinnen. Og ja, disse ender ofte opp med thaidamer om de får sjansen. Nå skal jeg ikke påstå at trådstarter er hverken halvfeit eller halvdum, men at han er rette ræven til å kreve og kreve... Nei det mener jeg ut i fra innleggene hans at han ikke er.

Det er ingen, hverken menn eller kvinner, som kan kreve. Men det er en selvfølge blant norske kvinner i dag at de skal kunne kreve en supermann uten like. Hvorfor skal ikke vi menn da kreve tilbake? Dette er ikke annet enn svar på tiltale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, bare diskuter, men ikke i denne tråden. Lag en ny :)

Det med thaidamer hører jo inne her, da, på sitt vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Det står da ikke respekt av å gi opp sitt eget liv for en hjernedød mann? Det står ikke respekt av å la seg selv bli et offer og å la seg selv bli verdt mindre enn mannen. Jeg skjønner ikke tankegangen din..

Du kan da si at det står ikke respekt av å ofre sitt liv for å gi sine barn et verdig liv. Same shit, new wrapping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen, hverken menn eller kvinner, som kan kreve. Men det er en selvfølge blant norske kvinner i dag at de skal kunne kreve en supermann uten like. Hvorfor skal ikke vi menn da kreve tilbake? Dette er ikke annet enn svar på tiltale.

Slik jeg ser det: Man kan kreve like mye som man gir. Hvor mye gir du, Brutal? Jeg beklager så mye, men jeg kan egentlig ikke se hva du vil bidra med i et forhold bortsett fra kost og losji.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og da bør du jo absolutt ikke få noen barn heller, og eventuelt bare ha et forhold utifra det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da si at det står ikke respekt av å ofre sitt liv for å gi sine barn et verdig liv. Same shit, new wrapping.

For å gi sine barn et verdig liv? Jeg får ikke barn før jeg gifter meg med en mann jeg elsker slik at barna kan se hvordan en mann og en kvinne oppfører seg mot hverandre med kjærlighet. Det er et verdig liv. Barn blir i stor grad lykkelige av lykkelige foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Slik jeg ser det: Man kan kreve like mye som man gir. Hvor mye gir du, Brutal? Jeg beklager så mye, men jeg kan egentlig ikke se hva du vil bidra med i et forhold bortsett fra kost og losji.

Erfaringsmessig så er det alt en trenger å bidra med. Andre ting er, når det kommer til stykket, ikke så viktig. Penger og ting er MYE viktigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
For å gi sine barn et verdig liv? Jeg får ikke barn før jeg gifter meg med en mann jeg elsker slik at barna kan se hvordan en mann og en kvinne oppfører seg mot hverandre med kjærlighet. Det er et verdig liv. Barn blir i stor grad lykkelige av lykkelige foreldre.

Oh verden så naivt. Meld deg som frivillig til slumarbeid i den tredje verden og få litt perspektiv på ting. Verden er en hard og kynisk plass der alle må gjøre sitt for å få mest mulig utav den. Å se ned på kvinner som velger å ofre deler av livet sitt for å gi de hun elsker mest et mer verdig liv er ikke annet enn korttenkt og navlebeskuende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringsmessig så er det alt en trenger å bidra med. Andre ting er, når det kommer til stykket, ikke så viktig. Penger og ting er MYE viktigere.

Jeg skjønner ikke at du vil ha et så overflatisk forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Oh verden så naivt. Meld deg som frivillig til slumarbeid i den tredje verden og få litt perspektiv på ting. Verden er en hard og kynisk plass der alle må gjøre sitt for å få mest mulig utav den. Å se ned på kvinner som velger å ofre deler av livet sitt for å gi de hun elsker mest et mer verdig liv er ikke annet enn korttenkt og navlebeskuende.

Hvis hun elsker sine barn så får hun dem ikke før det er i en optimal setting. Nei, jeg er ikke naiv. Om jeg ikke får en kjæreste som elsker meg og som jeg elsker så blir det ingen kjæreste på meg. Du har så lite kontakt med dine egne følelser at det er ikke mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Rose_*
Jeg for min del skjønner ikke at folk på død og liv må prøve å stoppe kjeften på folk på et diskusjonsforum. Jeg skjønner meg heller ikke på folk som ikke klarer å opprette en profil slik at andre brukere kan "plassere deg" etterhvert. Men det er vel kanskje litt av vitsen? Kunne si hva du vil overalt uten å måtte stå for det?

Skjønner bare ikke at noen gidder å la seg provosere og tirre så lett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun elsker sine barn så får hun dem ikke før det er i en optimal setting. Nei, jeg er ikke naiv. Om jeg ikke får en kjæreste som elsker meg og som jeg elsker så blir det ingen kjæreste på meg. Du har så lite kontakt med dine egne følelser at det er ikke mulig.

Du er det som kalles en romantiker ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt blir det bare skilsmissebarn av. Den store kjærligheten vil jo uansett vare over tid, så da ender det bare i krangel og samlivsbrudd. Et forhold mer fundert på fornuft gir nok mye mer stabile rammer for barn, da slike forhold mer sannsynlig vil vare til barna blir store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...