Miss X Skrevet 25. juli 2009 #161 Skrevet 25. juli 2009 Om du fisker etter "Steinar", hvorfor ikke bare si det til han? Hehe, kanskje ikke så mye eldre
Miss X Skrevet 25. juli 2009 #162 Skrevet 25. juli 2009 Så - fortell meg - hvorfor øker befolkningen hele tiden når det ikke blir født nok barn? Hm..
GodsChild Skrevet 25. juli 2009 #163 Skrevet 25. juli 2009 Vel, det er så langt unna mine tanker om et forhold at jeg rett og slett synes det er forkastelig. Egentlig er det mennene (Tresfjord..?) som drar til Thailand bare for å få en hushjelp å ha sex med som er det verste. Kvinnene der nede kan man jo diskutere om man skal synes synd på eller ikke like. Jeg ville ALDRI valgt en mann på grunn av pengene. Jeg lever heller i et telt på en campingplass med en mann jeg elsker enn i en herregård med en jeg ikke liker. Veldig lett aa si naar man bor i verdens rikeste land og aldri virkelig har kjent paa frustrasjon og fattigdom.. Du vet faktisk ikke hva du hadde gjort foer du har gaatt en stund i deres sko.
Miss X Skrevet 25. juli 2009 #164 Skrevet 25. juli 2009 Veldig lett aa si naar man bor i verdens rikeste land og aldri virkelig har kjent paa frustrasjon og fattigdom.. Du vet faktisk ikke hva du hadde gjort foer du har gaatt en stund i deres sko. Nei, jeg skjønner jo selvfølgelig det, men jeg skjønner også at jeg personlig heller hadde lett til evig tid enn å innfinne meg med en norsk gammel gubbe som synger motbydelige sanger.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #165 Skrevet 25. juli 2009 Dette er det JEG vil ha. Om du ikke oppfyller kravene så synd for deg. Det er ingen hedersbetegnelse å oppfylle kravene du hadde der....;-) Men du har selvsagt rett til dine krav som alle andre har sine!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. juli 2009 #166 Skrevet 25. juli 2009 Problemet er bare at når de importerte thailandske (etc.) jentene kommer hit, så blir de fort akkurat like overfladiske og kravstore som vi er, og skaper derfor ikke stabile forhold. Altså "løser" det ingenting annet enn at staten får en masse ekstra utgifter. Det er jeg enig i..
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. juli 2009 #167 Skrevet 25. juli 2009 Kan dere være så snille å ta denne verdensrombefolknings-/ thaidamediskusjonen et annet sted??? Vi vet alle at PeeWee kun svarer i tråder om sånt, og da sklir diskusjonen heeelt ut. Er Pee Wee gift med en Thaidame? Hvis ikke, jobber han med saken? Kanskje det bør opprettes nok en tråd om Thaidamer...
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. juli 2009 #168 Skrevet 25. juli 2009 Problemet er bare når en mann er håpløs bare fordi han er litt overvektig, har litt måne, har kjøpt klærne på Dressmann, er "for snill", ikke har kontorjobb eller andre kriterier som ekskluderer en ganske betydelig andel av norske menn. Særlig når man er oppe i tredveårene og forventer at menn i aktuell alder skal være som mennene i ukelandromanene. Ja, jeg synes slike menn er uinteressante. Det fineste av alt er at det finnes andre typer menn enn det du skisserer. Men man må selv oppsøke ulike miljøer, ta initativ og knytte kontakter for å finne ut av hvor de er ;-) Mitt poeng er: de finnes, og det er på ingen måte urealistisk. Er du selv virkelig en Georg Costanza, eller hva?
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #169 Skrevet 25. juli 2009 Hehe! Trodde du mente at mannen var kjedelig jeg.... Brutal mann kritiserte kvinner for å være kjedelige i sengen. Steinar repliserer at det kommer an på mannen (underforstått: Brutal mann kan umulig ha vært så flink til å få jentene til å folk seg avslappet og frie i sengen...)
Steinar40 Skrevet 25. juli 2009 #170 Skrevet 25. juli 2009 Ja, jeg synes slike menn er uinteressante. Det fineste av alt er at det finnes andre typer menn enn det du skisserer. Men man må selv oppsøke ulike miljøer, ta initativ og knytte kontakter for å finne ut av hvor de er ;-) Mitt poeng er: de finnes, og det er på ingen måte urealistisk. Er du selv virkelig en Georg Costanza, eller hva? Georg Costanza har vel i hvert fall sikkert mye penger da vettu hehe
PeeWee Skrevet 25. juli 2009 #171 Skrevet 25. juli 2009 Det fineste av alt er at det finnes andre typer menn enn det du skisserer. Men man må selv oppsøke ulike miljøer, ta initativ og knytte kontakter for å finne ut av hvor de er ;-) Mitt poeng er: de finnes, og det er på ingen måte urealistisk. Hvis det ikke er urealistisk, hvorfor er du da fortsatt enslig og søkende? Det blir jo ikke mer realistisk av at datostemplingen din går ut til neste år.
PeeWee Skrevet 25. juli 2009 #172 Skrevet 25. juli 2009 Så - fortell meg - hvorfor øker befolkningen hele tiden når det ikke blir født nok barn? Hm.. Innvandring.
waco Skrevet 25. juli 2009 #173 Skrevet 25. juli 2009 Miss x forstår ikke at det er helt normalt i et samfunn å prøve å avgjøre hvor mange barn en kvinne skal ha. Folk flest bor i kina, og i kina må kvinner søke om å ha rett til å føde barn.
waco Skrevet 25. juli 2009 #174 Skrevet 25. juli 2009 Hun skal ha følgende egenskaper: Hun skal være liten og sexy (se nederste link i min signatur for illustrasjon). Være huslig og hjemmekjær. Innvolvert i barna. Være en god kokk og holde et ryddig hjem Opptre dydig, men være et villdyr i senga. Hun bør sette pris på anerkjent litteratur og være istand til å diskutere de fleste tema på et relativt høyt nivå. Skal hun se på TV så er det for å se lærerike programmer eller kvalitetsfilmer. Hun skal støtte meg ubetinget i mine humørsvingninger etter hvordan mitt favoritt fotballag gjør det. Samt at hun bør ta barna med på ferie, alene, under fotball EM og VM. Det bør dekke det meste... Meget bra, vil bare tilegge et par ting til. Må være trofast og forståelsesfull. Dessuten fint at hun ikke er alltfor impulsiv og må finne andre gleder i livet enn bare penger og materielle ting.
PeeWee Skrevet 25. juli 2009 #175 Skrevet 25. juli 2009 På en måte er det litt merkelig, vi kvinner gjør jo bare jobben vår som biologiske golddiggers. Jeg kan ikke akkurat si at jeg skammer meg over at jeg tenner på mektige, store og kraftige menn som kan ta vare på meg. Det er jo sånn jeg er skrudd sammen. Da kan man også hevde at det ligger i mannens natur å undertrykke kvinner for på den måten å sikre stammens overlevelse ved å beskytte felleskapet mot den kvinnelige seksualiteten.
Gjest Purple Haze Skrevet 25. juli 2009 #176 Skrevet 25. juli 2009 Dere damer som engasjerer dere i denne debatten: Skjønner dere ikke at dere kjemper mot vindmøller her? Waco, PeeWee og Brutal mann er i en klasse for seg, med sitt helt spesielle syn på kvinner og samliv. Det spiller ingen rolle hva damene argumenterer med her. Disse mannfolkene har bestemt seg for at virkeligheten er slik de ser den, dermed basta! Personlig er jeg utrolig glad for at jeg slipper omgås slike menn i virkeligheten. Og for at det finnes så mange flotte, fornuftige, kjekke menn der ute.
PeeWee Skrevet 25. juli 2009 #177 Skrevet 25. juli 2009 Dere damer som engasjerer dere i denne debatten: Skjønner dere ikke at dere kjemper mot vindmøller her? Waco, PeeWee og Brutal mann er i en klasse for seg, med sitt helt spesielle syn på kvinner og samliv. Det spiller ingen rolle hva damene argumenterer med her. Disse mannfolkene har bestemt seg for at virkeligheten er slik de ser den, dermed basta! Personlig er jeg utrolig glad for at jeg slipper omgås slike menn i virkeligheten. Og for at det finnes så mange flotte, fornuftige, kjekke menn der ute. Så hvorfor makter du da ikke å svare på noe av det vi skriver? Vi har jo to klare eksempler på urealistisk kravstore damer med Gjestdeluxe og Stjernedryss. De viser jo klart at det vi skriver har en klar hold i virkeligheten. De har jo endog hevdet at det knapt finnes en eneste interessant mann på Sukker.
Gjest Purple Haze Skrevet 25. juli 2009 #178 Skrevet 25. juli 2009 Så hvorfor makter du da ikke å svare på noe av det vi skriver? Vi har jo to klare eksempler på urealistisk kravstore damer med Gjestdeluxe og Stjernedryss. De viser jo klart at det vi skriver har en klar hold i virkeligheten. De har jo endog hevdet at det knapt finnes en eneste interessant mann på Sukker. Det handler ikke om at jeg ikke makter, men at jeg ikke gidder. Det kunne faktisk ikke brydd meg mindre om dere finner dere damer fra Thailand, Russland, gokkiland eller hvor det måtte være. Selv har jeg en kjæreste som er i en helt annen liga enn dere, så jeg er veldig fornøyd.
Relativista Skrevet 25. juli 2009 #179 Skrevet 25. juli 2009 Da kan man også hevde at det ligger i mannens natur å undertrykke kvinner for på den måten å sikre stammens overlevelse ved å beskytte felleskapet mot den kvinnelige seksualiteten. Det kan du godt hevde. Tenner du på undertrykte kvinner? Dere damer som engasjerer dere i denne debatten: Skjønner dere ikke at dere kjemper mot vindmøller her? Waco, PeeWee og Brutal mann er i en klasse for seg, med sitt helt spesielle syn på kvinner og samliv. Det spiller ingen rolle hva damene argumenterer med her. Disse mannfolkene har bestemt seg for at virkeligheten er slik de ser den, dermed basta! Det er ikke noe særegent for PeeWee, Waco og Brutal Mann. Hvor mange går inn i KG diskusjoner for å forandre synet sitt? Du virker ikke så voldsomt åpen selv heller, når du avfeier argumentasjon uten motargumenter; kun med personangrep.
Relativista Skrevet 25. juli 2009 #180 Skrevet 25. juli 2009 Selv har jeg en kjæreste som er i en helt annen liga enn dere, så jeg er veldig fornøyd. Hva da? Tippeligaen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå