Gjest erfaren mann Skrevet 24. juli 2009 #61 Del Skrevet 24. juli 2009 Ironi. Ironi = Livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 24. juli 2009 #62 Del Skrevet 24. juli 2009 Hun skal ha følgende egenskaper: Hun skal være liten og sexy (se nederste link i min signatur for illustrasjon). Være huslig og hjemmekjær. Innvolvert i barna. Være en god kokk og holde et ryddig hjem Opptre dydig, men være et villdyr i senga. Hun bør sette pris på anerkjent litteratur og være istand til å diskutere de fleste tema på et relativt høyt nivå. Skal hun se på TV så er det for å se lærerike programmer eller kvalitetsfilmer. Hun skal støtte meg ubetinget i mine humørsvingninger etter hvordan mitt favoritt fotballag gjør det. Samt at hun bør ta barna med på ferie, alene, under fotball EM og VM. Det bør dekke det meste... Bare tre rette... Vant ikke i dag heller gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juli 2009 #63 Del Skrevet 24. juli 2009 Bare tre rette... Vant ikke i dag heller gitt. Ikke en gang et tilleggstall? :klø: Hvor traff du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 24. juli 2009 #64 Del Skrevet 24. juli 2009 Hun skal ha følgende egenskaper: Liten og sexy - 1 rett Hjemmekjær. - 1/2 rett Innvolvert i barna. - 1 rett Være en god kokk - 1/2 rett Opptre dydig, men være et villdyr i senga. - 1 rett Tre og et tilleggstall da, siden d var to halve.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest erfaren mann Skrevet 24. juli 2009 #65 Del Skrevet 24. juli 2009 Tre og et tilleggstall da, siden d var to halve.... Den siste burde telle som to rette ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-SB- Skrevet 24. juli 2009 #66 Del Skrevet 24. juli 2009 Leste et sted at "regelen" for menn og nedre grense er: del på to og pluss på sju. Da er jeg akkurat ett år mer en nedre grense for min mann, jaja.. Jeg var forresten waaay under da vi ble sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest erfaren mann Skrevet 24. juli 2009 #67 Del Skrevet 24. juli 2009 Da er jeg akkurat ett år mer en nedre grense for min mann, jaja.. Jeg var forresten waaay under da vi ble sammen Da ser vi alle hvordan det vil gå... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lolita_* Skrevet 25. juli 2009 #68 Del Skrevet 25. juli 2009 Hun skal ha følgende egenskaper: Hun skal være liten og sexy (se nederste link i min signatur for illustrasjon). Være huslig og hjemmekjær. Innvolvert i barna. Være en god kokk og holde et ryddig hjem Opptre dydig, men være et villdyr i senga. Hun bør sette pris på anerkjent litteratur og være istand til å diskutere de fleste tema på et relativt høyt nivå. Skal hun se på TV så er det for å se lærerike programmer eller kvalitetsfilmer. Hun skal støtte meg ubetinget i mine humørsvingninger etter hvordan mitt favoritt fotballag gjør det. Samt at hun bør ta barna med på ferie, alene, under fotball EM og VM. Det bør dekke det meste... Det er så deilig å bo alene: kan se på såpeserier, hva man vil og Hotel Cæsar, i tillegg til kvalitetsfilmene og dokumentarene. Kan du selvk diskutere de fleste tema på et realtivt høyt nivå? Eller er det slik at din mening er den riktige meningen? Hvordan kan du kreve at hun kun ser lærerikt og kvalitetsaktig på TV, mens du selv vil se fotball...? Eh... "Villdyr i sengen"...med en slik mann? Nei takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millaen Skrevet 25. juli 2009 #69 Del Skrevet 25. juli 2009 No wonder du er singel... Vil vedde mye på at jeg ikke hadde tatt i deg med en ildtang engang. Mennesker som ønsker slikt er stort sett uspiselige selv. Du kan jo prøve deg med en importhore. Da har du en yndig slave. Du må bare lære henne norsk og muligens også det å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. juli 2009 #70 Del Skrevet 25. juli 2009 No wonder du er singel... Vil vedde mye på at jeg ikke hadde tatt i deg med en ildtang engang. Mennesker som ønsker slikt er stort sett uspiselige selv. Du kan jo prøve deg med en importhore. Da har du en yndig slave. Du må bare lære henne norsk og muligens også det å lese. Hm... Hvorfor ynder så mange norske kvinner å kalle utenlandske kvinner for horer? Er det fordi de norske kvinnene føler seg truet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. juli 2009 #71 Del Skrevet 25. juli 2009 Det er så deilig å bo alene: kan se på såpeserier, hva man vil og Hotel Cæsar, i tillegg til kvalitetsfilmene og dokumentarene. Kan du selvk diskutere de fleste tema på et realtivt høyt nivå? Eller er det slik at din mening er den riktige meningen? Hvordan kan du kreve at hun kun ser lærerikt og kvalitetsaktig på TV, mens du selv vil se fotball...? Eh... "Villdyr i sengen"...med en slik mann? Nei takk. Norske kvinner krever hva de vil av sin mann, hvorfor skal ikke en norsk mann kreve det samme tilbake? Dette er det JEG vil ha. Om du ikke oppfyller kravene så synd for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millaen Skrevet 25. juli 2009 #72 Del Skrevet 25. juli 2009 Det finnes masse utenlandske kvinner som ikke er horer. Jeg føler meg ikke truet av andre kvinner generelt, men i hvertfall ikke av såkalte importhorer (jeg er sikker på at du vet hva jeg snakker om hvis du vil). En mann som drar til Thailand for å komme hjem med en 20 år yngre lykkejeger er uansett menn jeg ikke respekterer og dermed ikke ønsker å væe involvert med. Det er jo tydelig at du ønsker deg en kåt slavinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. juli 2009 #73 Del Skrevet 25. juli 2009 Det finnes masse utenlandske kvinner som ikke er horer. Jeg føler meg ikke truet av andre kvinner generelt, men i hvertfall ikke av såkalte importhorer (jeg er sikker på at du vet hva jeg snakker om hvis du vil). En mann som drar til Thailand for å komme hjem med en 20 år yngre lykkejeger er uansett menn jeg ikke respekterer og dermed ikke ønsker å væe involvert med. Det er jo tydelig at du ønsker deg en kåt slavinne. Du respekterer jo heller ikke henne, du kaller jo henne tross alt for en hore. Hva har hun gjort for å ikke fortjene din respekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 25. juli 2009 #74 Del Skrevet 25. juli 2009 Du respekterer jo heller ikke henne, du kaller jo henne tross alt for en hore. Hva har hun gjort for å ikke fortjene din respekt? Mange jenter fra Thailand blir med norske menn hjem bare for å få flytte fra Thailand. Det fortjener ikke respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Rose_* Skrevet 25. juli 2009 #75 Del Skrevet 25. juli 2009 Det finnes masse utenlandske kvinner som ikke er horer. Jeg føler meg ikke truet av andre kvinner generelt, men i hvertfall ikke av såkalte importhorer (jeg er sikker på at du vet hva jeg snakker om hvis du vil). En mann som drar til Thailand for å komme hjem med en 20 år yngre lykkejeger er uansett menn jeg ikke respekterer og dermed ikke ønsker å væe involvert med. Det er jo tydelig at du ønsker deg en kåt slavinne. Skjønner ikke hvorfor noen kvinner klarer å hisse seg opp over enkelte menns preferanser. Du skal jo uansett ikke gifte deg med noen av dem? Så da trenger du ikke la deg berøre av det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. juli 2009 #76 Del Skrevet 25. juli 2009 Mange jenter fra Thailand blir med norske menn hjem bare for å få flytte fra Thailand. Det fortjener ikke respekt. De thailandske kvinnene lever under forhold som er langt under vår levestandard. De velger da å ta seg en relativt rik mann for å være sikker på at de menneskene som betyr mest for dem (næremeste familie) er sikret en noenlunde grei levestandard i Thailand. Hva er galt med det? Er det virkelig forkastelig å inngå et forhold på disse premissene for å gi alt en kan til dem som står en nærmest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 25. juli 2009 #77 Del Skrevet 25. juli 2009 Mange jenter fra Thailand blir med norske menn hjem bare for å få flytte fra Thailand. Det fortjener ikke respekt. Hvorfor det egentlig? Det er bare slik at de har en mye mer praktisk innstilling til ekteskap og familie. Slik er det generelt sett i mer fattige land. Dette idealet med drømmepartneren og den store kjærligheten er egentlig bare en dekadent luksus som er alment utbredt i de rikeste landene i verden. Ser man på Norge på attenhundretallet, ja tilogmed femtitallet, så tenkte også folk her mer likt det de gjør i Thailand idag. Det er jo slettes ikke umulig at den tankengangen folk har i fattige land skaper mer stabile forhold og mer lykke for individet over tid. Det er jo dessuten også mange norske kvinner som velger mann med tanke på økonomisk sikkerhet. Hvorfor er det så mye værre for en thailansk kvinne å gifte seg med en vanlig norsk mann som det er for en vanlig norsk kvinne å gifte seg med en velstånde norsk mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 25. juli 2009 #78 Del Skrevet 25. juli 2009 Den siste burde telle som to rette ;-) Hvorfor det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. juli 2009 #79 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvorfor det egentlig? Det er bare slik at de har en mye mer praktisk innstilling til ekteskap og familie. Slik er det generelt sett i mer fattige land. Dette idealet med drømmepartneren og den store kjærligheten er egentlig bare en dekadent luksus som er alment utbredt i de rikeste landene i verden. Ser man på Norge på attenhundretallet, ja tilogmed femtitallet, så tenkte også folk her mer likt det de gjør i Thailand idag. Det er jo slettes ikke umulig at den tankengangen folk har i fattige land skaper mer stabile forhold og mer lykke for individet over tid. Det er jo dessuten også mange norske kvinner som velger mann med tanke på økonomisk sikkerhet. Hvorfor er det så mye værre for en thailansk kvinne å gifte seg med en vanlig norsk mann som det er for en vanlig norsk kvinne å gifte seg med en velstånde norsk mann? Problemet er bare at når de importerte thailandske (etc.) jentene kommer hit, så blir de fort akkurat like overfladiske og kravstore som vi er, og skaper derfor ikke stabile forhold. Altså "løser" det ingenting annet enn at staten får en masse ekstra utgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. juli 2009 #80 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvorfor det da? Fordi kvinner som virkelig slipper seg løs i sengen er sjelden vare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå