Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #21 Del Skrevet 27. juli 2009 Knall bra mitt mål er og få slutt på parforhold. Så om alt jeg trenger og gjøre dette for at folk skal bli single så forsetter jeg Men er det ikke morsomt og se forskjellen på reaksjonen fra denn og den samme som ble skrevet om Russiske kvinner dobbelmoralen lenge leve Je je, har høye tanker om seg selv når en inbiller seg at folk som tør kommentere er forelsket i en;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 27. juli 2009 #22 Del Skrevet 27. juli 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helene- ikke innlogget Skrevet 28. juli 2009 #23 Del Skrevet 28. juli 2009 Knall bra mitt mål er og få slutt på parforhold. Så om alt jeg trenger og gjøre dette for at folk skal bli single så forsetter jeg Men er det ikke morsomt og se forskjellen på reaksjonen fra denn og den samme som ble skrevet om Russiske kvinner dobbelmoralen lenge leve Jeg har ikke vært innom tråden om Russiske kvinner. Men de er også flotte damer. Kjenner en som bor i nærheten av meg, hun er kjempetrivelig og virkelig smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå