Gå til innhold

Hva synes dere om Franske jenter


Gjest Melchizedek

Anbefalte innlegg

Gjest Melchizedek

Noen sier at de er ålreit, noen mener at de er "second hand" som ingen normal norsk mann vil ha..Hva synes dere, og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest womenwomen
Noen sier at de er ålreit, noen mener at de er "second hand" som ingen normal norsk mann vil ha..Hva synes dere, og hvorfor?

Jeg syns det er skammelig å kalle noen " second hand " kunn pga språk og land .

Frankrike er da et høyteknologi land ....med høyere standard på det meste - enn lille lille Norge har .

Håper ingen franske med norsk kunnskaper leser dette - da blir jeg flau på nordmenns vegne .

Franske jenter er sansynligvis for bra - for deg din tosk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek
Jeg syns det er skammelig å kalle noen " second hand " kunn pga språk og land .

Frankrike er da et høyteknologi land ....med høyere standard på det meste - enn lille lille Norge har .

Håper ingen franske med norsk kunnskaper leser dette - da blir jeg flau på nordmenns vegne .

Franske jenter er sansynligvis for bra - for deg din tosk !

Fantastisk du gikk rett i fella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Melchizedek
Er du som tar den alvorlig.

Så fint at du kan fortelle meg hva jeg gjør. Da slipper jeg og gjøre det selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Så fint at du kan fortelle meg hva jeg gjør. Da slipper jeg og gjøre det selv

Bare å se på hvordan du formelerer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Bare å se på hvordan du formelerer deg.

Det heter formulerer ... hvis det var det du mente. Teit å kritisere andre når du ikke behersker språk selv. :filer:

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det heter formulerer ... hvis det var det du mente. Teit å kritisere andre når du ikke behersker språk selv. :filer:

Nja,hvis du leser gjennom tråden ser du godt at mennesket ber om det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Nja,hvis du leser gjennom tråden ser du godt at mennesket ber om det selv.

Nei det ser jeg virkelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Du som påpeker skrivefeil har da virkelig de evnene.

Det jeg ser er en gjest som er ute etter å ta trådstarter bare for sporten sin skyld. Det finnes ikke morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Melchizedek
Det jeg ser er en gjest som er ute etter å ta trådstarter bare for sporten sin skyld. Det finnes ikke morsomt.

Den gjesten gjør alltid det. Jeg mistenker at gjest er dypt forelsket i meg men er for sjenert til og si det. Så driver gjest på med slikt isteden for mens h!n har våte drømmer om meg.

Det er synd på Gjest. Gjest burde forstå at jeg ikke er innteresert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
eg mistenker at gjest er dypt forelsket i meg men er for sjenert til og si det. Så driver gjest på med slikt isteden for mens h!n har våte drømmer om meg.

Det er synd på Gjest. Gjest burde forstå at jeg ikke er innteresert.

Hva er det med "mennene" her?

Alle forsmådde og rare? Skrudde, rett og slett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Hva er det med "mennene" her?

Alle forsmådde og rare? Skrudde, rett og slett?

Hva er det med enkelte gjester her ... istedenfor å bidra i en tråd, eller galant hoppe videre til neste fordi emnet ikke er av interesse så skal man ødelegge med viten og vilje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

For å svare på spørsmålet, og samtidig være seriøs. franske kvinner er betydelig mer feminine enn norske kvinner. De vet å være stolte over å være kvinner uten å ha et iboende behov for å se ned på menn. De er kvinnr til fingerspissene og ser ikke menn som fiender men som komplimenterende personer.

Har gjennom jobb møtt en del teknisk kompetente, og ellers smarte, franske kvinner som er en fry då jobbe med. De er pene, hyggelige, faglig meget flinke, effektive og jordnære. Så ja, heller franske enn norske kvinner.

Forøvrig må jeg bare snike inn en link til, for tiden, min "franske" favoritt http://www.youtube.com/watch?v=whFuz-B1YH4&NR=1 :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek
Hva er det med "mennene" her?

Alle forsmådde og rare? Skrudde, rett og slett?

Jeg vet du er forelsket i meg men du må prøve og styre dine følelser litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helene- ikke innlogget
Den gjesten gjør alltid det. Jeg mistenker at gjest er dypt forelsket i meg men er for sjenert til og si det. Så driver gjest på med slikt isteden for mens h!n har våte drømmer om meg.

Det er synd på Gjest. Gjest burde forstå at jeg ikke er innteresert.

Det er norske mannfolk som dette som gjør at man ønsker å forbli singel... :fy_fy:

For å svare på spørsmålet, og samtidig være seriøs. franske kvinner er betydelig mer feminine enn norske kvinner. De vet å være stolte over å være kvinner uten å ha et iboende behov for å se ned på menn. De er kvinnr til fingerspissene og ser ikke menn som fiender men som komplimenterende personer.

Har gjennom jobb møtt en del teknisk kompetente, og ellers smarte, franske kvinner som er en fry då jobbe med. De er pene, hyggelige, faglig meget flinke, effektive og jordnære. Så ja, heller franske enn norske kvinner.

Forøvrig må jeg bare snike inn en link til, for tiden, min "franske" favoritt http://www.youtube.com/watch?v=whFuz-B1YH4&NR=1 :cool:

Og så kommer det fornuftige karer seilende forbi innimellom :sjarmor:

Franske kvinner er grepa kvinnfolk!!! Kulturforskjellene er større enn de fleste nordmenn kjenner til. Men om man lærer kulturen å kjenne, så vil en oppleve et meget varmt og kunnskapsrikt folkeslag, både kvinner og menn

:enig: :enig: :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek
Det er norske mannfolk som dette som gjør at man ønsker å forbli singel... :fy_fy:

Og så kommer det fornuftige karer seilende forbi innimellom :sjarmor:

Knall bra mitt mål er og få slutt på parforhold. Så om alt jeg trenger og gjøre dette for at folk skal bli single så forsetter jeg

Men er det ikke morsomt og se forskjellen på reaksjonen fra denn og den samme som ble skrevet om Russiske kvinner

dobbelmoralen lenge leve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...